In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Goeie tipquote:
Dit hoef ik dus niet te zien met zo'n bezetting.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:05 schreef Zipportal het volgende:
Jack van Gelder
Sjoerd Mossou
Youri Mulder
Pierre van Hooijdonk
Arno Vermeulen
Geen Jan?!quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:05 schreef Zipportal het volgende:
Jack van Gelder
Sjoerd Mossou
Youri Mulder
Pierre van Hooijdonk
Arno Vermeulen
Ik vooral bij zijn columns.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een en al oor bij zijn verhalen
Je domme post kaartjes zijn allang op hoorquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft een betere selectie dan PSV.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neigingen. Hans.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik krijg gelijk weer moordnijgingen nu Arno aan het woord is. Hou me tegen.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
wat kan je nou bouwen aan een elftal als ieder jaar je beste spelers weg gaan
Dit jaar niet .quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Is er iemand belangrijks weg bij ajax dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
jij onderschat de hoogblonde IJslanderquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit jaar niet .
Of je moet het over Siggy hebben , dat kan
Kishna en Sigthorssonquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is er iemand belangrijks weg bij ajax dan?
Bij IJsland maakt ie ze makkelijk ja .quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jij onderschat de hoogblonde IJslander
Jan is dan ook een halve neus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan fileert Ajax niet. Ik ben geschokt.
Hahaha xDtwitter:_GGM__ twitterde op zondag 09-08-2015 om 22:19:14@arnovermeulen Wat was jij slecht zeg, in Studio Voetbal.Waarom blijft de Chef Voetbal jou daar neerzetten? reageer retweet
Heb allang gezegd dat PSV kampioen wordt dom varken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Standaard excuus als je iets teringdoms zegt
Bewust, zodat ik het beste gifje ooit kon plaatsen.quote:
Ja, je citeerde mij, dan voel ik mij geneigd een reactie te evenquote:
Ajax heeft de laatste jaren toch leuke resultaten gehaald tegen Barca, Man. Utd., Man. City en Milan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:22 schreef Evertjan het volgende:
welke andere Nederlandse club heeft er wat gepresteerd Europees. Ik kom alleen uit op een kwartfinale van AZ in de EL
39?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
WITTE CHINEES OP Z'N NUMMER GEZET
is Nicki echt zwanger?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb allang gezegd dat PSV kampioen wordt dom varken.
148!quote:
In kas ofzo jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
Ajax een jaarbegroting van 100 miljoen?
We hebben besloten dat we dit nog even voor ons houden.quote:
Klopt, als ze tegen betere teams spelen lukt het soms goed. Evenvaak zijn ze compleet weggespeeld door Real en Barca etc.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ajax heeft de laatste jaren toch leuke resultaten gehaald tegen Barca, Man. Utd., Man. City en Milan.
haha xdquote:
En kampioenquote:
Die spelers zijn niet van Portoquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Basel lukt het ook.
Porto lukt het ook.
Van Raaij heeft er toen echt een rotzooitje van gemaakt...quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:26 schreef Evertjan het volgende:
PSV heeft na die halve finale CL 4 jaar moeten saneren vanwege te hoge salarissen
1 - Ajax Amsterdam – begroting: 65 miljoen euroquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat zijn wel 2 verschillende dingen
zit ook een hoop geld in van investeringsmaatschappijenquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die spelers zijn niet van Porto
Die investeringsmaatschappijen zijn nu verboden dus Porto moet op de nieuwe tour.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slavenhandelquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die investeringsmaatschappijen zijn nu verboden dus Porto moet op de nieuwe tour.
Sommige wel maar dat maakt toch niks uit. Ze presteren geweldig.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nog meer voordeel voor Barcelona en Real Madridquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die investeringsmaatschappijen zijn nu verboden dus Porto moet op de nieuwe tour.
Ze kunnen het nu niet over PSV hebben dus ik vind het wel primaquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:28 schreef Almerian het volgende:
Studio Ajax is weer terug.
Kan dat voortaan niet op AT5?
Ebola Cupquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze maar geen letterlijke ebola binnenhalen.
FC Godenzonenquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:28 schreef Almerian het volgende:
Echt een Rotterdammer inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gast is nog te dom om ziin eigen reet af te vegen.
Nee, jij wilt het het over walgelijke Dirk Demagoog hebben. Het meest politiek correcte figuur wat ooit bestaan heeft. Elke open deur moet ingetrapt worden. Zelfs een individuele MOTM-matchprijs zien als een prijs voor het team.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:28 schreef Almerian het volgende:
ze zijn 20 minuten bezig, 2/4 wedstrijden waren aids.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:28 schreef Almerian het volgende:
Als... zijnde.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als ajax fan zijnde: Hebben ze het al gehad over het goddelijke fossiel Kuijt?
Klopt niet meer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 - Ajax Amsterdam – begroting: 65 miljoen euro
2 - PSV Eindhoven – begroting: 62 miljoen euro
3 - FC Twente – begroting 46 miljoen euro
4 - Feyenoord Rotterdam – begroting: 35 miljoen euro
5 – Vitesse – begroting: 30 miljoen euro
Als ... zijndequote:Op zondag 9 augustus 2015 22:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als ajax fan zijnde: Hebben ze het al gehad over het goddelijke fossiel Kuijt?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:30 schreef MrStalin het volgende:
wat een gezeik. die el ghazi reageert toch prima
Oke doei.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schakelde net in was het weer Ajax dit Ajax dat gelijk weer afgezet.
Ik lach om jouw lachwekkende aantal posts op het forum.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als... zijnde.
GGMM en ik lachen hierom.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik lach om jouw lachwekkende aantal posts op het forum.
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:30 schreef Pedroso het volgende:
5 Volwassen mannen die zitten te mopperen op een tiener die z'n vinger voor z'n mond houdt
Een ideale schoonzoon in plaats van een godenzoon.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij wilt het het over walgelijke Dirk Demagoog hebben. Het meest politiek correcte figuur wat ooit bestaan heeft. Elke open deur moet ingetrapt worden. Zelfs een individuele MOTM-matchprijs zien als een prijs voor het team.
Heeft ook een gigantisch hoog irritatie gehalte.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:30 schreef Pedroso het volgende:
5 Volwassen mannen die zitten te mopperen op een tiener die z'n vinger voor z'n mond houdt
En bleef gewoon scoren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Depay heeft vorig seizoen maar een half jaar goed gespeeld
Helemaal niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:30 schreef MrStalin het volgende:
wat een gezeik. die el ghazi reageert toch prima
Klopt was vorig jaarquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt niet meer.
1. Ajax ¤65 miljoen
2. PSV ¤60 miljoen
3. Feyenoord ¤49 miljoen
4. FC Twente ¤44,5 miljoen
5. AZ ¤22 miljoen
Nee dat is echt zo dom. Zet die gozer gewoon op links. Nee Louis moet weer anders doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Prima, een aantal mooie steekpasjes. Leuk dat Louis hem op 10 had gezet.
Dat mag niet in deze maatschappij, dan ben je racist.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Maar even realistisch: het is een 22-jarige jongen die waarschijnlijk niet bijster intelligent is die in een wereld verzeild is geraakt waarin verstandige mensen het niet per se voor het zeggen hebben.
Kortom, hij heeft gewoon iemand nodig die hem een reality check geeft en zegt dat hij zich niet aan moet stellen.
Hij is net 20 jaarquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Maar even realistisch: het is een 22-jarige jongen die waarschijnlijk niet bijster intelligent is die in een wereld verzeild is geraakt waarin verstandige mensen het niet per se voor het zeggen hebben.
Kortom, hij heeft gewoon iemand nodig die hem een reality check geeft en zegt dat hij zich niet aan moet stellen.
Ook goed.quote:
Dank u wel! Ik zal de volgende keer letten op het gebruik van contaminaties.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Goede comeback. Die schalen we in de hoogste categorie.
Mooi zo, tot de volgende keer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dank u wel! Ik zal de volgende keer letten op het gebruik van contaminaties.
Avondje NAC gaat heel het weekend doorquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:35 schreef danos het volgende:
Wanneer gaat die Mossou weer eens een paar nachten goed slapen? Gun het hem zo met die enorme zakken onder zijn ogen.
Helemaal wel. Wat een kinderachtig gezeik om over dat vingertje te beginnen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Gelukkig vallen ze niet op, omdat er nog drie andere aan de tafel zitten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:35 schreef danos het volgende:
Wanneer gaat die Mossou weer eens een paar nachten goed slapen? Gun het hem zo met die enorme zakken onder zijn ogen.
Is geen kinderachtig gezeik, het toont aan dat hij iemand is die zich heel erg aanstelt, hetgeen het resultaat is van een onterecht groot ego.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:36 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Helemaal wel. Wat een kinderachtig gezeik om over dat vingertje te beginnen.
ik hoorde dat er normaal bij een wedstrijd altijd 60-70 agenten rond het stadion moeten zijn. Vandaag geen 1 op een paar verkeersagenten bij de snelweg/afrit. Dus het kan wel normaalquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcel van Mourik snapt er geen reet van.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gelukkig vallen ze niet op, omdat er nog drie andere aan de tafel zitten.
Van Dijk die speelt ook nietquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
Hey een keeper van Feyenoord die een blunder maakt.
Dat zie je niet vaak.
De stagiair had geen toegang tot oud beeldmateriaal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:37 schreef TC03 het volgende:
Wat triest dat die schaar van Everton uit een YouTube SD-archief gevist moet worden.
Feyenoord kampioenschap VHS.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:37 schreef TC03 het volgende:
Wat triest dat die schaar van Everton uit een YouTube SD-archief gevist moet worden.
Hij heeft het met Dionne gedaan, hij kan nu gelukkig stervenquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:38 schreef bombmannl het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor Sjoerd
?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:38 schreef bombmannl het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor Sjoerd
Die gast schiet Ajax met twee doelpunten naar de overwinning en het enige waar het over gaat is dat hij met z'n vingertje wappert? Kom op zegquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is geen kinderachtig gezeik, het toont aan dat hij iemand is die zich heel erg aanstelt, hetgeen het resultaat is van een onterecht groot ego.
Is het uit danquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij heeft het met Dionne gedaan, hij kan nu gelukkig sterven
Ik vind de aandacht ook overdreven maar dat neemt niet weg dat ze gelijk hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:39 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Die gast schiet Ajax met twee doelpunten naar de overwinning en het enige waar het over gaat is dat hij met z'n vingertje wappert omdat 'ie met z'n vingertje wappert? Kom op zeg
Hans is nu verslaggever bij FOX.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:40 schreef Evertjan het volgende:
Hans Kraaij jr zou dit soort filmpjes veel beter aankondigen
Doet hij toch zelf. Als hij gewoon normaal had gedaan ging het alleen over z'n goal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:39 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Die gast schiet Ajax met twee doelpunten naar de overwinning en het enige waar het over gaat is dat hij met z'n vingertje wappert? Kom op zeg
Jouw humor is dan ook van een ander niveau.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:41 schreef GGMM het volgende:
Grapje, ik vond het helemaal niet grappig.
Als je op Google afbeeldingen zoekt naar schuddebuiken kom je een plaatje tegen wat ik al erg vaak gebruikt heb.quote:
ik fantaseer dat Dionne het doet met Rivkahquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, de spanning op de werkvloer is nu te snijden
quote:
Een mannetjesputter. Iemand die 90 minuten lang alles geeft. Hij blijft maar gaan. Opgeven kent hij nietquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is tijd voor de Dekselse Dirk Kuijt. We hebben hem allemaal gemist op de Hollandse velden. De demagoog is terug. Het werkpaard is terug.
Dirk, oh Dirk.
met het steun van het publiek hebben wij deze overwinning kunnen halenquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zou Dirk de supporters noemen in z'n interview
Hij is nu nog bezigquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dirk Kuijt uit Katwijkquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is tijd voor de Dekselse Dirk Kuijt. We hebben hem allemaal gemist op de Hollandse velden. De demagoog is terug. Het werkpaard is terug.
Dirk, oh Dirk.
Verwijt jij mij hier subjectiviteit jegens Feijenoord?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als het geen Feyenoorder was had je dit niet gevonden
Jazeker, heb ik dit juist?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verwijt jij mij hier subjectiviteit jegens Feijenoord?
Gisteren kreeg hij de champagnefles voor MOTM bij FOX uit handen van Toine. Onze demagoog van dienst moest weer vertellen dat de MOTM-verkiezing en champagnefles een mooie beloning voor het team waren na de desastreuze voorbereiding.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
lol.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:45 schreef bombmannl het volgende:
Komt gewoon in als een imbeciel, terecht rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |