Wat begreep je niet aan deze zin:quote:
quote:Doe een leuk bod (vanaf ¤125,-)
Wat begrijp je er niet aan dat bieden vanaf niet toegestaan is op fok?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan deze zin:
[..]
Richtprijs is wel verplicht: waar je het daadwerkelijk voor van de hand wil doen. Anders blijven we gissen. Je vraagt biedingen, maar voor hetzelfde geld doe je het pas voor 200 euro weg. Voeg je hem nog ff toe? Als je een bod van 125 eventueel wil accepteren dan horen we het ook hequote:
Donequote:Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Richtprijs is wel verplicht: waar je het daadwerkelijk voor van de hand wil doen. Anders blijven we gissen. Je vraagt biedingen, maar voor hetzelfde geld doe je het pas voor 200 euro weg. Voeg je hem nog ff toe? Als je een bod van 125 eventueel wil accepteren dan horen we het ook he
Afgezien van dat is ¤75 natuurlijk geen serieus bod. Dan geef ik hem liever weg aan familie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil eigenlijk 75 bieden.. Maar dan krijg ik een ongestelde fokker achter me aan
Heb een tijdje terug een tw 72 in perfecte staat voor 100 euro hier op fok overgenomen van iemandquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Afgezien van dat is ¤75 natuurlijk geen serieus bod. Dan geef ik hem liever weg aan familie.
Wie er ¤125,- voor over heeft, mag hem hebben. Lager ga ik echt niet, dat zou nergens op slaan.
TW72. Oei die is lelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug een tw 72 in perfecte staat voor 100 euro hier op fok overgenomen van iemand
Dus zo onserieus is mn bod niet![]()
Btw,het horloge is voor 190 nieuw te vinden![]()
Vindt die TW72 wel mooiquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:15 schreef Moody het volgende:
[..]
TW72. Oei die is lelijkDaarom wil je er vast nog eentje.
Geen interesse verder? Doei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |