Aan een van beide kanten misschien ja. Ik begin me eigenlijk af te vragen wat nu precies de bedoeling was. Ze waren bezig om het brugdeel van de "houder" te hijsen maar hoe wilden ze dat precies doen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:23 schreef Perrin het volgende:
Blijft het brugdek niet onderin haken?
Op 0:43 en vlak daarna zie je de werklui die er met hun neus bovenop staan ook wegrennen..
Dat was best misplaatst ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:29 schreef donald_dick het volgende:
"Er is een slachtoffer gevallen en gelukkig is het geen mens"
Kutjournalist
Misschien omdat hij uit zijn stellage was getild?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Er zijn mensen van mening dat er op dat lange hd-filmpje "aftoppen" wordt geroepen. De mast laten zakken dus. Dan werd er naar mijn idee wellicht wel te hoog gehesen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
Kijkend naar hoe de last is ingepikt denk ik dat het nooit de bedoeling is geweest om met de kranen te draaien, alleen hijsen en dan de pontons met de sleepboten op de juiste plek brengen en weer laten zakken. Zoals een deur idd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:23 schreef Perrin het volgende:
Blijft het brugdek niet onderin haken?
Op 0:43 en vlak daarna zie je de werklui die er met hun neus bovenop staan ook wegrennen..
Die heeft vandaag zijn laatste werkdag gehad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:29 schreef donald_dick het volgende:
"Er is een slachtoffer gevallen en gelukkig is het geen mens"
Kutjournalist
Ja, okee... dan nog... ik zie het niet echt voor me nu... zullen wel animaties komen wrs van hoe het moest gebeuren...quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hangen hem gewoon in het scharnier... net als bij een deur ongeveer...
Hij was net ingecheckt. Daarna nog een week en nog een week in Boston.quote:
Terecht. Totaal over the top dat gegil en gejammer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Word er nou tegen dat wijf geschreeuwd 'Rustig!'
Das wel erg kort door de bocht natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Die heeft vandaag zijn laatste werkdag gehad.
Dat zou helemaal wat zijn. Wat ongelukkig verwoord, dat zeker, maar gelijk heeft hij wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Die heeft vandaag zijn laatste werkdag gehad.
Zoals die op 0:42 hangt zo had die moeten blijven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:30 schreef Deshain het volgende:
[..]
Kijkend naar hoe de last is ingepikt denk ik dat het nooit de bedoeling is geweest om met de kranen te draaien, alleen hijsen en dan de pontons met de sleepboten op de juiste plek brengen en weer laten zakken. Zoals een deur idd.
Dat zal van te voren wel bedacht zijn...quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:28 schreef I-care het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde, de kraan staat erg schuin op het ponton.
Ah, weer een expert.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:35 schreef skrn het volgende:
Dit is toch gewoon prutswerk. Twee kranen, last dat er tussenin gemanoeuvreerd moet worden, landkranen op bakken en dan nog verschillende bakken gebruiken ook.
Pfff.
Dat is duidelijk niet het geval zo te zien, waar de een nog vrijwel recht staat, is de ander bijna onder water.. Dus dat zal zeker mee hebben gespeeld in dit ongeluk. Als het al niet de oorzaak ervan is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat zal van te voren wel bedacht zijn...
Ik dacht dat alle pontons wel met elkaar vergrendeld zouden zijn..
Een beetje ongelukkig bruggetje iddquote:
Je hoort dat inderdaad wanneer de kraan achterover begint te hellen, zij hebben of niet door wat er gebeurt of denken het nog te kunnen corrigeren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Er zijn mensen van mening dat er op dat lange hd-filmpje "aftoppen" wordt geroepen. De mast laten zakken dus. Dan werd er naar mijn idee wellicht wel te hoog gehesen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |