Ik vermoed dat er aan weerszijden geen ruimte was. Er staan huizen enzo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind het toch erg vreemd dat ze op deze manier een enkel brugdeel gaan vervangen. Dat brugdeel was dus blijkbaar ook op een eigen ponton daar naartoe gevaren. Zet dan die kranen aan beide kanten van de brug neer en takel het brugdeel vanaf daar omhoog ofzo. Zo'n ontzettend omslachtige manier van werken, ik vind het apart. Kan me ook niet zo snel een brug herinneren die op zo'n manier is vervangen.
2 kranen op 2 pontons die een brugdeel van een 3e ponton omhoog hijsen en dan met het brugdeel in de lucht naar de brug varen en op z'n plek hangen.
Nou ben ik geen aannemer, maar met mijn veiligheidsdiploma op zak vind ik het een erg aparte manier van werken.
Ik heb m'n veterdiploma en ik denk dat zij het wel beter wisten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
sorry hoor maar van beide kanten gaan hijsen Is onmogelijk en alle mogelijke manier om het te doen zijn over tafel gegaan. Maar goed, jij hebt wel je veiligheidsdiploma op zak
doet mij denken aan mh17 waarbij ze de halve dag niet gewoon vertelden dat het vliegtuig vol Nederlanders zat wat iedereen al wist ivm vertrekken van schiphol naar een bestemming die populair Is in die periode voor Nederlanders.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:43 schreef Abed het volgende:
Minstens 20 gewonden, de NOS hoopt en smeekt en kwijlt voor meer.
...quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:48 schreef xzaz het volgende:
Er zal wel een onderzoek worden ingesteld.
Dit land hè Pfff.quote:
gvdquote:
Het is verplicht alles te laten doorrekenen. Daar kan echter een fout mee gemaakt zijn. Ergens een nulletje verkeerd. Of men heeft het helemaal niet gedaan om tal van redenen maar niet goed gecommuniceerd hebben. Of men heeft gerekend op een vaste ondergrond. Je weet het niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:45 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Jij denk dat de gemeente dat zo toelaat?
Je kan echt niet zomaar een hijsklus uitvoeren hoor
O ja, het eerste bericht dat ik toen op de radio hoorde was 'het is nog niet bekend of er Nederlanders aan boord waren'. Wat denk je zelf.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
doet mij denken aan mh17 waarbij ze de halve dag niet gewoon vertelden dat het vliegtuig vol Nederlanders zat wat iedereen al wist ivm vertrekken van schiphol naar een bestemming die populair Is in die periode voor Nederlanders.
Die site is toch 1 grote troll magneet lijkt mij?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:49 schreef Childofthe90s het volgende:
Blijf vooral reclame maken voor die website...
Of hij stond niet op de handrem of niet goed vastgezet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is verplicht alles te laten doorrekenen. Daar kan echter een fout mee gemaakt zijn. Ergens een nulletje verkeerd. Of men heeft het helemaal niet gedaan om tal van redenen maar niet goed gecommuniceerd hebben. Of men heeft gerekend op een vaste ondergrond. Je weet het niet.
Degene die het doorrekent hoort in ieder geval overal rekening mee gehouden te hebben. Maar daar hoeft het helemaal niet aan te liggen, het kan ook gewoon een defect aan de kraan zijn bijvoorbeeld. We weten ook eigenlijk nog niet zoveel, dus sp3culeren blijft precies dat
Johquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:48 schreef xzaz het volgende:
Er zal wel een onderzoek worden ingesteld.
Dat heb je altijd met die live-uitzendingen, dan willen ze koste wat het kost live blijven uitzenden terwijl er niks meer te melden valt en dan ga je zo zendtijd vollullen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:39 schreef Mystikvm het volgende:
De NOS is echt een tranendal. "Zie jij dat ook om je heen daar ter plaatse, al die huizen die in puin liggen?"
Wat een rare vraag. Wat verwacht je als antwoord? "Ja, de straat ligt he-le-maal in puin en ik sta tot mijn knieën in de babylijkjes. Dit is een ramp van nationale omvang!"
Jup, we kunnen van alles roepen, maar er valt niks over te zeggen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is verplicht alles te laten doorrekenen. Daar kan echter een fout mee gemaakt zijn. Ergens een nulletje verkeerd. Of men heeft het helemaal niet gedaan om tal van redenen maar niet goed gecommuniceerd hebben. Of men heeft gerekend op een vaste ondergrond. Je weet het niet.
Degene die het doorrekent hoort in ieder geval overal rekening mee gehouden te hebben. Maar daar hoeft het helemaal niet aan te liggen, het kan ook gewoon een defect aan de kraan zijn bijvoorbeeld. We weten ook eigenlijk nog niet zoveel, dus sp3culeren blijft precies dat
Ik dacht dat je ook niet zomaar overal met een monstertruck mag rond rijden maar sinds dat ongeval in Haaksbergen heb ik niet zo hoge pet op van lokale politiciquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:45 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Jij denk dat de gemeente dat zo toelaat?
Je kan echt niet zomaar een hijsklus uitvoeren hoor
Must... not... troll.......quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Website is inmiddels geactiveerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |