Gewoon een nachtje laten liggen. Flinke lading oud ijzer, dat word wel opgehaald door een stel Roemenen.quote:
Mensen zijn raar, je ziet het hier al "Ik zou niet thuis zijn geweest!"quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen ik nog als strandwacht werkte ooit een keer een stuk strand af moeten zetten omdat er een traumaheli moest landen. Zodra we wisten dat 't kreng ging komen begonnen met mensen verzoeken op te staan en zich buiten het gebied te begeven. Mensen uit de zee proberen te krijgen, etc. Ladingen boze gezichten (hoe durfden we hun zonnepret te verstoren!), en echt boze mensen omdat we aan hun spullen hadden gezeten, van de mensen die de zee niet uit wilden komen maar wel hun spullen in het afzetgebied hadden liggen en die we dus zelf maar moesten verplaatsen.
Rara hoe het had gelopen als die heli hun spul had beschadigd.
Mensen, soms
Maar met sommige dingen kan je geen rekening houden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:36 schreef Pap89 het volgende:
Kraan op het vaste land kan ook omvallen door 1000 redenen.
Er kan ook een stuk van een windmolen afdonderen.
Er kan een vliegtuig neerstorten.
Alles kan, "rekening houden met" , kom op zeg.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gewoon een nachtje laten liggen. Flinke lading oud ijzer, dat word wel opgehaald door een stel Roemenen.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat ding in stukken zagen en afvoeren met vrachtwagens.
Paar provincialen is voldoende.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gewoon een nachtje laten liggen. Flinke lading oud ijzer, dat word wel opgehaald door een stel Roemenen.
Op NOS.quote:
Werd net verteld op NPO1, eigenaar van winkel woonde boven de zaak maar was niet thuis, maar z'n hond was er nog wel.quote:
Ik ga ervan uit van wel, er is niks over van dat gebouw.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:40 schreef Childofthe90s het volgende:
Die hond was in het gebouw, over of die dood is weet niemand iets.
Inderdaad, ze overdrijven zwaar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:39 schreef Abed het volgende:
Ze doen net alsof er een hele woonwijk platgegooid is.
Wat is humaner? Verzuipen of een brugdeel op je kop?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst die verzopen chihuahua en nu dit
Brugdeel, kort maar krachtig. Hoop je.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat is humaner? Verzuipen of een brugdeel op je kop?
Het is hopen op holle ruimtes.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit van wel, er is niks over van dat gebouw.
Nou ja, het lijkt me op zich wel handig als je berekent of de kranen het te dragen gewicht wel kunnen houden. En ja, daarbij hoor je rekening te houden met de ondergrondquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:36 schreef Pap89 het volgende:
Kraan op het vaste land kan ook omvallen door 1000 redenen.
Er kan ook een stuk van een windmolen afdonderen.
Er kan een vliegtuig neerstorten.
Alles kan, "rekening houden met" , kom op zeg.
Maar dat is 'rekening houden' voor de bouwploeg. Niet voor de omwonenden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me op zich wel handig als je berekent of de kranen het te dragen gewicht wel kunnen houden. En ja, daarbij hoor je rekening te houden met de ondergrond
Tenzij het een technisch mankement is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:42 schreef marcodej het volgende:
Je zal maar de verantwoordelijke voor dit project zijn, of de kraanmachinist. Dan slaap je ook niet lekker.
Joh daar zijn hele mensen voor in dienst.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me op zich wel handig als je berekent of de kranen het te dragen gewicht wel kunnen houden. En ja, daarbij hoor je rekening te houden met de ondergrond
Ik denk ook dat de mensen die geen verantwoordelijkheid dragen, maar wel betrokken zijn bij het project vannacht niet zo lekker slapen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:42 schreef marcodej het volgende:
Je zal maar de verantwoordelijke voor dit project zijn, of de kraanmachinist. Dan slaap je ook niet lekker.
Ik denk dat de kraanmachinist nu wel andere zaken aan zijn hoofd heeft, bijvoorbeeld overleven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:42 schreef marcodej het volgende:
Het gaat mis omdat het brugdeel gaat zwenken. De boel raakt uit balans en de ponton kapseist. Daarvoor was er niets aan de hand. Op 0:47 van dat filmpje zie je mensen wegrennen in de boot naast de ponton, kennelijk hadden zij al door dat er iets mis was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |