Bron: RTL Nieuwsquote:Bouwkranen storten op huizen Alphen aan den Rijn, meerdere gewonden
Twee bouwkranen en een brugdeel bij de Julianabrug in Alphen aan den Rijn zijn omgevallen op huizen waar mensen wonen. Er zijn meerdere gewonden.
Meer volgt.
Gelul.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Maar eerlijk, als ik daar woonde was ik sws mn huis uit geweest. 2 kranen + een brug op een drijvend vlot. Tja...
Als je daar aan de andere kant staat kun je wel alvast gaan roepen of er mensen onder zitten, denk ik, zolang de hulpverleners er nog niet zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:28 schreef CherryLips het volgende:
In dit soort situaties zou ik ook maken dat ik wegkwam (tenzij er familie oid bij betrokken was), ik kan toch niet helpen.
Absurd. Als bij mij in de buurt zoiets zou zijn dan zou ik zelf zorgen dat ik NIET thuis was en ook niet in de buurt. Levensgevaarlijk. Waarom kunnen mensen zelf geen gevaar in schatten? Destijds met die monstertruck ook al; je gaat toch niet zo vlak bij die hekken staan man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel mensen er aan de andere kant op straat en op de huizen lopen dan lijkt me niet dat de boel ontruimd is....
Elke newszender doet dit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef marcodej het volgende:
Dit is weer typisch NOS: alles gemeld hebben wat je weet, niks meer weten, en dan overgaan tot speculeren om toch die uitzending te vullen.
die uitzending is dan ook veel te overdreven. Imo alleen voor echte nationale rampen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef marcodej het volgende:
Dit is weer typisch NOS: alles gemeld hebben wat je weet, niks meer weten, en dan overgaan tot speculeren om toch die uitzending te vullen.
Achteraf gelul.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Absurd. Als bij mij in de buurt zoiets zou zijn dan zou ik zelf zorgen dat ik NIET thuis was en ook niet in de buurt. Levensgevaarlijk. Waarom kunnen mensen zelf geen gevaar in schatten? Destijds met die monstertruck ook al; je gaat toch niet zo vlak bij die hekken staan man.
al die bruggen. Waddinxveen ook.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb er 50 meter aan het water vandaan gewoond.
Er heerst echt een vloek op die brug.
Ach, zodra het hun eigen kantoor betreft, doen ze het niet eens uitzendenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die uitzending is dan ook veel te overdreven. Imo alleen voor echte nationale rampen.
Dit ja, sowieso hier een live uitzending aan wijdenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef marcodej het volgende:
Nee. Rekening houden met risico's heet dat. Stel er gaat wat lek, En dat lijkt mij te zijn gebeurd, dan krijg je dit. Er stond immers amper wind.quote:
Er staat al met een lijn op streetview aangegeven waar de kraan terecht moet komen. Goed gemikt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Zo te zien Used Products met de grond gelijk gemaakt.
dat doen ze ook en Is ook gedaan. Menselijke fout zie ik het meer in tijdens de uitvoering ipv de berekeningenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja je verwacht wel dat ze dingen berekenen en zo als zo iets groots gaan doen.
Kan ook wel oplopen. Beelden niet gezien? Lijkt me niet dat als je daaronder ligt je een kans maaktquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit ja, sowieso hier een live uitzending aan wijden
En dan zeggen dat het nog wel op kan lopen allemaal, sensatie machen in komkommertijd.
Echt, geloof me, ik meen het: zo nu en dan gaat er iets mis.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja en waarom denk jij dat dit nu niet gedaan is? Is er al meer bekend over het hoe/waarom dit omviel?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
meneer zit op de hei. Rook je?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee. Rekening houden met risico's heet dat. Stel er gaat wat lek, En dat lijkt mij te zijn gebeurd, dan krijg je dit. Er stond immers amper wind.
Achteraf gelul.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee. Rekening houden met risico's heet dat. Stel er gaat wat lek, En dat lijkt mij te zijn gebeurd, dan krijg je dit. Er stond immers amper wind.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk praten.
Niks achteraf gelul. Als je daar gaat staan kijken dan breng je jezelf in gevaar. Dat blijkt maar weer eens. Dat heeft te maken met dat als mensen zien dat niks afgezet is dat het DUS veilig is.quote:
Sowieso onzin, want door dat water gaan flinke tankers met gevaarlijke stoffen, dus dan kan je nooit thuis zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Al die mensen die suggereren die zo slim zijn om niet thuis te gaan zitten als dit gaande is echt onzin.Achteraf lekker makkelijk lullen.
idd zegquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Al die mensen die suggereren die zo slim zijn om niet thuis te gaan zitten als dit gaande is echt onzin.Achteraf lekker makkelijk lullen.
ze weten gewoon niet wat ze moeten melden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:34 schreef Twiitch het volgende:
Ok, NOS weer afgezet. Ze melken het wel erg uit.
kijk nou eens goed man, die pontons bewegen pas nadat het brugdeel gaat zwenken door wind of door verkeerd hijsen danwel dat de bevestiging breekt. Die pontons liggen doodstil ervoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen ik nog als strandwacht werkte ooit een keer een stuk strand af moeten zetten omdat er een traumaheli moest landen. Zodra we wisten dat 't kreng ging komen begonnen met mensen verzoeken op te staan en zich buiten het gebied te begeven. Mensen uit de zee proberen te krijgen, etc. Ladingen boze gezichten (hoe durfden we hun zonnepret te verstoren!), en echt boze mensen omdat we aan hun spullen hadden gezeten, van de mensen die de zee niet uit wilden komen maar wel hun spullen in het afzetgebied hadden liggen en die we dus zelf maar moesten verplaatsen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Pap89 het volgende:
Jup gelul, niemand doet zo.
Met mijn werk ook, heb je een heel gebied afgezet, komen er van die domme mongolen starend naar hun mobieltje, zoeken ergens een plek, doen een hek open en flikkeren zowat de bouwput in.
"Je mag hier helemaal niet komen!"
-Moet ik helemaal oplopen dan? Rot toch op!mensen
?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik bedoel juist dat mensen daarom thuis blijven en niet weg gaan..
Dus normaal krijgen ze gezeik dat ze er niet snel genoeg bij zijn en nu ze er wel bij zijn, maar gewoon weinig nieuw nieuws te melden hebben krijgen ze hier weer gezeik over.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:34 schreef Twiitch het volgende:
Zo gaat het altijd gedurende de komkommertijd. Zodra er iemand in z'n broek plast komen er extra journaals en worden de Benno Bakstenen van stal gehaald.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:34 schreef Twiitch het volgende:
Als reactie op mijn opmerking dat dit van te worden berekend en zo. Aangezien er nogal wat zijn die zeggen dat ze niet thuis zouden blijven.quote:
Wie zeikt over dat eerste?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus normaal krijgen ze gezeik dat ze er niet snel genoeg bij zijn en nu ze er wel bij zijn, maar gewoon weinig nieuw nieuws te melden hebben krijgen ze hier weer gezeik over.
Ahquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als reactie op mijn opmerking dat dit van te worden berekend en zo. Aangezien er nogal wat zijn die zeggen dat ze niet thuis zouden blijven.
Ik zou het gewoon uitroepen tot monument, klaar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Beginnen bij het begin... aan de experts te bepalen waar dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |