Ohhh dat is een mooie stoel! :quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ben dus altijd op zoek naar dit soort meubeltjes. Dit is mijn laatste aanwinst uit een kringloop, een stoel van de Zweedse ontwerper Ekström. Deze was 7,50, maar als ie 35 was geweest had ik hem ook gekocht![]()
[ link | afbeelding ]
Daar heeft de plaatselijke Het Goed ook last van, bizarre prijzen hanteren. Laatst zo'n bijzettafeltje gezien van Ikea voor 15,- vol met butsen en vlekken. Nieuwprijs Ikea is een tientje...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn salontafel van ¤5,- heeft het onlangs begeven. Ik snel even naar de kringloop voor een nieuwe; staan er prijzen van ¤50,- t/m ¤75,- opDus nu maar een nieuwe van de Ikea voor ¤22,- incl verzenden.
Lol, ik snap precies wat je bedoelt. Onze kringloop heeft dvd-spelers voor 30 euro (en ook nog eens zo'n onbekend merk, en niets speciaals eraan).quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Laatste aankopen; 2 shirtjes en een spijkerbroek voor zoon, ¤7,50. En een houten brandweerauto voor ¤0,50
Hier ook zo'n beetje álles tweedehands. Ik ben pro hergebruik en ook nog eens arm, dus keus heb ik niet![]()
Mijn salontafel van ¤5,- heeft het onlangs begeven. Ik snel even naar de kringloop voor een nieuwe; staan er prijzen van ¤50,- t/m ¤75,- opDus nu maar een nieuwe van de Ikea voor ¤22,- incl verzenden.
Dit is trouwens voor 1 van de betere pc spellen nieteens zo'n slechte dealquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maar vooral dat ze computerspellen uit 1995 verkopen voor 2,50![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Daar heeft de plaatselijke Het Goed ook last van, bizarre prijzen hanteren. Laatst zo'n bijzettafeltje gezien van Ikea voor 15,- vol met butsen en vlekken. Nieuwprijs Ikea is een tientje...
Er zitten sinds kort nieuwe mensen in, sindsdien zijn de prijzen hysterisch omhoog gevlogen, totaal niet kringloopwaardig meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lol, ik snap precies wat je bedoelt. Onze kringloop heeft dvd-spelers voor 30 euro (en ook nog eens zo'n onbekend merk, en niets speciaals eraan).
Maar vooral dat ze computerspellen uit 1995 verkopen voor 2,50![]()
Ook laatst meegemaakt dat ik een videospeler wilde kopen, een medewerker: 'oh, er zit nog een videoband in. Die krijg je er niet bij, die houden we hier.' Niet dat ik hem wilde hebben maar ik vond het toch wel apart toen bleek dat alle videobanden daar gratis zijn
Daar kom ik net vandaan. Het Goed zit hier pal naast een andere kringloopwinkel waar ik eerst was, het valt inderdaad wel op dat Het Goed de hoofdprijs wil voor veel dingen. Ik kijk meestal even bij de foto-lijsten, eerder had je voor 2 euro een leuke lijst inclusief kunstwerk. Nu hangen daar amateuristische tekeningen in lelijke lijsten tussen waar ze 60 euro voor vragenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Daar heeft de plaatselijke Het Goed ook last van, bizarre prijzen hanteren. Laatst zo'n bijzettafeltje gezien van Ikea voor 15,- vol met butsen en vlekken. Nieuwprijs Ikea is een tientje...
Hij zit alleen verschrikkelijkquote:
Het staat wel mooi! Ik heb zelf een aantal Zweedse klepbanken gehad (mijn eethoek wisselt zo ongeveer continu) en dat zat prima.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij zit alleen verschrikkelijkals ik ooit nog eens wat meer geld heb wil ik kijken of ik een grotere kan vinden die beter zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |