Dus vandaar dat ik dit topic aanmaakquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:53 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
maar anders staat het je zeker vrij er 1 te openen, ik denk dat het wel in LIF past
Ik vind dat serviesgoed wel heel leuk moet ik zeggen!quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een paar mooie vondsten bij de weggeefwinkel laatst.
Vorige week dit serviesgoed van Villeroy en Boch ( Acapulca)
In mijn huiskamer is er geloof ik geen meubulair dat niet 2ehands isquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk! Ik koop heel veel tweedehands! Op 't moment vooral met het idee om het langzaam maar zeker op te gaan knappen, zeker kasten en dat soort zaken
West-germanyquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is mijn West-Germany collectie, de twee linker kreeg ik van mijn moeder en tante, de onion ( de beige ) vond ik bij een weggeefwinkel, die met oranje was 4 euro bij de kringloop en de meest rechtse vond ik vandaag bij de weggeefwinkel :
[ afbeelding ]
Die hadden wij vroeger ook geloof ikquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Vixen ik heb deze:
[ afbeelding ]
Was toch wel drie euro bij de kringloop, ik ben echt blij met die weggeefwinkelhype haha.
ik ben jaloers op beide collectiesquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is mijn West-Germany collectie, de twee linker kreeg ik van mijn moeder en tante, de onion ( de beige ) vond ik bij een weggeefwinkel, die met oranje was 4 euro bij de kringloop en de meest rechtse vond ik vandaag bij de weggeefwinkel :
[ afbeelding ]
Het servies van m'n opa & omaquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben jaloers op beide collecties
Je woon zeker niet in de buurt van Maastricht he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef Opoefiets het volgende:
Jullie hebben allemaal superleuke dingen... die Brabantia trommels vind ik nou nooit
Ik kijk altijd naar oudere emaille pannen met bloemetjesprints... En oude apothekerspotten
FHF?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat er over te denken om hem naar de weggeefwinkel te brengen maar dat vind ik eigenlijk weer jammer
Nou het is gewoon meer iets voor een verzamelaar hoor.quote:
Ik vind 'm helemaal geweldig! Zou je 'm evt kunnen opsturen? Tenzij het onwijs veel kost. Dan maak ik dat geld over. Past precies in onze keuken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je woon zeker niet in de buurt van Maastricht he?
Ik heb hier deze maar hij past niet bij de rest en ik hou niet van rood![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja mn benen zijn echt zo wit
[ Bericht 8% gewijzigd door Elvi op 05-08-2015 16:27:29 ]
Verzendkosten zijn 7 euro of zo geloof ik, laat maar weten of je dat de moeite vindt?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind 'm helemaal geweldig! Zou je 'm evt kunnen opsturen? Tenzij het onwijs veel kost. Dan maak ik dat geld over. Past precies in onze keuken.
Deze is op het winkelcentrum in de Heeg, kun je overal gratis parkeren. Open op ma en di van 10 tot 13 en do van 12 tot 16 ( ik ga zo weer even kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:41 schreef Syrena het volgende:
Die Dr. Martensik ben ook zo wit trouwens. Kantoorkleur ftw.
Oh oh, waar ligt die weggeefwinkel precies in Maastricht? Eventueel te lopen vanaf de Ravelijnstraat? Daar kan ik parkeren op het werk.
Yayquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn 7 euro of zo geloof ik, laat maar weten of je dat de moeite vindt?
Ik kan hem volgende week wel even inpakken en op de post doen.
Ik gebruik hem niet om te koken trouwens, maar als opslag
Ohhh dat is een mooie stoel! :quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ben dus altijd op zoek naar dit soort meubeltjes. Dit is mijn laatste aanwinst uit een kringloop, een stoel van de Zweedse ontwerper Ekström. Deze was 7,50, maar als ie 35 was geweest had ik hem ook gekocht![]()
[ link | afbeelding ]
Daar heeft de plaatselijke Het Goed ook last van, bizarre prijzen hanteren. Laatst zo'n bijzettafeltje gezien van Ikea voor 15,- vol met butsen en vlekken. Nieuwprijs Ikea is een tientje...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn salontafel van ¤5,- heeft het onlangs begeven. Ik snel even naar de kringloop voor een nieuwe; staan er prijzen van ¤50,- t/m ¤75,- opDus nu maar een nieuwe van de Ikea voor ¤22,- incl verzenden.
Lol, ik snap precies wat je bedoelt. Onze kringloop heeft dvd-spelers voor 30 euro (en ook nog eens zo'n onbekend merk, en niets speciaals eraan).quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Laatste aankopen; 2 shirtjes en een spijkerbroek voor zoon, ¤7,50. En een houten brandweerauto voor ¤0,50
Hier ook zo'n beetje álles tweedehands. Ik ben pro hergebruik en ook nog eens arm, dus keus heb ik niet![]()
Mijn salontafel van ¤5,- heeft het onlangs begeven. Ik snel even naar de kringloop voor een nieuwe; staan er prijzen van ¤50,- t/m ¤75,- opDus nu maar een nieuwe van de Ikea voor ¤22,- incl verzenden.
Dit is trouwens voor 1 van de betere pc spellen nieteens zo'n slechte dealquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maar vooral dat ze computerspellen uit 1995 verkopen voor 2,50![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Daar heeft de plaatselijke Het Goed ook last van, bizarre prijzen hanteren. Laatst zo'n bijzettafeltje gezien van Ikea voor 15,- vol met butsen en vlekken. Nieuwprijs Ikea is een tientje...
Er zitten sinds kort nieuwe mensen in, sindsdien zijn de prijzen hysterisch omhoog gevlogen, totaal niet kringloopwaardig meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lol, ik snap precies wat je bedoelt. Onze kringloop heeft dvd-spelers voor 30 euro (en ook nog eens zo'n onbekend merk, en niets speciaals eraan).
Maar vooral dat ze computerspellen uit 1995 verkopen voor 2,50![]()
Ook laatst meegemaakt dat ik een videospeler wilde kopen, een medewerker: 'oh, er zit nog een videoband in. Die krijg je er niet bij, die houden we hier.' Niet dat ik hem wilde hebben maar ik vond het toch wel apart toen bleek dat alle videobanden daar gratis zijn
Daar kom ik net vandaan. Het Goed zit hier pal naast een andere kringloopwinkel waar ik eerst was, het valt inderdaad wel op dat Het Goed de hoofdprijs wil voor veel dingen. Ik kijk meestal even bij de foto-lijsten, eerder had je voor 2 euro een leuke lijst inclusief kunstwerk. Nu hangen daar amateuristische tekeningen in lelijke lijsten tussen waar ze 60 euro voor vragenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Daar heeft de plaatselijke Het Goed ook last van, bizarre prijzen hanteren. Laatst zo'n bijzettafeltje gezien van Ikea voor 15,- vol met butsen en vlekken. Nieuwprijs Ikea is een tientje...
Hij zit alleen verschrikkelijkquote:
Het staat wel mooi! Ik heb zelf een aantal Zweedse klepbanken gehad (mijn eethoek wisselt zo ongeveer continu) en dat zat prima.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij zit alleen verschrikkelijkals ik ooit nog eens wat meer geld heb wil ik kijken of ik een grotere kan vinden die beter zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |