Internetheldjequote:Op maandag 3 augustus 2015 17:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
als ik daar was had ik het wel geweten.
Absoluut niet. Dat moet je professionele hulpverleners laten doen die weten wat ze doen. Voor je het weet stort de boel nog verder in.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:22 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen filmen maar zouden die mensen niet moeten kijken voor slachtoffers misschien
Ja, bij nader inzien heb je ook wel gelijk. Zeker als er mogelijk doden zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind het ook wel bij een ramp van deze omvang passen.
Die man ook echt. Rustig rustig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:24 schreef TigerXtrm het volgende:
NOS herhaalt ook steeds dat schreeuw filmpje![]()
Nouja het lijkt me dat het hier duidelijk was waar een kraan eventueel neer zou kunnen komen. En dus ook kwam. Imo hadden al die huizen/winkels gewoon ontruimd moeten zijn/worden voordat je met zo een grote last en zware kranen aan de slag gaat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:21 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Als bij iedere hijsklus alles ontruimd moet worden, dan staat half Nederland stil
Wordt wel (als het goed is) rekening mee gehouden, waar een kraan eventueel neer zou kunnen komen.
De naam ook al gewoon genoemd op NOS Journaal. Doe uit dat licht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ook levensgroot die sponsor op die hijskraan.![]()
Achteraf is het altijd makkelijk praten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het lijkt me dat het hier duidelijk was waar een kraan eventueel neer zou kunnen komen. En dus ook kwam. Imo hadden al die huizen/winkels gewoon ontruimd moeten zijn/worden voordat je met zo een grote last en zware kranen aan de slag gaat.
Zal wel weer een hoop heisa over komen. Lekker voor de gewonden (of nabestaanden mochten er doden zijn gevallen), elkaar de schuld toeschuiven, ik zie het alweer gebeuren.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Iedereen zeiken op dat mens dat schreeuwt terwijl straks blijkt dat der halve familie in zo'n huis zit.
Dit. Ligt iemand open en bloot op de straat in de problemen te wezen, helpen, afzetten, 112 bellen, gerust stellen, mensen op afstand houden, dat soort zaken. Tuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Internetheldje![]()
Ik ben ook groot voorstander van hulpverlening en haat omstanders die blijven kijken, maar hier kunnen amateurs bijzonder weinig toevoegen.
Inderdaad, misschien enkel proberen de weg een beetje vrij te maken voor hulpdiensten (auto weghalen ofzo).quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:28 schreef CherryLips het volgende:
In dit soort situaties zou ik ook maken dat ik wegkwam (tenzij er familie oid bij betrokken was), ik kan toch niet helpen.
Ditquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar goed... straks moeten er dus weer kranen aan te pas komen om die bende op te ruimen. Ik zou even een dagje iets anders gaan doen als ik er naast woonde
Ik had waarschijnlijk met telefoon bij het raam gestaan. Je verwacht toch dat er vakmensen aan het werk zijn...quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Maar eerlijk, als ik daar woonde was ik sws mn huis uit geweest. 2 kranen + een brug op een drijvend vlot. Tja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |