Nee, maar een extra uitzending past meer bij een 'ongoing crisis' zoals een terroristische aanslag of een ramp met veel slachtoffers. Neemt nogmaals niet weg dat dit vreselijk is voor de slachtoffers.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent bang dat Sesamstraat in het geding komt?
Als de boel nog bezig is met instorten lijkt me dat niet zo verstandig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:22 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen filmen maar zouden die mensen niet moeten kijken voor slachtoffers misschien
Altijd eerst voor je eigen veiligheid zorgen als omstanderquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:22 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen filmen maar zouden die mensen niet moeten kijken voor slachtoffers misschien
Wat wil je dat die mensen gaan doen? Er zijn urban search and rescue teams aanwezig, die dat toch iéts beter kunnen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:22 schreef kurk_droog het volgende:
ik zie niets instorten meer. Alleen maar mensen die filmen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als de boel nog bezig is met instorten lijkt me dat niet zo verstandig.
EHBO les 1.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Altijd eerst voor je eigen veiligheid zorgen als omstander
Het is dan ook wrsch te gevaarlijk om jezelf daar tussen te gaan begeven. Regel 1 van EHBO --> breng jezelf en andere mensen niet óók in gevaar, zéker als je niet weet waar je mee te maen hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bizar, wel filmen, maar niks geen hulpverlening..
Vind het ook wel bij een ramp van deze omvang passen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, maar een extra uitzending past meer bij een 'ongoing crisis' zoals een terroristische aanslag of een ramp met veel slachtoffers. Neemt nogmaals niet weg dat dit vreselijk is voor de slachtoffers.
Elk filmpje dat binnen is gekomen herhalen ze nu.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:24 schreef TigerXtrm het volgende:
NOS herhaalt ook steeds dat schreeuw filmpje![]()
als ik daar was had ik het wel geweten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is dan ook wrsch te gevaarlijk om jezelf daar tussen te gaan begeven. Regel 1 van EHBO --> breng jezelf en andere mensen niet óók in gevaar, zéker als je niet weet waar je mee te maen hebt.
Er zijn veel slachtoffers.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, maar een extra uitzending past meer bij een 'ongoing crisis' zoals een terroristische aanslag of een ramp met veel slachtoffers. Neemt nogmaals niet weg dat dit vreselijk is voor de slachtoffers.
Dat gaat echt door merg en been...quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:24 schreef TigerXtrm het volgende:
NOS herhaalt ook steeds dat schreeuw filmpje![]()
Als je kijkt hoeveel mensen er aan de andere kant op straat en op de huizen lopen dan lijkt me niet dat de boel ontruimd is....quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is het in die branche niet gebruikelijk om de huizen rondom zo een project/klus te ontruimen voor de tijd van die klus?
Ik bedoel je moet altijd rekening houden met het ergste lijkt me en dus de huizen in een straal van zo groot als de kranen hoog zijn ontruimen. Toch? Is dat geen standard practice bij zo een zaken?
Als je een selfie-filmpje zou maken had je ff je moment of fame kunnen pakkenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Elk filmpje dat binnen is gekomen herhalen ze nu.
Ik nu ookquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:25 schreef Blistering het volgende:
Dat schreeuw filmpjeIk moet gelijk denken aan die geiten filmpjes op Dumpert.
Ik lach nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:25 schreef Blistering het volgende:
haha super leuk man. tief nu maar weer op.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:25 schreef Blistering het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |