ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
Even zonder dollen. Qua veiligheid wordt wel met twee maten gemeten. ProRail veiligheidstaliban verus gevaarlijk hijswerk met bewoners gewoon op10 meter afstand thuis.
Even zonder dollen. Qua veiligheid wordt wel met twee maten gemeten. ProRail veiligheidstaliban verus gevaarlijk hijswerk met bewoners gewoon op10 meter afstand thuis.
Even zonder dollen. Qua veiligheid wordt wel met twee maten gemeten. ProRail veiligheidstaliban verus gevaarlijk hijswerk met bewoners gewoon op10 meter afstand thuis.
Wat een dom verhaal Als ze het gewoon goed stempelen mag er niets gebeuren. Zo als ik het analyseerde hier leek alsof er een ketting/verbinding tussen beide pontons brak. Ook waren beide kranen niet even zwaar en bewogen ze niet even snel.
Beetje ongelukkige samenloop van omstandigheden, hoeveel kranen draaien er wel niet elke dag vlak bij huizen...
Precies, en waarom moet dan bij het spoor meteen alles worden stilgelegd als er ook maar meer dan 0,01% kans op een ongelukje is? Ik vind dat Rikus een punt heeft.
Pff als we zo gaan kijken is er altijd wel iets mis met de verhalen van Driek.
Hij heeft op zich wel gelijk, als er maar iets moet gebeuren langs het spoor, moet er direct een compleet veiligheidscircus opgetuigd worden met tig plannen en buitendienststellingen. Terwijl van de andere kant bij werk aan de weg en hijswerkzaamheden veel minder stringent gewerkt wordt.
Of het moment om dat te constateren het juiste is, valt te betwisten, maar qua inhoud heeft hij zeker een punt.
Het raakt gewoon kant noch wal. Het veiligheidsregime op en rond het spoort betwisten is tot daar aan toe en wellicht ook wel terecht, maar om mee te liften met een ongeval wat gebeurd is tijdens een sowieso al zeer risicovolle operatie is betreurenswaardig.