abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154856510

Het werd hoog tijd dat zo’n vier jaar nadat de roguelike indie-game The Binding of Isaac voor het eerst in de schappen van Steam verscheen de game zijn eigen topic zou krijgen. The Binding of isaac is een top-down 2D dungeon crawler game waarbij je met Isaac (of één van de zes andere vrij te spelen personages) op verkenning uit gaat in de donkere hoeken van je kelder al vluchtend voor je bloedeigen moeder. De gameplay en presentatie van de game is vergelijkbaar met de dungeons uit The Legend of Zelda, al zijn de dungeons in The Binding of Isaac volledig ‘’randomly generated’’, dat wil zeggen dat de dungeons in elke ‘run’ anders zijn wat voorwerpen, monsters, bazen en kamers betreft. Dit zorgt samen met de honderden verschillende voorwerpen die je kunt vinden en combineren om zo monsters te verslaan voor een nieuwe en verrassende spelervaring telkens als je aan een nieuwe run begint.

De originele versie van het spel kwam uit op de PC in 2011 en was ontwikkeld door Edmund McMillen (bekend van onder andere Super Meat Boy) en Florian Himsl. In 2012 werd de uitbreiding genaamd ‘’Wrath of the Lamb’’ hieraan toegevoegd, welke een flink aantal nieuwe items, kamers, vijanden en bazen introduceerde.

The Binding of Isaac: Rebirth

Eind 2014 was het dan eindelijk zo ver dat ook de Playstation 4 en Playstation Vita bezitters aan de slag konden met The Binding of Isaac, en dan wel met de remake genaamd The Binding of Isaac: Rebirth, dat het originele spel een make-over gaf en een berg aan nieuwe content toevoegde. Deze remake kwam destijds ook naar de PC en is in juli 2015 uitgebracht voor de Xbox One, Nintendo 3DS en WiiU, maar is voor deze laatstgenoemde platformen helaas tot nog toe alleen beschikbaar in Noord-Amerika.

The Binding of Isaac: Afterbirth

In februari 2015 werd de eerste uitbreiding voor Rebirth aangekondigd genaamd Afterbirth. Deze uitbreiding zal nieuwe features en content gaan bieden, zoals 100+ nieuwe items, 10 nieuwe challenges, een nieuwe game-mode, een nieuw speelbaar personage, nieuwe bazen en vijanden en daily (scored) runs inclusief leaderboards.
Als je up-to-date wil blijven over de nieuwste ontwikkelingen wat betreft Afterbirth, neem dan een kijkje op deze website: http://bindingofisaac.com/

Verhaal

Het verhaal van The Binding of Isaac is losjes geïnspireerd op het gelijknamige Bijbelverhaal, dit zal je ook zeker niet ontgaan tijdens het spelen aangezien het spel boordenvol verwijzingen naar de Bijbel, het christendom, maar ook maatschappelijke thema’s zoals kindermisbruik, zelfmoord en abortus zit. Zo kom je bazen tegen afgeleid van de vier ruiters van de Apocalyps, maar ook items genaamd ‘’Book of Belial’’,’’ Whore of Babylon’’ en zelfs ‘’The Bible’’ (Dit klinkt allemaal natuurlijk erg donker, maar wees niet bang, de game neemt zichzelf niet al te serieus zoals je kan opmaken uit het design van de game en items zoals ‘’The Poop’’, ‘’Mom’s Bra’’ en ‘’Sissy Long Legs’’).

Maar goed, het komt er feitelijk op neer dat Isaac als klein jongetje samen met zijn moeder in een klein huisje op een heuvel woont. Terwijl Isaac zichzelf lekker bezig houdt met tekenen en spelen met zijn speelgoed, kijkt zijn moeder op haar beurt naar christelijke uitzendingen op televisie. Plotseling hoort Isaacs moeder een ‘’stem van boven’’, deze vertelt haar dat haar zoon is beschadigd door zonden en gered dient te worden. De stem vraagt haar om al het kwaad rondom Isaac weg te nemen om hem zo te redden. Zijn moeder geeft toe aan de stem en pakt Isaac zijn speelgoed, foto’s, spelconsole en zelfs zijn kleren af.

Dan richt de stem zich opnieuw tot Isaacs moeder en zegt dat Isaac gedistantieerd moet worden van al het kwaad in de wereld. Opnieuw geeft zijn moeder toe aan de stem en ze sluit Isaac op in zijn kamer. Wanneer de stem voor de laatste keer van zich laat horen, deelt hij Isaacs moeder mee dat ze goed gehandeld heeft, maar toch nog altijd aan haar toewijding twijfelt om haar vervolgens op te dragen haar zoon op te offeren. Ze gehoorzaamt, pakt een slagersmes en loopt naar Isaacs kamer. Isaac die door een spleet in de deur toekijkt raakt in paniek, maar dan vindt hij een luik onder zijn tapijt en springt erdoor naar beneden net voordat zijn moeder hem te pakken kan krijgen. Vervolgens begint het daadwerkelijke spel in Isaacs kelder.

Je zult er zelf achter moeten komen hoe het verhaal zich verder ontvouwt, maar laat ik je alvast vertellen dat dit eenvoudiger gezegd is als gedaan. Na het verslaan van bepaalde eindbazen krijg je een reeks foto’s of een klein filmpje te zien die het verdere verloop van het verhaal suggereren, dit blijft echter heel erg minimaal, suggestief en symbolisch. Ontwikkelaar Edmund McMillen zelf wil niets kwijt over het verhaal.

Gameplay

Zoals eerder vermeld is The Binding of Isaac een top-down 2D dungeon crawler waarbij je gaandeweg items verzamelt en monsters verslaat om zo steeds dieper onder de grond te geraken en je moeder te ontvluchten of misschien zelfs wel te verslaan.
Het spel is een roguelike, waarbij je start als Isaac (of één van de andere tien speelbare personages) en door middel van je tranen kun je op vijanden schieten. Als je het met een controller speelt kun je het vergelijken met een twin-stick shooter waarbij je het linkerpookje gebruikt om te bewegen en het rechterpookje gebruikt om je tranen te schieten. Je begint in een kamer van de eerste ‘’floor’’(vloer), bijvoorbeeld ‘’Basement 1’’. Vervolgens ga je een aangrenzende kamer in waar je alle desbetreffende monsters probeert dood te schieten. Op het moment dat je alle monsters in een kamer dood hebt, ga je de volgende kamer in en dit doe je totdat je bij de ‘’boss room’’ aankomt, waar een baas op je zit te wachten. Versla je de desbetreffende baas, dan kun je verder naar de volgende floor, ‘’Basement 2’’ in dit geval. Als je bij de boss room van de vijfde floor bent aangekomen, moet je tegen de eindbaas vechten. Als je deze voor de eerste keer verslaat heb je je run succesvol afgerond. Je kunt dan weer een nieuwe run beginnen (ook als je dood gaat kun je weer een nieuwe run beginnen), maar dit keer blijft het niet bij vijf floors, nu heb je opeens zeven floors die je moet zien te klaren. Elke run is overigens anders, aangezien vrijwel de hele dungeon randomly generated is. Steeds als je denkt dat je het spel hebt uitgespeeld, is er wel weer een nieuwe floor of een nieuw geheim te ontdekken of te unlocken. Een succesvolle run zal zo’n 30 tot 50 minuten in beslag nemen, afhankelijk van je items, je geluk en je skill. Verwacht zeker niet dat je succesvol zal zijn in je eerste 50 runs. Het spel is namelijk erg pittig en vereist veel oefening!

Items

Items zijn een essentieel onderdeel van The Binding of Isaac er liggen honderden items voor het oprapen en er zijn er tientallen vrij te spelen. De items en hun werking verschillen enorm van elkaar en vrijwel alle items zijn met elkaar te combineren. Zo heb je bijvoorbeeld een item die je tranen in een laserstraal verandert, vind je vervolgens een item dat ervoor zorgt dat je vier tranen tegelijk schiet in plaats van één, dan zullen de effecten van deze twee items met elkaar combineren, waardoor je vier laserstralen schiet. Voeg daar nog eens een item aan toe dat je tranen door rotsblokken en andere vaste voorwerpen laat gaan en je krijgt vier laserstralen die je door rotsblokken heen kunt schieten! Zo kun je de gekste combinaties van items krijgen, waardoor iedere run weer een nieuw avontuur is. Je krijgt overigens geen uitleg over de werking van een item wanneer je deze opraapt, aan de ene kant is het erg leuk om zelf uit te vinden wat het desbetreffende item doet en hoe het werkt, maar mocht je hier geen zin in hebben of ten einde raad zijn dan is dit een handige site om te bekijken:
http://platinumgod.co.uk/rebirth

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Personages

Er zijn elf speelbare personages in The Binding of Isaac: Rebirth. Deze hebben allemaal verschillende stats, zo heeft Isaac bijvoorbeeld sterkere tranen dan Maggie, maar daartegenover staat dat Maggie meer health heeft. Azazel wordt vaak als het gemakkelijkste personage beschouwd, aangezien hij kan vliegen en een kleine Brimstone laserstraal schiet die erg veel schade doet.
De personages en hun details zijn hier te vinden.
http://bindingofisaacrebirth.gamepedia.com/Characters

Kamers

Aangezien je veel verschillende soorten kamers tegenkomt in The Binding of Isaac is het handig voor de nieuwkomers om een klein overzicht met de belangrijkste kamers bij de hand te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips & Tricks

Veel dingen in dit spel ontdek je gaandeweg, maar sommige tips zijn toch wel erg handig om van te voren te weten!

SPOILER
Youtubers & Streamers

Voor beginners is het erg handig om video’s van ervaren spelers te bekijken om zo meer over het spel te weten te komen en beter te worden, daarnaast is het erg vermakelijk entertainment.

SPOILER
Handige links

http://bindingofisaacrebi(...)_Isaac:_Rebirth_Wiki – Binding of Isaac: Rebirth Wiki
https://www.reddit.com/r/bindingofisaac/ - Binding of Isaac Reddit
http://platinumgod.co.uk/ - Item lijst

[ Bericht 0% gewijzigd door Cikx op 03-08-2015 01:23:44 ]
pi_154856520
Geen idee of er animo voor is, maar had toch niks te doen dus heb maar even deze OP in elkaar getimmerd. Ben benieuwd of er Fokkers zijn die ook regelmatig BOI spelen! Mocht dat zo zijn dan zal ik binnenkort nog wat dingen aan de OP toevoegen, want er valt echt ontzettend veel over deze game te zeggen. :P
pi_154857707
Briljante game! Is alweer even geleden dat ik het gespeeld heb maar ik het is een ijzersterk spel.
Vooral als je geen idee hebt wat alle powerups doen en je dus alles maar oppakt in de hoop dat het gaat werken :P
pi_154857937
Inderdaad! Vooral als je pas begint is het echt een grote verrassing hoe alles gaat uitpakken. Heb er nu toch al heel wat uren inzitten dus heb dat nu niet meer zo (al zijn er nog steeds wel items waarvan ik geen idee heb wat ze doen). Heb wel enorm veel zin in de Afterbirth DLC, weer ontzettend veel nieuwe items en dingen om te ontdekken. _O_

Vanmiddag eindelijk met The Lost Satan en The Lamb verslagen op hard mode. :D Nu Blue Baby en Boss Rush nog!
pi_154858389
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Cikx het volgende:
Inderdaad! Vooral als je pas begint is het echt een grote verrassing hoe alles gaat uitpakken. Heb er nu toch al heel wat uren inzitten dus heb dat nu niet meer zo (al zijn er nog steeds wel items waarvan ik geen idee heb wat ze doen). Heb wel enorm veel zin in de Afterbirth DLC, weer ontzettend veel nieuwe items en dingen om te ontdekken. _O_

Vanmiddag eindelijk met The Lost Satan en The Lamb verslagen op hard mode. :D Nu Blue Baby en Boss Rush nog!
Dan ben je langer bezig geweest dan ik :P Heb op een gegeven moment de wiki er maar bijgepakt om te kijken of iets goed was of niet :@
pi_154868309
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Nu ook Blue Baby verslagen met The Lost op hard. :D :D :D
Godver wat een stressvolle run. Ik was extreem overpowered met 9 lives, guppy, ludovico en brimstone, dus het kon al niet meer stuk, dacht ik. Totdat ik in deze kamer kwam...

Al mijn levens vergooid en ik zag het echt niet meer zitten. Maar net bij mijn laatste leven kwam ik er eindelijk doorheen, waarna 9 minuten van pure angst volgde en ik uiteindelijk toch Blue Baby versloeg. :D

Nu alleen boss rush nog!
pi_154874527
Ik speel het eigenlijk nooit omdat ik er echt barslecht in ben, maar ik heb denk ik de afgelopen 400eps van Nothernlion wel gezien en kijk ze nu dagelijks voordat ik ga slapen. Ik vind die vent echt zó vermakelijk! :)
pi_154874711
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:16 schreef Fluppert het volgende:
Ik speel het eigenlijk nooit omdat ik er echt barslecht in ben, maar ik heb denk ik de afgelopen 400eps van Nothernlion wel gezien en kijk ze nu dagelijks voordat ik ga slapen. Ik vind die vent echt zó vermakelijk! :)
Klopt! Ik kijk ook veel van zijn video's en zijn streams. Echt een van mijn favorieten, nooit iemand gezien die zo heerlijk slap kan lullen als hij. :D Van die videos kun je wel een hoop dingen leren, samen met wat oefening ben je toch al een eind op weg.
pi_154874759
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:22 schreef Cikx het volgende:

[..]

Klopt! Ik kijk ook veel van zijn video's en zijn streams. Echt een van mijn favorieten, nooit iemand gezien die zo heerlijk slap kan lullen als hij. :D Van die videos kun je wel een hoop dingen leren, samen met wat oefening ben je toch al een eind op weg.
Is zo, maar ik kan er echt niet tegen om domme fouten te maken en keer op keer te verliezen :@
Ik moet wel zeggen dat Rebirth in mijn ogen een stuk makkelijker is dan Wrath of the Lamb, eens?
pi_154874920
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:23 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Is zo, maar ik kan er echt niet tegen om domme fouten te maken en keer op keer te verliezen :@
Ik moet wel zeggen dat Rebirth in mijn ogen een stuk makkelijker is dan Wrath of the Lamb, eens?
Ben eigenlijk pas ingestapt bij Rebirth op de Playstation 4 dus heb eigenlijk geen idee hoeveel verschil er in de moeilijkheidsgraad zit. Moet wel zeggen dat ik die The Lost runs krankzinnig moeilijk vindt, had op gegeven moment een losing streak van zo'n 200. :P
pi_154874926
Ik heb het op aandringen van vrienden gespeeld maar ik kon maar niet ontdekken wat er zo spannend aan was :P Rond die tijd was ik daarentegen wel verslaafd aan super meat boy.
Conscience do cost.
pi_154875037
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:27 schreef ems. het volgende:
Ik heb het op aandringen van vrienden gespeeld maar ik kon maar niet ontdekken wat er zo spannend aan was :P Rond die tijd was ik daarentegen wel verslaafd aan super meat boy.
Had ik op het begin ook. Twee keer opgestart en toen vond ik het maar saai en simpel, daarna eens een video van Northernlion gekeken en zag toen pas wat er allemaal achter zat en de hoeveelheid items die je met elkaar kon combineren en ben sindsdien verslaafd eraan. _O-
pi_154933857
Een ouderwetse TVP. Binnenkort weer eens oppakken, lang niet gespeeld.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_154934204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een ouderwetse TVP. Binnenkort weer eens oppakken, lang niet gespeeld.
Over zo'n 1 a 2 maanden zou de Afterbirth DLC klaar moeten zijn er wordt echt een shitload toegevoegd zoals bijna 200 nieuwe items. Misschien een mooi moment om weer in te stappen als je er op dit moment geen zin in hebt.

Heb gisteren alle challenges gehaald, ben nu goed op weg voor (real) platinum God. :)
pi_155049773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:57 schreef Cikx het volgende:

[..]

Over zo'n 1 a 2 maanden zou de Afterbirth DLC klaar moeten zijn er wordt echt een shitload toegevoegd zoals bijna 200 nieuwe items. Misschien een mooi moment om weer in te stappen als je er op dit moment geen zin in hebt.

Heb gisteren alle challenges gehaald, ben nu goed op weg voor (real) platinum God. :)
Mooi dan ga ik daar nog even op wachten.
pi_155130626
Zo de game toch maar weer opgepakt, gelijk gisteren mom's knife unlocked... die had ik nog niet. Wat was nou ook alweer de beste manier om te progressen? Gewoon met iedere character mom/devil/isaac killen? En dan wat?
pi_155139533
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo de game toch maar weer opgepakt, gelijk gisteren mom's knife unlocked... die had ik nog niet. Wat was nou ook alweer de beste manier om te progressen? Gewoon met iedere character mom/devil/isaac killen? En dan wat?
Ligt eraan wat je wil bereiken, voor platinum god moet je sowieso met iedere character Blue Baby (na Isaac) en The Lamb (na Satan) killen. Om bij The Lamb te kunnen komen moet je eerst 5 keer Satan killen en om bij Blue Baby te komen moet je 5 keer Isaac killen. Op dat moment unlock je The Negative en/of The Polaroid. Deze 2 items droppen dan in het vervolg nadat je mom verslagen hebt, je kunt daarna een van de twee kiezen. Kies je The Polaroid dan verdwijnt The Negative en dan kun je nadat je Isaac hebt verslagen, The Chest in om Blue Baby te verslaan. Als je The Negative pakt verdwijnt The Polaroid en dan kun je nadat je Satan hebt verslagen de Dark Room in om The Lamb te verslaan. Als je dat hebt gedaan zou ik me pas gaan focussen op Mega Satan. :P
pi_155140005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 04:17 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je wil bereiken, voor platinum god moet je sowieso met iedere character Blue Baby (na Isaac) en The Lamb (na Satan) killen. Om bij The Lamb te kunnen komen moet je eerst 5 keer Satan killen en om bij Blue Baby te komen moet je 5 keer Isaac killen. Op dat moment unlock je The Negative en/of The Polaroid. Deze 2 items droppen dan in het vervolg nadat je mom verslagen hebt, je kunt daarna een van de twee kiezen. Kies je The Polaroid dan verdwijnt The Negative en dan kun je nadat je Isaac hebt verslagen, The Chest in om Blue Baby te verslaan. Als je The Negative pakt verdwijnt The Polaroid en dan kun je nadat je Satan hebt verslagen de Dark Room in om The Lamb te verslaan. Als je dat hebt gedaan zou ik me pas gaan focussen op Mega Satan. :P
en ik maar denken goed bezig te zijn na mom 1x verslagen te hebben _O-
pi_155140680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 04:17 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ait dan ga ik gewoon verder met mijn Satan en Isaac kills met de verschillende characters om items te blijven unlocken. Dan kom ik vanzelf bij Blue Baby/Lamb terecht om zo weer verder te kunnen. Platinum god interesseert me niet zoveel want volgens mij zijn er al een aantal trophies bugged en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.
pi_155142055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ait dan ga ik gewoon verder met mijn Satan en Isaac kills met de verschillende characters om items te blijven unlocken. Dan kom ik vanzelf bij Blue Baby/Lamb terecht om zo weer verder te kunnen. Platinum god interesseert me niet zoveel want volgens mij zijn er al een aantal trophies bugged en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.
Als je een trophy hebt gehaald maar hij is niet unlocked moet je het spel opnieuw opstarten, het hele intro filmpje kijken en dan naar secrets gaan. Heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:15 schreef aleco99 het volgende:

[..]

en ik maar denken goed bezig te zijn na mom 1x verslagen te hebben _O-
Dat is het leuke, steeds weer een nieuwe uitdaging. :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Cikx op 12-08-2015 14:55:48 ]
pi_155152043
:9~ :9~ :9~

tyronerodriguez twitterde op woensdag 12-08-2015 om 02:56:43 Making progress with new weapon combos and updated HUD data #IsaacAfterbirthDev reageer retweet
pi_155174121
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:05 schreef Cikx het volgende:

[..]

Als je een trophy hebt gehaald maar hij is niet unlocked moet je het spel opnieuw opstarten, het hele intro filmpje kijken en dan naar secrets gaan. Heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt. :)

[..]

Dat is het leuke, steeds weer een nieuwe uitdaging. :D
Thanks, worked like a charm, gelijk de devil kill gehaald met Isaac. Heb net ff gekeken hoe ik The Lost kan unlocken maar holy shit, wat een kutklus :')
pi_155175478
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Thanks, worked like a charm, gelijk de devil kill gehaald met Isaac. Heb net ff gekeken hoe ik The Lost kan unlocken maar holy shit, wat een kutklus :')
Dat unlocken is nog het makkelijkst. _O-
pi_155443588
Polaroid unlocked *O* Op naar de chest voor baby blue.
pi_155444194
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Polaroid unlocked *O* Op naar de chest voor baby blue.
Nice, succes! De chest is tof. :)
pi_155444324
Hier nog wat item combos die in Afterbirth komen:

pi_155462130
Yes, blue baby verslagen... had een dikke run met Azazel, tiny planet + brimstone en shielded tears had ik echt een parmashield tegen tears om me heen. Nog 2 eindes te gaan, ga nu voor satan kills totdat ik naar The Lamb kan.

The chest zelf was wel vrij pittig trouwens.

pi_155462133
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:06 schreef Cikx het volgende:
Hier nog wat item combos die in Afterbirth komen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Awesome die brimstone & lazers!
pi_155462359
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes, blue baby verslagen... had een dikke run met Azazel, tiny planet + brimstone en shielded tears had ik echt een parmashield tegen tears om me heen. Nog 2 eindes te gaan, ga nu voor satan kills totdat ik naar The Lamb kan.

The chest zelf was wel vrij pittig trouwens.

Lekker bezig! Brimstone is sowieso wel een van de beste items in de game vind ik. Vind de chest leuk door al die items die je daar krijgt, zeker wanneer je de D6 hebt unlocked met Isaac en je de items kun rerollen. _O_ Je bent nu in ieder geval dichtbij Golden God, wil eigenlijk een real platinum god hall of fame in de OP zetten, maar vrees dat er dan niemand in zal staan. :')
pi_155462509
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef Cikx het volgende:

[..]

Lekker bezig! Brimstone is sowieso wel een van de beste items in de game vind ik. Vind de chest leuk door al die items die je daar krijgt, zeker wanneer je de D6 hebt unlocked met Isaac en je de items kun rerollen. _O_ Je bent nu in ieder geval dichtbij Golden God, wil eigenlijk een real platinum god hall of fame in de OP zetten, maar vrees dat er dan niemand in zal staan. :')
Wat moet ik hebben voor golden god? De 2 overige eindes? Een zal ik er krijgen als ik The lamb versla denk ik, en wat is het laatste einde? In die Azazel run ook gelijk Mom en It lives gekilled met The bible, kreeg ik ook nog een trophy voor zag ik.
pi_155463717
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Wat moet ik hebben voor golden god? De 2 overige eindes? Een zal ik er krijgen als ik The lamb versla denk ik, en wat is het laatste einde? In die Azazel run ook gelijk Mom en It lives gekilled met The bible, kreeg ik ook nog een trophy voor zag ik.
Alle eindes inderdaad. Na The Lamb moet je Mega Satan nog. Als je The Chest of The Dark Room ingaat zie je in die eerste room een enorme deur op de achtergrond die naar Mega Satan leidt. Om die open te krijgen moet je of 'dad's key' hebben of je moet 2 angel statues opblazen en ze verslaan., aangezien die 2 key pieces droppen die ervoor zorgen dat die deur open gaat. :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 14:34:36 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_155463945
Heb al ernstig veel moeite om bij Mom te komen :')
pi_155464408
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:34 schreef RickoKun het volgende:
Heb al ernstig veel moeite om bij Mom te komen :')
Veel oefenen en het gaat vanzelf beter, als je de patronen van vijanden leert te herkennen en je weet wat de meeste items doen dan zal het al een stuk beter gaan. Misschien heb je iets aan de tips in de OP, wilde er nog wat aan toevoegen maar kan het niet meer veranderen helaas.
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:18:47 #34
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_155465063
Hier een groot fan.
200u in het origineel en zo'n 120'ish in rebirth.
Heb zo'n beetje alles behalve The Lost, maar heb nog niet eens moeite genomen die te unlocken.
Kan niet wachten op afterbirth.
pi_155465234
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:18 schreef yamiown het volgende:
Hier een groot fan.
200u in het origineel en zo'n 120'ish in rebirth.
Heb zo'n beetje alles behalve The Lost, maar heb nog niet eens moeite genomen die te unlocken.
Kan niet wachten op afterbirth.
Tof! Raad toch wel aan om eens The Lost te proberen, geeft zoveel voldoening als je het eindelijk gehaald hebt. De weg ernaartoe is echter een en al drama. :P
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:24:13 #36
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_155465275
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef Cikx het volgende:

[..]

Tof! Raad toch wel aan om eens The Lost te proberen, geeft zoveel voldoening als je het eindelijk gehaald hebt. De weg ernaartoe is echter een en al drama. :P
Ik ben niet zo goed als mijn tijd doet denken, ben vaak te onrustig als ik weinig damage doe waardoor ik zelf ook veel damage krijg.
pi_155465403
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik ben niet zo goed als mijn tijd doet denken, ben vaak te onrustig als ik weinig damage doe waardoor ik zelf ook veel damage krijg.
Hmm, in dat geval kan ik het begrijpen inderdaad, maar eigenlijk moet je voor The Lost vooral ontzettend veel geluk hebben. In Afterbirth krijgt The Lost trouwens spectral tears en de D4, dus dan wordt het al een stuk beter te doen gelukkig. :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 19:13:12 #38
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_155472960
Trouwens, is deze game ook lokaal co op te doen?
pi_155473601
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:13 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, is deze game ook lokaal co op te doen?
Jep, op de PS4 in ieder geval wel. De 2e speler wordt dan een familiar (zo'n vliegende baby) en kan dan meeschieten. Je moet dan wel 1 of een half hartje aan je medespeler afstaan oid.
pi_155479283
Voor het eerst zojuist:

maandag 24 augustus 2015 @ 02:16:22 #41
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155488306

:')
RED ONS HENNIEGOD
pi_155490311
quote:
Die seed ga ik proberen :P
pi_155494123
The negative binnen *O*
pi_155494288
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
The negative binnen *O*
Gaat als een trein. :P
pi_155496345
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef Cikx het volgende:

[..]

Gaat als een trein. :P
Golden god is binnen *O* Ben lekker op dreef de afgelopen week ofzo ja... blij dat ik hem weer heb opgepakt.

So what's next... dad's key halen door 2 keer zo'n angel statue te bomben en bevechten in een run? Dan kan ik tegen mega-satan toch?
pi_155496481
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Golden god is binnen *O* Ben lekker op dreef de afgelopen week ofzo ja... blij dat ik hem weer heb opgepakt.

So what's next... dad's key halen door 2 keer zo'n angel statue te bomben en bevechten in een run? Dan kan ik tegen mega-satan toch?
Goed bezig!

Klopt dan kan je tegen Mega Satan. Platinum God is wel een flink stuk kutter trouwens, zelf nog steeds niet gehaald. _O-

Edit: Holy shit heb je bandage girl? :o

[ Bericht 4% gewijzigd door Cikx op 24-08-2015 14:32:18 ]
pi_155496635
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Cikx het volgende:

[..]

Goed bezig!

Klopt dan kan je tegen Mega Satan. Platinum God is wel een flink stuk kutter trouwens, zelf nog steeds niet gehaald. _O-
Ja alle secrets en endings toch? Moet je daar ook alle items voor halen en alle challenges? Heb je ook al op hard gespeeld?

Ik denk dat ik het in deze volgorde ga doen:

- Mega satan verslaan
- The lost unlocken
- met alle characters alles verslaan.
- met alle characters alles op hard verslaan (of meteen op hard? Is dat slimmer, heb ik het uberhaupt ergens voor nodig?)
- challenges halen
- kijken hoe ik de secrets moet unlocken
- kijken welke items ik nog moet halen.
......?
pi_155496673
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Cikx het volgende:

[..]

Edit: Holy shit heb je bandage girl? :o
Yup, eerste keer ooit en ze deed echt ziek veel damage O+ _O_ Was helaas maar de derde transformatie. Had ook de eerste keer black market trouwens in deze run.
pi_155496889
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja alle secrets en endings toch? Moet je daar ook alle items voor halen en alle challenges? Heb je ook al op hard gespeeld?

Ik denk dat ik het in deze volgorde ga doen:

- Mega satan verslaan
- The lost unlocken
- met alle characters alles verslaan.
- met alle characters alles op hard verslaan (of meteen op hard? Is dat slimmer, heb ik het uberhaupt ergens voor nodig?)
- challenges halen
- kijken hoe ik de secrets moet unlocken
- kijken welke items ik nog moet halen.
......?
Voor platinum god alle challenges en items zonder de The Lost challenges. Voor real platinum god heb je wel The Lost items nodig. Je volgorde is prima, je hoeft niet met elk personage alles op hard te doen, je hoeft alleen maar it lives the verslaan met elk personage op hard en alles met the lost op hard om alle hard mode secrets te krijgen. Ik speel nu wel gewoon altijd op hard, omdat ik er ondertussen aan gewend ben en boss rush met the lost nog moet doen op hard, dus dan is het sowieso handig om niet weer terug naar normal te gaan. :P

Jammer dat je de 4e transformatie niet hebt! Echt ontzettend lastig om die super bandage girl en super meat boy secrets te unlocken. Moet naast die 2 nog 5 items voor real platinum god.
pi_155499382
Oh ja, boss rushes moet ook nog.
pi_155509004
Had je godhead eigenlijk al unlocked Cikx?
pi_155509637
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Had je godhead eigenlijk al unlocked Cikx?
Nope, moet de boss rush nog doen met the lost. Misschien dat ik ermee wacht tot Afterbirth.
pi_155515275
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:52 schreef Cikx het volgende:

[..]

Nope, moet de boss rush nog doen met the lost. Misschien dat ik ermee wacht tot Afterbirth.
Het lijkt me ook echt extreem moeilijk met The Lost :')

Net weer een belachelijke OP run gehad :') guppy + brimstone + tammy's head + dmg helemaal maxed is alle bosses vrijwel instakillen _O-

http://gfycat.com/UnnaturalImpartialIceblueredtopzebra
pi_155517733
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Het lijkt me ook echt extreem moeilijk met The Lost :')

Net weer een belachelijke OP run gehad :') guppy + brimstone + tammy's head + dmg helemaal maxed is alle bosses vrijwel instakillen _O-

http://gfycat.com/UnnaturalImpartialIceblueredtopzebra
_O_ Brimstone + Tammy's Head is echt OP inderdaad. The Lost is vooral extreem frustrerend, je hebt veel geluk nodig. Ik restart zelf steeds totdat er een item room en/of curse room aangrenzend is aan de room waarin je begint en als er dan geen 9 lives, holy mantle of ander heel sterk item ligt restart ik weer. Bespaart een hoop tijd, had echt een OP run totdat ik bij deze kamer kwam, waar ik al mijn 9 levens verloor en het net haalde met mijn laatste leven en toen met dat leven Blue Baby gekilled. Was echt zenuwslopend. _O-

Had toen ook nog niet door dat je je trinket en pillen/kaarten kon laten vallen. Door R2 of ctrl ingedrukt te houden. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Cikx op 25-08-2015 01:23:49 ]
pi_155522120
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 01:12 schreef Cikx het volgende:

[..]

_O_ Brimstone + Tammy's Head is echt OP inderdaad. The Lost is vooral extreem frustrerend, je hebt veel geluk nodig. Ik restart zelf steeds totdat er een item room en/of curse room aangrenzend is aan de room waarin je begint en als er dan geen 9 lives, holy mantle of ander heel sterk item ligt restart ik weer. Bespaart een hoop tijd, had echt een OP run totdat ik bij deze kamer kwam, waar ik al mijn 9 levens verloor en het net haalde met mijn laatste leven en toen met dat leven Blue Baby gekilled. Was echt zenuwslopend. _O-

Had toen ook nog niet door dat je je trinket en pillen/kaarten kon laten vallen. Door R2 of ctrl ingedrukt te houden. :')
Mijn god die kamer met die spiked blocks ook _O- Dat laatste wist ik ook helemaal niet trouwens :')
pi_155523689
Nieuwe Afterbirth update!

SPOILER: Greed Mode
pi_155526717
Wanneer komt hij voor de PS4 eigenlijk? De update?
pi_155526829
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wanneer komt hij voor de PS4 eigenlijk? De update?
De release date zou gisteren aangekondigd worden, maar ze hadden het blijkbaar toch niet gered, dus waarschijnlijk wordt het een dezer dagen aangekondigd.
pi_155546845
Ik heb vanavond dad's key unlocked en was eigenlijk in de veronderstelling dat de deur naar de final boss vanaf nu ook altijd automatisch open zou gaan in The chest maar dat was helaas niet het geval. Moet ik nu gewoon geluk hebben dat dad's key dropt/in een run 2 angels bomben en verslaan voor Mega Satan?
pi_155546952
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 01:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb vanavond dad's key unlocked en was eigenlijk in de veronderstelling dat de deur naar de final boss vanaf nu ook altijd automatisch open zou gaan in The chest maar dat was helaas niet het geval. Moet ik nu gewoon geluk hebben dat dad's key dropt/in een run 2 angels bomben en verslaan voor Mega Satan?
Jep! Als je de eerste angel verslaat dan is volgens mij grote kans dat je daarna nog een angel room krijgt. Dus over het algemeen is het vrij goed te doen gelukkig.
pi_155547015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 01:09 schreef Cikx het volgende:

[..]

Jep! Als je de eerste angel verslaat dan is volgens mij grote kans dat je daarna nog een angel room krijgt. Dus over het algemeen is het vrij goed te doen gelukkig.
Ait, nice. Ga nu The Dice unlocken voor Isaac, volgens mij is dat echt een uber-item om mee te beginnen.
pi_155547030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 01:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ait, nice. Ga nu The Dice unlocken voor Isaac, volgens mij is dat echt een uber-item om mee te beginnen.
D6 is echt geweldig inderdaad. _O_ Daardoor is Isaac echt mijn go-to character geworden.
pi_155553903
Eens volgen dit topic :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_155625893
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff killede mom als The Lost met 20:02 op de teller, geen boss rush..... :{ ;( :'(
pi_155666375
Dit keer dood bij de op 2 na laatste boss rush wave. |:(
pi_155736067
quote:
Nice, congrats! Scheelde niet voor @ 2:05 :P
pi_155736259
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nice, congrats! Scheelde niet voor @ 2:05 :P
Thanks! :D Ook bij 0.37 had ik eigenlijk al geraakt moeten zijn. _O-

quote:
Heb er zin an, volgens de blog komt dit keer echt volgende week de release date. :')
pi_155912668
Afterbirth 30 october *O* *O* *O*

quote:
Here we go! sadly though due to the chaos of pax and other issues on the steam side we arent able to take preorders just yet, but it will happen pretty soon and those who preorder will get a considerable price reduction ;)
so here is the nitty gritty!
Afterbirth is a mega DLC for the binding of isaac: rebirth, that adds another 100+ hours to the game alongside an amazing number of extra features.
- Greed Mode: a whole new game mode with a heavy focus on risk/reward that is a completely new way to play featuring new endings and a final boss.
- Expanded main game: a new final area has been added to the main game along with another new final boss and ending.
- Daily Runs: compete for highscore / best time on the leader boards in these daily seeded runs.
- 10 totally new and awesome challenges
- 1000+ new rooms, as well as new tiny rooms, closets and giant arching hallways.
- a totally new playable character, Lilith, mother of demons.
- 120 new items! not counting tons of new pickups, chests, pills, bombs, cards etc. taking the item count up beyond 525!
- 4 new alternate chapters with new chapter specific enemy types, visual themes, and surprises.
- a new seed code combo page, as well as a butt ton of new seed codes that mod the game.
- a greatly expanded soundtrack!
- new room types like, trap rooms, double treasure rooms, and ultra rare closets!
- a greatly expanded and updated hud system
- tons of new secret transformations
- 8 new bosses
- 25+ new enemies
- updated item combo system
- far too many new achievements
- 20 million new co-op babies
-and probably at least 5 other features i cant remember due to all the crap that we threw into this little monster.
trust me when i say, this dlc makes rebirth feel like a completely new game… its rare that i design a game that i really look forward to play testing daily. you guys will really love it!
for those that missed the trailer, Afterbirth comes out on steam oct. 30th (Devils Night). it will retail for 9.99 but preordering will take a considerable chunk off.
we dont have a set release date for consoles, but tyrone demoed afterbirth at pax on a ps4.. so it cant be too far off!
hopefully next week will be a preorder update! what would you guys like to see/hear more about next week?
Voor de consoles wss iets later. ;(
pi_155913109
D6 vanavond vrij gespeeld, wat een heerlijk item zeg... je runs hebben zoveel meer potentie om OP te worden _O_
pi_155918405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 00:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
D6 vanavond vrij gespeeld, wat een heerlijk item zeg... je runs hebben zoveel meer potentie om OP te worden _O_
Alleen dat item maakt de game opeens weer een stuk leuker inderdaad!
pi_156067059
Vandaag een van mijn meest OP runs ooit gehad met Spoonbender Brimstone Mom's knife en Krampus head.

pi_156067329
quote:
17s.gif Op zondag 13 september 2015 23:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vandaag een van mijn meest OP runs ooit gehad met Spoonbender Brimstone Mom's knife en Krampus head.

Nice, ziet er awesome uit. :D

Mega Satan al verslagen trouwens?
pi_156067487
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:59 schreef Cikx het volgende:

[..]

Nice, ziet er awesome uit. :D

Mega Satan al verslagen trouwens?
Nope... nog best lastig om 2 angels rooms in een run te krijgen als het moet zeg maar.... maar ik blijf gewoon shit unlocken, gaat vanzelf een keer gebeuren. Hopelijk nog voor afterbirth. Dat wordt weer gewoon van voor af aan beginnen toch?
pi_156067620
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nope... nog best lastig om 2 angels rooms in een run te krijgen als het moet zeg maar.... maar ik blijf gewoon shit unlocken, gaat vanzelf een keer gebeuren. Hopelijk nog voor afterbirth. Dat wordt weer gewoon van voor af aan beginnen toch?
Komt vanzelf wel inderdaad. Volgens mij is het gewoon een expansion en houd je gewoon je save game. Ga echt niet nog eens alles met The Lost doen. :P
pi_156097065
Ik moest nog alles met Eve unlocken dus net op hard in één run deze 2 trophies gehaald _O_

pi_156106181
Afterbirth is nu te pre-orderen vooor 6,66¤

:s)
pi_156106623
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik moest nog alles met Eve unlocken dus net op hard in één run deze 2 trophies gehaald _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toppertje

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de PS4 versie wordt aangekondigd.
pi_156111753
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:54 schreef Cikx het volgende:

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de PS4 versie wordt aangekondigd.
Geen idee maar de PC/Steam users kunnen 30 oktober losss _O_

Drukke maanden :D

Metal Gear, Mad Max, Starcraft 2: LOV, Fallout 4, BoI:Afterbirth en dan heb ik nog een stapel 3DS en Wii U games die ik nog moet spelen :')
pi_156425566
Bijna klaar voor Afterbirth :D

Die items en challenges komen nog wel :P
pi_156430537
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijna klaar voor Afterbirth :D

[ afbeelding ]

Die items en challenges komen nog wel :P
Je bent goed op weg!

Zit te twijfelen om hem op Steam te kopen omdat ik niet wil wachten op de PS4 versie, maar dan moet ik weer aan een compleet nieuwe save gaan beginnen. :P
  zondag 27 september 2015 @ 20:37:19 #83
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_156431550
Ik hou van roguelike games :D !

Dus natuurlijk ook van Isaac, speelt lekker weg.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zondag 27 september 2015 @ 21:18:54 #84
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_156433569
Aww men, had the bible and the tarot kaart dat ik gelijk naar de boss kan.

Had de tarot al die tijd bewaard voor depths II, had ik m in de vorige room omgewisseld, die tarot gebruikt en was vergeten die ene weer aan te doen.

Ga ik vervolgens dood in depths II, man man.

Ik faal
pi_156435709
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:18 schreef Munchlax het volgende:
Aww men, had the bible and the tarot kaart dat ik gelijk naar de boss kan.

Had de tarot al die tijd bewaard voor depths II, had ik m in de vorige room omgewisseld, die tarot gebruikt en was vergeten die ene weer aan te doen.

Ga ik vervolgens dood in depths II, man man.

Ik faal
:D dat soort dingen heeft iedereen wel eens. Beetje oefenen en doorzetten en je komt er wel. ^O^
  zondag 27 september 2015 @ 22:34:12 #86
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_156437770
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef Cikx het volgende:

[..]

:D dat soort dingen heeft iedereen wel eens. Beetje oefenen en doorzetten en je komt er wel. ^O^
Haha ja.

Mn eerste doel is mom verslaan, ik weet dat dat voor jullie niks is maar een keer moet de eerste keer zijn he :) !
pi_156438332
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Haha ja.

Mn eerste doel is mom verslaan, ik weet dat dat voor jullie niks is maar een keer moet de eerste keer zijn he :) !
Als je goed uitkijkt naar wat je oppakt scheelt het al best een hoop
De meeste items staan hier met beschrijving.
Daarnaast goed opletten naar verkleurde stenen in het begin en goed omgaan met je keys en coins.

Sowieso hoe meer je items unlocked hoe makkelijk het spel is. Met mijn runs versla ik sowieso altijd Mom. Al helemaal als je "The Bible" item hebt. Dan gaat Mom in 1 keer dood :P
  zondag 27 september 2015 @ 23:39:44 #89
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_156439559
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als je goed uitkijkt naar wat je oppakt scheelt het al best een hoop
De meeste items staan hier met beschrijving.
Daarnaast goed opletten naar verkleurde stenen in het begin en goed omgaan met je keys en coins.

Sowieso hoe meer je items unlocked hoe makkelijk het spel is. Met mijn runs versla ik sowieso altijd Mom. Al helemaal als je "The Bible" item hebt. Dan gaat Mom in 1 keer dood :P
Die had ik dus, maar door die domke fout die ik noemde toch doodgegaan ;(
Extra zuur
pi_156443837
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Haha ja.

Met The bible was mom een instakill geweest.

-edit- spuit 11.
  maandag 28 september 2015 @ 20:45:24 #91
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_156457681
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 10:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Met The bible was mom een instakill geweest.

-edit- spuit 11.
Ja dat weet ik ook wel :P
  woensdag 30 september 2015 @ 20:22:37 #92
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_156505340
Jaa! Mom verslagen :D

Na 16 uur op steam lol -O-

maar toch *O*
pi_156506637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:22 schreef Munchlax het volgende:
Jaa! Mom verslagen :D

Na 16 uur op steam lol -O-

maar toch *O*
Nu kan je Mom's heart verslaan *O* :P

Ik heb vandaag Mega Satan verslagen met Azazel :9
  woensdag 30 september 2015 @ 21:03:42 #94
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_156506687
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nu kan je Mom's heart verslaan *O* :P

Ik heb vandaag Mega Satan verslagen met Azazel :9
Jup! :P

Objective #2 !
pi_156512092
Goed bezig hier! *O*
pi_156553207
Godverdomme wat zijn die Super Bandage Girl en Super Meat Boy secrets onzinnig. Vond nu in mijn eerste item-room Book of Revelations, waardoor je grote kans hebt alle horsemen tegen te komen als bosses. Heb ik 3 balls of bandages verzameld, kom ik bij die blinde papzak Conquest die me natuurlijk weer z'n witte pony geeft in plaats van de vierde ball of bandages. |:(
pi_156553602
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 18:31 schreef Cikx het volgende:
Godverdomme wat zijn die Super Bandage Girl en Super Meat Boy secrets onzinnig. Vond nu in mijn eerste item-room Book of Revelations, waardoor je grote kans hebt alle horsemen tegen te komen als bosses. Heb ik 3 balls of bandages verzameld, kom ik bij die blinde papzak Conquest die me natuurlijk weer z'n witte pony geeft in plaats van de vierde ball of bandages. |:(
_O-

The lost unlocken is ook een kut werkje :')
pi_156553916
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

_O-

The lost unlocken is ook een kut werkje :')
Je weet dat je seeds kunt gebruiken voor alle stappen op de laatste na hè? :P
pi_156554252
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:02 schreef Cikx het volgende:

[..]

Je weet dat je seeds kunt gebruiken voor alle stappen op de laatste na hè? :P
Ja, blijft een kut werkje :P
pi_156556398
Super Meat Boy gehaald! :D :D Gewoon puur geluk ook dit keer.
pi_156570625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 20:36 schreef Cikx het volgende:
Super Meat Boy gehaald! :D :D Gewoon puur geluk ook dit keer.
Congrats, ik ga hem aankomende dinsdag halen.
pi_156572183
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Congrats, ik ga hem aankomende dinsdag halen.
Thanks! Dan ga je het proberen of ben je er al van overtuigd dat je hem meteen gaat halen? :P
pi_156573005
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:49 schreef Cikx het volgende:

[..]

Thanks! Dan ga je het proberen of ben je er al van overtuigd dat je hem meteen gaat halen? :P
Flauw grapje, hij komt dinsdag uit op de ps4 in playstation+.
pi_156574410
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Flauw grapje, hij komt dinsdag uit op de ps4 in playstation+.
_O- Helemaal niet aan gedacht ook toen ik dat las.
pi_156669553
Een leuk (en lang) stuk van Edward McMillen over SMB en vooral over Binding of Isaac.

http://upvoted.com/2015/1(...)ng-of-isaac-profile/
pi_156670884
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een leuk (en lang) stuk van Edward McMillen over SMB en vooral over Binding of Isaac.

http://upvoted.com/2015/1(...)ng-of-isaac-profile/
Inderdaad! Maar je zal maar zo'n jeugd hebben gehad..

Overigens alleen nog Godhead vinden en Super Bandage Girl unlocken en dan is Real Platinum God binnen. Wel tijdrovender dan dat ik verwacht had. Hoop het wel echt voordat Afterbirth uitkomt te halen. :P
pi_156758373
Super Bandage Girl gehaald :D

Kwam er ook achter dat nadat je alle mogelijke items hebt gezien, je alleen nog maar pakken melk krijgt.

pi_156772891

RPG unlock:

Boss Rush met Godhead:

Isaac en Mega Satan kill met Godhead:

Op naar Afterbirth.

Gr. Gr. De gelukkigste man op aarde.
pi_156857630
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:31 schreef Cikx het volgende:
[ afbeelding ]

RPG unlock:

Boss Rush met Godhead:

Isaac en Mega Satan kill met Godhead:

Op naar Afterbirth.

Gr. Gr. De gelukkigste man op aarde.
En dan te bedenken dat er mensen zijn met 3 RPG savegames :')
pi_156857910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er mensen zijn met 3 RPG savegames :')
Die hebben gewoon teveel tijd. _O- Maar ga hem zelf ook nog op de PC kopen, dus wie weet ooit not een tweede x RPG. :P
pi_157206692
Nog een uurtje jongens en meisjes.

pi_157223813
Wat is Afterbirth geweldig. _O_

Zoveel nieuwe dingen, coole nieuwe bosses, items, room layouts etc. Kom echt steeds shit tegen die me helemaal wegblaast. :D

Greed Mode is ontzettend tof, net als de daily runs. Zojuist op plek 156 in de rankings geëindigd met tienduizenden spelers.
pi_157223980
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:30 schreef Cikx het volgende:
Wat is Afterbirth geweldig. _O_

Zoveel nieuwe dingen, coole nieuwe bosses, items, room layouts etc. Kom echt steeds shit tegen die me helemaal wegblaast. :D

Greed Mode is ontzettend tof, net als de daily runs. Zojuist op plek 156 in de rankings geëindigd met tienduizenden spelers.
Ik hoop echt dat de PS4 versie snel komt... klinkt goed dit.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:20:12 #115
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_157228338
Voordat ik Afterbirth ga kopen wil ik min. golden god halen :P
pi_157242796
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat de PS4 versie snel komt... klinkt goed dit.
Hoop het ook!

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:20 schreef Munchlax het volgende:
Voordat ik Afterbirth ga kopen wil ik min. golden god halen :P
Zo gepiept toch. :D

Hogere score gehaald dan Northernlion in de daily run van gisteren. 8-) Zometeen maar eens aan de nieuwe daily beginnen. Erg verslavend. _O-

Edit: was een The Lost daily die helemaal vol zat met troll-pogingen... Steeds weer opnieuw met HP items komen aanzetten. Op gegeven moment kreeg ik een reroll, reroll ik placenta naar magic scab :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Cikx op 01-11-2015 13:49:37 ]
pi_157254249
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

was weer eens te laat ;(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_157258205
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

was weer eens te laat ;(
Haha, zelf Rebirth 4 dagen geleden op Steam gekocht, werd die 2 dagen later 40% goedkoper voor Halloween...
pi_157268636
Ik heb alle binding of isaacs gekocht. Geen idee wat ik precies aan het doen ben maar tis wel erg vermakelijk :)

Nog beginnertips?
pi_157275530
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb alle binding of isaacs gekocht. Geen idee wat ik precies aan het doen ben maar tis wel erg vermakelijk :)

Nog beginnertips?
Altijd wel handig ja, heb hem ook op de X1.
pi_157275778
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

Nog beginnertips?
Misschien heb je iets aan de "tips & tricks" sectie in de OP. :)
Welkom bij de club overigens! Als je een beetje een doorzetter bent kun je er zo honderden uren instoppen zonder dat het gaat vervelen.
pi_157275978
Hier moet ik ook posten. Sinds drie weken is dit mijn nieuwe verslaving. Ben met afterbirth maar gewoon weer opnieuw begonnen. Kan een lange rit worden want ik suck af en toe echt :')

Maar het blijft leuk! *O*
pi_157276040
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:53 schreef zatoichi het volgende:
Hier moet ik ook posten. Sinds drie weken is dit mijn nieuwe verslaving. Ben met afterbirth maar gewoon weer opnieuw begonnen. Kan een lange rit worden want ik suck af en toe echt :')

Maar het blijft leuk! *O*
:D Greed & de Daily mode ook al geprobeerd?
pi_157278413
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:56 schreef Cikx het volgende:

[..]

:D Greed & de Daily mode ook al geprobeerd?
Nee, ik heb pas drie of vier games erop zitten; was bij rebirth pas één keer de chapel doorgekomen op normal mode (en dat was alleen maar door de extreem sterke combo van brimstone+quadshot)

Heb ook weinig tijd om erin te steken, maar dat houdt het wel leuk :)
pi_157280550
Maggy is echt mijn nemesis...

Ik kan gewoon niet meer haar spelen op een of andere manier. Net met drie en een half heart, wordt ik gewoon afgemaakt door Monstro... Die kill ik normaal zonder geraakt te worden...

Doe mij maar cain of azazel; veel leuker })
  dinsdag 3 november 2015 @ 02:52:42 #126
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_157284434
Steam Sale item op eerste vloer bij Greed Mode is OP.
pi_157287909
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:25 schreef zatoichi het volgende:

Ik kan gewoon niet meer haar spelen op een of andere manier. Net met drie en een half heart, wordt ik gewoon afgemaakt door Monstro... Die kill ik normaal zonder geraakt te worden...

Doe mij maar cain of azazel; veel leuker })
Ja Maggie heeft gewoon te weinig damage. Heb liever veel damage dan meer HP. :)

Mijn favoriete characters zijn Isaac (mits die de D6 unlocked heeft), Judas en de nieuwe character Lilith. _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 02:52 schreef yamiown het volgende:
Steam Sale item op eerste vloer bij Greed Mode is OP.
Klopt! Met IV Bag kun je ook de game breken in Greed Mode.

Wat ook wel lachen is is dat er nog zo'n 40-50 items niet gevonden zijn en op Reddit zijn er van allerlei theorieën over hoe de secrets te unlocken nav cryptische tweets van Edmund. :D
Ga nu maar weer eens beginnen aan mijn daily run.
pi_157309786
Wow Azazel is anaal verkracht in de patch van vannacht.
De andere content (o.a. 40 missende items) zijn nu ook toegevoegd aan Afterbirth.
pi_157310508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:04 schreef Cikx het volgende:
Wow Azazel is anaal verkracht in de patch van vannacht.
De andere content (o.a. 40 missende items) zijn nu ook toegevoegd aan Afterbirth.
What's up met azazel??
pi_157310733
Ik kwam er gisteren achter dat een deal met de devil voor drie soulhearts niet betekent dat je wegkomt met twee soulhearts en één blackheart :')

Ach ja, you live you learn... Of eigenlijk you die you learn... Wat een lollig spel is dit toch; jaren niet zoveel replay value gezien.
pi_157310794
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

What's up met azazel??
damage nerf en de brimstone charged langzamer. Ik vind het niet zo erg aangezien die te OP was, maar Reddit is woest. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:03 schreef zatoichi het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat een deal met de devil voor drie soulhearts niet betekent dat je wegkomt met twee soulhearts en één blackheart :')

Ach ja, you live you learn... Of eigenlijk you die you learn... Wat een lollig spel is dit toch; jaren niet zoveel replay value gezien.
Dat zijn inderdaad van die dingen die je leert op de harde manier maar nooit meer vergeet. :D
pi_157315380
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:06 schreef Cikx het volgende:

[..]

damage nerf en de brimstone charged langzamer. Ik vind het niet zo erg aangezien die te OP was, maar Reddit is woest. :')

[..]

Dat zijn inderdaad van die dingen die je leert op de harde manier maar nooit meer vergeet. :D
Die charge vond ik wel langzaam genoeg eigenlijk.
pi_157315413
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Die charge vond ik wel langzaam genoeg eigenlijk.
edmundmcmillen twitterde op woensdag 04-11-2015 om 14:55:07 Also the AZ nerf didn't come out as intended and it will be fixed in the next patch along with any other existing bugs reageer retweet
pi_157326052
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:25 schreef zatoichi het volgende:

En dan haal je je eerste victory in tijden uiteraard met Maggy...

Had een leuke, niet al te overpowered synergie: Tractor beam + boomerang tears + lump of coal

Vooral heel handig tegen die klote turrets
pi_157329785
Yay mn eerste keer mom dood :) lekker noobie nog maar ik ga doorrrrr

Ik had een item dat ik monstro-style attack had (charge en dan ineens veel rode meuk) met scatter item. Ik raakte met 1 attack alles in de room, waar ik ook stond :)
pi_157331907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yay mn eerste keer mom dood :) lekker noobie nog maar ik ga doorrrrr

Ik had een item dat ik monstro-style attack had (charge en dan ineens veel rode meuk) met scatter item. Ik raakte met 1 attack alles in de room, waar ik ook stond :)
Monstro's lung; handig item, zeker. Goed om te zien dat ik niet de enige noob ben in dit topic ;)
pi_157332410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:38 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Monstro's lung; handig item, zeker. Goed om te zien dat ik niet de enige noob ben in dit topic ;)
Dont worry :) Ik heb echt van 90% van de dingen geen idee wat ze doen, of wat ik wel of niet moet oppakken.
pi_157332664
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Dont worry :) Ik heb echt van 90% van de dingen geen idee wat ze doen, of wat ik wel of niet moet oppakken.
Deze site is wel handig:

http://platinumgod.co.uk/
pi_157332854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:51 schreef zatoichi het volgende:

[..]

En dan haal je je eerste victory in tijden uiteraard met Maggy...

Had een leuke, niet al te overpowered synergie: Tractor beam + boomerang tears + lump of coal

Vooral heel handig tegen die klote turrets
Nice!
Beter dan Dr. Fetus en boomerang tears wat ik net had... De hele tijd bommen schieten die weer terugkomen... Curse of the blind.. :(
pi_157333025
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Deze site is wel handig:

http://platinumgod.co.uk/
holy fuckballs of jesus
pi_157334147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

holy fuckballs of jesus
Paar potjes spele met dat erbij en je kent de meeste items :) Topsite!
Net greedmode gehaald en de lamb voor het eerst verslagen :D
pi_157337534
Klopt, heb zelf die site ook compleet uitgewoond toen ik begon aan Rebirth. Nu met Afterbirth probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken, omdat het nu extra leuk is om zelf uit te vinden wat de items doen. :D

Ik verwacht jullie overigens wel allemaal om na verloop van tijd ook toe te treden tot de Real Platinum God-club. :P
pi_157338419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Cikx het volgende:
Klopt, heb zelf die site ook compleet uitgewoond toen ik begon aan Rebirth. Nu met Afterbirth probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken, omdat het nu extra leuk is om zelf uit te vinden wat de items doen. :D

Ik verwacht jullie overigens wel allemaal om na verloop van tijd ook toe te treden tot de Real Platinum God-club. :P
Ik ga mijn best doen maar met de twee a drie ronden die ik per avond kan doen zal het een lange adem worden. Wat moet je ervoor doen?
pi_157339174
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik ga mijn best doen maar met de twee a drie ronden die ik per avond kan doen zal het een lange adem worden. Wat moet je ervoor doen?
Alles. :D

alle items unlocken + vinden
alle secrets unlocken en dus alle bosses verslaan en het meest frustrerende is met de Lost alle eindbazen verslaan en boss rush halen op hard moeilijkheidsgraad. :P
pi_157350811
Oké, ik betwijfel dat of me dat gaat lukken :D Maar we proberen het!

Paar leuke runs gehad met geinige goede combo's:

Anti-Gravity tears met lost contact zorgt voor een zeer effectief schild en makkelijk te killen vijanden.
Polyphemus + head of the keeper + wat damage zorgt voor mega coins die over je beeld vliegen; die wordt echt leuk met lump of coal en quad shot of little planet...
pi_157351065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:36 schreef zatoichi het volgende:
Oké, ik betwijfel dat of me dat gaat lukken :D Maar we proberen het!

Paar leuke runs gehad met geinige goede combo's:

Anti-Gravity tears met lost contact zorgt voor een zeer effectief schild en makkelijk te killen vijanden.
Polyphemus + head of the keeper + wat damage zorgt voor mega coins die over je beeld vliegen; die wordt echt leuk met lump of coal en quad shot of little planet...
:D Als je een beetje handig bent met de anti-grav tears raad ik je aan om de waka waka challenge te doen. Kun je een erg goed item mee unlocken!
pi_157351224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Cikx het volgende:

Succes daarmee _O- Ik ben voorlopig tevreden met m'n golden god, en ik blijf nog steeds iedere run bijna shit unlocken. Er zit alleen al zoooveel content in rebirth, laat staan afterbirth.
pi_157380469
yay moms hearth down! had zon item dat iedereen in de room damage kreeg zodra ik binnen liep, die was wel echt heel erg sterk voor mn run. Wat is volgende stap die ik moet maken na moms hearth?
pi_157380613
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
yay moms hearth down! had zon item dat iedereen in de room damage kreeg zodra ik binnen liep, die was wel echt heel erg sterk voor mn run. Wat is volgende stap die ik moet maken na moms hearth?
Nog 8 keer mom's heart verslaan, met zoveel mogelijk verschillende characters op hard zodat je zo veel mogelijk items unlocked en daarna mag je tegen It Lives.
pi_157384991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nog 8 keer mom's heart verslaan, met zoveel mogelijk verschillende characters op hard zodat je zo veel mogelijk items unlocked en daarna mag je tegen It Lives.
Ok 2 down 6 to go ;) die soort lazershot (geloof dat het brimstone heet) is wel echt belachelijk sterk
pi_157385269
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Goed bezig!

Ik kan je ook aanraden om Blue Baby te unlocken (mom's heart 10x verslaan) en vervolgens daarmee Isaac te verslaan in The Cathedral. Dan unlock je de D6 voor Isaac, wat echt een fantastisch item is.
pi_157386648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ok 2 down 6 to go ;) die soort lazershot (geloof dat het brimstone heet) is wel echt belachelijk sterk
Brimstone met quad shot is vier keer zo sterk. Dan gaat het pas hard.
pi_157389669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:20 schreef Cikx het volgende:

[..]

Goed bezig!

Ik kan je ook aanraden om Blue Baby te unlocken (mom's heart 10x verslaan) en vervolgens daarmee Isaac te verslaan in The Cathedral. Dan unlock je de D6 voor Isaac, wat echt een fantastisch item is.
Kan je mij vertellen wat zeg maar de helft van dat allemaal betekend :) cathedral? isaac beaten? d6?

Net weer moms hearth verslagen met een unbeatable combo: holy shot, tooth shot, charm shot, fear shot, freeze shot

Dat met orbiting en die weer met shielding. Shielding deathball om me heen :) zo leuk al die verschillende combinaties, kan zien waar de replayability vandaan komt!
pi_157389799
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Kan je mij vertellen wat zeg maar de helft van dat allemaal betekend :) cathedral? isaac beaten? d6?

Als je Moms heart een bepaald aantal keren hebt verslagen (Volgens mij 10x) kom je na Moms heart in een nieuw level. Als je die level hebt verslagen (5 keer volgens mij) kom je weer in een nieuw level etc. :P Je hebt dus nog wel ff wat dat betreft 8-)
  zaterdag 7 november 2015 @ 21:37:56 #155
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_157389931
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Net weer moms hearth verslagen met een unbeatable combo: holy shot, tooth shot, charm shot, fear shot, freeze shot

Dat met orbiting en die weer met shielding. Shielding deathball om me heen :) zo leuk al die verschillende combinaties, kan zien waar de replayability vandaan komt!
Isaac is een boss die je tegenkomt in de cathedral (wat dus een level is dat komt na het verslaan van mom's heart).
D6 is een item waarmee je items kunt wisselen die je niet aanstaan. Stel je ziet bijvoorbeeld mom's pearl liggen en je gebruikt d6 dan wordt het een ander item uit dezelfde itempool. Dit item heb je standaar als Isaac zodra je hem unlocked door de boss Isaac te verslaan met baby blue :P
pi_157392085
Precies :)
pi_157392456
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:37 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Isaac is een boss die je tegenkomt in de cathedral (wat dus een level is dat komt na het verslaan van mom's heart).
D6 is een item waarmee je items kunt wisselen die je niet aanstaan. Stel je ziet bijvoorbeeld mom's pearl liggen en je gebruikt d6 dan wordt het een ander item uit dezelfde itempool. Dit item heb je standaar als Isaac zodra je hem unlocked door de boss Isaac te verslaan met baby blue :P
Ik had vanavond na moms hearth een lvl maar dat was geen cathedral maar iets met een s, eindboss was satan. Dat is weer anders? Waar zit het verschil in welke floor je krijgt? En hoe kom ik aan baby blue :)
pi_157392668
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ik had vanavond na moms hearth een lvl maar dat was geen cathedral maar iets met een s, eindboss was satan. Dat is weer anders? Waar zit het verschil in welke floor je krijgt? En hoe kom ik aan baby blue :)
Dat is Sheol. Dat luik opent af en toe random na het verslaan van mom's heart. Maar als je mom's heart 11 keer hebt verslagen verandert mom's heart voor altijd in It Lives. Als je It Lives verslaat dan opent automatisch een luik naar Sheol en een soort lichtstraal dat je naar de Cathedral brengt. Je kunt dan zelf kiezen naar welke van die 2 je heen wil. Ga je naar Sheol dan vecht je tegen Satan en ga je naar de Cathedral dan vecht je tegen Isaac. Blue Baby unlock je door 10x mom's heart te verslaan.
pi_157400129
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:29 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dat is Sheol. Dat luik opent af en toe random na het verslaan van mom's heart. Maar als je mom's heart 11 keer hebt verslagen verandert mom's heart voor altijd in It Lives. Als je It Lives verslaat dan opent automatisch een luik naar Sheol en een soort lichtstraal dat je naar de Cathedral brengt. Je kunt dan zelf kiezen naar welke van die 2 je heen wil. Ga je naar Sheol dan vecht je tegen Satan en ga je naar de Cathedral dan vecht je tegen Isaac. Blue Baby unlock je door 10x mom's heart te verslaan.
Cool thanks :)
  zondag 8 november 2015 @ 14:19:13 #161
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_157400501
quote:
damn......
  zondag 8 november 2015 @ 17:01:21 #162
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_157405309
quote:
deze geprobeerd en echt belachelijk lastig _O- _O- _O-
:)
pi_157419309
Zijn er nog items die jullie absoluut niet pakken trouwens of waar je wellicht voor rerolled als het je eerste itemroom is?

En die room met die spikes, is dat ooit rendabel?
pi_157419497
Ja er zitten kutitems tussen zoals tiny planet, broken remote of soy milk. Sommigen van deze items kunnen wel toffe synergieën opleveren trouwen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Miauw_Zedong op 09-11-2015 09:39:07 ]
pi_157419923
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ja er zitten kutitems tussen zoals tiny planet, broken remote of soy milk. Sommigen van deze items kunnen wel toffe synergieën opleveren trouwen.
Tny planet is die orbiting toch? Daar had ik wel een hele succesvolle run mee, maar was even wennen :)

Soymilk heb ik ook door dat het niet mijn item is, al was het alleen al om het irritante soundeffect met die machinegun-achtige shots.
pi_157420997
Ik vind tiny planet vaak ook wel aardig. Ik krijg hem op een of andere manier vaak in het begin van een run, en dan is ie erg tricky, maar uiteindelijk levert het vaak wel een victory op. Met name voor mij waarschijnlijk omdat ik me met tiny planet niet meer hoef te concentreren op het richten en alleen nog maar op het dodgen :')
pi_157421467
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Deze inderdaad en daar wil ik Strange Attractor, Cursed Skull/Eye, Anti-Gravity, Dead Onion, Eve's Mascara, The Guillotine, Isaac's Heart, Mom's Perfume, My Reflection, Number One, Dunce Cap, Marked en in veel gevallen Experimental Treatment nog wel aan toevoegen.
Natuurlijk kunnen sommige ook handig zijn bij bepaalde synergieën, maar als ik deze items in mijn eerste item room vind zal ik ze niet oppakken. :)
pi_157421719
Oh god, The Guillotine idd... ik kan dan niet eens meer normaal door deuren lopen, laat staan shit ontwijken :')
pi_157422818
I have so much to learn :) Nu bijna alles unlocked qua characters iig, alleen die ??? nog en nog eentje geloof ik. Paar keer moms hearth down, keertje satan. So far so good.

Hoe werken die transformaties trouwens, zag bij een aantal items staan dat je kan transformen in lord of the flies of guppy. Is dat alleen visual of heb je dan wat betere perks?
pi_157423609
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
I have so much to learn :) Nu bijna alles unlocked qua characters iig, alleen die ??? nog en nog eentje geloof ik. Paar keer moms hearth down, keertje satan. So far so good.

Hoe werken die transformaties trouwens, zag bij een aantal items staan dat je kan transformen in lord of the flies of guppy. Is dat alleen visual of heb je dan wat betere perks?
Die transformaties zitten zeker voordelen aan vast, bij guppy krijg je bijvoorbeeld flight en spawn je continu attack flies, erg chill. Je hoeft de items die je nodig hebt niet te houden voor de transformatie trouwens, stel dat je een betere spacebar item hebt. Even oppakken en daarna weer omruilen is genoeg.
  maandag 9 november 2015 @ 14:15:42 #171
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_157424870
Guppy worden in de allereerste curseroom met d6 _O_ :P
pi_157427704
De nieuwe tumor-transformatie is wel echt tergend. Permanente diagonale tears. ;(
pi_157429816
Godverdomme ik ben echt teleurgesteld in mezelf.....

pi_157442271
Ik heb zelfs nog een betere score :) en ik heb uberhaupt nog nooit judas gespeeld :)
pi_157443951
2 keer achter elkaar belachelijk domme damage oplopen en dan is het voorbij na 31 seconde ;(
pi_157444152
Ja dat gaat dan rap, niet dat ik verder kwam dan floor 3 ook door simpele spiders :)
pi_157444657
Ik kijk echt uit naar die daily runs. Zijn die eigenlijk altijd op hard?
pi_157445721
Volgens mij zijn ze niet op hard, maar ik kan me vergissen.
pi_157448799
Ik zag gister staan : 'the game just got harder'. Is dat hardmode of is normal nu ook lastiger ofzo?
pi_157448906
Nee dat is niet de hard mode.
pi_157464759
top 1000 in die van gister , not bad not bad :)
pi_157464895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
top 1000 in die van gister , not bad not bad :)
Ik heb hem afgebroken, moet nog veel te veel storyline uitspelen en die vind ik eigenlijk ook leuker om te doen... Gisteren had ik monstro's lung en vond ik brimstone. Ik dacht die hebben totaal geen synergie, maar dat had ik fout; zonder al teveel damage upgrade's alsnog bijna alle rooms instakillen }) })
pi_157464910
Wat is de interactie tussen die 2 dan? Kan me er zo geen voorstelling van maken :)
pi_157465019
Ik heb even gegoogled; dit is met quad shot, die had ik niet, dus ik had maar een straal brimstone aan de voorkant:

pi_157470263
Hahahahahaha ik was niet de enige!

PRECIES hetzelfde als wat bij mij gebeurde.
pi_157487931
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:06 schreef Cikx het volgende:
Hahahahahaha ik was niet de enige!

PRECIES hetzelfde als wat bij mij gebeurde.
Hahaha wat een held die kerel :D
pi_157488237
Haha :) mooi te zien dat zulk soort isaac 'pros' er ook nog wel es last van hebben :)
pi_157520177
Op Reddit is de zoektocht naar secrets op stoom gekomen.

quote:
OK, LET'S EXPLAIN THIS.

The pixels mean everything. Counting them, you get THIS:
1 8
6 9
8 2
6 6
1 1
7 3
7 6
So, what does it mean, right?... Well, consider this: the spaces that are far between them are actually twice as wide. Why? Because it's a blank space. It's actually a zero. THEN it reads this:
108 69 82 66 101 73 76
...
http://www.ascii-code.com/
That translates into THIS: "lERBeIL"
And what's that nonsense? WELL.
http://imgur.com/lERBeIL

What does that mean? NO IDEA. But go nuts in 3... 2... 1...
EDIT: Actually it's Genesis 30:35, the lost, 7-8 shadows, and a map. That's something.
https://www.reddit.com/r/(...)_code_guys_for_real/

quote:
Hello. The Binding of Isaac is a roguelike game with many disturbing elements, but also near infinite replay value and interesting gameplay. We've been struggling for a while since the last DLC was released(The Binding of Isaac: Afterbirth). There's a puzzle that we believe will unlock hidden content, but the puzzle is in real life. We've narrowed down the search to Santa Cruz, specifically the Boardwalk. On Edmund McMillen(creator of the game)'s twitter, he had posted a picture of a Lost Boys poster. Lost Boys was filmed on the Santa Cruz boardwalk.
Also, 10 days ago, he tweeted "the original isaac is $.49 cents! … thats less than a single game of "area 51" in the arcades in 1995!".
We think that the puzzle has something to do with playing the game Area 51 in the santa cruz boardwalk arcades. He's also hinted at the attraction FreeFall.
From /u/JustABazikDude:
For our californian friends who will wake up with this mission. Here is a list of the diferents ideas in this thread with credits: /u/monkeymut[1]
.....
https://www.reddit.com/r/(...)ngofisaac_needs_you/

quote:
So my brother lives in SC and found a clue
SPOILER
Discuss here I guess
quote:
I CALLED 1-424-444-0109
AND SOMETHING PICKED UP
IT WAS THE ANSWERING MACHINE
AND IT SAID
hello, im your (backwards word), i know what you came for, but i need to hear you ask me,
IM FUCKING SCARED
i dont know if i ever heard edmunds voice,but it might have been his voice
quote:
Here's the message forward: http://vocaroo.com/i/s0LWJgd84DH0
and backwards: http://vocaroo.com/i/s1zFwQCzQasn
edit: sounds like the backwards word is "your father"
quote:
He's definitely starting with "Hello Esau". As someone mentioned, Esau is Isaac's son in the bible. it makes total sense if it's "father" backwards.
Edit: It's meant to be ISAAC talking! He starts by saying "Hello Esau, this is your (backwards speech)" That backwards speech as someone pointed out is likely "father". In the bible Esau is the son of Isaac.
So the narrator has the same voice? That explains the pill/card narrator! It's not a random disembodied voice, it's ISAAC talking to himself.
Edit 2: Another thing to consider, Isaac's half brother Ishmael/mother were expelled after mocking Isaac. He supposedly wandered lost for a while. Perhaps the question could be "Where is Ishmael"
Edit 3: As /u/CNuggs pointed out, there is an ending that shows Isaac growing up and his son starts the cycle again. Could his son be named Esau? What does this mean?
Edit 4: An important interaction between Esau and Jacob (his brother) occurs in Genesis 25:19-34. Basically Esau gives up his birthright to Jacob. He asks "What good is my birthright to me?" Maybe this a good question to ask?
https://www.reddit.com/r/bindingofisaac/comments/3sopup/boi_arg/

:D
pi_157541695
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Cikx op 14-11-2015 13:23:10 ]
pi_157543723
De community heeft een nieuwe character unlocked! De keeper! meer details over hoe de puzzel is opgelost:

SPOILER
and he liked it and then posted this tweet almost instantly after he liked it.
edmundmcmillen twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 08:04:22 Shit just got toasty now I can really sleep! reageer retweet
/u/DIXINMYAZZ's tweet says "CC GGDGHF KG HFFEBG WNTGD" which is from the first letter of every word in the second voicemail.

/u/Ryzell figured out what it means! If you convert the letters to their corresponding numbers (excluding the we need to go deeper bit) 33 774786 117 866527, you get latitude and longitude for this address:
109 E City Pl Dr, Santa Ana, CA 92705, USA Latitude: 33.774786 | Longitude: -117.866527

WE FUCKING DID IT BOYS!!!!
Keep refreshing for edits.

Edit 1: /u/shadowcruz lives close, he may go there and return with information. Has gone to the address. GODSPEED!

Edit 3: Street view of the address, in case you can find anything.

Edit 6: Another tweet: "Don't do anything stupid! or illegal! Use your eyes"

Edit 7: /u/BanditScorpion gave the street view of the front of the store as the previous link is of the back.

Edit 8: TYRONE PLS
Edit 9: Tyrone telling us that we probably need to dig somewhere.
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 09:08:40 I always like to have a shovel with me. You never know when you're going to need one. reageer retweet
Edit 13: Edmund tweeted: "I found some change right under my feet! Awesome!"

Edit 14: More tweets: "I never asked you, what's purpose of the X on tinted rocks? @edmundmcmillen"
"@tyronerodriguez x marks the spot... "

Edit 19: Tryone just tweeted this.
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:10:14 a new challenger approaches! reageer retweet
And this.
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:12:09 first there was one, now there are two reageer retweet
Edit 20: FEELING THE HEAT!!.
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:13:32 it's getting warmer tonight reageer retweet
Edit 21: We have FOUR people there now!!!
Edit 22: ????
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:21:23 who the hell is this?! reageer retweet
Edit 23: Tyrone is getting flustered confirmed.
Edit 24: 3rd triangular number (a.k.a 6) HYPE!.
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:28:11 and then there were six... reageer retweet
Edit 25: We have 2 who just posted stuff. /u/Rusitc_Loafcat posted this poster with bible quotes on it and /u/MisuVir posted the map we saw on street view.

Edit 26: The other side of the poster.

Edit 27: We forgot the shovel....
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:38:14 why didn't you bring a shovel? reageer retweet
Edit 28: Tyrone can experience surprise, confirmed.
Edit 29: WE GOT IT???
Edit 30: Reports of the game updating are coming in!!

Edit 31: THIS IS WHAT WE GOT!!

Edit 32: The "@" on the figure's forehead is apparently the ASCII for "@".

Edit 33: This twitter page was just found.
https://twitter.com/iamisaacsbody

Edit 34: Do you have a voice?
Edit 35: First tweets coming in from the twitter account. The password is isaacisdead.
EVERYONE, GIVE ISAAC A VOICE!

Edit 36: "I think I hear you"
"have you prepared something to say to everyone?"
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:56:46 have you prepared something to say to everyone? reageer retweet
Edit 37: I think the password was changed on the twitter account.

Edit 38: Spooky...
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:59:41 @iamisaacsbody when all are one reageer retweet
Edit 39: One thing...
iamisaacsbody twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:02:45 @tyronerodriguez Only one thing comes to mind anymore... reageer retweet
Edit 40: Photos of the people.

Edit 41: Are we getting colder again???
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:05:16 I'm going to close this window, there's a draft in here... reageer retweet
Edit 42: More spook! (Warning: Spook level > 109)
iamisaacsbody twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:06:07 @tyronerodriguez But, old friend, what happens after I die? reageer retweet
Edit 43: Scumbag NL isn't helping!!
NorthernlionLP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:06:27 @tyronerodriguez I KNEW IT ALL CAME BACK TO MAGIC: THE GATHERING reageer retweet
Edit 44: An interesting almost 3 year old retweet from Tryone...
cher twitterde op zaterdag 15-12-2012 om 04:35:08 Where do i find DRAFTS ! Lost one reageer retweet
Edit 45: IT'S HAPPENING!!
iamisaacsbody twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:20:00 I am... remembering. reageer retweet
Edit 46: We did it?
EDIT 47: PATCH HYPE!!\

Edit 48: New achievements (Not sure if this is all of them, I just scrolled to the bottom)

Edit 49: The new character is called The Keeper!

Edit 50: I'm not going to be updating for much longer, it seems like now that The Keeper is in the game, we have to figure out how to unlock him. Perhaps is something to do with the bible verse Micah 7:8.

Edit 51: Unlocking the keeper might have something to do with the greed donation machine...
tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:36:53 have you been generous? reageer retweet
Edit 52: This screenshot looks pretty legit. Given that he's at the greed fight, it most likely involves donating to the machine, maybe blowing it up...

Edit 53: More screenshots of the keeper!
https://imgur.com/a/FOdLC

Edit 54: The keeper seems to have coins as health. Interesting...

Edit 55: Winderps, based mod of the IRC, has 999 coins in his greed donation machine, and is livestreaming, so we might get to see the first live unlocking of the keeper if you stick around. He's almost on the last floor!!

Edit 56: WE DID IT REDDIT! CONFIRMED BLOWING UP THE GREED MACHINE ON 999 UNLOCKS THE KEEPER

Edit 57: The keeper starts with triple shot, hearts drop as flies, starts with 1 bomb.
Well, thanks guys, it was a wild ride. Thanks for sticking with me through all the updates. I've got exams to study for so I won't be unlocking The Keeper until they're over unfortunately. Enjoy your reward, you guys earned it!

https://www.reddit.com/r/(...)c/we_fucking_got_it/

Razer gaming gearZavvi - Fandom en GeekgearZavvi - Fandom en Geekgear
  zaterdag 14 november 2015 @ 13:44:53 #191
421259 Miauw_Zedong
pi_157544271
Wat ziek zeg.
  zaterdag 14 november 2015 @ 14:34:47 #192
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_157545260
damn. ik vind het een leuk spel maar dit gaat wel erg ver :P
  zaterdag 14 november 2015 @ 14:40:53 #193
301694 Cikx
pi_157545355
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:34 schreef aleco99 het volgende:
damn. ik vind het een leuk spel maar dit gaat wel erg ver :P
Toen Rebirth uitkwam was The Lost het grote geheime secret character waarvan Edmund dacht dat men het pas na weken puzzelen (in-game) zou kunnen ontdekken. Dat feestje werd echter verpest door data-miners die na 4 dagen alles al ontdekt hadden door de code van de game door te spitten. Nu hebben ze dat dus voorkomen door er een real-life puzzel van te maken en de secret character pas in de game te stoppen als de community het had opgelost. :)

Vind het zelf erg tof om te zien hoe ver die harde kern wil en kan gaan.
  zaterdag 14 november 2015 @ 14:47:25 #194
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_157545481
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:40 schreef Cikx het volgende:

[..]

Toen Rebirth uitkwam was The Lost het grote geheime secret character waarvan Edmund dacht dat men het pas na weken puzzelen (in-game) zou kunnen ontdekken. Dat feestje werd echter verpest door data-miners die na 4 dagen alles al ontdekt hadden door de code van de game door te spitten. Nu hebben ze dat dus voorkomen door er een real-life puzzel van te maken en de secret character pas in de game te stoppen als de community het had opgelost. :)

Vind het zelf erg tof om te zien hoe ver die harde kern wil en kan gaan.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook erg gaaf hoe ze dit gedaan hebben. En dat de makers hier zo'n grote rol in spelen.
Het kost mij echter gewoon teveel tijd om dit character vrij te spelen. The lost heb ik trouwens ook nooit unlocked (hoe doe je dat precies? :P )
  zaterdag 14 november 2015 @ 14:55:57 #195
301694 Cikx
pi_157545619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:47 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook erg gaaf hoe ze dit gedaan hebben. En dat de makers hier zo'n grote rol in spelen.
Het kost mij echter gewoon teveel tijd om dit character vrij te spelen. The lost heb ik trouwens ook nooit unlocked (hoe doe je dat precies? :P )
Gaat mij ook wel even duren om tot 999 te komen. Heb nu 80 gedoneerd en telkens kan ik maar 5-10 coins doneren. :')

The Lost unlocken is vrij ingewikkeld:
quote:
The Lost is unlocked by dying consecutively with certain characters, with no other deaths. Deaths must be completed in the order shown here, and seeds can be used for the runs except for the last with Azazel:

- Isaac must die to a Mulliboom in The Basement or The Cellar.
- Magdalene must die to her own bomb in The Caves or The Catacombs.
- Judas must die to any Mom attack in The Depths or Necropolis. Being killed by any monster spawned by Mom will spoil the entire attempt at unlocking The Lost.
- Azazel must die to any Satan attack in Sheol. Being killed by The Fallen in the boss room or a Kamikaze Leech will spoil the entire attempt at unlocking The Lost. Being killed by using the bible doesn't count as Satan kill.
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:14:40 #196
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_157545928
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:55 schreef Cikx het volgende:

[..]

Gaat mij ook wel even duren om tot 999 te komen. Heb nu 80 gedoneerd en telkens kan ik maar 5-10 coins doneren. :')

The Lost unlocken is vrij ingewikkeld:

[..]

pffff :P kan dat met seeds van anderen gedaan worden?
dan ligt daar iig mn volgende uitdaging.
Ik heb ook nog nooit boss rush gehaald :( Ben altijd te lang bezig met het rondlopen om de secret rooms etc te vinden :P
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:24:30 #197
301694 Cikx
pi_157546133
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:14 schreef aleco99 het volgende:

[..]

pffff :P kan dat met seeds van anderen gedaan worden?
dan ligt daar iig mn volgende uitdaging.
Ik heb ook nog nooit boss rush gehaald :( Ben altijd te lang bezig met het rondlopen om de secret rooms etc te vinden :P
Ja de eerste 3 stappen kunnen met seeds gehaald worden alleen de laatste stap niet. ;)
Voor boss rush is het denk ik het makkelijkste om runs met Azazel te doen, normaal gesproken ben je daar het snelste mee.
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:49:37 #198
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_157546720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ja de eerste 3 stappen kunnen met seeds gehaald worden alleen de laatste stap niet. ;)
Voor boss rush is het denk ik het makkelijkste om runs met Azazel te doen, normaal gesproken ben je daar het snelste mee.
  zaterdag 14 november 2015 @ 20:46:44 #199
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_157553098
  zaterdag 14 november 2015 @ 21:53:17 #200
301694 Cikx
pi_157555398
quote:
Holy shit :D
G2A Gamekeys en ElectronicsRazer gaming gearRazer gaming gear
  zondag 15 november 2015 @ 15:29:39 #201
301694 Cikx
pi_157568458
Een van mijn favoriete Northernlion runs. _O_

Vanaf minuut 5 begint het leuk te worden en vanaf 9.50 begint zijn ellenlange rant over een slecht restaurant. :D
  zondag 15 november 2015 @ 19:18:56 #202
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_157575007
geweldig :) deed ook die headnods mee ^^
  dinsdag 17 november 2015 @ 01:15:21 #203
301694 Cikx
pi_157615684
  woensdag 18 november 2015 @ 08:36:21 #204
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_157641574
WTF :D geweldig :D hahahaha
  zaterdag 21 november 2015 @ 21:37:49 #205
129004 Chrizs
pi_157726275
Ook maar weer Binding of Isaac op PC gekocht om afterbirth, blijft erg verslavend
  maandag 23 november 2015 @ 20:36:12 #206
264512 I.C.O.N.
pi_157770915
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 15:29 schreef Cikx het volgende:
Een van mijn favoriete Northernlion runs. _O_

Vanaf minuut 5 begint het leuk te worden en vanaf 9.50 begint zijn ellenlange rant over een slecht restaurant. :D
Haha ok dit is de tweede video van die kerel die ik geniaal vind! Ik heb subscribed..
  maandag 7 december 2015 @ 14:53:54 #207
421259 Miauw_Zedong
pi_158080489
Ik kan alle mede-Isaac liefhebbers hier de Nederlandse game Nuclear Throne aanraden via steam of PSN, is net uit. Ook een rogue-lite randomly generated twinstick shooter met loot en RPG-elementjes. Hij is echt hardcore moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem als isaac liefhebbers niet kunnen waarderen.

http://store.steampowered.com/app/242680/

https://store.playstation(...)_00-PSVNUCLEARTHRONE

NL heeft er ook een serie van:

dinsdag 8 december 2015 @ 17:38:20 #208
301694 Cikx
pi_158109523
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik kan alle mede-Isaac liefhebbers hier de Nederlandse game Nuclear Throne aanraden via steam of PSN, is net uit. Ook een rogue-lite randomly generated twinstick shooter met loot en RPG-elementjes. Hij is echt hardcore moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem als isaac liefhebbers niet kunnen waarderen.

http://store.steampowered.com/app/242680/

https://store.playstation(...)_00-PSVNUCLEARTHRONE

NL heeft er ook een serie van:

Van wat ik gezien heb is Nuclear Throne me net iets te druk en chaotisch, vind de stijl ook minder tof dan Isaac, maar misschien geef ik het een kans als die eens in de sale komt op PSN.

Een nieuwe DLC, Afterbirth +, is overigens aangekondigd voor volgend jaar! Gaat onder andere mod-support bieden! Dus bereid je dan maar voor op een legio aan user-created items, synergies, room lay-outs, enemies, bosses etc.
http://bindingofisaac.com/

Dan is er nog een patch uitgekomen die wat items buffed en ook sacrifice rooms zijn flink gebuffed.

Ben er ook achter gekomen dat als je Afterbirth hebt je nu de Lost makkelijk kan unlocken door zelfmoord te plegen in de sacrifice room terwijl je de "missing poster" bij je hebt.

Dan als laatste voor degene die het gemist hebben, de daily van eergisteren was een tribute aan Iwata!
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:06:58 #209
421259 Miauw_Zedong
pi_158110126
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:38 schreef Cikx het volgende:

[..]

Van wat ik gezien heb is Nuclear Throne me net iets te druk en chaotisch, vind de stijl ook minder tof dan Isaac, maar misschien geef ik het een kans als die eens in de sale komt op PSN.
Hij is zeker drukker en chaotisch, je kan hem denk ik het best omschrijven als een kruising tussen BOI en Hotline Miami. Het zit ook vol met secrets enzo, er valt veel te ontdekken + er is een goede endgame.

quote:
Een nieuwe DLC, Afterbirth +, is overigens aangekondigd voor volgend jaar! Gaat onder andere mod-support bieden! Dus bereid je dan maar voor op een legio aan user-created items, synergies, room lay-outs, enemies, bosses etc.
http://bindingofisaac.com/
Eerst maar eens afterbirth afwachten op de PS4 ^O^

quote:
Dan als laatste voor degene die het gemist hebben, de daily van eergisteren was een tribute aan Iwata!
[afbeelding ]
Wat tof! :D _O_
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:31:10 #210
129004 Chrizs
pi_158856745
Afterbirth+ word niet gratis :(
http://bindingofisaac.com/post/136686594689
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:54:35 #211
92868 zatoichi
pi_158857528
quote:
Why are we paying for mod support?
Technically, you’re not. Remember, this is an expansion just like Afterbirth. Trust me, it’ll be worth it, you’ll love it and if you don’t, blame Northerlion.
_O-
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:50:30 #212
301694 Cikx
pi_158862650
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Chrizs het volgende:
Afterbirth+ word niet gratis :(
http://bindingofisaac.com/post/136686594689
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef zatoichi het volgende:

[..]

_O-
Grrr, eggscum weer he. :(
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:59:12 #213
446888 Fluppert
Tsja...
pi_158865707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef Cikx het volgende:

[..]

[..]

Grrr, eggscum weer he. :(
Ik vind het echt prachtig hoe bijvoorbeeld een markiplier een fanbase heeft die van hem houdt en je bij NL alleen maar haat en gescheld ziet :D
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:58:23 #214
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_158894853
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:59 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ik vind het echt prachtig hoe bijvoorbeeld een markiplier een fanbase heeft die van hem houdt en je bij NL alleen maar haat en gescheld ziet :D
Valt opzich ook wel mee. NL krijgt vooral flack wat gestart is als gein, ondertussen is het een soort meme om NL af te zeiken. Binnen zn eigen stream en fans is het all good.

Meanwhile, eindelijk the lost unlocked :)
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:05:51 #215
92868 zatoichi
pi_158894985
Ik ben me nu aan het focussen op challenges en greed; gisteren mijn eerste keer een run waarin ik eindelijk wat verder kwam bij greed en ook ultra greed heb weten te verslaan. Ook nog een redelijk som geld kunnen doneren.

Het moet net goed vallen, maar kreeg Tech x gelijk in de eerste kamer, en twee levels daarna tech 2.0 die dus gewoon allebei werken. Daar had ik Ultra Greed redelijk snel mee op zijn knieën.

Gezien mijn Isaac skills gaat het nog wel even duren voordat ik de volgende overwinning daarin heb :')
  vrijdag 8 januari 2016 @ 23:13:24 #216
92868 zatoichi
pi_158945276
Here lies Azazel... killed by the button on greed mode.

:')
  donderdag 14 januari 2016 @ 09:04:28 #217
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_159091683
Nog steeds aant klooien voornamelijk maar begin nu langzaam de hardmode postits vol te krijgen. Gister nog een mooie afsluiter, Lilith greedmode "infinite":

- incubus
- rotten baby
- battery baby
- the battery
- the relic
- 9volt
- car battery
- brimstone
- random overige meuk

Elke wave 2 extra familiars van alles, had een 48h energypill bewaard voor greedfight. Easiest 99c donation :)

ohja en childs leash :)

[ Bericht 10% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 14-01-2016 09:33:49 ]
  donderdag 14 januari 2016 @ 23:01:47 #218
92868 zatoichi
pi_159112428
Sommige runs:

Butt bombs
Dr. Fetus
Mister Mega
Bogo bombs
Poison bombs
Host hat

met
Gimpy
Piggy bank
Lucky rock
Lord of the pit
Dark bum
Death's touch
Krampus head

En weet ik veel wat nog meer, maar dat deed er niet meer toe.

Het enige wat hierin nog mistte was wellicht pyromaniac, maar ik was echt nu al onschendbaar, alsof de RNG het erom deed _O_
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:29:23 #219
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_159117949
En vervang dan hosthat door tiny planet ;)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:43:13 #220
92868 zatoichi
pi_159118195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En vervang dan hosthat door tiny planet ;)
Dat zou mijn dood hebben betekent... Nu kon ik gewoon naar hartelust bommen spammen zonder zelf geraakt te kunnen worden.
G2A Gamekeys en ElectronicsBig Fish GamesG2A Gamekeys en Electronics
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:10:43 #221
321035 anotherRandomdude
pi_159440773
Sinds de release van de afterbirth DLC de combi pack gehaald, en nu ongeveer zoon 18 uur ingestoken.
Daarbij heb ik nu pas een keer of 3 mom's heart verslagen dus ben nog maar echt op het begin. Dus gaat nog wel even duren voordat ik uberhaupt kom bij sheol/cathedral.

Destijds in de orginele isaac wat meer uurtjes gestopt maar eingelijk afgehaakt toen wrath of the lamb DLC uitkwam. Wat ergens wel jammer is want dan was ik iets beter voorbereid op rebirth/afterbirth.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:20:58 #222
301694 Cikx
pi_159446463
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Sinds de release van de afterbirth DLC de combi pack gehaald, en nu ongeveer zoon 18 uur ingestoken.
Daarbij heb ik nu pas een keer of 3 mom's heart verslagen dus ben nog maar echt op het begin. Dus gaat nog wel even duren voordat ik uberhaupt kom bij sheol/cathedral.

Destijds in de orginele isaac wat meer uurtjes gestopt maar eingelijk afgehaakt toen wrath of the lamb DLC uitkwam. Wat ergens wel jammer is want dan was ik iets beter voorbereid op rebirth/afterbirth.
Tof! Als je mom's heart eenmaal een paar keer verslagen hebt dan gaat het op gegeven moment bijna vanzelf. :P
Kamp zelf al een tijdje met computer issues waardoor ik amper meer gespeeld hebt. Het wordt eens tijd voor de PS4 versie.
  maandag 8 februari 2016 @ 19:53:11 #223
301694 Cikx
pi_159762531
Hiep hiep. Mega Satan verslagen met The Lost. :) The Lost is nu wel een heel stuk simpeler geworden met Holy Mantle.
  maandag 8 februari 2016 @ 20:25:03 #224
92868 zatoichi
pi_159763453
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:53 schreef Cikx het volgende:
Hiep hiep. Mega Satan verslagen met The Lost. :) The Lost is nu wel een heel stuk simpeler geworden met Holy Mantle.
Lijkt me ook... al moet ik zeggen dat ik daar nog lang niet aan toe ben... Mega satan nog niet eens :-) Al is die volgens mij wel ongeveer aan de beurt nu...
  maandag 8 februari 2016 @ 20:48:39 #225
330797 poker4lifee
pi_159764393
komt dat afterbirth ooit nog naar ps4 dan, blijft ook maar duren
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 9 februari 2016 @ 16:14:00 #226
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_159781920
Eindelijk de lost unlocked. Bijna alles al ermee gedaan nu, had de mazzel voor een floor 3 tammys brim carbattery :) Lekker makkelijke bossrush heb je dan. Hush ook in de pocket, alleen megastan nog \o/
  dinsdag 9 februari 2016 @ 16:32:25 #227
301694 Cikx
pi_159782435
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
komt dat afterbirth ooit nog naar ps4 dan, blijft ook maar duren
Goede vraag, eerst was het eind 2015, toen begin 2016 maar nu is er nog steeds vrij weinig over bekend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eindelijk de lost unlocked. Bijna alles al ermee gedaan nu, had de mazzel voor een floor 3 tammys brim carbattery :) Lekker makkelijke bossrush heb je dan. Hush ook in de pocket, alleen megastan nog \o/
Lekker bezig, had ook geluk met unbreakable + sacrificial dagger waardoor ik Mega Satan grotendeels als een scumbag kon verslaan. :P

Ook ultra greed al verslagen met The Lost?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 23:36:38 #228
301694 Cikx
pi_159795484
Hele avond gespeeld en alle The Lost dingen gehaald, nu Keeper proberen te unlocken die trouwens nog lastiger blijkt te zijn dan The Lost. :D

Edit: Lol, begin nu een game met Eden en hij begint meteen met Godhead. _O-
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:01:46 #229
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_159798840
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef Cikx het volgende:

[..]

Goede vraag, eerst was het eind 2015, toen begin 2016 maar nu is er nog steeds vrij weinig over bekend.

[..]

Lekker bezig, had ook geluk met unbreakable + sacrificial dagger waardoor ik Mega Satan grotendeels als een scumbag kon verslaan. :P

Ook ultra greed al verslagen met The Lost?
Ja moet alleen nog megastan met lost. Moet nog paar met een aantal, maar dat komt wel goed.

Challenges daarintegen ... verschrikkelijk...
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:01:32 #230
92868 zatoichi
pi_159799556
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ja moet alleen nog megastan met lost. Moet nog paar met een aantal, maar dat komt wel goed.

Challenges daarintegen ... verschrikkelijk...
Och ja de challenges, sommigen zijn echt leuk om te doen, maar nu blijven vooral degenen over waarbij je geen tears hebt... Bleh :r En dan heb ik speed nog niet eens gedaan :D
Logitech PC GearDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesRazer gaming gear
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:02:26 #231
92868 zatoichi
pi_159799573
quote ipv edit
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:24:13 #232
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_159800857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:01 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Och ja de challenges, sommigen zijn echt leuk om te doen, maar nu blijven vooral degenen over waarbij je geen tears hebt... Bleh :r En dan heb ik speed nog niet eens gedaan :D
Pff ik heb er echt nog maar 4 gehaald ofzo :) heeft wel geholpen met mn 'normale' runs, aangezien ik Chaos card en Jera heb, maar bijna geen andere. Runebag dropt alleen jera voor me dus :)
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:16:32 #233
301694 Cikx
pi_159803559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Pff ik heb er echt nog maar 4 gehaald ofzo :) heeft wel geholpen met mn 'normale' runs, aangezien ik Chaos card en Jera heb, maar bijna geen andere. Runebag dropt alleen jera voor me dus :)
Raad aan om de challenges voor de Perthro rune, Death's Touch en Tech .5 ook te doen al is de solar system challenge wel vrij pittig. :P
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:45:04 #234
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_159807654
Ja ik doe mn best :) Ik doe nu eerst de postcards zoveel mogelijk, elke dag wel weer wat afvinken met een run. Ook streak van 15 wat wel lekker is :)
  zondag 14 februari 2016 @ 21:49:54 #235
92868 zatoichi
pi_159921650
Eindelijk eens een score die een beetje meetelt in de daily; bijna 30k en 783ste geworden (voor zolang het duurt). Was geen moeilijke run; maar had wel wat geluk met drops, en chaos leverde uiteindelijk godhead op, een item die ik bij lange na nog niet unlocked heb in normal runs :D
  maandag 15 februari 2016 @ 13:59:42 #236
301694 Cikx
pi_159935001
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:49 schreef zatoichi het volgende:
Eindelijk eens een score die een beetje meetelt in de daily; bijna 30k en 783ste geworden (voor zolang het duurt). Was geen moeilijke run; maar had wel wat geluk met drops, en chaos leverde uiteindelijk godhead op, een item die ik bij lange na nog niet unlocked heb in normal runs :D
Nice! Was zelf laatst de family man challenge aan 't doen waar je niet kan schieten en alleen brother bobby, sister maggy, rotten baby, bff en dad's key hebt. Had toen ook chaos gekocht en tammy's head gevonden, toen naar de shop op de volgende floor: godhead, toen naar de shop op de floor daarna: death's touch. Kon toen elke room direct killen door 1 keer tammy's head te gebruiken. :D
  vrijdag 19 februari 2016 @ 19:53:09 #237
301694 Cikx
pi_160049557
http://www.twitch.tv/northernlion/v/46794228
Northernlion's impressie van zichzelf vanaf 1:04:35 _O-

en zijn Michaelalfox impressie vanaf 01:11:35 is ook geweldig. :D
  zondag 21 februari 2016 @ 13:43:39 #238
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160090256
Lost megastan gehaald! Superhappy :)

Run erna Maggy, 1e itemroom dads key, dus die nu ook in de pocket :)

Alleen nog megasatan op Lilith en dan heb ik alle postcards gehad (op keeper na die moet ik nog unlocken)

Ook paar challenges gedaan, things are looking up :)
  zondag 21 februari 2016 @ 17:40:07 #239
301694 Cikx
pi_160096677
Mooi, congrats!

Keeper is eigenlijk gewoon een kwestie van swallowed penny vinden en dan ben je vrijwel onsterfelijk. :P
  zondag 21 februari 2016 @ 21:58:10 #240
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160104560
Zo, lilith ook klaar (na een derprun waar ik perongeluk op 2e angel uit de selfsacrificeroom ren)

Nu maar weer naar greedmode dan :)
Logitech PC GearRazer gaming gearZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 22 februari 2016 @ 22:08:08 #241
92868 zatoichi
pi_160131929
Golden god is binnen; nog een lange weg te gaan, maar wat een run. Had een mooie synergie te pakken met ludovico, eye of the keeper, volgens mij uiteindelijk quad shot, en nog wat status tears, plus alle damage upgrades.

Vliegt er een draaiende munt met drie andere munten eromheen die van goud naar zwart naar paars naar zilver veranderde; erg mooi om te zien :-)
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:14:53 #242
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_160157705
Deze game :o _O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:11:36 #243
92868 zatoichi
pi_160198046
ai, ik had een mooie "seam" te pakken in de daily. gnawed leaf samen met sac dagger, bandage girl en bbf. The hush was zichzelf lekker aan het koken maar ik was te ongeduldig :(
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:25:46 #244
421259 Miauw_Zedong
pi_160198321
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Paxlie het volgende:
Deze game :o _O_
Werd tijd ouwe. Ik hoop echt dat afterbirth snel naar de ps4 komt, het wachten duurt langgggg.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:34:31 #245
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160337270
Alle challenges gedaan (fuck speed en guardian) , alles gedaan op alle characters. Nu alleen nog de keeper alles op doen, net unlocked :) En nog 999 donaten aan mn regular donationmachine, dan ben ik 1001% :) Gaat mooi rap iig!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:59:58 #246
301694 Cikx
pi_160339523
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alle challenges gedaan (fuck speed en guardian) , alles gedaan op alle characters. Nu alleen nog de keeper alles op doen, net unlocked :) En nog 999 donaten aan mn regular donationmachine, dan ben ik 1001% :) Gaat mooi rap iig!
Dan moet ik maar eens even gauw de challenges gaan afmaken om je nog in te halen. :P
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:58:49 #247
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_160342726
Lilith is echt saai imo. Wat zijn leuke items die samen met Lilith gaan?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:51:31 #248
301694 Cikx
pi_160346887
Ik zou zeggen BFF met zoveel mogelijk familiars en battery items. Voor de rest gewoon de items die voor Isaac ook goed zijn behalve mom's knife. :P
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:48:55 #249
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160350520
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:59 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dan moet ik maar eens even gauw de challenges gaan afmaken om je nog in te halen. :P
Keeper is kut :) dus je hebt tijd zat denk ik :) ik had overigens een prachtige run, combi nine lives, abaddon en smallrock op eerste floor, crickets body en zowel small als magicmush. Zelfs flight en spectrale tears.

En toen dacht ik, ik kan hiermee wel hush doen, wat terecht was qua gedachte. Hush floor curse of the blind.... Ik pak toch items want greedy... Ipecac.

Dus explosions into explosions met crickets body, in machinegun snelheid...

Ben nog tot de helft gekomen voordat ik gehit werd door mezelf, paar seconden later ook door zo'n transcendent tear.... Sad days

Andere run had ik isaacs heart en ivbag, Unlimited coins en access op curserooms maar die verneukte ik door niet op te letten
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:28:22 #250
301694 Cikx
pi_160356634
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Keeper is kut :) dus je hebt tijd zat denk ik :) ik had overigens een prachtige run, combi nine lives, abaddon en smallrock op eerste floor, crickets body en zowel small als magicmush. Zelfs flight en spectrale tears.

En toen dacht ik, ik kan hiermee wel hush doen, wat terecht was qua gedachte. Hush floor curse of the blind.... Ik pak toch items want greedy... Ipecac.

Dus explosions into explosions met crickets body, in machinegun snelheid...

Ben nog tot de helft gekomen voordat ik gehit werd door mezelf, paar seconden later ook door zo'n transcendent tear.... Sad days

Andere run had ik isaacs heart en ivbag, Unlimited coins en access op curserooms maar die verneukte ik door niet op te letten
Haha dat is wel vrij ongelukkig. Ik heb de meeste Keeper dingen gehaald met swallowed penny waardoor je vrijwel niet dood kan gaan, zeker de moeite waard.

Moet zelf nog onder andere de Cat Got Your Tongue challenge waar je guppy's hairball moet gebruiken en de Beans challenge waar ik tegen op zie. :')
Big Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesRazer gaming gear
  donderdag 3 maart 2016 @ 00:08:52 #251
301694 Cikx
pi_160382229
Hiep hiep!! *O*

donderdag 3 maart 2016 @ 16:38:28 #252
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160393559
Tik em aan! Gefeliciteerd man :)
  donderdag 3 maart 2016 @ 16:50:11 #253
92868 zatoichi
pi_160393827
nerd x 10000000 :p

ik vraag me af of ik het ooit ga halen. Heb al moeite met de d6 unlocken :')
  donderdag 3 maart 2016 @ 17:36:57 #254
301694 Cikx
pi_160394610
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 16:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tik em aan! Gefeliciteerd man :)
Thanks! Ik ga er toch van uit dat jij binnenkort ook deel uitmaakt van de club. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 16:50 schreef zatoichi het volgende:
nerd x 10000000 :p

ik vraag me af of ik het ooit ga halen. Heb al moeite met de d6 unlocken :')
Haha, been there. Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van er veel te veel uren insteken.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 08:20:25 #255
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160409173
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 17:36 schreef Cikx het volgende:

[..]

Thanks! Ik ga er toch van uit dat jij binnenkort ook deel uitmaakt van de club. :P

De keeper is niet mn favo character so far :) Heb gister iig isaac gekilled dus start met wooden nickle, dat helpt wel.

Gek genoeg was dat een run waar ik vanaf floor 2 firemind en strange attactor had ... dan lukt het me wel , maar heb ik swallowed penny + bloodrights , dan weer niet
  maandag 7 maart 2016 @ 11:16:12 #256
92868 zatoichi
pi_160485008
Ik begin in een "stroomversnelling te komen. De D6 unlocked en Isaac runs zijn echt broken dan. Vooral als je de tijd neemt, kun je echt alles krijgen. Ik had zonder dice of d100 rolls: Mother, Beelezebub, Guppy, Spun en Leviathan. Goed het hielp dat ik zowel Chaos als Goathead had, maar man wat wordt het dan makkelijk.

Zelfs Bossrush en Hush in één keer weten af te ronden; maar goed ook die weer dankzij chaos (BBF rerollen in Brimstone O+ )

Wat een heerlijk spel blijft dit toch...
  maandag 7 maart 2016 @ 19:19:39 #257
301694 Cikx
pi_160496952
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:16 schreef zatoichi het volgende:
Ik begin in een "stroomversnelling te komen. De D6 unlocked en Isaac runs zijn echt broken dan. Vooral als je de tijd neemt, kun je echt alles krijgen. Ik had zonder dice of d100 rolls: Mother, Beelezebub, Guppy, Spun en Leviathan. Goed het hielp dat ik zowel Chaos als Goathead had, maar man wat wordt het dan makkelijk.

Zelfs Bossrush en Hush in één keer weten af te ronden; maar goed ook die weer dankzij chaos (BBF rerollen in Brimstone O+ )

Wat een heerlijk spel blijft dit toch...
D6 is ook een van mijn favoriete items en Isaac met de D6 by far mijn favo character. :) Speel nu vrijwel alleen nog met Isaac voor de D6 en Eden voor max randomness.
  maandag 7 maart 2016 @ 19:42:10 #258
301694 Cikx
pi_160497570
Sta hier nu al 2 minuten :'(

maandag 7 maart 2016 @ 19:43:27 #259
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160497603
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:42 schreef Cikx het volgende:
Sta hier nu al 2 minuten :'(

[ afbeelding ]
Wat doet die rechter ook alweer? Double-shot is altijd chill :)
  maandag 7 maart 2016 @ 19:46:04 #260
301694 Cikx
pi_160497680
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:43 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Wat doet die rechter ook alweer? Double-shot is altijd chill :)
Sommige tears hebben poison en als de poison de vijanden killed is er een kans dat ze een black heart droppen. Ook een bazenitem.
Razer gaming gearLogitech PC GearG2A Gamekeys en Electronics
  maandag 7 maart 2016 @ 19:46:46 #261
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160497694
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:46 schreef Cikx het volgende:

[..]

Sommige tears hebben poison en als de poison de vijanden killed is er een kans dat ze een black heart droppen. Ook een bazenitem.
Oeh klinkt goed idd. Gewoon d6en want de keuze is te moeilijk XD
Hopen op Ludovico ofzo, in combo met die leaf is alles een makkie
  maandag 7 maart 2016 @ 19:50:38 #262
301694 Cikx
pi_160497801
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:46 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Oeh klinkt goed idd. Gewoon d6en want de keuze is te moeilijk XD
Hahaha! Wat je dan gaat krijgen is de keuze tussen soy milk en butter bean ofzo. Ik ga toch maar voor serpent's kiss. Zorgt voor super veel survivability tegen Hush wanneer die zijn flies of minions spawnt. :)
  maandag 7 maart 2016 @ 19:51:38 #263
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160497838
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:50 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hahaha! Wat je dan gaat krijgen is de keuze tussen soy milk en butter bean ofzo. Ik ga toch maar voor serpent's kiss. Zorgt voor super veel survivability tegen Hush wanneer die zijn flies of minions spawnt. :)
Ja dat werkt ook natuurlijk! Moet zelf ook weer eens een potje gaan spelen want het is weer te lang geleden. :)
  dinsdag 8 maart 2016 @ 11:40:13 #264
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160513256
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:50 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor 20/20 , dubbele damage zonder downside. Lategame zit je eigenlijk nooit met healthissues.

Heb gisteravond bossrush gedaan op keeper, run is nog active, vanavond daarmee ook satan en lamb proberen te doen. Moet lukken, lvl2 cubeofmeat + moms knife + gnawed leaf.

Zit nog te twijfelen of ik ook hush moet doen. Heb swallowed + doublecharge wooden. Met gnawed zou dat een makkie moeten zijn maar ik heb niet de range door moms knife....

advies cikx?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:35:45 #265
92868 zatoichi
pi_160514195
Niet te ongeduldig zijn. Ik had ook gnawed leaf met sacrificial dagger, maar Hush kwam maar niet... Dus begon ik te bewegen en drie seconden later kon ik opnieuw beginnen....
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:39:37 #266
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160514258
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:35 schreef zatoichi het volgende:
Niet te ongeduldig zijn. Ik had ook gnawed leaf met sacrificial dagger, maar Hush kwam maar niet... Dus begon ik te bewegen en drie seconden later kon ik opnieuw beginnen....
Dacht ik ook, maarja ik heb wel swallowed penny en 2x mn active ... dus sja... :)

edit: mn denkwijze is ook, als ik het nu niet doe, waar wacht ik dan op?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 13:41:53 #267
301694 Cikx
pi_160515660
Ik zou het gewoon proberen. Je kunt The Lamb ook nog doen als je voor MS gaat. :)
  dinsdag 8 maart 2016 @ 13:42:59 #268
301694 Cikx
pi_160515694
In theorie moet het ook mogelijk zijn om je penny van swallowed op te pakken voordat je voor een 2e x wordt geraakt. :P
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:50:49 #269
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160517278
Dan ga ik er gewoon voor, donderdag is de grote dag :) libra is wel mooi als keeper iig als start, beetje tears up
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:41:11 #270
301694 Cikx
pi_160528416
tyronerodriguez twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 03:08:54 Final submissions for The Binding of Isaac: Afterbirth on console are end of next week. Hope to have it out next month NA+EU reageer retweet
Kan ik weer opnieuw voor de 1001 gaan. _O-
Big Fish GamesZavvi - Fandom en GeekgearRazer gaming gear
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:07:30 #271
421259 Miauw_Zedong
pi_160529494
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:41 schreef Cikx het volgende:
tyronerodriguez twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 03:08:54 Final submissions for The Binding of Isaac: Afterbirth on console are end of next week. Hope to have it out next month NA+EU reageer retweet
Kan ik weer opnieuw voor de 1001 gaan. _O-
Eindelijk.
  donderdag 10 maart 2016 @ 07:03:01 #272
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160559857
Ok hush en satan down, ergens in darkroom werd ik greedy dus geen Lamb maar komt wel :)
  donderdag 10 maart 2016 @ 08:03:03 #273
92868 zatoichi
pi_160560108
Samson + IV bag + piggy bank + restock in een store waar ook een red heart te koop is :')

Goed ik heb ook steam sale en humbling bundle, maar die doen er eigenlijk gewoon niet meer toe.

Ik wist dat Samson en IV bag een goede combinatie was, maar zo... Vooral ook omdat ik IV bag gelijk op floor 1 al kreeg.
  donderdag 10 maart 2016 @ 16:44:59 #274
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160568929
Samson is erg leuk, m'n eerste postcard vol met hem, jammer genoeg daarna amper aangeraakt
  zaterdag 12 maart 2016 @ 17:59:40 #275
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160616171
Ok alleen nog megastan met keeper :) en dan nog 3 items oppakken

edit: faaaaaak, mooie run, keypieces in de knuistjes, tiny rock, lil brim, the soul, solide damage alleen nog beetje lage tearrate. Ga ik fucking dood op isaac, gewoon 1 horde voor de finish :/ kon niet meer optijd bij de coin komen. aaaargh

[ Bericht 45% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 14-03-2016 08:09:56 ]
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:30:40 #276
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160721458
Jaaaa gvd eindelijk keeper klaar!

Nu nog 3 shopitems en bandagegirl en dan nog wat meuk oppakken

Keeper, hoer, ik speel je nooit meer. Groetjes, ik
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:49:36 #277
301694 Cikx
pi_160722106
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jaaaa gvd eindelijk keeper klaar!

Nu nog 3 shopitems en bandagegirl en dan nog wat meuk oppakken

[ afbeelding ]

Keeper, hoer, ik speel je nooit meer. Groetjes, ik
Haha lekker bezig!!
  donderdag 17 maart 2016 @ 09:01:54 #278
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160731348
Manier waarop ook:

Womb 2, geen devildeals gepakt, geen damage (holy mantle in 1e itemroom)
Maar helaas geen andere manieren om snel angelrooms te krijgen (donationmachine na 1cent stuk)

VInd ik in womb2 de lucky rock trinket + golden bombs en een sacraficeroom. Ik denk fuck it, ik ren wel heen en weer.

Uiteindelijk 2 keypieces gepakt en verder met de run om uit de chest nog wel 4 items te kunnen pakken (+ ik had al polaroid)

4 items zijn proptosis, binky, magicmush en sad bombs.

Niet gehit op megastan , easy game :)
  donderdag 17 maart 2016 @ 22:19:30 #279
92868 zatoichi
pi_160750308
Ik heb megasatan *O*

En dat allemaal dankzij teleport 2.0 wat een bazenitem is dat!

Ik had hem gelijk op floor 1 en daardoor kon ik de devil room al forceren op floor 1. Daarna op elke floor altijd devil deals, alle secret rooms en error rooms (bevat ook vaak items). Het hielp wel dat ik redelijk snel double charge en battery baby had, maar daarna was het een eitje. Samson die met zijn bloody lust lekker veel damage doet, sacrifice room voor de sleutel, alle devil rooms.

De mega satan was easy, niet geraakt, alle "minions" ge-oneshot en mega satan had geen één kans om ook maar een attack of zelfs één bullet te schieten.

Teleport 2.0 O+
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:28:31 #280
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160760129
Nice! 1e megasatan kill? Mijne was ook Samson, altijd speciaal plekkie :)

Kom teleport2.0 vaak pas achteraan mn run tegen als ik al wel klaar ben met alle rooms en vooral naar het einde wil :)
Big Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish Games
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:16:59 #281
301694 Cikx
pi_160788231
Gaat wel goed met de progressie hier volgens mij. :D

Overigens komt 5 april Enter the Gungeon uit, een soort combinatie van Isaac en Nuclear Throne.
Kijk er iig heel erg naar uit!

zondag 20 maart 2016 @ 14:56:19 #282
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160809666
http://theriebel.de/tboirah/#76561198076983510

Alleen nog paar items oppakken:

Superbandage
Kidney stone
D8
-
Blue Candle
-
Sworn Protector
-
Mega

[ Bericht 3% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 20-03-2016 18:30:36 ]
  dinsdag 22 maart 2016 @ 20:31:09 #283
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160869106
Alleen sworn en megablast nog, niet de 2 makkelijkste om even te pakken pff :)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:07:48 #284
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_160870813
Cool om te zien dat je zoveel progress maakt, kom ik aan met mijn 1 satan kill :@ .
Ookal is dat met 50 uur speeltijd, ben er toch wel trots op...

Toch vind ik het supertof om achievements te krijgen, dus snap helemaal hoe je ze allemaal wil hunten!

Ey cool!
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:33:59 #285
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160872105
Haha tnx :) Ik was er eerst niet zo van , maar toen ik de lost had unlocked bleek die wel een van mn favo te zijn en toen ik daar de postcard ineens mee vol had ... :) Wil je toch meer ^^ Ook de challenges gingen gewoon lekker en snel, met echt een bak luck erachter van hebikjoudaar.

Bijv paytoplay challenge, 1e shop humbling bundle. Brainschallenge: magicmush, smallrock, rotten baby, lil brim. Solar system: humbling bundle + magic fingers.

Allemaal van dat soort dingen :)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:42:32 #286
301694 Cikx
pi_160872471
Goed op weg, Mega Blast is wel een van de meer zeldzame items. :P
  woensdag 23 maart 2016 @ 09:06:40 #287
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160880084
Telt het ook als ik ze oppak in greedmode bijv, of met chaos ergens?
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:05:38 #288
301694 Cikx
pi_160880959
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Telt het ook als ik ze oppak in greedmode bijv, of met chaos ergens?
Jep, als het goed is wel. :)
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:04:19 #289
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160882122
Ooh dan doe ik dat wel, stuk makkelijker farmen van devildeals :)
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:06:18 #290
92868 zatoichi
pi_160882170
D20 en een battery charge is all you need eh?
Big Fish GamesZavvi - Fandom en GeekgearBig Fish Games
  donderdag 24 maart 2016 @ 20:56:56 #291
92868 zatoichi
pi_160919561
Hmmm 1 hitpoint over bij een hush met een volledige health bar.... Maar ik heb gnawed leaf en revenge fly.....

Tot over een half uur :D
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:22:18 #292
92868 zatoichi
pi_160922880
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef zatoichi het volgende:
Hmmm 1 hitpoint over bij een hush met een volledige health bar.... Maar ik heb gnawed leaf en revenge fly.....

Tot over een half uur :D
Uiteindelijk viel het wel mee; ik heb ook nog megasatan ermee verslagen, dus best een sterke combo... En direct daarna nog een megasatan kill. Gaat erg lekker nu dus ik kan er niet langer aan ontkomen; binnenkort maar eens aan de wat exclusiever characters gaan unlocken en ermee spelen...
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:16:22 #293
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160957495
Real platinum god in de pocket, alleen nog sworn protector oppakken voor 1001 :)
  zondag 27 maart 2016 @ 12:19:29 #294
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160974161
OH BABY

zondag 27 maart 2016 @ 12:47:19 #295
301694 Cikx
pi_160974681
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 12:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
OH BABY

[ afbeelding ]
Jajajaja gefeliciteerd!
  zondag 27 maart 2016 @ 12:59:45 #296
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_160974954
lekker gevoel :) Merk ook dat ik eigenlijk elke run wel kan winnen zonder problemen. Meer rare synergies aan het proberen :)
  zondag 27 maart 2016 @ 15:11:48 #297
301694 Cikx
pi_160977528
Ik probeer nu zelf gewoon zo'n lang mogelijke winstreak the krijgen totdat Enter the Gungeon uitkomt volgende week en ik die 100% kan halen haha.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 08:01:02 #298
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_161016715
Heb die ook gepreordered. Zit ook een co-op in zie ik dus misschien samen er maar es doorheen rammen :)
  dinsdag 29 maart 2016 @ 12:39:40 #299
301694 Cikx
pi_161020377
Helaas alleen offline co-op ;(
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:21:38 #300
301211 omNOMNOMNOMNOM
pi_161067050
Laaaaaame!
Big Fish GamesG2A Gamekeys en ElectronicsZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:20:56 #301
421259 Miauw_Zedong
pi_162076626
Eindelijk Afterbirth _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')