SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Personages
Er zijn elf speelbare personages in The Binding of Isaac: Rebirth. Deze hebben allemaal verschillende stats, zo heeft Isaac bijvoorbeeld sterkere tranen dan Maggie, maar daartegenover staat dat Maggie meer health heeft. Azazel wordt vaak als het gemakkelijkste personage beschouwd, aangezien hij kan vliegen en een kleine Brimstone laserstraal schiet die erg veel schade doet.
De personages en hun details zijn hier te vinden.
http://bindingofisaacrebirth.gamepedia.com/Characters
Kamers
Aangezien je veel verschillende soorten kamers tegenkomt in The Binding of Isaac is het handig voor de nieuwkomers om een klein overzicht met de belangrijkste kamers bij de hand te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks
Veel dingen in dit spel ontdek je gaandeweg, maar sommige tips zijn toch wel erg handig om van te voren te weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Youtubers & Streamers
Voor beginners is het erg handig om video’s van ervaren spelers te bekijken om zo meer over het spel te weten te komen en beter te worden, daarnaast is het erg vermakelijk entertainment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links
http://bindingofisaacrebi(...)_Isaac:_Rebirth_Wiki – Binding of Isaac: Rebirth Wiki
https://www.reddit.com/r/bindingofisaac/ - Binding of Isaac Reddit
http://platinumgod.co.uk/ - Item lijst
[ Bericht 0% gewijzigd door Cikx op 03-08-2015 01:23:44 ]![]()
Geen idee of er animo voor is, maar had toch niks te doen dus heb maar even deze OP in elkaar getimmerd. Ben benieuwd of er Fokkers zijn die ook regelmatig BOI spelen! Mocht dat zo zijn dan zal ik binnenkort nog wat dingen aan de OP toevoegen, want er valt echt ontzettend veel over deze game te zeggen.![]()
![]()
Briljante game! Is alweer even geleden dat ik het gespeeld heb maar ik het is een ijzersterk spel.
Vooral als je geen idee hebt wat alle powerups doen en je dus alles maar oppakt in de hoop dat het gaat werken![]()
![]()
Inderdaad! Vooral als je pas begint is het echt een grote verrassing hoe alles gaat uitpakken. Heb er nu toch al heel wat uren inzitten dus heb dat nu niet meer zo (al zijn er nog steeds wel items waarvan ik geen idee heb wat ze doen). Heb wel enorm veel zin in de Afterbirth DLC, weer ontzettend veel nieuwe items en dingen om te ontdekken.
Vanmiddag eindelijk met The Lost Satan en The Lamb verslagen op hard mode.Nu Blue Baby en Boss Rush nog!
![]()
Dan ben je langer bezig geweest dan ikquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Cikx het volgende:
Inderdaad! Vooral als je pas begint is het echt een grote verrassing hoe alles gaat uitpakken. Heb er nu toch al heel wat uren inzitten dus heb dat nu niet meer zo (al zijn er nog steeds wel items waarvan ik geen idee heb wat ze doen). Heb wel enorm veel zin in de Afterbirth DLC, weer ontzettend veel nieuwe items en dingen om te ontdekken.
Vanmiddag eindelijk met The Lost Satan en The Lamb verslagen op hard mode.Nu Blue Baby en Boss Rush nog!
Heb op een gegeven moment de wiki er maar bijgepakt om te kijken of iets goed was of niet
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Nu ook Blue Baby verslagen met The Lost op hard.![]()
![]()
Godver wat een stressvolle run. Ik was extreem overpowered met 9 lives, guppy, ludovico en brimstone, dus het kon al niet meer stuk, dacht ik. Totdat ik in deze kamer kwam...
Al mijn levens vergooid en ik zag het echt niet meer zitten. Maar net bij mijn laatste leven kwam ik er eindelijk doorheen, waarna 9 minuten van pure angst volgde en ik uiteindelijk toch Blue Baby versloeg.
Nu alleen boss rush nog!![]()
Ik speel het eigenlijk nooit omdat ik er echt barslecht in ben, maar ik heb denk ik de afgelopen 400eps van Nothernlion wel gezien en kijk ze nu dagelijks voordat ik ga slapen. Ik vind die vent echt zó vermakelijk!![]()
![]()
Klopt! Ik kijk ook veel van zijn video's en zijn streams. Echt een van mijn favorieten, nooit iemand gezien die zo heerlijk slap kan lullen als hij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:16 schreef Fluppert het volgende:
Ik speel het eigenlijk nooit omdat ik er echt barslecht in ben, maar ik heb denk ik de afgelopen 400eps van Nothernlion wel gezien en kijk ze nu dagelijks voordat ik ga slapen. Ik vind die vent echt zó vermakelijk!Van die videos kun je wel een hoop dingen leren, samen met wat oefening ben je toch al een eind op weg.
![]()
Is zo, maar ik kan er echt niet tegen om domme fouten te maken en keer op keer te verliezenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt! Ik kijk ook veel van zijn video's en zijn streams. Echt een van mijn favorieten, nooit iemand gezien die zo heerlijk slap kan lullen als hij.Van die videos kun je wel een hoop dingen leren, samen met wat oefening ben je toch al een eind op weg.
![]()
Ik moet wel zeggen dat Rebirth in mijn ogen een stuk makkelijker is dan Wrath of the Lamb, eens?![]()
Ben eigenlijk pas ingestapt bij Rebirth op de Playstation 4 dus heb eigenlijk geen idee hoeveel verschil er in de moeilijkheidsgraad zit. Moet wel zeggen dat ik die The Lost runs krankzinnig moeilijk vindt, had op gegeven moment een losing streak van zo'n 200.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:23 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Is zo, maar ik kan er echt niet tegen om domme fouten te maken en keer op keer te verliezen![]()
Ik moet wel zeggen dat Rebirth in mijn ogen een stuk makkelijker is dan Wrath of the Lamb, eens?![]()
![]()
Ik heb het op aandringen van vrienden gespeeld maar ik kon maar niet ontdekken wat er zo spannend aan wasRond die tijd was ik daarentegen wel verslaafd aan super meat boy.
Conscience do cost.![]()
Had ik op het begin ook. Twee keer opgestart en toen vond ik het maar saai en simpel, daarna eens een video van Northernlion gekeken en zag toen pas wat er allemaal achter zat en de hoeveelheid items die je met elkaar kon combineren en ben sindsdien verslaafd eraan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:27 schreef ems. het volgende:
Ik heb het op aandringen van vrienden gespeeld maar ik kon maar niet ontdekken wat er zo spannend aan wasRond die tijd was ik daarentegen wel verslaafd aan super meat boy.
![]()
![]()
Een ouderwetse TVP. Binnenkort weer eens oppakken, lang niet gespeeld.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Over zo'n 1 a 2 maanden zou de Afterbirth DLC klaar moeten zijn er wordt echt een shitload toegevoegd zoals bijna 200 nieuwe items. Misschien een mooi moment om weer in te stappen als je er op dit moment geen zin in hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een ouderwetse TVP. Binnenkort weer eens oppakken, lang niet gespeeld.
Heb gisteren alle challenges gehaald, ben nu goed op weg voor (real) platinum God.![]()
![]()
Mooi dan ga ik daar nog even op wachten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
Over zo'n 1 a 2 maanden zou de Afterbirth DLC klaar moeten zijn er wordt echt een shitload toegevoegd zoals bijna 200 nieuwe items. Misschien een mooi moment om weer in te stappen als je er op dit moment geen zin in hebt.
Heb gisteren alle challenges gehaald, ben nu goed op weg voor (real) platinum God.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Zo de game toch maar weer opgepakt, gelijk gisteren mom's knife unlocked... die had ik nog niet. Wat was nou ook alweer de beste manier om te progressen? Gewoon met iedere character mom/devil/isaac killen? En dan wat?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ligt eraan wat je wil bereiken, voor platinum god moet je sowieso met iedere character Blue Baby (na Isaac) en The Lamb (na Satan) killen. Om bij The Lamb te kunnen komen moet je eerst 5 keer Satan killen en om bij Blue Baby te komen moet je 5 keer Isaac killen. Op dat moment unlock je The Negative en/of The Polaroid. Deze 2 items droppen dan in het vervolg nadat je mom verslagen hebt, je kunt daarna een van de twee kiezen. Kies je The Polaroid dan verdwijnt The Negative en dan kun je nadat je Isaac hebt verslagen, The Chest in om Blue Baby te verslaan. Als je The Negative pakt verdwijnt The Polaroid en dan kun je nadat je Satan hebt verslagen de Dark Room in om The Lamb te verslaan. Als je dat hebt gedaan zou ik me pas gaan focussen op Mega Satan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo de game toch maar weer opgepakt, gelijk gisteren mom's knife unlocked... die had ik nog niet. Wat was nou ook alweer de beste manier om te progressen? Gewoon met iedere character mom/devil/isaac killen? En dan wat?![]()
![]()
en ik maar denken goed bezig te zijn na mom 1x verslagen te hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 04:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil bereiken, voor platinum god moet je sowieso met iedere character Blue Baby (na Isaac) en The Lamb (na Satan) killen. Om bij The Lamb te kunnen komen moet je eerst 5 keer Satan killen en om bij Blue Baby te komen moet je 5 keer Isaac killen. Op dat moment unlock je The Negative en/of The Polaroid. Deze 2 items droppen dan in het vervolg nadat je mom verslagen hebt, je kunt daarna een van de twee kiezen. Kies je The Polaroid dan verdwijnt The Negative en dan kun je nadat je Isaac hebt verslagen, The Chest in om Blue Baby te verslaan. Als je The Negative pakt verdwijnt The Polaroid en dan kun je nadat je Satan hebt verslagen de Dark Room in om The Lamb te verslaan. Als je dat hebt gedaan zou ik me pas gaan focussen op Mega Satan.![]()
![]()
Ait dan ga ik gewoon verder met mijn Satan en Isaac kills met de verschillende characters om items te blijven unlocken. Dan kom ik vanzelf bij Blue Baby/Lamb terecht om zo weer verder te kunnen. Platinum god interesseert me niet zoveel want volgens mij zijn er al een aantal trophies bugged en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 04:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil bereiken, voor platinum god moet je sowieso met iedere character Blue Baby (na Isaac) en The Lamb (na Satan) killen. Om bij The Lamb te kunnen komen moet je eerst 5 keer Satan killen en om bij Blue Baby te komen moet je 5 keer Isaac killen. Op dat moment unlock je The Negative en/of The Polaroid. Deze 2 items droppen dan in het vervolg nadat je mom verslagen hebt, je kunt daarna een van de twee kiezen. Kies je The Polaroid dan verdwijnt The Negative en dan kun je nadat je Isaac hebt verslagen, The Chest in om Blue Baby te verslaan. Als je The Negative pakt verdwijnt The Polaroid en dan kun je nadat je Satan hebt verslagen de Dark Room in om The Lamb te verslaan. Als je dat hebt gedaan zou ik me pas gaan focussen op Mega Satan.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Als je een trophy hebt gehaald maar hij is niet unlocked moet je het spel opnieuw opstarten, het hele intro filmpje kijken en dan naar secrets gaan. Heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ait dan ga ik gewoon verder met mijn Satan en Isaac kills met de verschillende characters om items te blijven unlocken. Dan kom ik vanzelf bij Blue Baby/Lamb terecht om zo weer verder te kunnen. Platinum god interesseert me niet zoveel want volgens mij zijn er al een aantal trophies bugged en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.Dat is het leuke, steeds weer een nieuwe uitdaging.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:15 schreef aleco99 het volgende:
[..]
en ik maar denken goed bezig te zijn na mom 1x verslagen te hebben
[ Bericht 26% gewijzigd door Cikx op 12-08-2015 14:55:48 ]![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:tyronerodriguez twitterde op woensdag 12-08-2015 om 02:56:43Making progress with new weapon combos and updated HUD data #IsaacAfterbirthDev
reageer retweet
![]()
Thanks, worked like a charm, gelijk de devil kill gehaald met Isaac. Heb net ff gekeken hoe ik The Lost kan unlocken maar holy shit, wat een kutklusquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als je een trophy hebt gehaald maar hij is niet unlocked moet je het spel opnieuw opstarten, het hele intro filmpje kijken en dan naar secrets gaan. Heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt.
[..]
Dat is het leuke, steeds weer een nieuwe uitdaging.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Dat unlocken is nog het makkelijkst.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Thanks, worked like a charm, gelijk de devil kill gehaald met Isaac. Heb net ff gekeken hoe ik The Lost kan unlocken maar holy shit, wat een kutklus![]()
![]()
Polaroid unlockedOp naar de chest voor baby blue.
Nice, succes! De chest is tof.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Polaroid unlockedOp naar de chest voor baby blue.
![]()
![]()
Yes, blue baby verslagen... had een dikke run met Azazel, tiny planet + brimstone en shielded tears had ik echt een parmashield tegen tears om me heen. Nog 2 eindes te gaan, ga nu voor satan kills totdat ik naar The Lamb kan.
The chest zelf was wel vrij pittig trouwens.
Awesome die brimstone & lazers!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:06 schreef Cikx het volgende:
Hier nog wat item combos die in Afterbirth komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Lekker bezig! Brimstone is sowieso wel een van de beste items in de game vind ik. Vind de chest leuk door al die items die je daar krijgt, zeker wanneer je de D6 hebt unlocked met Isaac en je de items kun rerollen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes, blue baby verslagen... had een dikke run met Azazel, tiny planet + brimstone en shielded tears had ik echt een parmashield tegen tears om me heen. Nog 2 eindes te gaan, ga nu voor satan kills totdat ik naar The Lamb kan.
The chest zelf was wel vrij pittig trouwens.Je bent nu in ieder geval dichtbij Golden God, wil eigenlijk een real platinum god hall of fame in de OP zetten, maar vrees dat er dan niemand in zal staan.
![]()
![]()
Wat moet ik hebben voor golden god? De 2 overige eindes? Een zal ik er krijgen als ik The lamb versla denk ik, en wat is het laatste einde? In die Azazel run ook gelijk Mom en It lives gekilled met The bible, kreeg ik ook nog een trophy voor zag ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Lekker bezig! Brimstone is sowieso wel een van de beste items in de game vind ik. Vind de chest leuk door al die items die je daar krijgt, zeker wanneer je de D6 hebt unlocked met Isaac en je de items kun rerollen.Je bent nu in ieder geval dichtbij Golden God, wil eigenlijk een real platinum god hall of fame in de OP zetten, maar vrees dat er dan niemand in zal staan.
Alle eindes inderdaad. Na The Lamb moet je Mega Satan nog. Als je The Chest of The Dark Room ingaat zie je in die eerste room een enorme deur op de achtergrond die naar Mega Satan leidt. Om die open te krijgen moet je of 'dad's key' hebben of je moet 2 angel statues opblazen en ze verslaan., aangezien die 2 key pieces droppen die ervoor zorgen dat die deur open gaat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat moet ik hebben voor golden god? De 2 overige eindes? Een zal ik er krijgen als ik The lamb versla denk ik, en wat is het laatste einde? In die Azazel run ook gelijk Mom en It lives gekilled met The bible, kreeg ik ook nog een trophy voor zag ik.![]()
![]()
Veel oefenen en het gaat vanzelf beter, als je de patronen van vijanden leert te herkennen en je weet wat de meeste items doen dan zal het al een stuk beter gaan. Misschien heb je iets aan de tips in de OP, wilde er nog wat aan toevoegen maar kan het niet meer veranderen helaas.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:34 schreef RickoKun het volgende:
Heb al ernstig veel moeite om bij Mom te komen![]()
Hier een groot fan.
200u in het origineel en zo'n 120'ish in rebirth.
Heb zo'n beetje alles behalve The Lost, maar heb nog niet eens moeite genomen die te unlocken.
Kan niet wachten op afterbirth.![]()
Tof! Raad toch wel aan om eens The Lost te proberen, geeft zoveel voldoening als je het eindelijk gehaald hebt. De weg ernaartoe is echter een en al drama.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:18 schreef yamiown het volgende:
Hier een groot fan.
200u in het origineel en zo'n 120'ish in rebirth.
Heb zo'n beetje alles behalve The Lost, maar heb nog niet eens moeite genomen die te unlocken.
Kan niet wachten op afterbirth.![]()
![]()
Ik ben niet zo goed als mijn tijd doet denken, ben vaak te onrustig als ik weinig damage doe waardoor ik zelf ook veel damage krijg.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Tof! Raad toch wel aan om eens The Lost te proberen, geeft zoveel voldoening als je het eindelijk gehaald hebt. De weg ernaartoe is echter een en al drama.![]()
Hmm, in dat geval kan ik het begrijpen inderdaad, maar eigenlijk moet je voor The Lost vooral ontzettend veel geluk hebben. In Afterbirth krijgt The Lost trouwens spectral tears en de D4, dus dan wordt het al een stuk beter te doen gelukkig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef yamiown het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed als mijn tijd doet denken, ben vaak te onrustig als ik weinig damage doe waardoor ik zelf ook veel damage krijg.![]()
![]()
Jep, op de PS4 in ieder geval wel. De 2e speler wordt dan een familiar (zo'n vliegende baby) en kan dan meeschieten. Je moet dan wel 1 of een half hartje aan je medespeler afstaan oid.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:13 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, is deze game ook lokaal co op te doen?![]()
Golden god is binnenquote:Ben lekker op dreef de afgelopen week ofzo ja... blij dat ik hem weer heb opgepakt.
So what's next... dad's key halen door 2 keer zo'n angel statue te bomben en bevechten in een run? Dan kan ik tegen mega-satan toch?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Golden god is binnenBen lekker op dreef de afgelopen week ofzo ja... blij dat ik hem weer heb opgepakt.
So what's next... dad's key halen door 2 keer zo'n angel statue te bomben en bevechten in een run? Dan kan ik tegen mega-satan toch?
Klopt dan kan je tegen Mega Satan. Platinum God is wel een flink stuk kutter trouwens, zelf nog steeds niet gehaald.
Edit: Holy shit heb je bandage girl?
[ Bericht 4% gewijzigd door Cikx op 24-08-2015 14:32:18 ]![]()
Ja alle secrets en endings toch? Moet je daar ook alle items voor halen en alle challenges? Heb je ook al op hard gespeeld?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Cikx het volgende:
[..]
Goed bezig!
Klopt dan kan je tegen Mega Satan. Platinum God is wel een flink stuk kutter trouwens, zelf nog steeds niet gehaald.
Ik denk dat ik het in deze volgorde ga doen:
- Mega satan verslaan
- The lost unlocken
- met alle characters alles verslaan.
- met alle characters alles op hard verslaan (of meteen op hard? Is dat slimmer, heb ik het uberhaupt ergens voor nodig?)
- challenges halen
- kijken hoe ik de secrets moet unlocken
- kijken welke items ik nog moet halen.
......?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Yup, eerste keer ooit en ze deed echt ziek veel damagequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Cikx het volgende:
[..]
Edit: Holy shit heb je bandage girl?![]()
![]()
Was helaas maar de derde transformatie. Had ook de eerste keer black market trouwens in deze run.
Voor platinum god alle challenges en items zonder de The Lost challenges. Voor real platinum god heb je wel The Lost items nodig. Je volgorde is prima, je hoeft niet met elk personage alles op hard te doen, je hoeft alleen maar it lives the verslaan met elk personage op hard en alles met the lost op hard om alle hard mode secrets te krijgen. Ik speel nu wel gewoon altijd op hard, omdat ik er ondertussen aan gewend ben en boss rush met the lost nog moet doen op hard, dus dan is het sowieso handig om niet weer terug naar normal te gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja alle secrets en endings toch? Moet je daar ook alle items voor halen en alle challenges? Heb je ook al op hard gespeeld?
Ik denk dat ik het in deze volgorde ga doen:
- Mega satan verslaan
- The lost unlocken
- met alle characters alles verslaan.
- met alle characters alles op hard verslaan (of meteen op hard? Is dat slimmer, heb ik het uberhaupt ergens voor nodig?)
- challenges halen
- kijken hoe ik de secrets moet unlocken
- kijken welke items ik nog moet halen.
......?
Jammer dat je de 4e transformatie niet hebt! Echt ontzettend lastig om die super bandage girl en super meat boy secrets te unlocken. Moet naast die 2 nog 5 items voor real platinum god.![]()
Had je godhead eigenlijk al unlocked Cikx?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Nope, moet de boss rush nog doen met the lost. Misschien dat ik ermee wacht tot Afterbirth.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Had je godhead eigenlijk al unlocked Cikx?![]()
Het lijkt me ook echt extreem moeilijk met The Lostquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nope, moet de boss rush nog doen met the lost. Misschien dat ik ermee wacht tot Afterbirth.
Net weer een belachelijke OP run gehadguppy + brimstone + tammy's head + dmg helemaal maxed is alle bosses vrijwel instakillen
http://gfycat.com/UnnaturalImpartialIceblueredtopzebraAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt extreem moeilijk met The Lost
Net weer een belachelijke OP run gehadguppy + brimstone + tammy's head + dmg helemaal maxed is alle bosses vrijwel instakillen
http://gfycat.com/UnnaturalImpartialIceblueredtopzebraBrimstone + Tammy's Head is echt OP inderdaad. The Lost is vooral extreem frustrerend, je hebt veel geluk nodig. Ik restart zelf steeds totdat er een item room en/of curse room aangrenzend is aan de room waarin je begint en als er dan geen 9 lives, holy mantle of ander heel sterk item ligt restart ik weer. Bespaart een hoop tijd, had echt een OP run totdat ik bij deze kamer kwam, waar ik al mijn 9 levens verloor en het net haalde met mijn laatste leven en toen met dat leven Blue Baby gekilled. Was echt zenuwslopend.
Had toen ook nog niet door dat je je trinket en pillen/kaarten kon laten vallen. Door R2 of ctrl ingedrukt te houden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Cikx op 25-08-2015 01:23:49 ]![]()
Mijn god die kamer met die spiked blocks ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:12 schreef Cikx het volgende:
[..]Brimstone + Tammy's Head is echt OP inderdaad. The Lost is vooral extreem frustrerend, je hebt veel geluk nodig. Ik restart zelf steeds totdat er een item room en/of curse room aangrenzend is aan de room waarin je begint en als er dan geen 9 lives, holy mantle of ander heel sterk item ligt restart ik weer. Bespaart een hoop tijd, had echt een OP run totdat ik bij deze kamer kwam, waar ik al mijn 9 levens verloor en het net haalde met mijn laatste leven en toen met dat leven Blue Baby gekilled. Was echt zenuwslopend.
Had toen ook nog niet door dat je je trinket en pillen/kaarten kon laten vallen. Door R2 of ctrl ingedrukt te houden.Dat laatste wist ik ook helemaal niet trouwens
Nieuwe Afterbirth update!SPOILER: Greed ModeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer komt hij voor de PS4 eigenlijk? De update?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
De release date zou gisteren aangekondigd worden, maar ze hadden het blijkbaar toch niet gered, dus waarschijnlijk wordt het een dezer dagen aangekondigd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wanneer komt hij voor de PS4 eigenlijk? De update?![]()
Ik heb vanavond dad's key unlocked en was eigenlijk in de veronderstelling dat de deur naar de final boss vanaf nu ook altijd automatisch open zou gaan in The chest maar dat was helaas niet het geval. Moet ik nu gewoon geluk hebben dat dad's key dropt/in een run 2 angels bomben en verslaan voor Mega Satan?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Jep! Als je de eerste angel verslaat dan is volgens mij grote kans dat je daarna nog een angel room krijgt. Dus over het algemeen is het vrij goed te doen gelukkig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb vanavond dad's key unlocked en was eigenlijk in de veronderstelling dat de deur naar de final boss vanaf nu ook altijd automatisch open zou gaan in The chest maar dat was helaas niet het geval. Moet ik nu gewoon geluk hebben dat dad's key dropt/in een run 2 angels bomben en verslaan voor Mega Satan?![]()
Ait, nice. Ga nu The Dice unlocken voor Isaac, volgens mij is dat echt een uber-item om mee te beginnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep! Als je de eerste angel verslaat dan is volgens mij grote kans dat je daarna nog een angel room krijgt. Dus over het algemeen is het vrij goed te doen gelukkig.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
D6 is echt geweldig inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ait, nice. Ga nu The Dice unlocken voor Isaac, volgens mij is dat echt een uber-item om mee te beginnen.Daardoor is Isaac echt mijn go-to character geworden.
![]()
Eens volgen dit topic
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff killede mom als The Lost met 20:02 op de teller, geen boss rush.....![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, congrats! Scheelde niet voor @ 2:05quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:07 schreef Cikx het volgende:
YUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nice, congrats! Scheelde niet voor @ 2:05Ook bij 0.37 had ik eigenlijk al geraakt moeten zijn.
Heb er zin an, volgens de blog komt dit keer echt volgende week de release date.quote:![]()
![]()
Afterbirth 30 october![]()
![]()
Voor de consoles wss iets later.quote:Here we go! sadly though due to the chaos of pax and other issues on the steam side we arent able to take preorders just yet, but it will happen pretty soon and those who preorder will get a considerable price reduction
so here is the nitty gritty!
Afterbirth is a mega DLC for the binding of isaac: rebirth, that adds another 100+ hours to the game alongside an amazing number of extra features.
- Greed Mode: a whole new game mode with a heavy focus on risk/reward that is a completely new way to play featuring new endings and a final boss.
- Expanded main game: a new final area has been added to the main game along with another new final boss and ending.
- Daily Runs: compete for highscore / best time on the leader boards in these daily seeded runs.
- 10 totally new and awesome challenges
- 1000+ new rooms, as well as new tiny rooms, closets and giant arching hallways.
- a totally new playable character, Lilith, mother of demons.
- 120 new items! not counting tons of new pickups, chests, pills, bombs, cards etc. taking the item count up beyond 525!
- 4 new alternate chapters with new chapter specific enemy types, visual themes, and surprises.
- a new seed code combo page, as well as a butt ton of new seed codes that mod the game.
- a greatly expanded soundtrack!
- new room types like, trap rooms, double treasure rooms, and ultra rare closets!
- a greatly expanded and updated hud system
- tons of new secret transformations
- 8 new bosses
- 25+ new enemies
- updated item combo system
- far too many new achievements
- 20 million new co-op babies
-and probably at least 5 other features i cant remember due to all the crap that we threw into this little monster.
trust me when i say, this dlc makes rebirth feel like a completely new game… its rare that i design a game that i really look forward to play testing daily. you guys will really love it!
for those that missed the trailer, Afterbirth comes out on steam oct. 30th (Devils Night). it will retail for 9.99 but preordering will take a considerable chunk off.
we dont have a set release date for consoles, but tyrone demoed afterbirth at pax on a ps4.. so it cant be too far off!
hopefully next week will be a preorder update! what would you guys like to see/hear more about next week?![]()
![]()
D6 vanavond vrij gespeeld, wat een heerlijk item zeg... je runs hebben zoveel meer potentie om OP te worden
Alleen dat item maakt de game opeens weer een stuk leuker inderdaad!quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
D6 vanavond vrij gespeeld, wat een heerlijk item zeg... je runs hebben zoveel meer potentie om OP te worden![]()
Vandaag een van mijn meest OP runs ooit gehad met Spoonbender Brimstone Mom's knife en Krampus head.
Nice, ziet er awesome uit.quote:Op zondag 13 september 2015 23:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vandaag een van mijn meest OP runs ooit gehad met Spoonbender Brimstone Mom's knife en Krampus head.
Mega Satan al verslagen trouwens?![]()
Nope... nog best lastig om 2 angels rooms in een run te krijgen als het moet zeg maar.... maar ik blijf gewoon shit unlocken, gaat vanzelf een keer gebeuren. Hopelijk nog voor afterbirth. Dat wordt weer gewoon van voor af aan beginnen toch?quote:Op zondag 13 september 2015 23:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nice, ziet er awesome uit.
Mega Satan al verslagen trouwens?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Komt vanzelf wel inderdaad. Volgens mij is het gewoon een expansion en houd je gewoon je save game. Ga echt niet nog eens alles met The Lost doen.quote:Op maandag 14 september 2015 00:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nope... nog best lastig om 2 angels rooms in een run te krijgen als het moet zeg maar.... maar ik blijf gewoon shit unlocken, gaat vanzelf een keer gebeuren. Hopelijk nog voor afterbirth. Dat wordt weer gewoon van voor af aan beginnen toch?![]()
![]()
Ik moest nog alles met Eve unlocken dus net op hard in één run deze 2 trophies gehaald
Toppertjequote:Op dinsdag 15 september 2015 00:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik moest nog alles met Eve unlocken dus net op hard in één run deze 2 trophies gehaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de PS4 versie wordt aangekondigd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Afterbirth is nu te pre-orderen vooor 6,66¤![]()
Geen idee maar de PC/Steam users kunnen 30 oktober losssquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:54 schreef Cikx het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de PS4 versie wordt aangekondigd.
Drukke maanden
Metal Gear, Mad Max, Starcraft 2: LOV, Fallout 4, BoI:Afterbirth en dan heb ik nog een stapel 3DS en Wii U games die ik nog moet spelen![]()
![]()
Je bent goed op weg!quote:Op zondag 27 september 2015 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijna klaar voor Afterbirth
[ afbeelding ]
Die items en challenges komen nog wel
Zit te twijfelen om hem op Steam te kopen omdat ik niet wil wachten op de PS4 versie, maar dan moet ik weer aan een compleet nieuwe save gaan beginnen.![]()
![]()
Ik hou van roguelike games!
Dus natuurlijk ook van Isaac, speelt lekker weg.Ik haat het als Snorlax me nakt.![]()
Aww men, had the bible and the tarot kaart dat ik gelijk naar de boss kan.
Had de tarot al die tijd bewaard voor depths II, had ik m in de vorige room omgewisseld, die tarot gebruikt en was vergeten die ene weer aan te doen.
Ga ik vervolgens dood in depths II, man man.
Ik faalIk haat het als Snorlax me nakt.![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 21:18 schreef Munchlax het volgende:
Aww men, had the bible and the tarot kaart dat ik gelijk naar de boss kan.
Had de tarot al die tijd bewaard voor depths II, had ik m in de vorige room omgewisseld, die tarot gebruikt en was vergeten die ene weer aan te doen.
Ga ik vervolgens dood in depths II, man man.
Ik faaldat soort dingen heeft iedereen wel eens. Beetje oefenen en doorzetten en je komt er wel.
![]()
![]()
Haha ja.quote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef Cikx het volgende:
[..]dat soort dingen heeft iedereen wel eens. Beetje oefenen en doorzetten en je komt er wel.
Mn eerste doel is mom verslaan, ik weet dat dat voor jullie niks is maar een keer moet de eerste keer zijn he!
Ik haat het als Snorlax me nakt.![]()
Als je goed uitkijkt naar wat je oppakt scheelt het al best een hoopquote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Haha ja.
Mn eerste doel is mom verslaan, ik weet dat dat voor jullie niks is maar een keer moet de eerste keer zijn he!
http://platinumgod.co.uk/rebirth
De meeste items staan hier met beschrijving.
Daarnaast goed opletten naar verkleurde stenen in het begin en goed omgaan met je keys en coins.
Sowieso hoe meer je items unlocked hoe makkelijk het spel is. Met mijn runs versla ik sowieso altijd Mom. Al helemaal als je "The Bible" item hebt. Dan gaat Mom in 1 keer dood![]()
![]()
Die had ik dus, maar door die domke fout die ik noemde toch doodgegaanquote:Op zondag 27 september 2015 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je goed uitkijkt naar wat je oppakt scheelt het al best een hoop
http://platinumgod.co.uk/rebirth
De meeste items staan hier met beschrijving.
Daarnaast goed opletten naar verkleurde stenen in het begin en goed omgaan met je keys en coins.
Sowieso hoe meer je items unlocked hoe makkelijk het spel is. Met mijn runs versla ik sowieso altijd Mom. Al helemaal als je "The Bible" item hebt. Dan gaat Mom in 1 keer dood
Extra zuurIk haat het als Snorlax me nakt.![]()
Met The bible was mom een instakill geweest.quote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Haha ja.
-edit- spuit 11.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ja dat weet ik ook welquote:Op maandag 28 september 2015 10:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Met The bible was mom een instakill geweest.
-edit- spuit 11.
Ik haat het als Snorlax me nakt.![]()
Nu kan je Mom's heart verslaanquote:Op woensdag 30 september 2015 20:22 schreef Munchlax het volgende:
Jaa! Mom verslagen![]()
Na 16 uur op steam lol![]()
maar toch![]()
Ik heb vandaag Mega Satan verslagen met Azazel![]()
![]()
Jup!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nu kan je Mom's heart verslaan![]()
Ik heb vandaag Mega Satan verslagen met Azazel
Objective #2 !Ik haat het als Snorlax me nakt.![]()
Godverdomme wat zijn die Super Bandage Girl en Super Meat Boy secrets onzinnig. Vond nu in mijn eerste item-room Book of Revelations, waardoor je grote kans hebt alle horsemen tegen te komen als bosses. Heb ik 3 balls of bandages verzameld, kom ik bij die blinde papzak Conquest die me natuurlijk weer z'n witte pony geeft in plaats van de vierde ball of bandages.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:31 schreef Cikx het volgende:
Godverdomme wat zijn die Super Bandage Girl en Super Meat Boy secrets onzinnig. Vond nu in mijn eerste item-room Book of Revelations, waardoor je grote kans hebt alle horsemen tegen te komen als bosses. Heb ik 3 balls of bandages verzameld, kom ik bij die blinde papzak Conquest die me natuurlijk weer z'n witte pony geeft in plaats van de vierde ball of bandages.
The lost unlocken is ook een kut werkje![]()
![]()
Je weet dat je seeds kunt gebruiken voor alle stappen op de laatste na hè?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
The lost unlocken is ook een kut werkje![]()
![]()
Ja, blijft een kut werkjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Je weet dat je seeds kunt gebruiken voor alle stappen op de laatste na hè?![]()
![]()
Congrats, ik ga hem aankomende dinsdag halen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:36 schreef Cikx het volgende:
Super Meat Boy gehaald!![]()
Gewoon puur geluk ook dit keer.
Thanks! Dan ga je het proberen of ben je er al van overtuigd dat je hem meteen gaat halen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Congrats, ik ga hem aankomende dinsdag halen.![]()
![]()
Flauw grapje, hij komt dinsdag uit op de ps4 in playstation+.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Thanks! Dan ga je het proberen of ben je er al van overtuigd dat je hem meteen gaat halen?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Flauw grapje, hij komt dinsdag uit op de ps4 in playstation+.Helemaal niet aan gedacht ook toen ik dat las.
![]()
Een leuk (en lang) stuk van Edward McMillen over SMB en vooral over Binding of Isaac.
http://upvoted.com/2015/1(...)ng-of-isaac-profile/American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Inderdaad! Maar je zal maar zo'n jeugd hebben gehad..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een leuk (en lang) stuk van Edward McMillen over SMB en vooral over Binding of Isaac.
http://upvoted.com/2015/1(...)ng-of-isaac-profile/
Overigens alleen nog Godhead vinden en Super Bandage Girl unlocken en dan is Real Platinum God binnen. Wel tijdrovender dan dat ik verwacht had. Hoop het wel echt voordat Afterbirth uitkomt te halen.![]()
![]()
Super Bandage Girl gehaald
Kwam er ook achter dat nadat je alle mogelijke items hebt gezien, je alleen nog maar pakken melk krijgt.![]()
![]()
![]()
RPG unlock:
Boss Rush met Godhead:
Isaac en Mega Satan kill met Godhead:
Op naar Afterbirth.
Gr. Gr. De gelukkigste man op aarde.![]()
En dan te bedenken dat er mensen zijn met 3 RPG savegamesquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:31 schreef Cikx het volgende:
[ afbeelding ]
RPG unlock:
Boss Rush met Godhead:
Isaac en Mega Satan kill met Godhead:
Op naar Afterbirth.
Gr. Gr. De gelukkigste man op aarde.
Die hebben gewoon teveel tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn met 3 RPG savegamesMaar ga hem zelf ook nog op de PC kopen, dus wie weet ooit not een tweede x RPG.
![]()
![]()
Wat is Afterbirth geweldig.
Zoveel nieuwe dingen, coole nieuwe bosses, items, room layouts etc. Kom echt steeds shit tegen die me helemaal wegblaast.
Greed Mode is ontzettend tof, net als de daily runs. Zojuist op plek 156 in de rankings geëindigd met tienduizenden spelers.![]()
Ik hoop echt dat de PS4 versie snel komt... klinkt goed dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:30 schreef Cikx het volgende:
Wat is Afterbirth geweldig.
Zoveel nieuwe dingen, coole nieuwe bosses, items, room layouts etc. Kom echt steeds shit tegen die me helemaal wegblaast.
Greed Mode is ontzettend tof, net als de daily runs. Zojuist op plek 156 in de rankings geëindigd met tienduizenden spelers.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Hoop het ook!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de PS4 versie snel komt... klinkt goed dit.Zo gepiept toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:20 schreef Munchlax het volgende:
Voordat ik Afterbirth ga kopen wil ik min. golden god halen
Hogere score gehaald dan Northernlion in de daily run van gisteren.Zometeen maar eens aan de nieuwe daily beginnen. Erg verslavend.
Edit: was een The Lost daily die helemaal vol zat met troll-pogingen... Steeds weer opnieuw met HP items komen aanzetten. Op gegeven moment kreeg ik een reroll, reroll ik placenta naar magic scab
[ Bericht 8% gewijzigd door Cikx op 01-11-2015 13:49:37 ]![]()
was weer eens te laatquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Afterbirth is nu te pre-orderen vooor 6,66¤
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Haha, zelf Rebirth 4 dagen geleden op Steam gekocht, werd die 2 dagen later 40% goedkoper voor Halloween...quote:![]()
Ik heb alle binding of isaacs gekocht. Geen idee wat ik precies aan het doen ben maar tis wel erg vermakelijk![]()
Nog beginnertips?![]()
Altijd wel handig ja, heb hem ook op de X1.quote:Op maandag 2 november 2015 14:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb alle binding of isaacs gekocht. Geen idee wat ik precies aan het doen ben maar tis wel erg vermakelijk![]()
Nog beginnertips?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Misschien heb je iets aan de "tips & tricks" sectie in de OP.quote:Op maandag 2 november 2015 14:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nog beginnertips?
Welkom bij de club overigens! Als je een beetje een doorzetter bent kun je er zo honderden uren instoppen zonder dat het gaat vervelen.![]()
Hier moet ik ook posten. Sinds drie weken is dit mijn nieuwe verslaving. Ben met afterbirth maar gewoon weer opnieuw begonnen. Kan een lange rit worden want ik suck af en toe echt
Maar het blijft leuk!![]()
![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 19:53 schreef zatoichi het volgende:
Hier moet ik ook posten. Sinds drie weken is dit mijn nieuwe verslaving. Ben met afterbirth maar gewoon weer opnieuw begonnen. Kan een lange rit worden want ik suck af en toe echt
Maar het blijft leuk!Greed & de Daily mode ook al geprobeerd?
![]()
Nee, ik heb pas drie of vier games erop zitten; was bij rebirth pas één keer de chapel doorgekomen op normal mode (en dat was alleen maar door de extreem sterke combo van brimstone+quadshot)quote:Op maandag 2 november 2015 19:56 schreef Cikx het volgende:
[..]Greed & de Daily mode ook al geprobeerd?
Heb ook weinig tijd om erin te steken, maar dat houdt het wel leuk![]()
![]()
Maggy is echt mijn nemesis...
Ik kan gewoon niet meer haar spelen op een of andere manier. Net met drie en een half heart, wordt ik gewoon afgemaakt door Monstro... Die kill ik normaal zonder geraakt te worden...
Doe mij maar cain of azazel; veel leuker![]()
![]()
Ja Maggie heeft gewoon te weinig damage. Heb liever veel damage dan meer HP.quote:Op maandag 2 november 2015 22:25 schreef zatoichi het volgende:
Maggy is echt mijn nemesis...
Ik kan gewoon niet meer haar spelen op een of andere manier. Net met drie en een half heart, wordt ik gewoon afgemaakt door Monstro... Die kill ik normaal zonder geraakt te worden...
Doe mij maar cain of azazel; veel leuker
Mijn favoriete characters zijn Isaac (mits die de D6 unlocked heeft), Judas en de nieuwe character Lilith.Klopt! Met IV Bag kun je ook de game breken in Greed Mode.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:52 schreef yamiown het volgende:
Steam Sale item op eerste vloer bij Greed Mode is OP.
Wat ook wel lachen is is dat er nog zo'n 40-50 items niet gevonden zijn en op Reddit zijn er van allerlei theorieën over hoe de secrets te unlocken nav cryptische tweets van Edmund.
Ga nu maar weer eens beginnen aan mijn daily run.![]()
Wow Azazel is anaal verkracht in de patch van vannacht.
De andere content (o.a. 40 missende items) zijn nu ook toegevoegd aan Afterbirth.![]()
What's up met azazel??quote:Op woensdag 4 november 2015 11:04 schreef Cikx het volgende:
Wow Azazel is anaal verkracht in de patch van vannacht.
De andere content (o.a. 40 missende items) zijn nu ook toegevoegd aan Afterbirth.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik kwam er gisteren achter dat een deal met de devil voor drie soulhearts niet betekent dat je wegkomt met twee soulhearts en één blackheart
Ach ja, you live you learn... Of eigenlijk you die you learn... Wat een lollig spel is dit toch; jaren niet zoveel replay value gezien.![]()
damage nerf en de brimstone charged langzamer. Ik vind het niet zo erg aangezien die te OP was, maar Reddit is woest.quote:Dat zijn inderdaad van die dingen die je leert op de harde manier maar nooit meer vergeet.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:03 schreef zatoichi het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat een deal met de devil voor drie soulhearts niet betekent dat je wegkomt met twee soulhearts en één blackheart
Ach ja, you live you learn... Of eigenlijk you die you learn... Wat een lollig spel is dit toch; jaren niet zoveel replay value gezien.![]()
![]()
Die charge vond ik wel langzaam genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
damage nerf en de brimstone charged langzamer. Ik vind het niet zo erg aangezien die te OP was, maar Reddit is woest.
[..]
Dat zijn inderdaad van die dingen die je leert op de harde manier maar nooit meer vergeet.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die charge vond ik wel langzaam genoeg eigenlijk.twitter:edmundmcmillen twitterde op woensdag 04-11-2015 om 14:55:07Also the AZ nerf didn't come out as intended and it will be fixed in the next patch along with any other existing bugs reageer retweet
![]()
En dan haal je je eerste victory in tijden uiteraard met Maggy...quote:
Had een leuke, niet al te overpowered synergie: Tractor beam + boomerang tears + lump of coal
Vooral heel handig tegen die klote turrets![]()
Yay mn eerste keer mom doodlekker noobie nog maar ik ga doorrrrr
Ik had een item dat ik monstro-style attack had (charge en dan ineens veel rode meuk) met scatter item. Ik raakte met 1 attack alles in de room, waar ik ook stond![]()
![]()
Monstro's lung; handig item, zeker. Goed om te zien dat ik niet de enige noob ben in dit topicquote:Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yay mn eerste keer mom doodlekker noobie nog maar ik ga doorrrrr
Ik had een item dat ik monstro-style attack had (charge en dan ineens veel rode meuk) met scatter item. Ik raakte met 1 attack alles in de room, waar ik ook stond![]()
![]()
Dont worryquote:Op donderdag 5 november 2015 11:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Monstro's lung; handig item, zeker. Goed om te zien dat ik niet de enige noob ben in dit topicIk heb echt van 90% van de dingen geen idee wat ze doen, of wat ik wel of niet moet oppakken.
![]()
Deze site is wel handig:quote:Op donderdag 5 november 2015 12:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Dont worryIk heb echt van 90% van de dingen geen idee wat ze doen, of wat ik wel of niet moet oppakken.
http://platinumgod.co.uk/American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Nice!quote:Op woensdag 4 november 2015 22:51 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En dan haal je je eerste victory in tijden uiteraard met Maggy...
Had een leuke, niet al te overpowered synergie: Tractor beam + boomerang tears + lump of coal
Vooral heel handig tegen die klote turrets
Beter dan Dr. Fetus en boomerang tears wat ik net had... De hele tijd bommen schieten die weer terugkomen... Curse of the blind..![]()
![]()
holy fuckballs of jesusquote:Op donderdag 5 november 2015 12:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Deze site is wel handig:
http://platinumgod.co.uk/![]()
Paar potjes spele met dat erbij en je kent de meeste itemsquote:Topsite!
Net greedmode gehaald en de lamb voor het eerst verslagen![]()
![]()
Klopt, heb zelf die site ook compleet uitgewoond toen ik begon aan Rebirth. Nu met Afterbirth probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken, omdat het nu extra leuk is om zelf uit te vinden wat de items doen.
Ik verwacht jullie overigens wel allemaal om na verloop van tijd ook toe te treden tot de Real Platinum God-club.![]()
![]()
Ik ga mijn best doen maar met de twee a drie ronden die ik per avond kan doen zal het een lange adem worden. Wat moet je ervoor doen?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Cikx het volgende:
Klopt, heb zelf die site ook compleet uitgewoond toen ik begon aan Rebirth. Nu met Afterbirth probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken, omdat het nu extra leuk is om zelf uit te vinden wat de items doen.
Ik verwacht jullie overigens wel allemaal om na verloop van tijd ook toe te treden tot de Real Platinum God-club.![]()
![]()
Alles.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen maar met de twee a drie ronden die ik per avond kan doen zal het een lange adem worden. Wat moet je ervoor doen?
alle items unlocken + vinden
alle secrets unlocken en dus alle bosses verslaan en het meest frustrerende is met de Lost alle eindbazen verslaan en boss rush halen op hard moeilijkheidsgraad.![]()
![]()
Oké, ik betwijfel dat of me dat gaat lukkenMaar we proberen het!
Paar leuke runs gehad met geinige goede combo's:
Anti-Gravity tears met lost contact zorgt voor een zeer effectief schild en makkelijk te killen vijanden.
Polyphemus + head of the keeper + wat damage zorgt voor mega coins die over je beeld vliegen; die wordt echt leuk met lump of coal en quad shot of little planet...![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:36 schreef zatoichi het volgende:
Oké, ik betwijfel dat of me dat gaat lukkenMaar we proberen het!
Paar leuke runs gehad met geinige goede combo's:
Anti-Gravity tears met lost contact zorgt voor een zeer effectief schild en makkelijk te killen vijanden.
Polyphemus + head of the keeper + wat damage zorgt voor mega coins die over je beeld vliegen; die wordt echt leuk met lump of coal en quad shot of little planet...Als je een beetje handig bent met de anti-grav tears raad ik je aan om de waka waka challenge te doen. Kun je een erg goed item mee unlocken!
![]()
Succes daarmeequote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Cikx het volgende:
Ik ben voorlopig tevreden met m'n golden god, en ik blijf nog steeds iedere run bijna shit unlocken. Er zit alleen al zoooveel content in rebirth, laat staan afterbirth.
yay moms hearth down! had zon item dat iedereen in de room damage kreeg zodra ik binnen liep, die was wel echt heel erg sterk voor mn run. Wat is volgende stap die ik moet maken na moms hearth?![]()
Nog 8 keer mom's heart verslaan, met zoveel mogelijk verschillende characters op hard zodat je zo veel mogelijk items unlocked en daarna mag je tegen It Lives.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
yay moms hearth down! had zon item dat iedereen in de room damage kreeg zodra ik binnen liep, die was wel echt heel erg sterk voor mn run. Wat is volgende stap die ik moet maken na moms hearth?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ok 2 down 6 to goquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog 8 keer mom's heart verslaan, met zoveel mogelijk verschillende characters op hard zodat je zo veel mogelijk items unlocked en daarna mag je tegen It Lives.die soort lazershot (geloof dat het brimstone heet) is wel echt belachelijk sterk
![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
yay moms hearth down! had zon item dat iedereen in de room damage kreeg zodra ik binnen liep, die was wel echt heel erg sterk voor mn run. Wat is volgende stap die ik moet maken na moms hearth?
Ik kan je ook aanraden om Blue Baby te unlocken (mom's heart 10x verslaan) en vervolgens daarmee Isaac te verslaan in The Cathedral. Dan unlock je de D6 voor Isaac, wat echt een fantastisch item is.![]()
Brimstone met quad shot is vier keer zo sterk. Dan gaat het pas hard.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ok 2 down 6 to godie soort lazershot (geloof dat het brimstone heet) is wel echt belachelijk sterk
![]()
Kan je mij vertellen wat zeg maar de helft van dat allemaal betekendquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik kan je ook aanraden om Blue Baby te unlocken (mom's heart 10x verslaan) en vervolgens daarmee Isaac te verslaan in The Cathedral. Dan unlock je de D6 voor Isaac, wat echt een fantastisch item is.cathedral? isaac beaten? d6?
Net weer moms hearth verslagen met een unbeatable combo: holy shot, tooth shot, charm shot, fear shot, freeze shot
Dat met orbiting en die weer met shielding. Shielding deathball om me heenzo leuk al die verschillende combinaties, kan zien waar de replayability vandaan komt!
![]()
Als je Moms heart een bepaald aantal keren hebt verslagen (Volgens mij 10x) kom je na Moms heart in een nieuw level. Als je die level hebt verslagen (5 keer volgens mij) kom je weer in een nieuw level etc.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen wat zeg maar de helft van dat allemaal betekendcathedral? isaac beaten? d6?
Je hebt dus nog wel ff wat dat betreft
![]()
![]()
Isaac is een boss die je tegenkomt in de cathedral (wat dus een level is dat komt na het verslaan van mom's heart).quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen wat zeg maar de helft van dat allemaal betekendcathedral? isaac beaten? d6?
Net weer moms hearth verslagen met een unbeatable combo: holy shot, tooth shot, charm shot, fear shot, freeze shot
Dat met orbiting en die weer met shielding. Shielding deathball om me heenzo leuk al die verschillende combinaties, kan zien waar de replayability vandaan komt!
D6 is een item waarmee je items kunt wisselen die je niet aanstaan. Stel je ziet bijvoorbeeld mom's pearl liggen en je gebruikt d6 dan wordt het een ander item uit dezelfde itempool. Dit item heb je standaar als Isaac zodra je hem unlocked door de boss Isaac te verslaan met baby blue![]()
![]()
Ik had vanavond na moms hearth een lvl maar dat was geen cathedral maar iets met een s, eindboss was satan. Dat is weer anders? Waar zit het verschil in welke floor je krijgt? En hoe kom ik aan baby bluequote:Op zaterdag 7 november 2015 21:37 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Isaac is een boss die je tegenkomt in de cathedral (wat dus een level is dat komt na het verslaan van mom's heart).
D6 is een item waarmee je items kunt wisselen die je niet aanstaan. Stel je ziet bijvoorbeeld mom's pearl liggen en je gebruikt d6 dan wordt het een ander item uit dezelfde itempool. Dit item heb je standaar als Isaac zodra je hem unlocked door de boss Isaac te verslaan met baby blue![]()
![]()
Dat is Sheol. Dat luik opent af en toe random na het verslaan van mom's heart. Maar als je mom's heart 11 keer hebt verslagen verandert mom's heart voor altijd in It Lives. Als je It Lives verslaat dan opent automatisch een luik naar Sheol en een soort lichtstraal dat je naar de Cathedral brengt. Je kunt dan zelf kiezen naar welke van die 2 je heen wil. Ga je naar Sheol dan vecht je tegen Satan en ga je naar de Cathedral dan vecht je tegen Isaac. Blue Baby unlock je door 10x mom's heart te verslaan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik had vanavond na moms hearth een lvl maar dat was geen cathedral maar iets met een s, eindboss was satan. Dat is weer anders? Waar zit het verschil in welke floor je krijgt? En hoe kom ik aan baby blue![]()
Cool thanksquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is Sheol. Dat luik opent af en toe random na het verslaan van mom's heart. Maar als je mom's heart 11 keer hebt verslagen verandert mom's heart voor altijd in It Lives. Als je It Lives verslaat dan opent automatisch een luik naar Sheol en een soort lichtstraal dat je naar de Cathedral brengt. Je kunt dan zelf kiezen naar welke van die 2 je heen wil. Ga je naar Sheol dan vecht je tegen Satan en ga je naar de Cathedral dan vecht je tegen Isaac. Blue Baby unlock je door 10x mom's heart te verslaan.![]()
![]()
damn......quote:![]()
deze geprobeerd en echt belachelijk lastigquote:![]()
![]()
:)![]()
Zijn er nog items die jullie absoluut niet pakken trouwens of waar je wellicht voor rerolled als het je eerste itemroom is?
En die room met die spikes, is dat ooit rendabel?![]()
Ja er zitten kutitems tussen zoals tiny planet, broken remote of soy milk. Sommigen van deze items kunnen wel toffe synergieën opleveren trouwen.
[ Bericht 25% gewijzigd door Miauw_Zedong op 09-11-2015 09:39:07 ]American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Tny planet is die orbiting toch? Daar had ik wel een hele succesvolle run mee, maar was even wennenquote:Op maandag 9 november 2015 09:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ja er zitten kutitems tussen zoals tiny planet, broken remote of soy milk. Sommigen van deze items kunnen wel toffe synergieën opleveren trouwen.
Soymilk heb ik ook door dat het niet mijn item is, al was het alleen al om het irritante soundeffect met die machinegun-achtige shots.![]()
Ik vind tiny planet vaak ook wel aardig. Ik krijg hem op een of andere manier vaak in het begin van een run, en dan is ie erg tricky, maar uiteindelijk levert het vaak wel een victory op. Met name voor mij waarschijnlijk omdat ik me met tiny planet niet meer hoef te concentreren op het richten en alleen nog maar op het dodgen![]()
![]()
Deze inderdaad en daar wil ik Strange Attractor, Cursed Skull/Eye, Anti-Gravity, Dead Onion, Eve's Mascara, The Guillotine, Isaac's Heart, Mom's Perfume, My Reflection, Number One, Dunce Cap, Marked en in veel gevallen Experimental Treatment nog wel aan toevoegen.quote:Op maandag 9 november 2015 09:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Natuurlijk kunnen sommige ook handig zijn bij bepaalde synergieën, maar als ik deze items in mijn eerste item room vind zal ik ze niet oppakken.![]()
![]()
Oh god, The Guillotine idd... ik kan dan niet eens meer normaal door deuren lopen, laat staan shit ontwijken
I have so much to learnNu bijna alles unlocked qua characters iig, alleen die ??? nog en nog eentje geloof ik. Paar keer moms hearth down, keertje satan. So far so good.
Hoe werken die transformaties trouwens, zag bij een aantal items staan dat je kan transformen in lord of the flies of guppy. Is dat alleen visual of heb je dan wat betere perks?![]()
Die transformaties zitten zeker voordelen aan vast, bij guppy krijg je bijvoorbeeld flight en spawn je continu attack flies, erg chill. Je hoeft de items die je nodig hebt niet te houden voor de transformatie trouwens, stel dat je een betere spacebar item hebt. Even oppakken en daarna weer omruilen is genoeg.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
I have so much to learnNu bijna alles unlocked qua characters iig, alleen die ??? nog en nog eentje geloof ik. Paar keer moms hearth down, keertje satan. So far so good.
Hoe werken die transformaties trouwens, zag bij een aantal items staan dat je kan transformen in lord of the flies of guppy. Is dat alleen visual of heb je dan wat betere perks?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik kijk echt uit naar die daily runs. Zijn die eigenlijk altijd op hard?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik zag gister staan : 'the game just got harder'. Is dat hardmode of is normal nu ook lastiger ofzo?![]()
Ik heb hem afgebroken, moet nog veel te veel storyline uitspelen en die vind ik eigenlijk ook leuker om te doen... Gisteren had ik monstro's lung en vond ik brimstone. Ik dacht die hebben totaal geen synergie, maar dat had ik fout; zonder al teveel damage upgrade's alsnog bijna alle rooms instakillenquote:Op woensdag 11 november 2015 09:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
top 1000 in die van gister , not bad not bad![]()
![]()
![]()
Ik heb even gegoogled; dit is met quad shot, die had ik niet, dus ik had maar een straal brimstone aan de voorkant:![]()
![]()
Hahaha wat een held die kerelquote:Op woensdag 11 november 2015 15:06 schreef Cikx het volgende:
Hahahahahaha ik was niet de enige!
PRECIES hetzelfde als wat bij mij gebeurde.![]()
![]()
Op Reddit is de zoektocht naar secrets op stoom gekomen.https://www.reddit.com/r/(...)_code_guys_for_real/quote:OK, LET'S EXPLAIN THIS.
The pixels mean everything. Counting them, you get THIS:
1 8
6 9
8 2
6 6
1 1
7 3
7 6
So, what does it mean, right?... Well, consider this: the spaces that are far between them are actually twice as wide. Why? Because it's a blank space. It's actually a zero. THEN it reads this:
108 69 82 66 101 73 76
...
http://www.ascii-code.com/
That translates into THIS: "lERBeIL"
And what's that nonsense? WELL.
http://imgur.com/lERBeIL
What does that mean? NO IDEA. But go nuts in 3... 2... 1...
EDIT: Actually it's Genesis 30:35, the lost, 7-8 shadows, and a map. That's something.https://www.reddit.com/r/(...)ngofisaac_needs_you/quote:Hello. The Binding of Isaac is a roguelike game with many disturbing elements, but also near infinite replay value and interesting gameplay. We've been struggling for a while since the last DLC was released(The Binding of Isaac: Afterbirth). There's a puzzle that we believe will unlock hidden content, but the puzzle is in real life. We've narrowed down the search to Santa Cruz, specifically the Boardwalk. On Edmund McMillen(creator of the game)'s twitter, he had posted a picture of a Lost Boys poster. Lost Boys was filmed on the Santa Cruz boardwalk.
Also, 10 days ago, he tweeted "the original isaac is $.49 cents! … thats less than a single game of "area 51" in the arcades in 1995!".
We think that the puzzle has something to do with playing the game Area 51 in the santa cruz boardwalk arcades. He's also hinted at the attraction FreeFall.
From /u/JustABazikDude:
For our californian friends who will wake up with this mission. Here is a list of the diferents ideas in this thread with credits: /u/monkeymut[1]
.....quote:So my brother lives in SC and found a clueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Discuss here I guessquote:I CALLED 1-424-444-0109
AND SOMETHING PICKED UP
IT WAS THE ANSWERING MACHINE
AND IT SAID
hello, im your (backwards word), i know what you came for, but i need to hear you ask me,
IM FUCKING SCARED
i dont know if i ever heard edmunds voice,but it might have been his voicequote:Here's the message forward: http://vocaroo.com/i/s0LWJgd84DH0
and backwards: http://vocaroo.com/i/s1zFwQCzQasn
edit: sounds like the backwards word is "your father"https://www.reddit.com/r/bindingofisaac/comments/3sopup/boi_arg/quote:He's definitely starting with "Hello Esau". As someone mentioned, Esau is Isaac's son in the bible. it makes total sense if it's "father" backwards.
Edit: It's meant to be ISAAC talking! He starts by saying "Hello Esau, this is your (backwards speech)" That backwards speech as someone pointed out is likely "father". In the bible Esau is the son of Isaac.
So the narrator has the same voice? That explains the pill/card narrator! It's not a random disembodied voice, it's ISAAC talking to himself.
Edit 2: Another thing to consider, Isaac's half brother Ishmael/mother were expelled after mocking Isaac. He supposedly wandered lost for a while. Perhaps the question could be "Where is Ishmael"
Edit 3: As /u/CNuggs pointed out, there is an ending that shows Isaac growing up and his son starts the cycle again. Could his son be named Esau? What does this mean?
Edit 4: An important interaction between Esau and Jacob (his brother) occurs in Genesis 25:19-34. Basically Esau gives up his birthright to Jacob. He asks "What good is my birthright to me?" Maybe this a good question to ask?![]()
![]()
De community heeft een nieuwe character unlocked! De keeper! meer details over hoe de puzzel is opgelost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. and he liked it and then posted this tweet almost instantly after he liked it./u/DIXINMYAZZ's tweet says "CC GGDGHF KG HFFEBG WNTGD" which is from the first letter of every word in the second voicemail.twitter:edmundmcmillen twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 08:04:22Shit just got toasty now I can really sleep! reageer retweet
/u/Ryzell figured out what it means! If you convert the letters to their corresponding numbers (excluding the we need to go deeper bit) 33 774786 117 866527, you get latitude and longitude for this address:
109 E City Pl Dr, Santa Ana, CA 92705, USA Latitude: 33.774786 | Longitude: -117.866527
WE FUCKING DID IT BOYS!!!!
Keep refreshing for edits.
Edit 1: /u/shadowcruz lives close, he may go there and return with information. Has gone to the address. GODSPEED!
Edit 3: Street view of the address, in case you can find anything.
Edit 6: Another tweet: "Don't do anything stupid! or illegal! Use your eyes"
Edit 7: /u/BanditScorpion gave the street view of the front of the store as the previous link is of the back.
Edit 8: TYRONE PLSEdit 9: Tyrone telling us that we probably need to dig somewhere.twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 09:07:21we need to go deeper https://t.co/gWapDgDJEq reageer retweet
Edit 13: Edmund tweeted: "I found some change right under my feet! Awesome!"twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 09:08:40I always like to have a shovel with me. You never know when you're going to need one. reageer retweet
Edit 14: More tweets: "I never asked you, what's purpose of the X on tinted rocks? @edmundmcmillen"
"@tyronerodriguez x marks the spot... "
Edit 19: Tryone just tweeted this.And this.twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:10:14a new challenger approaches!
reageer retweet
Edit 20: FEELING THE HEAT!!.twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:12:09first there was one, now there are two reageer retweet
Edit 21: We have FOUR people there now!!!twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:13:32it's getting warmer tonight reageer retweet
Edit 22: ????twitter:Edit 23: Tyrone is getting flustered confirmed.twitter:Edit 24: 3rd triangular number (a.k.a 6) HYPE!.twitter:Edit 25: We have 2 who just posted stuff. /u/Rusitc_Loafcat posted this poster with bible quotes on it and /u/MisuVir posted the map we saw on street view.twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:28:11and then there were six... reageer retweet
Edit 26: The other side of the poster.
Edit 27: We forgot the shovel....Edit 28: Tyrone can experience surprise, confirmed.twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:38:14why didn't you bring a shovel? reageer retweet
Edit 29: WE GOT IT???twitter:Edit 30: Reports of the game updating are coming in!!twitter:
Edit 31: THIS IS WHAT WE GOT!!![]()
![]()
![]()
Edit 32: The "@" on the figure's forehead is apparently the ASCII for "@".
Edit 33: This twitter page was just found.
https://twitter.com/iamisaacsbody
Edit 34: Do you have a voice?Edit 35: First tweets coming in from the twitter account. The password is isaacisdead.twitter:
EVERYONE, GIVE ISAAC A VOICE!
Edit 36: "I think I hear you""have you prepared something to say to everyone?"twitter:Edit 37: I think the password was changed on the twitter account.twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:56:46have you prepared something to say to everyone? reageer retweet
Edit 38: Spooky...Edit 39: One thing...twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:59:41@iamisaacsbody when all are one reageer retweet
Edit 40: Photos of the people.twitter:iamisaacsbody twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:02:45@tyronerodriguez Only one thing comes to mind anymore... reageer retweet
Edit 41: Are we getting colder again???Edit 42: More spook! (Warning: Spook level > 109)twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:05:16I'm going to close this window, there's a draft in here... reageer retweet
Edit 43: Scumbag NL isn't helping!!twitter:iamisaacsbody twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:06:07@tyronerodriguez But, old friend, what happens after I die? reageer retweet
Edit 44: An interesting almost 3 year old retweet from Tryone...twitter:NorthernlionLP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:06:27@tyronerodriguez I KNEW IT ALL CAME BACK TO MAGIC: THE GATHERING reageer retweet
Edit 45: IT'S HAPPENING!!twitter:Edit 46: We did it?twitter:EDIT 47: PATCH HYPE!!\twitter:
Edit 48: New achievements (Not sure if this is all of them, I just scrolled to the bottom)
Edit 49: The new character is called The Keeper!
Edit 50: I'm not going to be updating for much longer, it seems like now that The Keeper is in the game, we have to figure out how to unlock him. Perhaps is something to do with the bible verse Micah 7:8.
Edit 51: Unlocking the keeper might have something to do with the greed donation machine...Edit 52: This screenshot looks pretty legit. Given that he's at the greed fight, it most likely involves donating to the machine, maybe blowing it up...twitter:tyronerodriguez twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 11:36:53have you been generous? reageer retweet
Edit 53: More screenshots of the keeper!
https://imgur.com/a/FOdLC
Edit 54: The keeper seems to have coins as health. Interesting...
Edit 55: Winderps, based mod of the IRC, has 999 coins in his greed donation machine, and is livestreaming, so we might get to see the first live unlocking of the keeper if you stick around. He's almost on the last floor!!
Edit 56: WE DID IT REDDIT! CONFIRMED BLOWING UP THE GREED MACHINE ON 999 UNLOCKS THE KEEPER
Edit 57: The keeper starts with triple shot, hearts drop as flies, starts with 1 bomb.
Well, thanks guys, it was a wild ride. Thanks for sticking with me through all the updates. I've got exams to study for so I won't be unlocking The Keeper until they're over unfortunately. Enjoy your reward, you guys earned it!
https://www.reddit.com/r/(...)c/we_fucking_got_it/![]()
Toen Rebirth uitkwam was The Lost het grote geheime secret character waarvan Edmund dacht dat men het pas na weken puzzelen (in-game) zou kunnen ontdekken. Dat feestje werd echter verpest door data-miners die na 4 dagen alles al ontdekt hadden door de code van de game door te spitten. Nu hebben ze dat dus voorkomen door er een real-life puzzel van te maken en de secret character pas in de game te stoppen als de community het had opgelost.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:34 schreef aleco99 het volgende:
damn. ik vind het een leuk spel maar dit gaat wel erg ver
Vind het zelf erg tof om te zien hoe ver die harde kern wil en kan gaan.![]()
Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook erg gaaf hoe ze dit gedaan hebben. En dat de makers hier zo'n grote rol in spelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:40 schreef Cikx het volgende:
[..]
Toen Rebirth uitkwam was The Lost het grote geheime secret character waarvan Edmund dacht dat men het pas na weken puzzelen (in-game) zou kunnen ontdekken. Dat feestje werd echter verpest door data-miners die na 4 dagen alles al ontdekt hadden door de code van de game door te spitten. Nu hebben ze dat dus voorkomen door er een real-life puzzel van te maken en de secret character pas in de game te stoppen als de community het had opgelost.
Vind het zelf erg tof om te zien hoe ver die harde kern wil en kan gaan.
Het kost mij echter gewoon teveel tijd om dit character vrij te spelen. The lost heb ik trouwens ook nooit unlocked (hoe doe je dat precies?)
![]()
Gaat mij ook wel even duren om tot 999 te komen. Heb nu 80 gedoneerd en telkens kan ik maar 5-10 coins doneren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:47 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook erg gaaf hoe ze dit gedaan hebben. En dat de makers hier zo'n grote rol in spelen.
Het kost mij echter gewoon teveel tijd om dit character vrij te spelen. The lost heb ik trouwens ook nooit unlocked (hoe doe je dat precies?)
![]()
The Lost unlocken is vrij ingewikkeld:quote:The Lost is unlocked by dying consecutively with certain characters, with no other deaths. Deaths must be completed in the order shown here, and seeds can be used for the runs except for the last with Azazel:
- Isaac must die to a Mulliboom in The Basement or The Cellar.
- Magdalene must die to her own bomb in The Caves or The Catacombs.
- Judas must die to any Mom attack in The Depths or Necropolis. Being killed by any monster spawned by Mom will spoil the entire attempt at unlocking The Lost.
- Azazel must die to any Satan attack in Sheol. Being killed by The Fallen in the boss room or a Kamikaze Leech will spoil the entire attempt at unlocking The Lost. Being killed by using the bible doesn't count as Satan kill.![]()
pffffquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Gaat mij ook wel even duren om tot 999 te komen. Heb nu 80 gedoneerd en telkens kan ik maar 5-10 coins doneren.![]()
The Lost unlocken is vrij ingewikkeld:
[..]kan dat met seeds van anderen gedaan worden?
dan ligt daar iig mn volgende uitdaging.
Ik heb ook nog nooit boss rush gehaaldBen altijd te lang bezig met het rondlopen om de secret rooms etc te vinden
![]()
![]()
Ja de eerste 3 stappen kunnen met seeds gehaald worden alleen de laatste stap niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:14 schreef aleco99 het volgende:
[..]
pffffkan dat met seeds van anderen gedaan worden?
dan ligt daar iig mn volgende uitdaging.
Ik heb ook nog nooit boss rush gehaaldBen altijd te lang bezig met het rondlopen om de secret rooms etc te vinden
Voor boss rush is het denk ik het makkelijkste om runs met Azazel te doen, normaal gesproken ben je daar het snelste mee.![]()
thanksquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja de eerste 3 stappen kunnen met seeds gehaald worden alleen de laatste stap niet.
Voor boss rush is het denk ik het makkelijkste om runs met Azazel te doen, normaal gesproken ben je daar het snelste mee.![]()
![]()
Holy shitquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
vanaf 37:40 ongeveer, die d100 reroll![]()
![]()
Een van mijn favoriete Northernlion runs.
Vanaf minuut 5 begint het leuk te worden en vanaf 9.50 begint zijn ellenlange rant over een slecht restaurant.![]()
![]()
Haha ok dit is de tweede video van die kerel die ik geniaal vind! Ik heb subscribed..quote:Op zondag 15 november 2015 15:29 schreef Cikx het volgende:
Een van mijn favoriete Northernlion runs.
Vanaf minuut 5 begint het leuk te worden en vanaf 9.50 begint zijn ellenlange rant over een slecht restaurant.![]()
Ik kan alle mede-Isaac liefhebbers hier de Nederlandse game Nuclear Throne aanraden via steam of PSN, is net uit. Ook een rogue-lite randomly generated twinstick shooter met loot en RPG-elementjes. Hij is echt hardcore moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem als isaac liefhebbers niet kunnen waarderen.
http://store.steampowered.com/app/242680/
https://store.playstation(...)_00-PSVNUCLEARTHRONE
NL heeft er ook een serie van:
Van wat ik gezien heb is Nuclear Throne me net iets te druk en chaotisch, vind de stijl ook minder tof dan Isaac, maar misschien geef ik het een kans als die eens in de sale komt op PSN.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik kan alle mede-Isaac liefhebbers hier de Nederlandse game Nuclear Throne aanraden via steam of PSN, is net uit. Ook een rogue-lite randomly generated twinstick shooter met loot en RPG-elementjes. Hij is echt hardcore moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem als isaac liefhebbers niet kunnen waarderen.
http://store.steampowered.com/app/242680/
https://store.playstation(...)_00-PSVNUCLEARTHRONE
NL heeft er ook een serie van:
Een nieuwe DLC, Afterbirth +, is overigens aangekondigd voor volgend jaar! Gaat onder andere mod-support bieden! Dus bereid je dan maar voor op een legio aan user-created items, synergies, room lay-outs, enemies, bosses etc.
http://bindingofisaac.com/
Dan is er nog een patch uitgekomen die wat items buffed en ook sacrifice rooms zijn flink gebuffed.
Ben er ook achter gekomen dat als je Afterbirth hebt je nu de Lost makkelijk kan unlocken door zelfmoord te plegen in de sacrifice room terwijl je de "missing poster" bij je hebt.
Dan als laatste voor degene die het gemist hebben, de daily van eergisteren was een tribute aan Iwata!![]()
![]()
Hij is zeker drukker en chaotisch, je kan hem denk ik het best omschrijven als een kruising tussen BOI en Hotline Miami. Het zit ook vol met secrets enzo, er valt veel te ontdekken + er is een goede endgame.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:38 schreef Cikx het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb is Nuclear Throne me net iets te druk en chaotisch, vind de stijl ook minder tof dan Isaac, maar misschien geef ik het een kans als die eens in de sale komt op PSN.Eerst maar eens afterbirth afwachten op de PS4quote:Een nieuwe DLC, Afterbirth +, is overigens aangekondigd voor volgend jaar! Gaat onder andere mod-support bieden! Dus bereid je dan maar voor op een legio aan user-created items, synergies, room lay-outs, enemies, bosses etc.
http://bindingofisaac.com/Wat tof!quote:Dan als laatste voor degene die het gemist hebben, de daily van eergisteren was een tribute aan Iwata!
[afbeelding ]![]()
quote:Why are we paying for mod support?
Technically, you’re not. Remember, this is an expansion just like Afterbirth. Trust me, it’ll be worth it, you’ll love it and if you don’t, blame Northerlion.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Chrizs het volgende:
Afterbirth+ word niet gratis
http://bindingofisaac.com/post/136686594689Grrr, eggscum weer he.quote:![]()
![]()
Ik vind het echt prachtig hoe bijvoorbeeld een markiplier een fanbase heeft die van hem houdt en je bij NL alleen maar haat en gescheld zietquote:![]()
![]()
Valt opzich ook wel mee. NL krijgt vooral flack wat gestart is als gein, ondertussen is het een soort meme om NL af te zeiken. Binnen zn eigen stream en fans is het all good.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:59 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig hoe bijvoorbeeld een markiplier een fanbase heeft die van hem houdt en je bij NL alleen maar haat en gescheld ziet
Meanwhile, eindelijk the lost unlocked![]()
![]()
Ik ben me nu aan het focussen op challenges en greed; gisteren mijn eerste keer een run waarin ik eindelijk wat verder kwam bij greed en ook ultra greed heb weten te verslaan. Ook nog een redelijk som geld kunnen doneren.
Het moet net goed vallen, maar kreeg Tech x gelijk in de eerste kamer, en twee levels daarna tech 2.0 die dus gewoon allebei werken. Daar had ik Ultra Greed redelijk snel mee op zijn knieën.
Gezien mijn Isaac skills gaat het nog wel even duren voordat ik de volgende overwinning daarin heb![]()
![]()
Nog steeds aant klooien voornamelijk maar begin nu langzaam de hardmode postits vol te krijgen. Gister nog een mooie afsluiter, Lilith greedmode "infinite":
- incubus
- rotten baby
- battery baby
- the battery
- the relic
- 9volt
- car battery
- brimstone
- random overige meuk
Elke wave 2 extra familiars van alles, had een 48h energypill bewaard voor greedfight. Easiest 99c donation
ohja en childs leash
[ Bericht 10% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 14-01-2016 09:33:49 ]![]()
Sommige runs:
Butt bombs
Dr. Fetus
Mister Mega
Bogo bombs
Poison bombs
Host hat
met
Gimpy
Piggy bank
Lucky rock
Lord of the pit
Dark bum
Death's touch
Krampus head
En weet ik veel wat nog meer, maar dat deed er niet meer toe.
Het enige wat hierin nog mistte was wellicht pyromaniac, maar ik was echt nu al onschendbaar, alsof de RNG het erom deed![]()
![]()
Dat zou mijn dood hebben betekent... Nu kon ik gewoon naar hartelust bommen spammen zonder zelf geraakt te kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En vervang dan hosthat door tiny planet![]()
Sinds de release van de afterbirth DLC de combi pack gehaald, en nu ongeveer zoon 18 uur ingestoken.
Daarbij heb ik nu pas een keer of 3 mom's heart verslagen dus ben nog maar echt op het begin. Dus gaat nog wel even duren voordat ik uberhaupt kom bij sheol/cathedral.
Destijds in de orginele isaac wat meer uurtjes gestopt maar eingelijk afgehaakt toen wrath of the lamb DLC uitkwam. Wat ergens wel jammer is want dan was ik iets beter voorbereid op rebirth/afterbirth.![]()
Tof! Als je mom's heart eenmaal een paar keer verslagen hebt dan gaat het op gegeven moment bijna vanzelf.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Sinds de release van de afterbirth DLC de combi pack gehaald, en nu ongeveer zoon 18 uur ingestoken.
Daarbij heb ik nu pas een keer of 3 mom's heart verslagen dus ben nog maar echt op het begin. Dus gaat nog wel even duren voordat ik uberhaupt kom bij sheol/cathedral.
Destijds in de orginele isaac wat meer uurtjes gestopt maar eingelijk afgehaakt toen wrath of the lamb DLC uitkwam. Wat ergens wel jammer is want dan was ik iets beter voorbereid op rebirth/afterbirth.![]()
Kamp zelf al een tijdje met computer issues waardoor ik amper meer gespeeld hebt. Het wordt eens tijd voor de PS4 versie.![]()
Hiep hiep. Mega Satan verslagen met The Lost.The Lost is nu wel een heel stuk simpeler geworden met Holy Mantle.
![]()
Lijkt me ook... al moet ik zeggen dat ik daar nog lang niet aan toe ben... Mega satan nog niet eens :-) Al is die volgens mij wel ongeveer aan de beurt nu...quote:Op maandag 8 februari 2016 19:53 schreef Cikx het volgende:
Hiep hiep. Mega Satan verslagen met The Lost.The Lost is nu wel een heel stuk simpeler geworden met Holy Mantle.
![]()
komt dat afterbirth ooit nog naar ps4 dan, blijft ook maar duren'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Eindelijk de lost unlocked. Bijna alles al ermee gedaan nu, had de mazzel voor een floor 3 tammys brim carbatteryLekker makkelijke bossrush heb je dan. Hush ook in de pocket, alleen megastan nog \o/
![]()
Goede vraag, eerst was het eind 2015, toen begin 2016 maar nu is er nog steeds vrij weinig over bekend.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
komt dat afterbirth ooit nog naar ps4 dan, blijft ook maar durenLekker bezig, had ook geluk met unbreakable + sacrificial dagger waardoor ik Mega Satan grotendeels als een scumbag kon verslaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eindelijk de lost unlocked. Bijna alles al ermee gedaan nu, had de mazzel voor een floor 3 tammys brim carbatteryLekker makkelijke bossrush heb je dan. Hush ook in de pocket, alleen megastan nog \o/
Ook ultra greed al verslagen met The Lost?![]()
Hele avond gespeeld en alle The Lost dingen gehaald, nu Keeper proberen te unlocken die trouwens nog lastiger blijkt te zijn dan The Lost.![]()
Edit: Lol, begin nu een game met Eden en hij begint meteen met Godhead.![]()
![]()
Ja moet alleen nog megastan met lost. Moet nog paar met een aantal, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef Cikx het volgende:
[..]
Goede vraag, eerst was het eind 2015, toen begin 2016 maar nu is er nog steeds vrij weinig over bekend.
[..]
Lekker bezig, had ook geluk met unbreakable + sacrificial dagger waardoor ik Mega Satan grotendeels als een scumbag kon verslaan.
Ook ultra greed al verslagen met The Lost?
Challenges daarintegen ... verschrikkelijk...![]()
Och ja de challenges, sommigen zijn echt leuk om te doen, maar nu blijven vooral degenen over waarbij je geen tears hebt... Blehquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ja moet alleen nog megastan met lost. Moet nog paar met een aantal, maar dat komt wel goed.
Challenges daarintegen ... verschrikkelijk...En dan heb ik speed nog niet eens gedaan
![]()
![]()
Pff ik heb er echt nog maar 4 gehaald ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2016 10:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Och ja de challenges, sommigen zijn echt leuk om te doen, maar nu blijven vooral degenen over waarbij je geen tears hebt... BlehEn dan heb ik speed nog niet eens gedaan
heeft wel geholpen met mn 'normale' runs, aangezien ik Chaos card en Jera heb, maar bijna geen andere. Runebag dropt alleen jera voor me dus
![]()
![]()
Raad aan om de challenges voor de Perthro rune, Death's Touch en Tech .5 ook te doen al is de solar system challenge wel vrij pittig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Pff ik heb er echt nog maar 4 gehaald ofzoheeft wel geholpen met mn 'normale' runs, aangezien ik Chaos card en Jera heb, maar bijna geen andere. Runebag dropt alleen jera voor me dus
![]()
![]()
Ja ik doe mn bestIk doe nu eerst de postcards zoveel mogelijk, elke dag wel weer wat afvinken met een run. Ook streak van 15 wat wel lekker is
![]()
![]()
Eindelijk eens een score die een beetje meetelt in de daily; bijna 30k en 783ste geworden (voor zolang het duurt). Was geen moeilijke run; maar had wel wat geluk met drops, en chaos leverde uiteindelijk godhead op, een item die ik bij lange na nog niet unlocked heb in normal runs![]()
![]()
Nice! Was zelf laatst de family man challenge aan 't doen waar je niet kan schieten en alleen brother bobby, sister maggy, rotten baby, bff en dad's key hebt. Had toen ook chaos gekocht en tammy's head gevonden, toen naar de shop op de volgende floor: godhead, toen naar de shop op de floor daarna: death's touch. Kon toen elke room direct killen door 1 keer tammy's head te gebruiken.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:49 schreef zatoichi het volgende:
Eindelijk eens een score die een beetje meetelt in de daily; bijna 30k en 783ste geworden (voor zolang het duurt). Was geen moeilijke run; maar had wel wat geluk met drops, en chaos leverde uiteindelijk godhead op, een item die ik bij lange na nog niet unlocked heb in normal runs![]()
![]()
http://www.twitch.tv/northernlion/v/46794228
Northernlion's impressie van zichzelf vanaf 1:04:35
en zijn Michaelalfox impressie vanaf 01:11:35 is ook geweldig.![]()
![]()
Lost megastan gehaald! Superhappy
Run erna Maggy, 1e itemroom dads key, dus die nu ook in de pocket
Alleen nog megasatan op Lilith en dan heb ik alle postcards gehad (op keeper na die moet ik nog unlocken)
Ook paar challenges gedaan, things are looking up![]()
![]()
Mooi, congrats!
Keeper is eigenlijk gewoon een kwestie van swallowed penny vinden en dan ben je vrijwel onsterfelijk.![]()
![]()
Zo, lilith ook klaar (na een derprun waar ik perongeluk op 2e angel uit de selfsacrificeroom ren)
Nu maar weer naar greedmode dan![]()
![]()
Golden god is binnen; nog een lange weg te gaan, maar wat een run. Had een mooie synergie te pakken met ludovico, eye of the keeper, volgens mij uiteindelijk quad shot, en nog wat status tears, plus alle damage upgrades.
Vliegt er een draaiende munt met drie andere munten eromheen die van goud naar zwart naar paars naar zilver veranderde; erg mooi om te zien :-)![]()
Deze game![]()
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
ai, ik had een mooie "seam" te pakken in de daily. gnawed leaf samen met sac dagger, bandage girl en bbf. The hush was zichzelf lekker aan het koken maar ik was te ongeduldig![]()
![]()
Werd tijd ouwe. Ik hoop echt dat afterbirth snel naar de ps4 komt, het wachten duurt langgggg.quote:American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Alle challenges gedaan (fuck speed en guardian) , alles gedaan op alle characters. Nu alleen nog de keeper alles op doen, net unlockedEn nog 999 donaten aan mn regular donationmachine, dan ben ik 1001%
Gaat mooi rap iig!
![]()
Dan moet ik maar eens even gauw de challenges gaan afmaken om je nog in te halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alle challenges gedaan (fuck speed en guardian) , alles gedaan op alle characters. Nu alleen nog de keeper alles op doen, net unlockedEn nog 999 donaten aan mn regular donationmachine, dan ben ik 1001%
Gaat mooi rap iig!
![]()
![]()
Ik zou zeggen BFF met zoveel mogelijk familiars en battery items. Voor de rest gewoon de items die voor Isaac ook goed zijn behalve mom's knife.![]()
![]()
Keeper is kutquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens even gauw de challenges gaan afmaken om je nog in te halen.dus je hebt tijd zat denk ik
ik had overigens een prachtige run, combi nine lives, abaddon en smallrock op eerste floor, crickets body en zowel small als magicmush. Zelfs flight en spectrale tears.
En toen dacht ik, ik kan hiermee wel hush doen, wat terecht was qua gedachte. Hush floor curse of the blind.... Ik pak toch items want greedy... Ipecac.
Dus explosions into explosions met crickets body, in machinegun snelheid...
Ben nog tot de helft gekomen voordat ik gehit werd door mezelf, paar seconden later ook door zo'n transcendent tear.... Sad days
Andere run had ik isaacs heart en ivbag, Unlimited coins en access op curserooms maar die verneukte ik door niet op te letten![]()
Haha dat is wel vrij ongelukkig. Ik heb de meeste Keeper dingen gehaald met swallowed penny waardoor je vrijwel niet dood kan gaan, zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Keeper is kutdus je hebt tijd zat denk ik
ik had overigens een prachtige run, combi nine lives, abaddon en smallrock op eerste floor, crickets body en zowel small als magicmush. Zelfs flight en spectrale tears.
En toen dacht ik, ik kan hiermee wel hush doen, wat terecht was qua gedachte. Hush floor curse of the blind.... Ik pak toch items want greedy... Ipecac.
Dus explosions into explosions met crickets body, in machinegun snelheid...
Ben nog tot de helft gekomen voordat ik gehit werd door mezelf, paar seconden later ook door zo'n transcendent tear.... Sad days
Andere run had ik isaacs heart en ivbag, Unlimited coins en access op curserooms maar die verneukte ik door niet op te letten
Moet zelf nog onder andere de Cat Got Your Tongue challenge waar je guppy's hairball moet gebruiken en de Beans challenge waar ik tegen op zie.![]()
![]()
Thanks! Ik ga er toch van uit dat jij binnenkort ook deel uitmaakt van de club.quote:Haha, been there. Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van er veel te veel uren insteken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:50 schreef zatoichi het volgende:
nerd x 10000000 :p
ik vraag me af of ik het ooit ga halen. Heb al moeite met de d6 unlocken![]()
De keeper is niet mn favo character so farquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:36 schreef Cikx het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga er toch van uit dat jij binnenkort ook deel uitmaakt van de club.Heb gister iig isaac gekilled dus start met wooden nickle, dat helpt wel.
Gek genoeg was dat een run waar ik vanaf floor 2 firemind en strange attactor had ... dan lukt het me wel , maar heb ik swallowed penny + bloodrights , dan weer niet![]()
Ik begin in een "stroomversnelling te komen. De D6 unlocked en Isaac runs zijn echt broken dan. Vooral als je de tijd neemt, kun je echt alles krijgen. Ik had zonder dice of d100 rolls: Mother, Beelezebub, Guppy, Spun en Leviathan. Goed het hielp dat ik zowel Chaos als Goathead had, maar man wat wordt het dan makkelijk.
Zelfs Bossrush en Hush in één keer weten af te ronden; maar goed ook die weer dankzij chaos (BBF rerollen in Brimstone)
Wat een heerlijk spel blijft dit toch...![]()
D6 is ook een van mijn favoriete items en Isaac met de D6 by far mijn favo character.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:16 schreef zatoichi het volgende:
Ik begin in een "stroomversnelling te komen. De D6 unlocked en Isaac runs zijn echt broken dan. Vooral als je de tijd neemt, kun je echt alles krijgen. Ik had zonder dice of d100 rolls: Mother, Beelezebub, Guppy, Spun en Leviathan. Goed het hielp dat ik zowel Chaos als Goathead had, maar man wat wordt het dan makkelijk.
Zelfs Bossrush en Hush in één keer weten af te ronden; maar goed ook die weer dankzij chaos (BBF rerollen in Brimstone)
Wat een heerlijk spel blijft dit toch...Speel nu vrijwel alleen nog met Isaac voor de D6 en Eden voor max randomness.
![]()
Sommige tears hebben poison en als de poison de vijanden killed is er een kans dat ze een black heart droppen. Ook een bazenitem.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:43 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Wat doet die rechter ook alweer? Double-shot is altijd chill![]()
Oeh klinkt goed idd. Gewoon d6en want de keuze is te moeilijk XDquote:Op maandag 7 maart 2016 19:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Sommige tears hebben poison en als de poison de vijanden killed is er een kans dat ze een black heart droppen. Ook een bazenitem.
Hopen op Ludovico ofzo, in combo met die leaf is alles een makkie![]()
Hahaha! Wat je dan gaat krijgen is de keuze tussen soy milk en butter bean ofzo. Ik ga toch maar voor serpent's kiss. Zorgt voor super veel survivability tegen Hush wanneer die zijn flies of minions spawnt.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:46 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed idd. Gewoon d6en want de keuze is te moeilijk XD![]()
![]()
Ja dat werkt ook natuurlijk! Moet zelf ook weer eens een potje gaan spelen want het is weer te lang geleden.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hahaha! Wat je dan gaat krijgen is de keuze tussen soy milk en butter bean ofzo. Ik ga toch maar voor serpent's kiss. Zorgt voor super veel survivability tegen Hush wanneer die zijn flies of minions spawnt.![]()
![]()
Ik zou gaan voor 20/20 , dubbele damage zonder downside. Lategame zit je eigenlijk nooit met healthissues.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hahaha! Wat je dan gaat krijgen is de keuze tussen soy milk en butter bean ofzo. Ik ga toch maar voor serpent's kiss. Zorgt voor super veel survivability tegen Hush wanneer die zijn flies of minions spawnt.
Heb gisteravond bossrush gedaan op keeper, run is nog active, vanavond daarmee ook satan en lamb proberen te doen. Moet lukken, lvl2 cubeofmeat + moms knife + gnawed leaf.
Zit nog te twijfelen of ik ook hush moet doen. Heb swallowed + doublecharge wooden. Met gnawed zou dat een makkie moeten zijn maar ik heb niet de range door moms knife....
advies cikx?![]()
Niet te ongeduldig zijn. Ik had ook gnawed leaf met sacrificial dagger, maar Hush kwam maar niet... Dus begon ik te bewegen en drie seconden later kon ik opnieuw beginnen....![]()
Dacht ik ook, maarja ik heb wel swallowed penny en 2x mn active ... dus sja...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:35 schreef zatoichi het volgende:
Niet te ongeduldig zijn. Ik had ook gnawed leaf met sacrificial dagger, maar Hush kwam maar niet... Dus begon ik te bewegen en drie seconden later kon ik opnieuw beginnen....
edit: mn denkwijze is ook, als ik het nu niet doe, waar wacht ik dan op?![]()
In theorie moet het ook mogelijk zijn om je penny van swallowed op te pakken voordat je voor een 2e x wordt geraakt.![]()
![]()
Dan ga ik er gewoon voor, donderdag is de grote daglibra is wel mooi als keeper iig als start, beetje tears up
![]()
Kan ik weer opnieuw voor de 1001 gaan.twitter:tyronerodriguez twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 03:08:54Final submissions for The Binding of Isaac: Afterbirth on console are end of next week. Hope to have it out next month NA+EU reageer retweet
![]()
![]()
Eindelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:41 schreef Cikx het volgende:
Kan ik weer opnieuw voor de 1001 gaan.twitter:tyronerodriguez twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 03:08:54Final submissions for The Binding of Isaac: Afterbirth on console are end of next week. Hope to have it out next month NA+EU reageer retweet
Samson + IV bag + piggy bank + restock in een store waar ook een red heart te koop is
Goed ik heb ook steam sale en humbling bundle, maar die doen er eigenlijk gewoon niet meer toe.
Ik wist dat Samson en IV bag een goede combinatie was, maar zo... Vooral ook omdat ik IV bag gelijk op floor 1 al kreeg.![]()
Ok alleen nog megastan met keeperen dan nog 3 items oppakken
edit: faaaaaak, mooie run, keypieces in de knuistjes, tiny rock, lil brim, the soul, solide damage alleen nog beetje lage tearrate. Ga ik fucking dood op isaac, gewoon 1 horde voor de finish :/ kon niet meer optijd bij de coin komen. aaaargh
[ Bericht 45% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 14-03-2016 08:09:56 ]![]()
Jaaaa gvd eindelijk keeper klaar!
Nu nog 3 shopitems en bandagegirl en dan nog wat meuk oppakken
Keeper, hoer, ik speel je nooit meer. Groetjes, ik![]()
Haha lekker bezig!!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jaaaa gvd eindelijk keeper klaar!
Nu nog 3 shopitems en bandagegirl en dan nog wat meuk oppakken
[ afbeelding ]
Keeper, hoer, ik speel je nooit meer. Groetjes, ik![]()
Manier waarop ook:
Womb 2, geen devildeals gepakt, geen damage (holy mantle in 1e itemroom)
Maar helaas geen andere manieren om snel angelrooms te krijgen (donationmachine na 1cent stuk)
VInd ik in womb2 de lucky rock trinket + golden bombs en een sacraficeroom. Ik denk fuck it, ik ren wel heen en weer.
Uiteindelijk 2 keypieces gepakt en verder met de run om uit de chest nog wel 4 items te kunnen pakken (+ ik had al polaroid)
4 items zijn proptosis, binky, magicmush en sad bombs.
Niet gehit op megastan , easy game![]()
![]()
Ik heb megasatan
En dat allemaal dankzij teleport 2.0 wat een bazenitem is dat!
Ik had hem gelijk op floor 1 en daardoor kon ik de devil room al forceren op floor 1. Daarna op elke floor altijd devil deals, alle secret rooms en error rooms (bevat ook vaak items). Het hielp wel dat ik redelijk snel double charge en battery baby had, maar daarna was het een eitje. Samson die met zijn bloody lust lekker veel damage doet, sacrifice room voor de sleutel, alle devil rooms.
De mega satan was easy, niet geraakt, alle "minions" ge-oneshot en mega satan had geen één kans om ook maar een attack of zelfs één bullet te schieten.
Teleport 2.0![]()
![]()
Nice! 1e megasatan kill? Mijne was ook Samson, altijd speciaal plekkie
Kom teleport2.0 vaak pas achteraan mn run tegen als ik al wel klaar ben met alle rooms en vooral naar het einde wil![]()
![]()
Gaat wel goed met de progressie hier volgens mij.
Overigens komt 5 april Enter the Gungeon uit, een soort combinatie van Isaac en Nuclear Throne.
Kijk er iig heel erg naar uit!
![]()
http://theriebel.de/tboirah/#76561198076983510
Alleen nog paar items oppakken:
Superbandage
Kidney stone
D8
-
Blue Candle
-
Sworn Protector
-
Mega
[ Bericht 3% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 20-03-2016 18:30:36 ]![]()
Cool om te zien dat je zoveel progress maakt, kom ik aan met mijn 1 satan kill.
Ookal is dat met 50 uur speeltijd, ben er toch wel trots op...
Toch vind ik het supertof om achievements te krijgen, dus snap helemaal hoe je ze allemaal wil hunten!
Ey cool!Ik haat het als Snorlax me nakt.![]()
Haha tnxIk was er eerst niet zo van , maar toen ik de lost had unlocked bleek die wel een van mn favo te zijn en toen ik daar de postcard ineens mee vol had ...
Wil je toch meer ^^ Ook de challenges gingen gewoon lekker en snel, met echt een bak luck erachter van hebikjoudaar.
Bijv paytoplay challenge, 1e shop humbling bundle. Brainschallenge: magicmush, smallrock, rotten baby, lil brim. Solar system: humbling bundle + magic fingers.
Allemaal van dat soort dingen![]()
![]()
Jep, als het goed is wel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Telt het ook als ik ze oppak in greedmode bijv, of met chaos ergens?![]()
![]()
Hmmm 1 hitpoint over bij een hush met een volledige health bar.... Maar ik heb gnawed leaf en revenge fly.....
Tot over een half uur![]()
![]()
Uiteindelijk viel het wel mee; ik heb ook nog megasatan ermee verslagen, dus best een sterke combo... En direct daarna nog een megasatan kill. Gaat erg lekker nu dus ik kan er niet langer aan ontkomen; binnenkort maar eens aan de wat exclusiever characters gaan unlocken en ermee spelen...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef zatoichi het volgende:
Hmmm 1 hitpoint over bij een hush met een volledige health bar.... Maar ik heb gnawed leaf en revenge fly.....
Tot over een half uur![]()
lekker gevoelMerk ook dat ik eigenlijk elke run wel kan winnen zonder problemen. Meer rare synergies aan het proberen
![]()
![]()
Ik probeer nu zelf gewoon zo'n lang mogelijke winstreak the krijgen totdat Enter the Gungeon uitkomt volgende week en ik die 100% kan halen haha.![]()
Heb die ook gepreordered. Zit ook een co-op in zie ik dus misschien samen er maar es doorheen rammen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: