abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159781920
Eindelijk de lost unlocked. Bijna alles al ermee gedaan nu, had de mazzel voor een floor 3 tammys brim carbattery :) Lekker makkelijke bossrush heb je dan. Hush ook in de pocket, alleen megastan nog \o/
pi_159782435
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
komt dat afterbirth ooit nog naar ps4 dan, blijft ook maar duren
Goede vraag, eerst was het eind 2015, toen begin 2016 maar nu is er nog steeds vrij weinig over bekend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eindelijk de lost unlocked. Bijna alles al ermee gedaan nu, had de mazzel voor een floor 3 tammys brim carbattery :) Lekker makkelijke bossrush heb je dan. Hush ook in de pocket, alleen megastan nog \o/
Lekker bezig, had ook geluk met unbreakable + sacrificial dagger waardoor ik Mega Satan grotendeels als een scumbag kon verslaan. :P

Ook ultra greed al verslagen met The Lost?
pi_159795484
Hele avond gespeeld en alle The Lost dingen gehaald, nu Keeper proberen te unlocken die trouwens nog lastiger blijkt te zijn dan The Lost. :D

Edit: Lol, begin nu een game met Eden en hij begint meteen met Godhead. _O-
pi_159798840
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef Cikx het volgende:

[..]

Goede vraag, eerst was het eind 2015, toen begin 2016 maar nu is er nog steeds vrij weinig over bekend.

[..]

Lekker bezig, had ook geluk met unbreakable + sacrificial dagger waardoor ik Mega Satan grotendeels als een scumbag kon verslaan. :P

Ook ultra greed al verslagen met The Lost?
Ja moet alleen nog megastan met lost. Moet nog paar met een aantal, maar dat komt wel goed.

Challenges daarintegen ... verschrikkelijk...
pi_159799556
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ja moet alleen nog megastan met lost. Moet nog paar met een aantal, maar dat komt wel goed.

Challenges daarintegen ... verschrikkelijk...
Och ja de challenges, sommigen zijn echt leuk om te doen, maar nu blijven vooral degenen over waarbij je geen tears hebt... Bleh :r En dan heb ik speed nog niet eens gedaan :D
pi_159799573
quote ipv edit
pi_159800857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:01 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Och ja de challenges, sommigen zijn echt leuk om te doen, maar nu blijven vooral degenen over waarbij je geen tears hebt... Bleh :r En dan heb ik speed nog niet eens gedaan :D
Pff ik heb er echt nog maar 4 gehaald ofzo :) heeft wel geholpen met mn 'normale' runs, aangezien ik Chaos card en Jera heb, maar bijna geen andere. Runebag dropt alleen jera voor me dus :)
pi_159803559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Pff ik heb er echt nog maar 4 gehaald ofzo :) heeft wel geholpen met mn 'normale' runs, aangezien ik Chaos card en Jera heb, maar bijna geen andere. Runebag dropt alleen jera voor me dus :)
Raad aan om de challenges voor de Perthro rune, Death's Touch en Tech .5 ook te doen al is de solar system challenge wel vrij pittig. :P
pi_159807654
Ja ik doe mn best :) Ik doe nu eerst de postcards zoveel mogelijk, elke dag wel weer wat afvinken met een run. Ook streak van 15 wat wel lekker is :)
pi_159921650
Eindelijk eens een score die een beetje meetelt in de daily; bijna 30k en 783ste geworden (voor zolang het duurt). Was geen moeilijke run; maar had wel wat geluk met drops, en chaos leverde uiteindelijk godhead op, een item die ik bij lange na nog niet unlocked heb in normal runs :D
pi_159935001
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:49 schreef zatoichi het volgende:
Eindelijk eens een score die een beetje meetelt in de daily; bijna 30k en 783ste geworden (voor zolang het duurt). Was geen moeilijke run; maar had wel wat geluk met drops, en chaos leverde uiteindelijk godhead op, een item die ik bij lange na nog niet unlocked heb in normal runs :D
Nice! Was zelf laatst de family man challenge aan 't doen waar je niet kan schieten en alleen brother bobby, sister maggy, rotten baby, bff en dad's key hebt. Had toen ook chaos gekocht en tammy's head gevonden, toen naar de shop op de volgende floor: godhead, toen naar de shop op de floor daarna: death's touch. Kon toen elke room direct killen door 1 keer tammy's head te gebruiken. :D
pi_160049557
http://www.twitch.tv/northernlion/v/46794228
Northernlion's impressie van zichzelf vanaf 1:04:35 _O-

en zijn Michaelalfox impressie vanaf 01:11:35 is ook geweldig. :D
pi_160090256
Lost megastan gehaald! Superhappy :)

Run erna Maggy, 1e itemroom dads key, dus die nu ook in de pocket :)

Alleen nog megasatan op Lilith en dan heb ik alle postcards gehad (op keeper na die moet ik nog unlocken)

Ook paar challenges gedaan, things are looking up :)
pi_160096677
Mooi, congrats!

Keeper is eigenlijk gewoon een kwestie van swallowed penny vinden en dan ben je vrijwel onsterfelijk. :P
pi_160104560
Zo, lilith ook klaar (na een derprun waar ik perongeluk op 2e angel uit de selfsacrificeroom ren)

Nu maar weer naar greedmode dan :)
pi_160131929
Golden god is binnen; nog een lange weg te gaan, maar wat een run. Had een mooie synergie te pakken met ludovico, eye of the keeper, volgens mij uiteindelijk quad shot, en nog wat status tears, plus alle damage upgrades.

Vliegt er een draaiende munt met drie andere munten eromheen die van goud naar zwart naar paars naar zilver veranderde; erg mooi om te zien :-)
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:14:53 #242
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_160157705
Deze game :o _O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_160198046
ai, ik had een mooie "seam" te pakken in de daily. gnawed leaf samen met sac dagger, bandage girl en bbf. The hush was zichzelf lekker aan het koken maar ik was te ongeduldig :(
pi_160198321
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Paxlie het volgende:
Deze game :o _O_
Werd tijd ouwe. Ik hoop echt dat afterbirth snel naar de ps4 komt, het wachten duurt langgggg.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_160337270
Alle challenges gedaan (fuck speed en guardian) , alles gedaan op alle characters. Nu alleen nog de keeper alles op doen, net unlocked :) En nog 999 donaten aan mn regular donationmachine, dan ben ik 1001% :) Gaat mooi rap iig!
pi_160339523
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alle challenges gedaan (fuck speed en guardian) , alles gedaan op alle characters. Nu alleen nog de keeper alles op doen, net unlocked :) En nog 999 donaten aan mn regular donationmachine, dan ben ik 1001% :) Gaat mooi rap iig!
Dan moet ik maar eens even gauw de challenges gaan afmaken om je nog in te halen. :P
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:58:49 #247
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_160342726
Lilith is echt saai imo. Wat zijn leuke items die samen met Lilith gaan?
pi_160346887
Ik zou zeggen BFF met zoveel mogelijk familiars en battery items. Voor de rest gewoon de items die voor Isaac ook goed zijn behalve mom's knife. :P
pi_160350520
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:59 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dan moet ik maar eens even gauw de challenges gaan afmaken om je nog in te halen. :P
Keeper is kut :) dus je hebt tijd zat denk ik :) ik had overigens een prachtige run, combi nine lives, abaddon en smallrock op eerste floor, crickets body en zowel small als magicmush. Zelfs flight en spectrale tears.

En toen dacht ik, ik kan hiermee wel hush doen, wat terecht was qua gedachte. Hush floor curse of the blind.... Ik pak toch items want greedy... Ipecac.

Dus explosions into explosions met crickets body, in machinegun snelheid...

Ben nog tot de helft gekomen voordat ik gehit werd door mezelf, paar seconden later ook door zo'n transcendent tear.... Sad days

Andere run had ik isaacs heart en ivbag, Unlimited coins en access op curserooms maar die verneukte ik door niet op te letten
pi_160356634
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Keeper is kut :) dus je hebt tijd zat denk ik :) ik had overigens een prachtige run, combi nine lives, abaddon en smallrock op eerste floor, crickets body en zowel small als magicmush. Zelfs flight en spectrale tears.

En toen dacht ik, ik kan hiermee wel hush doen, wat terecht was qua gedachte. Hush floor curse of the blind.... Ik pak toch items want greedy... Ipecac.

Dus explosions into explosions met crickets body, in machinegun snelheid...

Ben nog tot de helft gekomen voordat ik gehit werd door mezelf, paar seconden later ook door zo'n transcendent tear.... Sad days

Andere run had ik isaacs heart en ivbag, Unlimited coins en access op curserooms maar die verneukte ik door niet op te letten
Haha dat is wel vrij ongelukkig. Ik heb de meeste Keeper dingen gehaald met swallowed penny waardoor je vrijwel niet dood kan gaan, zeker de moeite waard.

Moet zelf nog onder andere de Cat Got Your Tongue challenge waar je guppy's hairball moet gebruiken en de Beans challenge waar ik tegen op zie. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')