Goede vraag, eerst was het eind 2015, toen begin 2016 maar nu is er nog steeds vrij weinig over bekend.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
komt dat afterbirth ooit nog naar ps4 dan, blijft ook maar duren
Lekker bezig, had ook geluk met unbreakable + sacrificial dagger waardoor ik Mega Satan grotendeels als een scumbag kon verslaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eindelijk de lost unlocked. Bijna alles al ermee gedaan nu, had de mazzel voor een floor 3 tammys brim carbatteryLekker makkelijke bossrush heb je dan. Hush ook in de pocket, alleen megastan nog \o/
Ja moet alleen nog megastan met lost. Moet nog paar met een aantal, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef Cikx het volgende:
[..]
Goede vraag, eerst was het eind 2015, toen begin 2016 maar nu is er nog steeds vrij weinig over bekend.
[..]
Lekker bezig, had ook geluk met unbreakable + sacrificial dagger waardoor ik Mega Satan grotendeels als een scumbag kon verslaan.
Ook ultra greed al verslagen met The Lost?
Och ja de challenges, sommigen zijn echt leuk om te doen, maar nu blijven vooral degenen over waarbij je geen tears hebt... Blehquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ja moet alleen nog megastan met lost. Moet nog paar met een aantal, maar dat komt wel goed.
Challenges daarintegen ... verschrikkelijk...
Pff ik heb er echt nog maar 4 gehaald ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2016 10:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Och ja de challenges, sommigen zijn echt leuk om te doen, maar nu blijven vooral degenen over waarbij je geen tears hebt... BlehEn dan heb ik speed nog niet eens gedaan
Raad aan om de challenges voor de Perthro rune, Death's Touch en Tech .5 ook te doen al is de solar system challenge wel vrij pittig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Pff ik heb er echt nog maar 4 gehaald ofzoheeft wel geholpen met mn 'normale' runs, aangezien ik Chaos card en Jera heb, maar bijna geen andere. Runebag dropt alleen jera voor me dus
Nice! Was zelf laatst de family man challenge aan 't doen waar je niet kan schieten en alleen brother bobby, sister maggy, rotten baby, bff en dad's key hebt. Had toen ook chaos gekocht en tammy's head gevonden, toen naar de shop op de volgende floor: godhead, toen naar de shop op de floor daarna: death's touch. Kon toen elke room direct killen door 1 keer tammy's head te gebruiken.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:49 schreef zatoichi het volgende:
Eindelijk eens een score die een beetje meetelt in de daily; bijna 30k en 783ste geworden (voor zolang het duurt). Was geen moeilijke run; maar had wel wat geluk met drops, en chaos leverde uiteindelijk godhead op, een item die ik bij lange na nog niet unlocked heb in normal runs
Werd tijd ouwe. Ik hoop echt dat afterbirth snel naar de ps4 komt, het wachten duurt langgggg.quote:
Dan moet ik maar eens even gauw de challenges gaan afmaken om je nog in te halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alle challenges gedaan (fuck speed en guardian) , alles gedaan op alle characters. Nu alleen nog de keeper alles op doen, net unlockedEn nog 999 donaten aan mn regular donationmachine, dan ben ik 1001%
Gaat mooi rap iig!
Keeper is kutquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens even gauw de challenges gaan afmaken om je nog in te halen.
Haha dat is wel vrij ongelukkig. Ik heb de meeste Keeper dingen gehaald met swallowed penny waardoor je vrijwel niet dood kan gaan, zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Keeper is kutdus je hebt tijd zat denk ik
ik had overigens een prachtige run, combi nine lives, abaddon en smallrock op eerste floor, crickets body en zowel small als magicmush. Zelfs flight en spectrale tears.
En toen dacht ik, ik kan hiermee wel hush doen, wat terecht was qua gedachte. Hush floor curse of the blind.... Ik pak toch items want greedy... Ipecac.
Dus explosions into explosions met crickets body, in machinegun snelheid...
Ben nog tot de helft gekomen voordat ik gehit werd door mezelf, paar seconden later ook door zo'n transcendent tear.... Sad days
Andere run had ik isaacs heart en ivbag, Unlimited coins en access op curserooms maar die verneukte ik door niet op te letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |