Thanks! Ik ga er toch van uit dat jij binnenkort ook deel uitmaakt van de club.quote:
Haha, been there. Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van er veel te veel uren insteken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:50 schreef zatoichi het volgende:
nerd x 10000000 :p
ik vraag me af of ik het ooit ga halen. Heb al moeite met de d6 unlocken
De keeper is niet mn favo character so farquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:36 schreef Cikx het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga er toch van uit dat jij binnenkort ook deel uitmaakt van de club.
D6 is ook een van mijn favoriete items en Isaac met de D6 by far mijn favo character.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:16 schreef zatoichi het volgende:
Ik begin in een "stroomversnelling te komen. De D6 unlocked en Isaac runs zijn echt broken dan. Vooral als je de tijd neemt, kun je echt alles krijgen. Ik had zonder dice of d100 rolls: Mother, Beelezebub, Guppy, Spun en Leviathan. Goed het hielp dat ik zowel Chaos als Goathead had, maar man wat wordt het dan makkelijk.
Zelfs Bossrush en Hush in één keer weten af te ronden; maar goed ook die weer dankzij chaos (BBF rerollen in Brimstone)
Wat een heerlijk spel blijft dit toch...
Sommige tears hebben poison en als de poison de vijanden killed is er een kans dat ze een black heart droppen. Ook een bazenitem.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:43 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Wat doet die rechter ook alweer? Double-shot is altijd chill
Oeh klinkt goed idd. Gewoon d6en want de keuze is te moeilijk XDquote:Op maandag 7 maart 2016 19:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Sommige tears hebben poison en als de poison de vijanden killed is er een kans dat ze een black heart droppen. Ook een bazenitem.
Hahaha! Wat je dan gaat krijgen is de keuze tussen soy milk en butter bean ofzo. Ik ga toch maar voor serpent's kiss. Zorgt voor super veel survivability tegen Hush wanneer die zijn flies of minions spawnt.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:46 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed idd. Gewoon d6en want de keuze is te moeilijk XD
Ja dat werkt ook natuurlijk! Moet zelf ook weer eens een potje gaan spelen want het is weer te lang geleden.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hahaha! Wat je dan gaat krijgen is de keuze tussen soy milk en butter bean ofzo. Ik ga toch maar voor serpent's kiss. Zorgt voor super veel survivability tegen Hush wanneer die zijn flies of minions spawnt.
Ik zou gaan voor 20/20 , dubbele damage zonder downside. Lategame zit je eigenlijk nooit met healthissues.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hahaha! Wat je dan gaat krijgen is de keuze tussen soy milk en butter bean ofzo. Ik ga toch maar voor serpent's kiss. Zorgt voor super veel survivability tegen Hush wanneer die zijn flies of minions spawnt.
Dacht ik ook, maarja ik heb wel swallowed penny en 2x mn active ... dus sja...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:35 schreef zatoichi het volgende:
Niet te ongeduldig zijn. Ik had ook gnawed leaf met sacrificial dagger, maar Hush kwam maar niet... Dus begon ik te bewegen en drie seconden later kon ik opnieuw beginnen....
Kan ik weer opnieuw voor de 1001 gaan.twitter:tyronerodriguez twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 03:08:54Final submissions for The Binding of Isaac: Afterbirth on console are end of next week. Hope to have it out next month NA+EU reageer retweet
Eindelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:41 schreef Cikx het volgende:
Kan ik weer opnieuw voor de 1001 gaan.twitter:tyronerodriguez twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 03:08:54Final submissions for The Binding of Isaac: Afterbirth on console are end of next week. Hope to have it out next month NA+EU reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |