SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven drugs gebruikt. Wat ben ik ook een hopeloos geval.
Misschien zijn schattige kittens beter voor in de OP?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
Er is weer een poes dood in het doodtopic.
Misschien moet je een paar voorbeelden posten voor Elflettering.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien zijn schattige kittens beter voor in de OP?
Oh, ik las deze post even verkeerdquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
Er is weer een poes dood in het doodtopic.
#trotsquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm nog iets schuiner ga zetten. Verder prima zo.
http://littlebigplanet.playstation.comquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Wat is die vogel van Henk eigenlijk?
In elkaar gebreid door verstandelijk gehandicapten?
En Efteling speelt dat regelmatig?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://littlebigplanet.playstation.com
Is een stickerset op mijn Sony Xperia.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://littlebigplanet.playstation.com
Is een stickerset op mijn Sony Xperia.
De vogel die terugkeert op het nest.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Wat is die vogel van Henk eigenlijk?
In elkaar gebreid door verstandelijk gehandicapten?
Klinkt erg als fictie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik keek net een film en daar zat dit in, zal Henk wel weer leuk vinden.
[ afbeelding ]
En dat voor een film van 20 jaar oud
Is met Kurt Russel, dus hartstikke echtquote:
Moslim-zijn een misdaad maken? In welk land is dat het geval?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is met Kurt Russel, dus hartstikke echt
Het is een futuristische film (speelt zich af in 2013, maar dat terzijdequote:Op maandag 3 augustus 2015 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moslim-zijn een misdaad maken? In welk land is dat het geval?
In de Efteling woont wel een moslim zit ik mij nu te bedenken, met zijn gestolen kleed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moslim-zijn een misdaad maken? In welk land is dat het geval?
Die oude Robocopfilm moest toch 2020 voorstellen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een futuristische film (speelt zich af in 2013, maar dat terzijde), in de US
Nee het was Escape From L.A.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die oude Robocopfilm moest toch 2020 voorstellen?
Wees dan gewoon duidelijk, dromedarisdouwer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over, kamelenkut.
Ik stel een duidelijke vraag, geitenketser.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees dan gewoon duidelijk, dromedarisdouwer.
Waarom kom je dan opeens met Robocop aanzetten, schapenpaler.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik stel een duidelijke vraag, geitenketser.
Doet hem denken aan zijn jeugd waarin hij opgroeide in de heuvels van Anatolië.quote:
Omdat ik dat wil weten. struisvogelridder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom kom je dan opeens met Robocop aanzetten, schapenpaler.
Misschien een mooi moment dat ie daar weer naartoe gaat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet hem denken aan zijn jeugd waarin hij opgroeide in de heuvels van Anatolië.
Officieel wel ja, al zijn er ook verhalen dat het veel later is, pandabonker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik dat wil weten. struisvogelridder.
En ook gewoon blijft ...quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien een mooi moment dat ie daar weer naartoe gaat.
Zweverig gedoe.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de Efteling woont wel een moslim zit ik mij nu te bedenken, met zijn gestolen kleed.
Dat kan natuurlijk niet.
Waar is moemoe als je d'r nodig hebt ...quote:
Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nu je gare groene blokjes maar weer terug.
Rebelfletterig.quote:
Eerst vond Harry die groene vakjes lelijk en dan zou ik ze nu ineens terug moeten plaatsen?quote:
Ja, dat is ook niet iets waar je die knul mee moet pestenquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eerst vond Harry die groene vakjes lelijk en dan zou ik ze nu ineens terug moeten plaatsen?![]()
Is gewoon z'n autisme weer, dat opspeelt.
Ik pest hem toch ook niet? Ik leer hem gewoon dat hij ermee moet omgaan. Gewoon een plekje geven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet iets waar je die knul mee moet pesten
Ja ga jij die jongen maar eens leren om te gaan met veranderingen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik pest hem toch ook niet? Ik leer hem gewoon dat hij ermee moet omgaan. Gewoon een plekje geven.
Daar ben ik vandaag mee begonnen door deze UI te nemen. Ik zie dat jij ook al meedoet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ga jij die jongen maar eens leren om te gaan met veranderingen.
Ik was juist hetzelfde van planquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar ben ik vandaag mee begonnen door deze UI te nemen. Ik zie dat jij ook al meedoet.![]()
Ik ga pitten, trouwens. Trusten.
Jij slaapt tenminste nog. Ik ben nu alweer wakker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
FU @ TT [ afbeelding ]
Zonder pillen slaap ik al helemaal bagger dus laat me
Ik slaap wel ja...maar elke avond 2 a 3 uur te weinig slapen is na een maandje of 4 ook niet meer zo tof heurquote:Op maandag 3 augustus 2015 06:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij slaapt tenminste nog. Ik ben nu alweer wakker.
Ik snap het. Ik slaap al maanden onregelmatig en vaak ook niet al te best.quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik slaap wel ja...maar elke avond 2 a 3 uur te weinig slapen is na een maandje of 4 ook niet meer zo tof heur
Damn you mothafacka...damn you to sleep!quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik slaap al maanden onregelmatig en vaak ook niet al te best.
Wordt 'm voorlopig niet. Ik heb al ontbeten en ik ga zo eerst maar boodschappen doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn you mothafacka...damn you to sleep! [ afbeelding ]
Ik had al hetzelfde plan klaarliggen, ben ook zo even wegquote:Op maandag 3 augustus 2015 07:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt 'm voorlopig niet. Ik heb al ontbeten en ik ga zo eerst maar boodschappen doen.
Ik ben het ook niet met de TT eens.quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
FU @ TT [ afbeelding ]
Zonder pillen slaap ik al helemaal bagger dus laat me
Gebruik je modding powa's en maak er wat moois van, ik denk niet dat TS dat erg zou vindenquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet met de TT eens.
Ik ben TS.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gebruik je modding powa's en maak er wat moois van, ik denk niet dat TS dat erg zou vinden
Je bent nu TS en TS is nu jij?quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben TS.
Deze TT is 110% anti-Viro.
I know how it feels.quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik slaap wel ja...maar elke avond 2 a 3 uur te weinig slapen is na een maandje of 4 ook niet meer zo tof heur
Leuke UI Elf!quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik pest hem toch ook niet? Ik leer hem gewoon dat hij ermee moet omgaan. Gewoon een plekje geven.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know how it feels.
Zo, ik ga nu weer eens even verder met de FP #MakingTimTimProud.
Een hele verbetering inderdaad.quote:
Ik wilde een leuk bericht schrijven. Jammer dat er geen kut te beleven is in de wereldquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know how it feels.
Zo, ik ga nu weer eens even verder met de FP #MakingTimTimProud.
Viola Holt die het opgegraven lijk van Jaap Buijs berijdt, is denk ik nog beter als UI dan dit walgelijke gebeurenquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Allemaal dankzij moemoe.
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Viola Holt die het opgegraven lijk van Jaap Buijs berijdt, is denk ik nog beter als UI dan dit walgelijke gebeuren
Ja, ik denk dat ik straks maar gewoon zonder broek naar buiten ga. De 'Rennende Rukker' slaat weer toe.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wilde een leuk bericht schrijven. Jammer dat er geen kut te beleven is in de wereld
Ik was gewon van plan om zoner broek in het zwembadje in de tuin te gaan liggenquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik straks maar gewoon zonder broek naar buiten ga. De 'Rennende Rukker' slaat weer toe.
Dat levert geen nieuws op natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was gewon van plan om zoner broek in het zwembadje in de tuin te gaan liggen
Dat durf jij helemaal niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik straks maar gewoon zonder broek naar buiten ga. De 'Rennende Rukker' slaat weer toe.
Vogels zijn alleen gezellig als ze van Uccie zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.![]()
Voorlopig houd ik het mooi bij deze vogel.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vogels zijn alleen gezellig als ze van Uccie zijn.
Die waardeloze Pino van jou is voor niemand leuk.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
Voorlopig houd ik het mooi bij deze vogel.
Mjah, goed punt wel. Sowieso is het beter als ik binnen blijf want ik moet mijn pa een beetje in de gaten houden.quote:
Wat doet die dan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, goed punt wel. Sowieso is het beter als ik binnen blijf want ik moet mijn pa een beetje in de gaten houden.
Zal ik dan je moeder in de gaten houden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, goed punt wel. Sowieso is het beter als ik binnen blijf want ik moet mijn pa een beetje in de gaten houden.
Van mij mag je, maar ik denk niet dat je daar vrolijk van wordtquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal ik dan je moeder in de gaten houden?
Okequote:Op maandag 3 augustus 2015 11:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet ernstig, maar wel beter als hij even in de gaten gehouden wordt.
Ja dat is ook niks voor mij om te zeggen...quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ook een beetje raar zijn als je nu zou zeggen dat ie van jou morgen kapot mag vallen.
Nee daaromquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is ook niks voor mij om te zeggen...
Ik heb niks tegen het vogeltje, maar Efteling moet niet zijn gare blokjes gaan inruilen voor zo'n dingquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Raar dat je wat tegen dat vogeltje hebt trouwens.
Vind dat vogeltje dus echt veel leuker dan die gare blokjes van hem.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen het vogeltje, maar Efteling moet niet zijn gare blokjes gaan inruilen voor zo'n ding.
Dat dacht ik al wel weerquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dat vogeltje dus echt veel leuker dan die gare blokjes van hem.
Zijn verzet is alweer gaan liggen, kijk maar naar z'n UI. Hij moet er gewoon even mee leren omgaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Raar dat je wat tegen dat vogeltje hebt trouwens.
Dat kwam niet door je UI maar door die gare splitsquotes van jequote:Op maandag 3 augustus 2015 11:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen ik de groene blokjes had, kwam meneer ook met een UI met een verbodsbord erdoorheen.
Zwaar autist dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn verzet is alweer gaan liggen, kijk maar naar z'n UI. Hij moet er gewoon even mee leren omgaan.
Toen ik de groene blokjes had, kwam meneer ook met een UI met een verbodsbord erdoorheen.
Dus jij gaat dat vogeltje een week houden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Het went vanzelf wel weer voor hem. Over een week weet -ie niet beter meer.
2 dagen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus jij gaat dat vogeltje een week houden?
Ik zat zelf eigenlijk aan 122 dagen te denken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus jij gaat dat vogeltje een week houden?
Coolquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat zelf eigenlijk aan 122 dagen te denken.
Joh. Is dat over 122 dagen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
2 december duurt verdomme nog best lang.
Test geslaagdquote:12:00:14 03-08-15 00/007 -StNUM- 50160 ##########
0127981 BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Monitorcode Alarmeringsscenario's)
Ook afkomstig van een stickerset voor mijn tablet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik weet het eigenlijk nog niet zo met deze UI.
Dat is weer jammer dan, dacht dat je hem zelf had gemaaktquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ook afkomstig van een stickerset voor mijn tablet.
Oh, ik had je beter in die waan kunnen laten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is weer jammer dan, dacht dat je hem zelf had gemaakt
Ja ik dacht dat je gewoon los was gegaan in iSketch.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik had je beter in die waan kunnen laten.
Die tekent eerst een hele woonwijk en de levensfases van de mensen die er wonen terwijl het woord gewoon baksteen isquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:21 schreef Mani89 het volgende:
De tekeningen van moemoe in iSketch zijn veel gecompliceerder.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die tekent eerst een hele woonwijk en de levensfases van de mensen die er wonen terwijl het woord gewoon baksteen is
Heb je voor mij nog een leuke sticker?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik had je beter in die waan kunnen laten.
[..]
Die tekent eerst een hele woonwijk en de levensfases van de mensen die er wonen terwijl het woord gewoon baksteen is
Die beelden van die vrouw zijn wel treurig, ze kan op het laatste moment nog haar kind uit dat gat gooien terwijl zij wordt opgeslokt en platgewalst door de roltrap.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijg nu wel een roltrappenvrees
http://nos.nl/artikel/205(...)oltrap-in-china.html
Ja had ook liever dat filmpje niet willen zien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die beelden van die vrouw zijn wel treurig, ze kan op het laatste moment nog haar kind uit dat gat gooien terwijl zij wordt opgeslokt en platgewalst door de roltrap.
Ook echt heel de zomer die beesten nog niet gezien, 1 augustus kwamen ze gelijk weer klierenquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:36 schreef Specularium het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/2050005-ook-zo-n-last-van-wespen.html.
Wordt dat dan ook je nieuwe UI?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je voor mij nog een leuke sticker?
quote:Dat Beyoncé niet op de kleintjes hoeft te letten is bekend, maar de schoenen die ze in haar komende videoclip gaat dragen kosten bijna drie ton.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je voor mij nog een leuke sticker?
[..]
Leuk man!quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:49 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
En anders 1 van deze drie?
Ja. Ik weet wel welke ik zou kiezen hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Dat is nog eens wat anders dan roze Nike's met een tijgerprint, toch Jasmijn?
Die hoerige stilleto's?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet wel welke ik zou kiezen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hoerige stilleto's?Ja als ik ze gratis zou krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit je op de basisschool ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nu een liga met een banaan en een fruitdrankje. Nou.
Dat heb ik nou nog nooit op.quote:
Wat maakt dat nou uit joh. Het is gewoon lekker.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze keer wel.
Wel in stukjes uiteraard, ik ga niet koekhappen naar een vis.
Nog dikke mensen in de buurt?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:07 schreef Specularium het volgende:
Het is lekker 17 graden in de trein.
Oh mensen wat heb ik dit gemist.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haring is beter met een UI'tje erbij.
[ afbeelding ]
Ghahahahahahaha! :pquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haring is beter met een UI'tje erbij.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:49 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
En anders 1 van deze drie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja Yas gaat mij die een keer laten proeven, zij weet tenminste de beste haringtent in DH te vindenquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Snel eens proberen dan.
1 van de gezondere vissoorten.
Wat...quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel eens een keer kibbeling met bernaisesaus gegeten, nou dat was dus best wel lekker.
Ik heb echt geen idee wat dat is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat...
Bearnaise met zalm oké, maar kibbeling.
Ravigottesaus.
Nee gek. Whiskeysaus!quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat...
Bearnaise met zalm oké, maar kibbeling.
Ravigottesaus.
Volgens mij bedoelde Jasmijn daar wat anders mee. Maar dat leg ik je nog wel een keer uit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Yas gaat mij die een keer laten proeven, zij weet tenminste de beste haringtent in DH te vinden
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Jasmijn daar wat anders mee. Maar dat leg ik je nog wel een keer uit.
Noem eens een andere kleurencombinatie dan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die uil is ook wel wat.Een wijze uil, past wel bij Harry. Helaas wel oranje-blauw als kleurencombinatie...
Wat bedoelde ze er dan m... ooooooohh ik snap het alquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Jasmijn daar wat anders mee. Maar dat leg ik je nog wel een keer uit.
Ik heb er alvast even een UI(L) van gemaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Noem eens een andere kleurencombinatie dan.
quote:
Je bent een slang?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb lekker de mooiste UI van jullie allemaal.
Oh youquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb lekker de mooiste UI van jullie allemaal.
Hobbymiddag is één woord.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Elfje heeft zijn hobby middag bij de dagbesteding.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wielrennen. Daar valt weinig aan op te fleuren.
Ik had hem eerst aan elkaar maar ik vond het heel lelijk staan.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb er alvast even een UI(L) van gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
En qua andere kleurencombinatie stel ik oranje met modblauw voor:
[ afbeelding ]
Als Harry dat als UI neemt, durft niemand nog in NWS-feedback te posten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel wat andere birds, maar ik vond dit ook wel passen ergens.
Hartstikke bedankt he!quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, vooruit dan. Bij deze een sterk verbeterde UI:
[ afbeelding ]
Misschien kan je moemoe vragen om er de namen van timmmmm en Specularium in te tekenen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik nu al mijn liefde kan uitdragen via mijn UI, misschien moet ik hem maar langer houden
Uhh je vergeet iemand.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan je moemoe vragen om er de namen van timmmmm en Specularium in te tekenen.
quote:
quote:
Verwarrend dit zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat hij zichzelf bedoelde...
Waarom zou ik mezelf bedoelen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat hij zichzelf bedoelde...
Hoe had je het opfleuren van je UI zelf eigenlijk voor je gezien? Moet die wielrenner een bloem achter z'n oor gefotoshopt krijgen?quote:
Ik dacht, dat laat ik aan het creatieve wonderlijke brein van Elfjeletterig over.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe had je het opfleuren van je UI zelf eigenlijk voor je gezien? Moet die wielrenner een bloem achter z'n oor gefotoshopt krijgen?
Dus het was een liefdesverklaring aan LTVDK?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij ook al af.
Ben het gesprek helemaal kwijt.
Ik vind het erg lastig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht, dat laat ik aan het creatieve wonderlijke brein van Elfjeletterig over.
Ja d0h. Mijn naam moet in zijn UI niet die van Specularium of Timmmm.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus het was een liefdesverklaring aan LTVDK?
Heb je nu verkering?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja d0h. Mijn naam moet in zijn UI niet die van Specularium of Timmmm.
Ik heb vertrouwen in een goede afloop.quote:
Ja nu maak je er weer een grapje van. Laat maar.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja nu maak je er weer een grapje van. Laat maar.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nouquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat is hier toch altijd een hoop liefde als Specularium voor de trein springt
Spreek dan een keer af met elkaar.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest net aan die South Park aflevering denken waar het internet uitvalt. Shelly komt dan haar grote internetliefde in het echt tegen, ze stamelen wat autistisch naar elkaar en zeggen snel dat ze elkaar online wel weer zien. Zo zie ik Jasmijn en LTVDK ook voor me.
Zoals echte Fokkers.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest net aan die South Park aflevering denken waar het internet uitvalt. Shelly komt dan haar grote internetliefde in het echt tegen, ze stamelen wat autistisch naar elkaar en zeggen snel dat ze elkaar online wel weer zien. Zo zie ik Jasmijn en LTVDK ook voor me.
Het nieuwe album van Dr Dre, de Duke Nukem Forever van de muziekindustrie. Ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:08 schreef moemoe het volgende:
Goed nieuws.
"Rapper Dr Dre heeft een nieuw album aangekondigd. Compton: A Soundtrack komt op 7 augustus uit op iTunes en Apple Music. Het is het eerste album van de artiest in vijftien jaar.
Dr Dre maakte het nieuws zaterdag zelf bekend in zijn radioprogramma The Pharmacy.
Het album is geïnspireerd op de aankomende film Straight outta Compton. Dr Dre is een van de producers van de film, die gaat over de band N.W.A. De groep bracht in 1988 het legendarische album uit waarnaar de film is genoemd. De film gaat half augustus draaien in de VS.
Dre werkte voor het album samen met collega's als Kendrick Lamar, Snoop Dogg en Eminem. Hij vertelt: "Ik was op de set geweest en voelde mezelf zo geïnspireerd dat ik ben begonnen aan het album. Ik heb het voor mezelf gehouden en nu is het af. Het wordt mijn 'grande finale'," aldus de rapper."
http://www.nu.nl/muziek/4(...)met-nieuw-album.html
Zoiets?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in een goede afloop.
Waarschijnlijk wel ja ...quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Oeh dit is leuk, maar het is een Colombiaan, als je dat als achtergrond kan doen zou leuk zijn.quote:
Zijn wij echt geen familiequote:Op maandag 3 augustus 2015 14:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze keer wel.
Wel in stukjes uiteraard, ik ga niet koekhappen naar een vis.
Het was een verwijzing naar de gele trui en zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oeh dit is leuk, maar het is een Colombiaan, als je dat als achtergrond kan doen zou leuk zijn.
Een Colombiaanse vlag zou nog beter zijn!quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar de gele trui en zo.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Colombiaanse vlag zou nog beter zijn!
Staat goed.quote:
Raad eens...de airco is weer stuk. Heeft het toch mooi 20 min gedaanquote:
Oh, en in de winter zeker de verwarming... herkenbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Raad eens...de airco is weer stuk. Heeft het toch mooi 20 min gedaan
Ik pistolets met knaksquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben een dikke pan groentesoep aan het maken.
Dat filmpje met geluid.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:34 schreef YokiKater het volgende:
Tering wat een dag. Leipe shit nu in Alphen aan den Rijn.
Nee, maar ik heb geen bevestiging nodig.quote:
Kan nu niet kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:39 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/Royoooo/view/18349869 deze dus
Moet je maar kijken als je thuis bent, zon wijf gun je een bouwkraan op haar hoofd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen bevestiging nodig.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je maar kijken als je thuis bent, zon wijf gun je een bouwkraan op haar hoofd.
Jankzak, de rest waren allemaal van die rare linkjes, hier kun je gewoon op klikken en kijkenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jankzak, de rest waren allemaal van die rare linkjes, hier kun je gewoon op klikken en kijken
Niet zo he.quote:
Nee, dan moet ze zich meer misdragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |