SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven drugs gebruikt. Wat ben ik ook een hopeloos geval.
Misschien zijn schattige kittens beter voor in de OP?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
Er is weer een poes dood in het doodtopic.
Misschien moet je een paar voorbeelden posten voor Elflettering.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien zijn schattige kittens beter voor in de OP?
Oh, ik las deze post even verkeerdquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
Er is weer een poes dood in het doodtopic.
#trotsquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm nog iets schuiner ga zetten. Verder prima zo.
http://littlebigplanet.playstation.comquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Wat is die vogel van Henk eigenlijk?
In elkaar gebreid door verstandelijk gehandicapten?
En Efteling speelt dat regelmatig?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://littlebigplanet.playstation.com
Is een stickerset op mijn Sony Xperia.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://littlebigplanet.playstation.com
Is een stickerset op mijn Sony Xperia.
De vogel die terugkeert op het nest.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Wat is die vogel van Henk eigenlijk?
In elkaar gebreid door verstandelijk gehandicapten?
Klinkt erg als fictie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik keek net een film en daar zat dit in, zal Henk wel weer leuk vinden.
[ afbeelding ]
En dat voor een film van 20 jaar oud
Is met Kurt Russel, dus hartstikke echtquote:
Moslim-zijn een misdaad maken? In welk land is dat het geval?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is met Kurt Russel, dus hartstikke echt
Het is een futuristische film (speelt zich af in 2013, maar dat terzijdequote:Op maandag 3 augustus 2015 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moslim-zijn een misdaad maken? In welk land is dat het geval?
In de Efteling woont wel een moslim zit ik mij nu te bedenken, met zijn gestolen kleed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moslim-zijn een misdaad maken? In welk land is dat het geval?
Die oude Robocopfilm moest toch 2020 voorstellen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een futuristische film (speelt zich af in 2013, maar dat terzijde), in de US
Nee het was Escape From L.A.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die oude Robocopfilm moest toch 2020 voorstellen?
Wees dan gewoon duidelijk, dromedarisdouwer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over, kamelenkut.
Ik stel een duidelijke vraag, geitenketser.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees dan gewoon duidelijk, dromedarisdouwer.
Waarom kom je dan opeens met Robocop aanzetten, schapenpaler.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik stel een duidelijke vraag, geitenketser.
Doet hem denken aan zijn jeugd waarin hij opgroeide in de heuvels van Anatolië.quote:
Omdat ik dat wil weten. struisvogelridder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom kom je dan opeens met Robocop aanzetten, schapenpaler.
Misschien een mooi moment dat ie daar weer naartoe gaat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet hem denken aan zijn jeugd waarin hij opgroeide in de heuvels van Anatolië.
Officieel wel ja, al zijn er ook verhalen dat het veel later is, pandabonker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik dat wil weten. struisvogelridder.
En ook gewoon blijft ...quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien een mooi moment dat ie daar weer naartoe gaat.
Zweverig gedoe.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de Efteling woont wel een moslim zit ik mij nu te bedenken, met zijn gestolen kleed.
Dat kan natuurlijk niet.
Waar is moemoe als je d'r nodig hebt ...quote:
Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nu je gare groene blokjes maar weer terug.
Rebelfletterig.quote:
Eerst vond Harry die groene vakjes lelijk en dan zou ik ze nu ineens terug moeten plaatsen?quote:
Ja, dat is ook niet iets waar je die knul mee moet pestenquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eerst vond Harry die groene vakjes lelijk en dan zou ik ze nu ineens terug moeten plaatsen?![]()
Is gewoon z'n autisme weer, dat opspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |