SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 03-08-2015 07:53:12 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, TLOU uitgespeeld. Wat een geweldige ervaring![]()
![]()
![]()
Een schitterende game, in elk opzicht![]()
Kwaliteit met een hoofdletter K.
Morgenavond Left Behind spelen en daarna The Witcher 3.
Betaal de halve prijs danquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof, maar niet voor de volle prijs.
Eén van de veeeeeele variaties jaquote:
Of betaal gewoon nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:17 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Doe ik ook, moet alleen even wachten
Tja dat hoor ik meer mensen zeggen, maar zie alleen het argument "open wereld". Wat denk je dan dat er ten koste gaat door die open wereld? Kojima heeft dat altijd willen doen, maar gaf aan dat de hardware/software er niet klaar nog voor was, met deze engine kon hij eindelijk zijn ei kwijt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:38 schreef Ixnay het volgende:
Ik verwacht van Phantom Pain wel iets meer dan Ground Zeroes.
Ik kan me alleen moeilijk een open wereld MGS voorstellen, ik denk dat het ten koste gaat van alles dat MGS goed maakt. Of dat het geen MGS feel meer heeft door die open wereld.
En Metal Gear Online wordt ik eigenlijk helemaal niet enthousiast van. Het lijkt wel een verplicht onderdeel dat iedere game tegenwoordig moet hebben.
Dat mag ook wel aangezien TPP 200x (media uitspraken kuch kuch) groter is. En je hebt maar 5% van de gameplay en het arsenaal mogen ondervindenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:38 schreef Ixnay het volgende:
Ik verwacht van Phantom Pain wel iets meer dan Ground Zeroes
Viel me nu pas op dat de non-lethal weapons een aangegeven kleur hebben zoals in het echt (blauwe loop/magazijn)quote:
Ik ben nu level 14 en ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet ziequote:Op maandag 3 augustus 2015 08:55 schreef Radjan het volgende:
Net met de Elder Scrolls online begonnen, wel wennen dat er allemaal andere spelers om je heen springen als je met een missie bezig bent. Ben benieuwd of ik dit vol ga houden, ik zie nu nog geen toegevoegde waarde van het online gebeuren.
Heb je online uit staan ? Alhoewel ik niet weet of dat wel kan. Ik ben net begonnen en moet nog uit de gevangenis ontsnappen, kan zijn dat daar veel spelers bij elkaar zitten waardoor ik veel andere zie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik ben nu level 14 en ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet zie
Het is Elder Scrolls Onlinequote:Op maandag 3 augustus 2015 09:18 schreef Radjan het volgende:
[..]
Heb je online uit staan ? Alhoewel ik niet weet of dat wel kan. Ik ben net begonnen en moet nog uit de gevangenis ontsnappen, kan zijn dat daar veel spelers bij elkaar zitten waardoor ik veel andere zie.
Ik snap het nut van het online gedeelte van het spel dan ook niet maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:22 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Het is Elder Scrolls OnlineDus het is altijd online. In Coldharbor is het meestal erg druk. En in de steden zie je altijd een stuk of 5-10 mensen, buiten de steden kom je af en toe ook mensen tegen. Maar ik heb tot nu toe geen enkele interactie gehad met een non NPC. Het is niet echt nodig.
Ik zie het tot nu toe ook niet. Maar plezier heb ik er wel meequote:Op maandag 3 augustus 2015 09:24 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik snap het nut van het online gedeelte van het spel dan ook niet maar dat kan aan mij liggen.
Weet ook niet precies wat ik nou voor spel moet verwachten, als het een soort interactieve film is als Heavy Rain en Beyond: Two Souls dan denk ik dat ik Until Dawn ook wel ga halen....quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:53 schreef mtchel112 het volgende:
Until Dawn is toch zoals heavy rain? Alleen dan hele andere setting natuurlijk...
Misschien toch maar kopen
Dat is het. De acht personages kunnen allemaal leven, maar ze kunnen ook allemaal overlijden. Je keuzes hebben invloed op het verloop van het verhaal (het butterfly effect). Er zijn nog twee systemen: de band tussen de personages onderling en de karakterbeschrijvingen. Deze twee systemen veranderen door het verhaal heen en ze zorgen ook voor verschillende verlopen van het verhaal.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:15 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Weet ook niet precies wat ik nou voor spel moet verwachten, als het een soort interactieve film is als Heavy Rain en Beyond: Two Souls dan denk ik dat ik Until Dawn ook wel ga halen....
Fuck stealth. Had gewoon al mn kogels opgemaakt. Veel makkelijker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:21 schreef Rijst het volgende:
Vervelend stukje waar je met dat negertje alleen zit. IN TLOU ja
Kan niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:18 schreef Radjan het volgende:
[..]
Heb je online uit staan ? Alhoewel ik niet weet of dat wel kan. Ik ben net begonnen en moet nog uit de gevangenis ontsnappen, kan zijn dat daar veel spelers bij elkaar zitten waardoor ik veel andere zie.
- Vanaf level 10 kun je PVPen. Advies: ga daar naar toe doe dat en pak de skill tree assault op. Rapid maneuvers is handig voor sprinten. Kost je maar heel even (je moet in het begin wat quests doen die uitleggen hoe PVP werkt).quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:55 schreef Radjan het volgende:
Net met de Elder Scrolls online begonnen, wel wennen dat er allemaal andere spelers om je heen springen als je met een missie bezig bent. Ben benieuwd of ik dit vol ga houden, ik zie nu nog geen toegevoegde waarde van het online gebeuren.
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan een mmo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:24 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik snap het nut van het online gedeelte van het spel dan ook niet maar dat kan aan mij liggen.
Online TLoU?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:42 schreef Pinda555 het volgende:
Misschien eso toch maar weer ff oppakken na tlou plat te hebben.
Moet alleen de online trophys nog en dan is 43# ook weer binnen.
Welke journey ga je eerst doen?quote:
Survivor natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Welke journey ga je eerst doen?
Firefly of Hunter?
In pvp kies je factions... Firefly of Hunter en daar moet je 12 weken mee overleven(7 matches per week officiel)quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:53 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Survivor natuurlijk.
Weet niet wat je bedoelt met journey maar ga het nu starten dus zie het zo wel.
Dit spel is wel gek makkelijk. De helft van de game gewoon geskipt door tactisch rond te rennen dus heb haast niks gedood. Vooral bij dat sneeuwlevel haast niet
Dus 84 matches per factie spelen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In pvp kies je factions... Firefly of Hunter en daar moet je 12 weken mee overleven(7 matches per week officiel)
En als je een andere bent dan iemand in je friendslist kan je niet met elkaar spelen zeg maar
Na die 12 weken kan je kiezen om door te gaan of van faction te veranderen..
Er zijn guides voor dat het minder kan.. Maar dan moet je wel goed opletten wat je doet(2 leaven 1 completen)quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:30 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Dus 84 matches per factie spelen?
Ik weet nog niet goed wat ik hiervan moet denken. In principe betalen we hier in Nederland wel vaak de hoofdprijs voor digitale content, vergeleken met veel andere landen, en vooral in vergelijking met Oost-Europa zal het af en toe best veel schelen.quote:De opkomst van digitale games vergroot elk jaar. Zo kochten we enkele jaren geleden nog amper digitale games (buiten op PC), terwijl nu een zeer groot deel van de gamers ook spellen digitaal koopt voor de PlayStation 4 en Xbox One.
De Europese commissie is nu in discussie om een 'Digitale Single Market' te introduceren bij de 28 lidstaten van de EU. Concreet wilt dit zeggen dat alle digitale games op services zoals Steam, de PlayStation Store en Xbox Live dezelfde prijs krijgen in alle landen.
Men wilt dit vooral introduceren zodat kleine ontwikkelaars ook worden aangemoedigd om hun games digitaal uit te brengen buiten hun landsgrenzen om. Ook de consumenten zelf zullen hier de vruchten van plukken
The Digital Single Market initiative seeks to provide an unfettered European market for digital goods and services across all its 28 member states. Simplified and modern rules for online and digital cross-border purchases will encourage more businesses to sell online across borders and further develop digital markets such as games.
All companies – not just those selling digital video games – are finding their business models being turned upside by the digital tsunami that is passing over them. To suggest to the consumer that the cost of selling a digital product or a physical product sold via a digital outlet can vary from country to country is becoming ever more difficult to justify. Businesses suggesting otherwise are simply adopting the King Canute approach
De Europese Commissie zou deze regel graag willen invoeren tegen het einde van 2016.
Nou ja, als voor de helft van Europa opeens de digitale prijzen 2-3x zo hoog worden, terwijl de koopkracht niet meestijgt, dan komen ze denk ik in de problemen. Terwijl we hier in NL in verhouding eigenlijk al jaren teveel betalen, ook vergeleken met de USA enzo, dus dan zou het logischer zijn dat het voor ons sowieso iets goedkoper gaat worden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:48 schreef Pheno het volgende:
Je gaat er nu van uit dat ze de goedkope prijzen als advies gaan doen gelden.
Jij kijkt, luistert, leest, en speelt graag gecensureerde entertainment!?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:52 schreef Pinda555 het volgende:
Tjongejonge Yi-Long heeft ook altijd wat. Als het niet de originele stemmen is dan is het weer de censuur of anders de DLC.
Dat is hoe hij rolt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:52 schreef Pinda555 het volgende:
Tjongejonge Yi-Long heeft ook altijd wat. Als het niet de originele stemmen is dan is het weer de censuur of anders de DLC.
Boeit mij geen kut.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij kijkt, luistert, leest, en speelt graag gecensureerde entertainment!?
Lijkt me voor iedereen vrij ongewenst.
Bij Ninja Gaiden Sigma miste je de onthoofdingen. Ook vervelend.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:53 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Boeit mij geen kut. Bij TLOU was dat toch ook met het bloed etc.? Nou dat kan ik best missen.
Net een vrouwquote:
Het is vervelender als je zelf een hoofd mistquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Ninja Gaiden Sigma miste je de onthoofdingen. Ook vervelend.
Ik heb niet het idee dat je dingen met andere doet in het spel, maar ik ben er ook maar net mee begonnen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan een mmo?
Hellblade in 2016 ( http://www.hellblade.com/ )quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waren er maar meer games zo als Bloodborne.
Het verhaal an sich kun je volledig single player doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat je dingen met andere doet in het spel, maar ik ben er ook maar net mee begonnen.
Ik ben er nog steeds slecht in ondanks dat ik gister twee bazen in een avond kapot heb gemaakt maar wat kan ik mezelf hier heerlijk in verliezen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Hellblade in 2016 ( http://www.hellblade.com/ )
Alhoewel dit misschien meer ala Heavenly Sword zal worden ben ik bang.
Een Bloodborne 2 zou ik wel kunnen waarderen
Dark Souls 3 komt er aan en wordt beter dan 2.
Dat had ik ook.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds slecht in ondanks dat ik gister twee bazen in een avond kapot heb gemaakt maar wat kan ik mezelf hier heerlijk in verliezen.
Ik switch nu lekker tussen de Cane, de Holly Blade en the Blades of Mercy.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Zaterdagmorgen was voor mij altijd een goed moment. Ik heb de meeste bazen op zaterdagmorgen verslagen. Waar ik 's avonds altijd veel problemen had. En je moet wat mazzel hebben natuurlijk
nicequote:Op maandag 3 augustus 2015 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgende week donderdag komt de PES 2016 demo uit.
Goed bedrijf. Hierdoor krijgen wij die ekte parels.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:24 schreef Cikx het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)paign=european-daily
Lekker bezig Konami..
'Orwelliaanse praktijken bij Konami'quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:24 schreef Cikx het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)paign=european-daily
Lekker bezig Konami..
Is naar mijn mening ook weer een game waarbij ze de MP er gewoon bij moesten doen.quote:
Ja als ik de platinum niet wou dan was ik allang gequit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is naar mijn mening ook weer een game waarbij ze de MP er gewoon bij moesten doen.
Is gewoon pure SP game.
Een lineaire gameplay is makkelijker te regisseren. Bij een echte open wereld game gaat het altijd ten koste van de storyline en de personages. Ik heb weinig games dit echt goed zien doen. Eigenlijk geen een. Ik denk dat zelfs Kojima het met dit budget niet voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Tja dat hoor ik meer mensen zeggen, maar zie alleen het argument "open wereld". Wat denk je dan dat er ten koste gaat door die open wereld? Kojima heeft dat altijd willen doen, maar gaf aan dat de hardware/software er niet klaar nog voor was, met deze engine kon hij eindelijk zijn ei kwijt.
Dat deel heb ik (helaas) niet gespeeld.quote:Peace Walker was een een kleine look in wat hij wilde doen qua gameplay en waar hij op verder wilde borduren. Ik zie dit als Peace Walker 2.0.
Toen ik Peace Walker speelde dacht ik zelf wel van "Hoe zou dit er uit zien als volwaardige next-gen game"
Ik ga er ook niet aan beginnen denk ik. Al denk ik dat het rondrennen van rellende pubers zoals bij GTA Online, hier minder storend zal zijn.quote:MGO heb ik inderdaad ook niks mee, maar het doet niet af aan de SP aangezien het verschillende teams zijn, en de vorige MGO was goed en Succesvol (volgens MGS fans). Zal het zelf niet opstarten denk ik.
Ik heb liever een goede compacte single player storyline, die hoofdzakelijk lineair is, zoals deel 1/2/3/4, ipv een grote open lege wereld. Japanners kunnen dit gewoon niet. Ik zie ze het nu wanhopig proberen met o.a. Zelda. Doe het gewoon niet.quote:Dat mag ook wel aangezien TPP 200x (media uitspraken kuch kuch) groter is. En je hebt maar 5% van de gameplay en het arsenaal mogen ondervinden
Ik heb precies hetzelfde. Heb alle trophies behalve Hunter en Firefly, ben er ook mee gestopt, vond het gewoon niet fijn spelen. Heb wel nog Grounded uitgespeeld.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:53 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Ja als ik de platinum niet wou dan was ik allang gequit.
Wat een kut gedoe dit.
Minpunten:
- Ongebalanceerde teams
- Anno 2015 je uitrusting niet kunnen aanpassen voordat de ronde begint, maar pas nadat desbetreffende ronde voorbij is
- ND belazert je met kut missies zodat je hele progressie weggaat
- 80% van de wapens kan je niet gebruiken tenzij je er 1 eu voor betaalt in de store
- Headshots hebben geen verschil tegenover bodyshots
- Vechten met handen is waardeloos in mp
Conclusie: kutgame
Als ik een cijfer zou geven dan is het spel van een 9/10 naar een 6/10 gegaan.
Mensen met boog hebben standaard al voordeel...quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Heb alle trophies behalve Hunter en Firefly, ben er ook mee gestopt, vond het gewoon niet fijn spelen. Heb wel nog Grounded uitgespeeld.
Ik vind TLOU nog altijd 10/10 omdat je de MP gewoon kunt negeren.
Die missies kun je overigens kiezen. Als het echt om het 100% verliezen van je crew gaat moet je een makkelijke missie kiezen. Ik had dat pas later echt door.
En idd, silent takedowns zoals in de main game is bijna niet mogelijk bij de MP.
Valt wel mee hoor met die boog! Als je die wapens gekocht heb ben je wel beterquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:43 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Mensen met boog hebben standaard al voordeel...
takedowns werkt heel soms, maar meestal wordt je genakt door z'n maat ernaast of ben je gehoord omdat je moest rennen...
Handgun kansloos, rifles heb je net genoeg kogels voor 1 kill daarna ben je fucked. Hetzelfde geldt eigenlijk voor elk wapen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor met die boog! Als je die wapens gekocht heb ben je wel beter
Revolver is top... verder moet je er mee leren spelen... Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:59 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Handgun kansloos, rifles heb je net genoeg kogels voor 1 kill daarna ben je fucked. Hetzelfde geldt eigenlijk voor elk wapen.
Tis gewoon een kutgame en ik wil die plat zodat ik ervan af ben, maar zit na een hele dag pas bij fucking week 4 dag 6
Misschien oververhit? Moet hij ff afkoelen voordat hij weer aan kan. Dat is bij de meeste apparaten zo iig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:09 schreef Vault-Boy het volgende:
PS4 freezed uit het niets tijdens het spelen van Dying Light en schakelt uit en nu gaat die niet meer aan.
WTF is dit nu weer![]()
Hoop niet dat die kapot is.
Edit: Nu weer wel. Weet niet wat dat nou weer was.
Toen die weer aanging moest die wel de schijf controleren en gaf die aan dat ik error door kon sturen naar PSN.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Misschien oververhit? Moet hij ff afkoelen voordat hij weer aan kan. Dat is bij de meeste apparaten zo iig.
Beter dan TLOU MP, maar beide games speel je gewoon voor de single player, daar gaat de game om.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:48 schreef DKUp het volgende:
Uncharted Multiplayer is wel briljant trouwens
niet zoveel spannends denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met MS... Wel benieuwd waar ze mee komen
FF games altijd goed tenzij het kut gameplay heeft zoals type-0quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:30 schreef Ixnay het volgende:
FF12 krijgt een remaster.
Ondanks alle haat die het zal krijgen, kijk ik wel uit om met deze game opnieuw te beginnen.
Destijds in 2007 was ik er doorheen gerushed, weinig tijd wegens afstuderen. En daarna PS2 weggedaan.
Snap ik niet. Ben echt helemaal klaar met de remasters nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel jammer dat we nog steeds niks gehoord hebben over een eventuele Mass Effect Trilogy remaster.
En stiekem hoop ik nog steeds op een Bioshock Trilogy remaster.
Oeh nice, die zou ik nog wel een keer willen spelen. Ooit gekocht voor de PS2 maar door de gigantische PS2 backlog nooit aan toe gekomen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:30 schreef Ixnay het volgende:
FF12 krijgt een remaster.
Ondanks alle haat die het zal krijgen, kijk ik wel uit om met deze game opnieuw te beginnen.
Destijds in 2007 was ik er doorheen gerushed, weinig tijd wegens afstuderen. En daarna PS2 weggedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |