quote:
en twentequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen tegen Psv, ik noteer alvast een nederlaag
Alhoewel ik al eerder won van Feyenoord en Ajax...
Ze mogen het inderdaad wel wat gaan aanpassen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef Funel het volgende:
echt dat uit en thuis is zo'n verschil niet normaal meer.
Oefenpotje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mogen het inderdaad wel wat gaan aanpassen ja.
Aangezien het uit erg lastig is om te winnen sluit ik een nederlaag niet uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:41 schreef Zhero het volgende:
Gelijkspelletje tegen Groningen uit, niks mis mee. Nu tegen Willem II thuis, dus hopelijk drie punten
. Sorry Paxcon
.
Omdat haags_kwartiertje zoiets goed kan organiserenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat OSM ineens zo'n hype is op FOK. Drie maanden geleden kwam er geen hond op af
Pure zelfpijperij ditquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat haags_kwartiertje zoiets goed kan organiseren
Het loopt best goed ja. Wie heeft dit eigenlijk georganiseerd?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat OSM ineens zo'n hype is op FOK. Drie maanden geleden kwam er geen hond op af
Lees eens terugquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het loopt best goed ja. Wie heeft dit eigenlijk georganiseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |