Omdat hij een besloten training heeft ingesteldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:32 schreef Funel het volgende:
[..]
maar waarom denk je dat hij een TK doet?
ow dan moet mijn osm dat nog even updaten, heb namelijk een minuut geleden nog zijn team bespioneerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat hij een besloten training heeft ingesteld
Oh huh, nu kan ik het ook zien....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:33 schreef Funel het volgende:
[..]
ow dan moet mijn osm dat nog even updaten, heb namelijk een minuut geleden nog zijn team bespioneerd.
Je bent zelf raar.quote:
Appeltje eitje voor je man, je selectie is 65x beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:45 schreef Funel het volgende:
[..]
je hebt 47 miljoen gespendeerd deze ronde en nu moet je tegen mij
mijn team is net iets meer waard ja het was eerst 57 mln meer waardquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Appeltje eitje voor je man, je selectie is 65x beter.
Dan nog ga je winnen, kwalitatief veel betere selectie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:49 schreef Funel het volgende:
[..]
mijn team is net iets meer waard ja het was eerst 57 mln meer waard
2 middenvelders niet kunnen opstellen en jij speelt thuis in Abe Lenstra Stadion. Uitwedstrijden is echt niet normaal meer. ik denk dat alleen PSV uit gaat winnen vandaag. Ik probeer ook in underdog positie te zetten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan nog ga je winnen, kwalitatief veel betere selectie.
Owja ik zie het. 1 geblesseerde en 1 geschorstequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:52 schreef Funel het volgende:
[..]
2 middenvelders niet kunnen opstellen en jij speelt thuis in Abe Lenstra Stadion. Uitwedstrijden is echt niet normaal meer. ik denk dat alleen PSV uit gaat winnen vandaag. Ik probeer ook in underdog positie te zetten.
Oh laat maar, die haal ik nu al niet eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:17 schreef Funel het volgende:
[..]
Bij Financieel directeur, je doelstelling gaat daardoor wel omhoog
ja tegen PSV alle vermoeide spelers rust gegevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja ik zie het. 1 geblesseerde en 1 geschorste
Met de fitheid en moraal zit het wel goed in je selectie trouwens.
Vorig seizoen met Bayern kreeg ik absurd vaak rood, totaal 10x. Dat lijkt dit seizoen mee te vallen. Even afkloppenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:01 schreef Funel het volgende:
[..]
ja tegen PSV alle vermoeide spelers rust gegevenAlleen de rode kaart in de 2e! minuut was funest. Kan vandaag ook zomaar gebeuren, is namelijk dezelfde scheids.
Zie je vaak wel wie wat belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:09 schreef GwaiLow het volgende:
Succes zometeen mannen.
Vind het altijd zo dom dat je vaak voor de beker tegen iemand speelt en daarna direct weer tegen dezelfde.
TOP!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Instellingen voor volgend seizoen al gedaan.
- Engeland
- Eigen vermogen niet toegestaan
- Bekertoernooi wordt gespeeld
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Instellingen voor volgend seizoen al gedaan.
- Engeland
- Eigen vermogen niet toegestaan
- Bekertoernooi wordt gespeeld
gratz met overwinningquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig seizoen met Bayern kreeg ik absurd vaak rood, totaal 10x. Dat lijkt dit seizoen mee te vallen. Even afkloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |