7?!?!quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thern, 7 wedstrijden
Larsson, 7 wedstrijden
Maar ze zijn niet je beste spelers dus dat is wel een positief puntjequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beide waren 100% fit en 100% moraal
Bedankt hé
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:24 schreef RRuben het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet je beste spelers dus dat is wel een positief puntje
Denk dat degene die zei dat er bijna allemaal top managers meedoen gelijk heeft. Weet niet meer wie dat was eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:27 schreef Vasion het volgende:
Het is allemaal wel wat intenser tov de Bundesliga zeg
was ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat degene die zei dat er bijna allemaal top managers meedoen gelijk heeft. Weet niet meer wie dat was eigenlijk.
4-5 miljoen volgens mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet iemand hoeveel geld je eigenlijk ongeveer kan verwachten als je om extra geld vraagt?
Soms ook alleen rente en geen doelstellingverhogingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:17 schreef Funel het volgende:
[..]
Bij Financieel directeur, je doelstelling gaat daardoor wel omhoog
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog maar 3 oorspronkelijke spelers in m'n selectie
Die eerste opmerking, daar schrok de manager van ajax vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:23 schreef Paxcon het volgende:
Gaat Ajax nou thuis op trainingskamp tegen mij
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Die eerste opmerking, daar schrok de manager van ajax van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |