Lunch doe ik ook op dezelfde manier.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Over saai of voorspelbaar eten: voor mij werkt dat ook wel goed.. voorspelbaar that is... saai is het niet. Ik maak keuze uit crackers of kwark voor ontbijt waarin de topping/beleg voor variatie zorgt. Ik maak 3-4 porties van dezelfde salade door de week, waarbij de salade zelf spannend genoeg is om niet te vervelen na 2-3 keer.. Maar wel herhaling en eenvoud wat keuzemogelijkheden betreft. Voorkomt onverantwoorde uitstapjes
Boel bewegingquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
Welkom terug kwak
We hebben vandaag gezondigd met snackbar.Maar daar tegenover staat als S 3,5 uur fietsen en een uur of 2 wandelen. Vriendlief ligt nu te slapen op de bank.
Hij is lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik voor lunch deze week een variatie hier op maak: http://www.organizeyourse(...)aco-mason-jar-salad/Even kijken hoe ik dat goed ga houden allemaal vooral (avocado..) En wat ik als dressing doe. Ik vind blauwe kaas dressing altijd erg lekker bij mexicaanse salade.. beter dan gekochte salsa zoals in dit recept
Ok, ze zijn toch nooit boterzacht als je ze koopt dus dan komt dat goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is lekkerOok al eens gemaakt en de avocado hield zich wonderwel prima. Was niet een héél rijpe die ik er voor heb gebruikt.
Ik heb een potje milde salsasaus gebruiktquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ze zijn toch nooit boterzacht als je ze koopt dus dan komt dat goed.
Maar ik pas het recept dus wel flink aan heDus of het dan nóg lekker is moeten we maar afwachten
Ik twijfel nog of ik zelf salsa maak of blauwekaasdressing..quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een potje milde salsasaus gebruiktDus geen idee hoe het met een zelf gemaakte dressing smaakt. Vast ook heel lekker
Geniet nou gewoon van het uit eten gaan en compenseer dat de rest van de weekquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:54 schreef Barreltje het volgende:
verdere planning deze week:
Di: uit eten in voorburg wat zijn nou de gezonde keuzes?
Wo: bij m'n schoonouders eten dus groente vlees aardappelen --> gezond opscheppen is de uitdaging
Do : Vis met aardappelpuree en spinazie
vr : Pasta Pesto
OF, je handhaaft jezelf komende maand en daarna, als je weet dat het makkelijker is, ga je er weer hard tegen aanquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom terug en succes kwak!
Ik kom moeilijk bijgelezen dus ik doe een brutale aanhaak. Ik merk de laatste tijd dat als ik eens lekker naar beneden schiet in gewicht, ik de teugels te ver laat vieren in het weekend, waardoor ik uiteindelijk weer omhoog schiet en per saldo niks bereik. Ik blijf dus echt moeite houden met verjaardagen, feestjes en bbq's en daar zitten juli en augustus natuurlijk vol meeeigenlijk wil ik een maand lang de teugels goed aantrekken om weer onder die 80 te gaan komen!
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Genoeg lekkere 'gezonde' keuzes op dat menu. Zou de hamburger en bijvoorbeeld de spare ribs niet doen als je echt op wilt letten, maar verder gewoon kiezen wat je lekker vindt, stoppen als je genoeg gehad hebt (niet als je vol zit, dat signaal komt veel later!) en opgelost.
Goed ontbijten en lunchen voor je weggaat, en kleine porties nemen/proberen, en dus ook niet eten tot je vol zit, maar tot je ziet dat je genoeg gehad hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom terug en succes kwak!
Ik kom moeilijk bijgelezen dus ik doe een brutale aanhaak. Ik merk de laatste tijd dat als ik eens lekker naar beneden schiet in gewicht, ik de teugels te ver laat vieren in het weekend, waardoor ik uiteindelijk weer omhoog schiet en per saldo niks bereik. Ik blijf dus echt moeite houden met verjaardagen, feestjes en bbq's en daar zitten juli en augustus natuurlijk vol meeeigenlijk wil ik een maand lang de teugels goed aantrekken om weer onder die 80 te gaan komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |