Botteghin vind ik inderdaad een goede breedte versterking. Wordt niet voor niets door vrijwel alle "voetbalkenners" tot de beste centrale verdedigers in de eredivisie gerekend.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hebben we hier toch al een paar keer geconcludeerd met zijn allen (behalve tomatenboer)?
Gebrek aan eigen mening? Jij lult hier de 'voetbalkenners' naar de mondquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Botteghin vind ik inderdaad een goede breedte versterking. Wordt niet voor niets door vrijwel alle "voetbalkenners" tot de beste centrale verdedigers in de eredivisie gerekend.
Maar tegenwoordig wordt iedereen hier meteen tot middelmaat bestempeld en de rest lult elkaar een beetje na bij gebrek aan een eigen mening.
Dat jullie het eens zijn met gebruikelijke trollen in het Feyenoord topic is ook veelzeggend.
Maar we zullen zien of hij zo slecht is als iedereen beweerd hé.
Ik kan het woord naief niet meer horen.quote:
Nee, want die gasten hebben niet altijd gelijk natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gebrek aan eigen mening? Jij lult hier de 'voetbalkenners' naar de mond
Tja, wat kan Gio anders zeggen? Hij kan moeilijk zeggen dat het allemaal vreselijk kut is en ie er eigenlijk al geen heil meer in ziet. Want dat zag ik zaterdag wel een beetje in zijn ogen. Geschrokken van het niveau.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan het woord naief niet meer horen.
Het was gewoon belachelijk slecht en onsamenhangend.
Aan de andere kant wel fijn als tegenstanders ons gaan onderschatten.
True. Maar ik vind dat er soms best mag worden uitgesproken dat het gewoon slecht was, zonder eufemismen en verzachtende omstandigheden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, wat kan Gio anders zeggen? Hij kan moeilijk zeggen dat het allemaal vreselijk kut is en ie er eigenlijk al geen heil meer in ziet. Want dat zag ik zaterdag wel een beetje in zijn ogen. Geschrokken van het niveau.
Ik hoop dat dat zo blijkt te zijn, maar ik denk dat hij te traag is voor de manier hoe we willen spelen. En als ik dan hem dan nu bij die goal van gisteren geklopt zie worden op wat zijn kwaliteit moet zijn (duels winnen), stemt mij dat sceptisch.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, want die gasten hebben niet altijd gelijk natuurlijk.
Maar je kunt niet ontkennen dat iedereen elkaar nalult over 'middelmaat'.
Ik zou zweren dat er heden ten dagen ook zo over Van Wonderen, Paauwe, Konterman, Bosvelt en Van Gastel zou worden gesproken door de middelmaat roepers.
Maar over het algemeen is Botteghin gewoon een prima bruikbare, betrouwbare en degelijke verdediger hoor. Voor de breedte welteverstaan.
Jij bent toch de topictroll?quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Botteghin vind ik inderdaad een goede breedte versterking. Wordt niet voor niets door vrijwel alle "voetbalkenners" tot de beste centrale verdedigers in de eredivisie gerekend.
Maar tegenwoordig wordt iedereen hier meteen tot middelmaat bestempeld en de rest lult elkaar een beetje na bij gebrek aan een eigen mening.
Dat jullie het eens zijn met gebruikelijke trollen in het Feyenoord topic is ook veelzeggend.
Maar we zullen zien of hij zo slecht is als iedereen beweerd hé.
Daar ben ik ook bang voor ja. Dat Gio een te lieve aanpak heeft. Maarja, we gaan het zien zaterdag tegen Utrecht. Dat is natuurlijk wel een niveau als Southampton en Olympiakos. De voorbereiding an sich belooft in ieder geval weinig goeds.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
True. Maar ik vind dat er soms best mag worden uitgesproken dat het gewoon slecht was, zonder eufemismen en verzachtende omstandigheden.
Maar ik zag de eerste helft ook de schrik en paniek in de ogen van Gio.
Die gaat dat nooit binnen een week op de rails krijgen natuurlijk.
Ik denk ook dat dit elftal behoefte heeft aan een trainer die alles tot de details voorkauwd, de boel strak houdt en geen ruimte geeft voor eigen initiatief. Daar is deze groep schijnbaar niet aan toe.
Dus ik hoop dat Gio zijn relaxte benadering snel omgooit naar een meer disciplinerende aanpak.
We verloren ook van VVV Venlo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Dat Gio een te lieve aanpak heeft. Maarja, we gaan het zien zaterdag tegen Utrecht. Dat is natuurlijk wel een niveau als Southampton en Olympiakos. De voorbereiding an sich belooft in ieder geval weinig goeds.
Veelzeggend als een serieuze en inhoudelijk poster als ik als troll wordt weggezet.quote:
Verdedigend ben ik niet zo onder de indruk van Utrecht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Dat Gio een te lieve aanpak heeft. Maarja, we gaan het zien zaterdag tegen Utrecht. Dat is natuurlijk wel een niveau als Southampton en Olympiakos. De voorbereiding an sich belooft in ieder geval weinig goeds.
Ik ook niet. Maar feit is dat ons scorend vermogen bedroevend laag is. En onze verdediging ook niet om over naar huis te schrijven is. Wat dat aan gaat kon ik me gisteren wel vinden in wat ze zeiden bij Studio Jood. Wanneer Kramer mocht komen zou je oneindig veel meer aan een Boetius hebben dan aan Kazim.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verdedigend ben ik niet zo onder de indruk van Utrecht.
Ze hebben wel een aardig middenveld en natuurlijk Haller die amateuristisch verdedigen genadeloos zal afstraffen.
Maar ik waag me niet aan een voorspelling qua uitslag.
Je moet je ergens aan vasthouden natuurlijk, al is het een fantasie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:42 schreef Happel het volgende:
Zaterdag op het vak zeiden we al dat Gio dit gewoon expres doet om de concurrentie zand in de ogen te strooien. Aankomende wedstrijd wordt het gewoon 5-0.
Ik vind het zo zonde dat voorin voor middelmaat gegaan wordt (Kramer) terwijl er nu eindelijk een pot met geld is om daar een goede, talentvolle, spits te kopen. Al is er misschien achter de schermen wel iets bezig..quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar feit is dat ons scorend vermogen bedroevend laag is. En onze verdediging ook niet om over naar huis te schrijven is. Wat dat aan gaat kon ik me gisteren wel vinden in wat ze zeiden bij Studio Jood. Wanneer Kramer mocht komen zou je oneindig veel meer aan een Boetius hebben dan aan Kazim.
Deze week nog maar even afwachten wat er gebeurt op de transfermarkt. Ik vermoed dat ze beide nog wel gaan komen, Kramer & Botteghin.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Veelzeggend als een serieuze en inhoudelijk poster als ik als troll wordt weggezet.
Of mag je hier alleen posten als je de gangbare meningen deelt?
Ik ga er maar vanuit dat je maar wat zit te fucken.
quote:
Eerst nog maar eens even de zonden overdenken en goed voorbereiden.quote:Feyenoord begint vandaag (maandag) aan de laatste week van de voorbereiding op de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht van aankomende zaterdag. In de aanloop naar de competitiestart staan er voor de selectie van Giovanni van Bronckhorst nog vier groepstrainingen op het programma, waarvan de eerste maandagochtend vanaf 10.30 uur wordt afgewerkt.
Dinsdag en donderdag traint Feyenoord om dezelfde tijd op Varkenoord. Deze oefensessies zijn evenals die van maandag openbaar en vrij toegankelijk voor publiek. De afsluitende training (vrijdag 7 augustus) voor het duel met FC Utrecht is besloten en daarmee niet toegankelijk voor publiek en pers. Woensdag heeft de selectie een rustdag.
Voor de ontmoeting met FC Utrecht in De Kuip zijn nog kaarten beschikbaar. Steun jij de ploeg van Giovanni van Bronckhorst in de jacht op de eerste drie punten van het seizoen? Verzeker jezelf dan nu van een plek in het stadion! Kijk voor alle informatie over de kaartverkoop of om direct een kaartje te bestellen op www.feyenoord.nl/tickets. Feyenoord – FC Utrecht begint zaterdag 8 augustus om 20.45 uur.
Je zou bijna hopen dat de wedstrijd een week wordt uitgesteld.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
[..]
Eerst nog maar eens even de zonden overdenken en goed voorbereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |