Nee. Het gaat vooral over het weinig kleding aanhebben. Dan schep je een beeld.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:38 schreef Casiotone het volgende:
[..]
dan kijken ze niet verder dan hun neus is want het staat er ook vol met van top tot teen bekleedde mensen
De pride is niet de parade. De parade is het feestje aan het einde van meer dan een week Pride.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het zorgt voor zichtbaarheid, maar niet voor meer acceptatie. De doelstelling zou moeten zijn 'wij streven ernaar een leuk feest neer te zetten waarin het homozijn centraal staat en wordt gevierd'. Dat past beter bij wat ze doen.
Ach, dat beeld zit er toch al in. Dat krijg je er bij mensen als jij echt niet uit. Net was het nog naakt, nu is het weinig kleding. Je bent strohalmen aan het vastklampen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:40 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Nee. Het gaat vooral over het weinig kleding aanhebben. Dan schep je een beeld.
Of ze zich wel of niet houden aan hun doelstelling is een pietluttigheid. Zichtbaarheid = acceptatie is een belachelijke aanname. Zichtbaarheid is homoseksuelen op televisie in series, een homoseksuele minister of een openlijk homoseksuele leraar. Zichtbaarheid is niet schaars gekleed dansen op een boot met de boodschap 'je hebt het maar te accepteren'. Dat leidt tot schijnacceptatie en trekt allerlei politiek correcte politici en organisaties aan die één dag in het jaar kunnen laten zien hoe geweldig tolerant ze zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat doen ze dan ook. Die parade is er een onderdeel van. En zij zeggen dat zichtbaarheid voor acceptatie zorgt. Daar kun je het over hebben maar het is dus niet in strijd met hun doelstelling.
Wat er vooral naar boven komt is een hoop haat en schijnheiligheid. Het is goed om dat zichtbaar te hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Of ze zich wel of niet houden aan hun doelstelling is een pietluttigheid. Zichtbaarheid = acceptatie is een belachelijke aanname. Zichtbaarheid is homoseksuelen op televisie in series, een homoseksuele minister of een openlijk homoseksuele leraar. Zichtbaarheid is niet schaars gekleed dansen op een boot met de boodschap 'je hebt het maar te accepteren'. Dat leidt tot schijnacceptatie en trekt allerlei politiek correcte politici en organisaties aan die één dag in het jaar kunnen laten zien hoe geweldig tolerant ze zijn.
Kortom, je zoekt een excuus om het niet te hoeven accepteren... Bijna 90 boten varen er mee, waar niet eens 10% van bezet was met halfnaakte mensen, maar dan is dat kleine stukje genoeg om alles overboord te gooien en niet verder te kijken dan je neus lang is. Dat is hetzelfde als zeggen dat je roodharigen niet accepteert omdat je er twee op TV hebt gezien die rondliepen zonder shirt...quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:40 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Nee. Het gaat vooral over het weinig kleding aanhebben. Dan schep je een beeld.
Als je doel is andere uitmaken voor homofoob wel. Als je doel is de acceptatie te vergroten zodat het klimaat voor homoseksuelen verbetert, dan niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:45 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wat er vooral naar boven komt is een hoop haat en schijnheiligheid. Het is goed om dat zichtbaar te hebben.
Dan is het de schuld van de media. Kijk maar wat voor foto's er altijd in de krant verschijnen over dit feest.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Kortom, je zoekt een excuus om het niet te hoeven accepteren... Bijna 90 boten varen er mee, waar niet eens 10% van bezet was met halfnaakte mensen, maar dan is dat kleine stukje genoeg om alles overboord te gooien en niet verder te kijken dan je neus lang is. Dat is hetzelfde als zeggen dat je roodharigen niet accepteert omdat je er twee op TV hebt gezien die rondliepen zonder shirt...
Ik heb naakt niet genoemd. Daarnaast moet je even uitleggen wat mijn beeld is. Normaal commentaar mag blijkbaar niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ach, dat beeld zit er toch al in. Dat krijg je er bij mensen als jij echt niet uit. Net was het nog naakt, nu is het weinig kleding. Je bent strohalmen aan het vastklampen.
Je wordt alleen uitgemaakt voor homofoob als daar aanleiding toe is...quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als je doel is andere uitmaken voor homofoob wel. Als je doel is de acceptatie te vergroten zodat het klimaat voor homoseksuelen verbetert, dan niet.
't is maar wat je normaal vindt...quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik heb naakt niet genoemd. Daarnaast moet je even uitleggen wat mijn beeld is. Normaal commentaar mag blijkbaar niet.
Je wordt al vrij snel uitgemaakt voor homofoob. Je kunt prima voor homorechten en homo-acceptatie zijn, maar deze parade verafschuwen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:48 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je wordt alleen uitgemaakt voor homofoob als daar aanleiding toe is...
Aldus 'homofoob' Gerard Reve.quote:"Godverdomme! Mannen op praalwagens, met kettingen en zwepen. Ik geneer me als ik zoiets zie. Vieze dikzakken, met alleen een beetje naaigaren om of touwtjes aan. Echt beschamend."
Ik zoek geen excuus. Ik vind het gewoon niets en als ik een homo was zou ik mij schamen. Dat doen bepaalde homo's dus ook.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Kortom, je zoekt een excuus om het niet te hoeven accepteren... Bijna 90 boten varen er mee, waar niet eens 10% van bezet was met halfnaakte mensen, maar dan is dat kleine stukje genoeg om alles overboord te gooien en niet verder te kijken dan je neus lang is. Dat is hetzelfde als zeggen dat je roodharigen niet accepteert omdat je er twee op TV hebt gezien die rondliepen zonder shirt...
Verafschuwen nog wel. Aparte woordkeus... In een zeer select geval zul je gelijk hebben. In de overige 99.9% van de gevallen wordt het gebruikt als een kapstok. Je hoeft alleen dit topic maar even door te lezen. De schijnheiligheid klotst er aan alle kanten tussenuit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je wordt al vrij snel uitgemaakt voor homofoob. Je kunt prima voor homorechten en homo-acceptatie zijn, maar deze parade verafschuwen.
Geef aan waar het niet normaal is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:48 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
't is maar wat je normaal vindt...
Nee. Wat er vanaf klotst is dat je geen commentaar mag hebben als niet homofoob iemand.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Verafschuwen nog wel. Aparte woordkeus... In een zeer select geval zul je gelijk hebben. In de overige 99.9% van de gevallen wordt het gebruikt als een kapstok. Je hoeft alleen dit topic maar even door te lezen. De schijnheiligheid klotst er aan alle kanten tussenuit.
Als dat commentaar op niets behalve vooroordelen en andere onzin is gebaseerd is, tsja...quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:55 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Nee. Wat er vanaf klotst is dat je geen commentaar mag hebben als niet homofoob iemand.
Welke vooroordelen? Ik ga normaal om met mensen die homo zijn. Ik heb alleen niets met zo'n parade.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:59 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Als dat commentaar op niets behalve vooroordelen en andere onzin is gebaseerd is, tsja...
Hij scheert zelf alles over een kam of je bent voor de parade of je bent homofoob.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:03 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Welke vooroordelen? Ik ga normaal om met mensen die homo zijn. Ik heb alleen niets met zo'n parade.
Uhh...nee.. maar leuke pogingquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij scheert zelf alles over een kam of je bent voor de parade of je bent homofoob.
Dat er homo's zijn die de parade afkeuren daar reageert hij niet op.
Precies.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij scheert zelf alles over een kam of je bent voor de parade of je bent homofoob.
acceptatie bereiken door het extravagantere deel van de homo's te negeren gaat ook niet werken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als je doel is andere uitmaken voor homofoob wel. Als je doel is de acceptatie te vergroten zodat het klimaat voor homoseksuelen verbetert, dan niet.
Oneens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:19 schreef Casiotone het volgende:
[..]
acceptatie bereiken door het extravagantere deel van de homo's te negeren gaat ook niet werken.
De pride is er toch voor om de diversiteit te vieren en te laten zien dat alle soorten homo's er (mogen) zijn, van burgerlullen tot travestieten tot leernichten.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:03 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Welke vooroordelen? Ik ga normaal om met mensen die homo zijn. Ik heb alleen niets met zo'n parade.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Get a room, you two.quote:
Doen alsof er onder homoseksuelen alleen burgerlullen zijn, zorgt op zijn hoogst voor schijnacceptatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |