abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154845217
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:38 schreef Casiotone het volgende:

[..]

dan kijken ze niet verder dan hun neus is want het staat er ook vol met van top tot teen bekleedde mensen
Nee. Het gaat vooral over het weinig kleding aanhebben. Dan schep je een beeld.
pi_154845230
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:35 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Het zorgt voor zichtbaarheid, maar niet voor meer acceptatie. De doelstelling zou moeten zijn 'wij streven ernaar een leuk feest neer te zetten waarin het homozijn centraal staat en wordt gevierd'. Dat past beter bij wat ze doen.
De pride is niet de parade. De parade is het feestje aan het einde van meer dan een week Pride.
pi_154845263
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:40 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Ach, dat beeld zit er toch al in. Dat krijg je er bij mensen als jij echt niet uit. Net was het nog naakt, nu is het weinig kleding. Je bent strohalmen aan het vastklampen.
pi_154845300
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat doen ze dan ook. Die parade is er een onderdeel van. En zij zeggen dat zichtbaarheid voor acceptatie zorgt. Daar kun je het over hebben maar het is dus niet in strijd met hun doelstelling.
Of ze zich wel of niet houden aan hun doelstelling is een pietluttigheid. Zichtbaarheid = acceptatie is een belachelijke aanname. Zichtbaarheid is homoseksuelen op televisie in series, een homoseksuele minister of een openlijk homoseksuele leraar. Zichtbaarheid is niet schaars gekleed dansen op een boot met de boodschap 'je hebt het maar te accepteren'. Dat leidt tot schijnacceptatie en trekt allerlei politiek correcte politici en organisaties aan die één dag in het jaar kunnen laten zien hoe geweldig tolerant ze zijn.
pi_154845337
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:43 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Of ze zich wel of niet houden aan hun doelstelling is een pietluttigheid. Zichtbaarheid = acceptatie is een belachelijke aanname. Zichtbaarheid is homoseksuelen op televisie in series, een homoseksuele minister of een openlijk homoseksuele leraar. Zichtbaarheid is niet schaars gekleed dansen op een boot met de boodschap 'je hebt het maar te accepteren'. Dat leidt tot schijnacceptatie en trekt allerlei politiek correcte politici en organisaties aan die één dag in het jaar kunnen laten zien hoe geweldig tolerant ze zijn.
Wat er vooral naar boven komt is een hoop haat en schijnheiligheid. Het is goed om dat zichtbaar te hebben.
  zondag 2 augustus 2015 @ 17:45:56 #131
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_154845363
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:40 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Kortom, je zoekt een excuus om het niet te hoeven accepteren... Bijna 90 boten varen er mee, waar niet eens 10% van bezet was met halfnaakte mensen, maar dan is dat kleine stukje genoeg om alles overboord te gooien en niet verder te kijken dan je neus lang is. Dat is hetzelfde als zeggen dat je roodharigen niet accepteert omdat je er twee op TV hebt gezien die rondliepen zonder shirt...
put
your
clothes
on!
pi_154845369
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:45 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Wat er vooral naar boven komt is een hoop haat en schijnheiligheid. Het is goed om dat zichtbaar te hebben.
Als je doel is andere uitmaken voor homofoob wel. Als je doel is de acceptatie te vergroten zodat het klimaat voor homoseksuelen verbetert, dan niet.
  zondag 2 augustus 2015 @ 17:47:14 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154845404
quote:
15s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:45 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Kortom, je zoekt een excuus om het niet te hoeven accepteren... Bijna 90 boten varen er mee, waar niet eens 10% van bezet was met halfnaakte mensen, maar dan is dat kleine stukje genoeg om alles overboord te gooien en niet verder te kijken dan je neus lang is. Dat is hetzelfde als zeggen dat je roodharigen niet accepteert omdat je er twee op TV hebt gezien die rondliepen zonder shirt...
Dan is het de schuld van de media. Kijk maar wat voor foto's er altijd in de krant verschijnen over dit feest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154845405
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:42 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ach, dat beeld zit er toch al in. Dat krijg je er bij mensen als jij echt niet uit. Net was het nog naakt, nu is het weinig kleding. Je bent strohalmen aan het vastklampen.
Ik heb naakt niet genoemd. Daarnaast moet je even uitleggen wat mijn beeld is. Normaal commentaar mag blijkbaar niet.
pi_154845431
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:46 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Als je doel is andere uitmaken voor homofoob wel. Als je doel is de acceptatie te vergroten zodat het klimaat voor homoseksuelen verbetert, dan niet.
Je wordt alleen uitgemaakt voor homofoob als daar aanleiding toe is...
pi_154845443
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:47 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Ik heb naakt niet genoemd. Daarnaast moet je even uitleggen wat mijn beeld is. Normaal commentaar mag blijkbaar niet.
't is maar wat je normaal vindt...
pi_154845509
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je wordt alleen uitgemaakt voor homofoob als daar aanleiding toe is...
Je wordt al vrij snel uitgemaakt voor homofoob. Je kunt prima voor homorechten en homo-acceptatie zijn, maar deze parade verafschuwen.

quote:
"Godverdomme! Mannen op praalwagens, met kettingen en zwepen. Ik geneer me als ik zoiets zie. Vieze dikzakken, met alleen een beetje naaigaren om of touwtjes aan. Echt beschamend."
Aldus 'homofoob' Gerard Reve.
pi_154845604
quote:
15s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:45 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik zoek geen excuus. Ik vind het gewoon niets en als ik een homo was zou ik mij schamen. Dat doen bepaalde homo's dus ook.
pi_154845626
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je wordt al vrij snel uitgemaakt voor homofoob. Je kunt prima voor homorechten en homo-acceptatie zijn, maar deze parade verafschuwen.

Verafschuwen nog wel. Aparte woordkeus... In een zeer select geval zul je gelijk hebben. In de overige 99.9% van de gevallen wordt het gebruikt als een kapstok. Je hoeft alleen dit topic maar even door te lezen. De schijnheiligheid klotst er aan alle kanten tussenuit.
pi_154845627
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

't is maar wat je normaal vindt...
Geef aan waar het niet normaal is.
pi_154845658
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Verafschuwen nog wel. Aparte woordkeus... In een zeer select geval zul je gelijk hebben. In de overige 99.9% van de gevallen wordt het gebruikt als een kapstok. Je hoeft alleen dit topic maar even door te lezen. De schijnheiligheid klotst er aan alle kanten tussenuit.
Nee. Wat er vanaf klotst is dat je geen commentaar mag hebben als niet homofoob iemand.
pi_154845767
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:55 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Nee. Wat er vanaf klotst is dat je geen commentaar mag hebben als niet homofoob iemand.
Als dat commentaar op niets behalve vooroordelen en andere onzin is gebaseerd is, tsja...
pi_154845868
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:59 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Als dat commentaar op niets behalve vooroordelen en andere onzin is gebaseerd is, tsja...
Welke vooroordelen? Ik ga normaal om met mensen die homo zijn. Ik heb alleen niets met zo'n parade.
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:11:03 #144
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154846066
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:03 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Welke vooroordelen? Ik ga normaal om met mensen die homo zijn. Ik heb alleen niets met zo'n parade.
Hij scheert zelf alles over een kam of je bent voor de parade of je bent homofoob.

Dat er homo's zijn die de parade afkeuren daar reageert hij niet op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154846092
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hij scheert zelf alles over een kam of je bent voor de parade of je bent homofoob.

Uhh...nee.. maar leuke poging :D
pi_154846116
quote:

[..]

Precies.
pi_154846265
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:46 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

acceptatie bereiken door het extravagantere deel van de homo's te negeren gaat ook niet werken.
De pride is er toch voor om de diversiteit te vieren en te laten zien dat alle soorten homo's er (mogen) zijn, van burgerlullen tot travestieten tot leernichten.
pi_154846280
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:19 schreef Casiotone het volgende:

[..]

acceptatie bereiken door het extravagantere deel van de homo's te negeren gaat ook niet werken.
De pride is er toch voor om de diversiteit te vieren en te laten zien dat alle soorten homo's er (mogen) zijn, van burgerlullen tot travestieten tot leernichten.
Oneens.
pi_154846288
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:03 schreef mastertephon het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:13 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Precies.
Get a room, you two. :D

Maarreh, dat jullie wat homo's kennen die de parade niet geweldig vinden maakt jullie onzin niet meteen minder onzinnig, hoor. Jullie lopen beiden pertinente onwaarheden te verkondigen en hangen de hele homogemeenschap op aan twee bootjes met leernichten en de rest liegen jullie bij elkaar. Tsja, if it walks like a duck, looks like a duck and quacks like a duck, dan is het waarschijnlijk een homofoobje ja, alleen zitten jullie nog in de kast...
pi_154846336
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:20 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Oneens.
Doen alsof er onder homoseksuelen alleen burgerlullen zijn, zorgt op zijn hoogst voor schijnacceptatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')