SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja. Seizoen begon veelbelovend, maar ep 3 vond ik echt gênant slecht en de rest erna werkt ook niet lekker. Het lijkt heel erg mainstream te moeten worden ofzo met Fox Moody, leuke popmuziekjes en bizar veel bijrollen voor comedians die geen van allen uit de verf komen. Mysterie, conspiracies, spanning....niks van dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:27 schreef planethugo het volgende:
meh vond er niet zoveel aan, het is me allemaal te luchtig. Echt spannend is het al 3 afleveringen niet geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik over na zitten denken, maar is het niet zo dat Mulder verder is gegaan als Hank Moody en nu dus weer andersom? Het is al een poosje geleden dat ik de originele X-files heb gezien maar in mijn herinnering was Mulder toen ook al een beetje zoals nu, zoals Moody dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Man man man, wat is dit. Alsof Duchovny weer vrolijk verder gaat als Hank Moody van Californication..
Mag hopen van niet. Maar dacht inderdaad hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
Wie weet is dit, met Miller en Einstein een opmaat naar een reboot van de serie met deze twee in de hoofdrol.
Dat riep mister_d zo ongeveer in de eerste minuut dat ze in beeld kwamen. Denk niet dat ik zou kijken....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
Wie weet is dit, met Miller en Einstein een opmaat naar een reboot van de serie met deze twee in de hoofdrol.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:45 schreef DaMart het volgende:
Anders eindigen ze even met een grote cliffhanger![]()
.
Hopelijk betekent dit dat er nog een volgend seizoen komt, want stoppen na dit einde zou eigenlijk wel heel wreed zijn voor de fans (ik wil in ieder geval; weten hoe het verder gaat)
. Een nieuw seizoen betekent dan ook dat dit seizoen een mooie opbouw is geweest naar meer, maar als er geen seizoen 11 komt, dan hadden ze mijns inziens meer kunnen en moeten doen met de mythologie dit seizoen en deze verhaallijn al waardig moeten afsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote kans, op voorwaarde dat Duchovny en Anderson te porren zijn voor een vervolg mini serie. Maar ik heb de indruk dat dat wel goed moet komen.twitter:TVGrimReaper twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 17:10:14#TheXFiles finale ratings (2.4) rise. The reaper has it likely renewed. Fox will certainly try their best. reageer retweet
Toffe finale, bazenserie!lekker faxen heel de dag echt genot
Niet haten op Firestormquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:27 schreef Dizer het volgende:
Wat is er nou in Godsnaam gebeurt met aflevering 5?
Het begon zo veelbelovend... totdat Mulder een trip ging maken
En inderdaad, zien we nou de volledige cast voor S11? Of de nieuwe Mulder en Scully zonder David en Gillian? Lauren Ambrose vind ik een leuke actrice (SFU) maar die gast is niet echt overtuigend en te glad..
Aflevering 6 was fenominaal. Alleen klote einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |