abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154872589
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Anti Maliki is niet pro ISIS, de meeste soenniti(sche stammen) zijn geen kandidaat in de strijd.
Dat isis uitsluitend sunni bondgenoten heeft zegt niets over de grotere groep dat onder hun bewind is gevallen. Ze stonden erbij en keken er naar is geen argument, Baghdad zelf heeft zelfs vrij laat gereageerd terwijl daar toch wel de grootste Iraakse strijdmachten uitgerust zijn, die overigens verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van het hele land en bevolking.
Soennie stammen:

Tegen de Irakese leger kunnen ze wel vecht, waarom vechten ze niet tegen Daesh ? Ze zijn broeders ;)

quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

behalve dan dat het helemaal niet de verantwoordelijkheid is van de politie
Politie vecht in andere provincies ook gewoon mee tegen Daesh. In Soenni provincies bestaat de politie uit Soennieten en die steunen meestal Daesh in plaats van de Irakese leger te steunen, want leger is "safawi" "Rafidi" .............
  maandag 3 augustus 2015 @ 18:26:56 #102
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154873006
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:51 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

?

[..]

Meeste Soennie stammen werken al vanaf 2004 samen met ISIS.

[..]
Nogmaals, ik zou graag je bronnen voor die statements zien.

Er zijn genoeg soennieten die wel met de Iraakse troepen meevechten. Genoeg soennietische stammen die weerstand bieden.

Ja, er zijn er ook genoeg die oproepen tot het steunen van AlQaeda en ISIS en die zullen te zijner tijd allemaal berecht moeten worden, maar wat is het nut ervan om soennieten tegen sjiieten op te zetten?

Wie word er beter van?

Fadhlallah zei:

quote:
"I ask all people… regarding the Sunni-Shi'ite issue… has cursing and insulting each other's beliefs and symbols done you any good?! Have the Sunnis become Shi'ites?! Have the Shi'ites become Sunnis?! Actually, all what such means has led to is alienation, division and the weakening of Islam and Muslims" - Sayyed Muhammad Hussain Fadlallah (ra)
quote:
Ja, niet vechten en niet doodgaan, maar hun Christelijke,Sjiietische en Yezidische buren werden afgeslacht. Maar dat is niet erg want ze zijn geen Soennieten. ^O^
En hoe zijn wij beter als we oproepen tot het platbombarderen van een hele stad omdat er soennieten in die stad waren die meewerkte. Ongeacht of ze dat nu gedwongen of vrijwillig deden.
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopien, opnamen etc.
pi_154873182
quote:
sorry, maar heb je uit uberhaupt gelezen wat er in mijn reactie staat?
pi_154873964
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:26 schreef Smack-a-jack het volgende:

Nogmaals, ik zou graag je bronnen voor die statements zien.

quote:

Genoeg soennietische stammen die weerstand bieden.

Bron?
Max. 30٪ van Soennie stammen zijn anti Daesh.

quote:

maar wat is het nut ervan om soennieten tegen sjiieten op te zetten?

Wie word er beter van?

Welke Soennieten ? De Soennieten die honderden Yazidi's hebben afgeslacht ? Of de Soennieten die duizenden Yazidi vrouwen hebben verkracht ? Dit is gewoon de waarheid. Wat jij er van vindt kan me geen reet schelen.

quote:

En hoe zijn wij beter als we oproepen tot het platbombarderen van een hele stad omdat er soennieten in die stad waren die meewerkte. Ongeacht of ze dat nu gedwongen of vrijwillig deden.
Wie tegen Daesh is is allang gevlucht uit Mosul, Ramadi en Falujah.
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:05:02 #105
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154874121
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:00 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

[..]

Bron?

[..]

Welke Soennieten ? De Soennieten die honderden Yazidi's hebben afgeslacht ? Of de Soennieten die duizenden Yazidi vrouwen hebben verkracht ? Dit is gewoon de waarheid. Wat jij er van vindt kan me geen reet schelen.

[..]

Wie tegen Daesh is is allang gevlucht uit Mosul, Ramadi en Falujah.
Sorry, maar waarom ben je tegen ISIS precies? Omdat ze soennieten zijn? Als je soenniet was had jij ze ook gesteund gezien je reacties...

quote:
Wat jij er van vindt kan me geen reet schelen.
Nee? Weet je.. Wat een hollandse Iranees vind van mijn volk en mijn land kan mij ook niets schelen. Waarom hou je je niet bezig met Iran in plaats van Irak? Misschien dat daar ruimte is voor je sektarisme.

Iraakse soennieten zijn meer mijn broeders dan sommige Iraanse sjiieten..
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopien, opnamen etc.
pi_154874457
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:00 schreef Montana_ir het volgende:

Bron?
Bron?

quote:
Wat een slap gelul, je weet donders goed dat het hebben van sekslaven of massamoorden van minderheden / andersgelovigen in typische Soennitische landen weinig tot niet voorkomt, om vervolgens maar wat specifieke daden van Jihadisten en wat zij doen met Yazidis bijvoorbeeld weg te zetten als 'soennieten die X verkrachten en Y doden' is bullshit.
pi_154874552
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:05 schreef Smack-a-jack het volgende:
Nee? Weet je.. Wat een hollandse Iranees vind van mijn volk en mijn land kan mij ook niets schelen. Waarom hou je je niet bezig met Iran in plaats van Irak? Misschien dat daar ruimte is voor je sektarisme.
Wie is Iraans?
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:18:49 #108
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154874590
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie is Iraans?
Ik neem aan dat iemand wiens naam eindigt met "_ir" en die constant anti-sunni dingen deelt iranees is. Kan ik fout hebben.
pi_154874659
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Ik neem aan dat iemand wiens naam eindigt met "_ir" en die constant anti-sunni dingen deelt iranees is. Kan ik fout hebben.
Heb je volgens mij idd fout.
pi_154875156
quote:

[..]

Sorry, maar waarom ben je tegen ISIS precies? Omdat ze soennieten zijn? Als je soenniet was had jij ze ook gesteund gezien je reacties...

Ik ben tegen Soennieten die Isis / al-Qaeda steunen.

quote:

Misschien dat daar ruimte is voor je sektarisme.

sektarisme ? _O-

Isis ratten zijn Soennieten dat is een feit.

quote:

Iraakse soennieten zijn meer mijn broeders dan sommige Iraanse sjiieten..
Gefeliciteerd.
pi_154875468
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bron?

[..]

Wat een slap gelul, je weet donders goed dat het hebben van sekslaven of massamoorden van minderheden / andersgelovigen in typische Soennitische landen weinig tot niet voorkomt, om vervolgens maar wat specifieke daden van Jihadisten en wat zij doen met Yazidis bijvoorbeeld weg te zetten als 'soennieten die X verkrachten en Y doden' is bullshit.
Isis ratten zijn toch Soennieten? Of zijn ze boeddhisten ?
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:48:18 #112
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154875518
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:46 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Technisch gezien zijn ze Khawaridj. Dus ook geen soennieten.

Welk doel probeer je te bereiken door te herhalen wat iedereen al weet, behalve een sektarische strijd?
pi_154875549
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:46 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Er zijn nogal grote verschillen tussen Ahl-Sunnah en Wahabi/Salafi/Takfiri, maar goed, waarom stoppen bij Soennieten, claimen toch gewoon moslims te zijn, zoals jij dat claimt? Waarom neem je dat niets als overeenkomst, zit je altijd goed. Acht jij de verkrachtende, moordende, Shia milities ook op het pad van de Ahl Bait?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 19:50:28 ]
pi_154875568
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:48 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Technisch gezien zijn ze Khawaridj. Dus ook geen soennieten.

Welk doel probeer je te bereiken door te herhalen wat iedereen al weet, behalve een sektarische strijd?
Waarom zijn ze Khawaridj ?
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:51:33 #115
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154875617
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:50 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Waarom zijn ze Khawaridj ?
...

Vind jij dat hun leer Islamitisch is?

Al deze (sunni) geleerden vinden van niet:

http://www.lettertobaghdadi.com/
pi_154875654
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Shia milities
Shia milities zijn Sjiieten. Ik heb nooit gezegd dat ze geen Sjiieten zijn. ;)
pi_154875675
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:52 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Volgen ze het pad van Ahl Bait volgens jou vraag ik mij meer af?
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:54:22 #118
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154875716
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:52 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

En niemand claimt dat ISIS neit soennitisch is. Hoe jij spreekt over soennieten is alsof ze allemaal tikkende tijdbommen zijn. Niet alleen is dat onjuist, het is ook ronduit beledigend tegenover de mensen die wel de Sunnah volgen.

In die zin ben jij eigenlijk niet veel anders dan een ISISsympathisant.
pi_154875863
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:51 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

...

Vind jij dat hun leer Islamitisch is?

Al deze (sunni) geleerden vinden van niet:

http://www.lettertobaghdadi.com/
إلى الدكتور إبراهيم عواد البدري

_O- _O- _O-
pi_154875944
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgen ze het pad van Ahl Bait volgens jou vraag ik mij meer af?
Wat ze volgen is niet mijn probleem, ze zijn Shia.
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:03:33 #121
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154875988
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

:')

Imam Hussain (a):
quote:
'Onder de tekenen van onwetendheid is discussiren met irrationele mensen'
(Bihar'al Anwar, Vol. 78, blz 119)

Ik volg wel hun leer. Daarom kap ik deze zinloze discussie af.
pi_154876022
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:54 schreef Smack-a-jack het volgende:

Hoe jij spreekt over soennieten is alsof ze allemaal tikkende tijdbommen zijn.
Ik? Waar?

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:54 schreef Smack-a-jack het volgende:

In die zin ben jij eigenlijk niet veel anders dan een ISISsympathisant.
Ewa :*
pi_154876036
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Het is weldegelijk wel jouw probleem. Alle imams hebben Amr bil maruf wa nahi an al munkar gehanteerd, dat gaat ook op voor jou. Tenzij je ze nadrukkelijk ziet op het pad van ahl bait en alleen de vergelijkbare misdaden van IS veroordeelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 20:06:05 ]
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:07:38 #124
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154876105
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is weldegelijk wel jouw probleem. Alle imams hebben Amr bil maruf wa nahi an al munkar gehanteerd, dat gaat ook op voor jou. Tenzij je ze nadrukkelijk ziet op het pad van ahl bait en alleen de vergelijkbare misdaden van IS veroordeelt.
Ik betwijfel of deze jongen weet wat dat betekent. Hij heeft eerder niet al te veel respect getoond voor de religie of de regels van de religie.

Of uberhaupt enige vorm van kennis over de religie getoond.
pi_154876240
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:07 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Ik betwijfel of deze jongen weet wat dat betekent. Hij heeft eerder niet al te veel respect getoond voor de religie of de regels van de religie.

Of uberhaupt enige vorm van kennis over de religie getoond.
Mwuah, hij is gewoon direct en neemt geen blad voor de mond, nog steeds 50309203 malen liever hij dan sommige Sunni's die hier rondlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')