abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:51:19 #51
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866278
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Duidelijk dat jij geen ene fuck weet waar je het over hebt, waarom denk je dat de soldaten zijn gevlucht? Voor de lol? Nee de bevolking en als je dat nog steeds niet snapt kan je beter er maar niet over praten aub :)
De soldaten vluchtten omdat de legertop ze aan hun lot over liet, met te weinig wapens, te weinig munitie en te weinig training. ISIS had daarentegen een overvloed aan al die dingen.

Ik kan niet geloven dat je zo praat over de bevolking van Mosul. een van de meest geleerde en gerespecteerde bevolking in Irak
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_154866288
quote:

[..]

Duidelijk dat jij geen ene fuck weet waar je het over hebt, waarom denk je dat de soldaten zijn gevlucht? Voor de lol? Nee de bevolking en als je dat nog steeds niet snapt kan je beter er maar niet over praten aub :)
Ze zijn gevlucht voor de terreurbeelden en oprukkende IS, met ook nog eens mismanagement zoals Jack aankaart, de bevolking, de bevolking was er eeuwen al voor IS toen de strijdkrachten de dienst uitmaakten, waarom zijn ze toen niet gevlucht :') ?
pi_154866343
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ze zijn gevlucht voor de terreurbeelden en oprukkende IS, met ook nog eens mismanagement zoals Jack aankaart, de bevolking, de bevolking was er eeuwen al voor IS toen de strijdkrachten de dienst uitmaakten, waarom zijn ze toen niet gevlucht :') ?
Ja dat bedoel ik nou! Ze ( Bevolking ) hebben ISIS binnengelaten! Als de bevolking sharif was dan hadden ze hun niet toegelaten want zoveel macht hebben ze wel hoor ;) Maar nee lekker op Baghdadi's lul rijden vonden ze een leuker idee, lekker ook van die stammen uit Mosul die trouw zweren lekker man, geen enkel sympathie voor de bevolking van Mosul.
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:55:07 #54
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866359
quote:

[..]

Er zijn geen christenen meer in Mosul waar heb je het over? Op een paar misschien? Maar 99% is weg
Oké dan geloven we je daarin blind. Er zijn geen christenen meer in Mosul, maar er zijn wel duizenden onschuldige moslimkinderen, vrouwen en mannen. Die gaan ook dood.

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:50 schreef vigen98 het volgende:
En ik zei niet dat ik carpetbombing steun trouwens :) Ik snap dat dat enorm veel schade brengt, ik zei dat ik zijn punt snap maar gecoördineerd bombarderen blijft toch de beste optie
Dat je het snapt dat iemand oproept tot het massaal vermoorden van burgers is al fout genoeg.
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik nou! Ze ( Bevolking ) hebben ISIS binnengelaten! Als de bevolking sharif was dan hadden ze hun niet toegelaten want zoveel macht hebben ze wel hoor ;) Maar nee lekker op Baghdadi's lul rijden vonden ze een leuker idee, lekker ook van die stammen uit Mosul die trouw zweren lekker man, geen enkel sympathie voor de bevolking van Mosul.
Ja man, mensen komen binnen met tanks, raketten, AK's en RPGs en de bevolkign had ze gewoon met hun slippers weg moeten jagen :')
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_154866360
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:51 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

De soldaten vluchtten omdat de legertop ze aan hun lot over liet, met te weinig wapens, te weinig munitie en te weinig training. ISIS had daarentegen een overvloed aan al die dingen.

Ik kan niet geloven dat je zo praat over de bevolking van Mosul. een van de meest geleerde en gerespecteerde bevolking in Irak
Oh dankjewel, ik weet inderdaad dat ik een van de meest geleerde en gerespecteerde ben :@

Maar ff zonder bullshit, ze wisten heel goed hoe ISIS was en om ze toch binnen te laten dan verlies je al je waardigheid :)
pi_154866382
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je snapt er serieus niets van he? Als ik mijn veiligheid, controle en bestuur in de handen zet van de politie, de politie vlucht en er komen een paar duizend goed georganiseerde criminelen een nieuw bestuur vormen, heb ik daar vrij weinig tegen in te brengen als normale burger, heb ik ze daarmee binnengelaten? :')
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:57:04 #57
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866396
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Oh dankjewel, ik weet inderdaad dat ik een van de meest geleerde en gerespecteerde ben :@

Maar ff zonder bullshit, ze wisten heel goed hoe ISIS was en om ze toch binnen te laten dan verlies je al je waardigheid :)
Heb je ooit een pistool tegen je slaap gehad, dat je zo stoer praat over wat ze zouden moeten doen..

Niet iedereen is zo stoer als jou dat hij met gevaar voor eigen leven en dat van zijn familie zich tegen de nieuwe machthebbers keert.
pi_154866398
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:55 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Oké dan geloven we je daarin blind. Er zijn geen christenen meer in Mosul, maar er zijn wel duizenden onschuldige moslimkinderen, vrouwen en mannen. Die gaan ook dood.

[..]

Dat je het snapt dat iemand oproept tot het massaal vermoorden van burgers is al fout genoeg.

[..]

Ja man, mensen komen binnen met tanks, raketten, AK's en RPGs en de bevolkign had ze gewoon met hun slippers weg moeten jagen :')
Ze konden wel het leger verdrijven maar 800 man niet oh boehoe ze moesten met slippers vechten :'(
pi_154866415
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je snapt er serieus niets van he? Als ik mijn veiligheid, controle en bestuur in de handen zet van de politie, de politie vlucht en er komen een paar duizend goed georganiseerde criminelen een nieuw bestuur vormen, heb ik daar vrij weinig tegen in te brengen als normale burger, heb ik ze daarmee binnengelaten? :')
Wanneer jij bij een stam behoort en openlijk steunt en diezelfde stam trouw zweert aan ISIS wat moet je dan volgens jou?
pi_154866428
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:57 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Heb je ooit een pistool tegen je slaap gehad, dat je zo stoer praat over wat ze zouden moeten doen..

Niet iedereen is zo stoer als jou dat hij met gevaar voor eigen leven en dat van zijn familie zich tegen de nieuwe machthebbers keert.
Ik heb in gevaarlijke situaties gezeten ja laat ik het maar zo zeggen ;)
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:58:51 #61
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866433
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:57 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ze konden wel het leger verdrijven maar 800 man niet oh boehoe ze moesten met slippers vechten :'(
... :') wanneer hebben ze het leger verdreven?

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik heb in gevaarlijke situaties gezeten ja laat ik het maar zo zeggen ;)
En toen heb je Rambo style je ding gedaan? stoer hoor :')

In de echte wereld doen mensen dat niet. In de echte wereld denken mensen aan hun familie.
pi_154866447
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wanneer jij bij een stam behoort en openlijk steunt en diezelfde stam trouw zweert aan ISIS wat moet je dan volgens jou?
En wat is het lot geweest van de andere stammen die dat niet hebben gedaan volgens jou? Zijn ze met rust gelaten of zijn ze geslacht? Als er een gun is tegen mijn hoofd of dat van mijn familie dan beloof ik trouw aan Wilders, Hitler, Khomeini, Baghdadi, Dr Dre en Bassie en Adriaan tegelijk, alles wat jij wilt om mij maar te sparen. :')
pi_154866456
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:58 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

... :') wanneer hebben ze het leger verdreven?
Fucking hell! Dit geloof je toch niet meer :') Ik stop gewoon met jou want het heeft geen zin.

Doei :W
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:01:24 #64
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866483
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Fucking hell! Dit geloof je toch niet meer :') Ik stop gewoon met jou want het heeft geen zin.

Doei :W
.. Je hebt niet 1 onderbouwing gegeven. Het enige wat jij geeft is je eigen mening zonder enige vorm van argumentatie. Zonder enige bronvermelding. Gewoon je eigen mening met verdraaide feiten.

Stop inderdaad maar voordat je jezelf nog verder voor lul zet. :W :W
pi_154866509
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:01 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

.. Je hebt niet 1 onderbouwing gegeven. Het enige wat jij geeft is je eigen mening zonder enige vorm van argumentatie.

Stop inderdaad maar voordat je jezelf nog verder voor lul zet.
Nou moet je niet gaan liegen Jack, hij heeft het heel concreet beargumenteerd op grond van de IS beelden.
pi_154866510
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En wat is het lot geweest van de andere stammen die dat niet hebben gedaan volgens jou? Zijn ze met rust gelaten of zijn ze geslacht? Als er een gun is tegen mijn hoofd of dat van mijn familie dan beloof ik trouw aan Wilders, Hitler, Khomeini, Baghdadi, Dr Dre en Bassie en Adriaan tegelijk, alles wat jij wilt om mij maar te sparen. :')
Ik snap je punt, maar we moeten nu eerlijk zijn, de stammen wisten goed wat ISIS was door toch bij ze aan te sluiten kan je niet opeens zeggen ja maar ze dwongen me enzo :'( Wanneer ik gedwongen wordt om mensen te doden ga ik ook niet opeens vrijuit snap je?
pi_154866560
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:02 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar we moeten nu eerlijk zijn, de stammen wisten goed wat ISIS was door toch bij ze aan te sluiten kan je niet opeens zeggen ja maar ze dwongen me enzo :'( Wanneer ik gedwongen wordt om mensen te doden ga ik ook niet opeens vrijuit snap je?
Dat zie je heel goed, de stammen wisten goed wat ISIS was en daarmee dus ook wat de gevolgen zouden zijn als ze NIET zich hadden onderworpen tot hen. Genoeg voorbeelden te laten zien van wat de consequenties zijn, zelfs voor de Sunni of Al-Qaeda rivaal als je niet IS gehoorzaamd, laat staan collectieve stammen die nog altijd voor een groter deel bestaan uit vrouwen en kinderen die je moet beschermen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:06:16 #68
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866596
quote:
Imposing royalities: A type of “tax” ISIS imposed on the city partially in the beginning and gradually becoming a staple. Those refusing to pay were murdered with no prior warning. The money would be eventually taken from the victim’s family and a threat to kill another family member would be issued.
A true story: A merchant was informed he was to pay $100K within a 48 hour period which ended without the demands being met. An explosive device was planted in a car carrying the merchant’s son – on his wedding day – killing him immediately with the bride. He was then told his second would be killed unless the money was doubled. Fearing another loss, the man gave in.
Zoiets zou Vigen niet gebeuren :') Vigen is veel te stoer.

quote:
1- How is daily life in Mosul?

The city lives in a state of hallucination, crisis and disorder. People's feelings of happiness for being liberated from the Iraqi Army, police and security control, had ended. The Iraqi forces used to hurt people by closing off roads and streets, presence of checkpoints which used to cause traffic in the streets. Now, the streets are open, there is no explosive cars and no bombs; this was the biggest request and demands of people in the city. Many people from the city appeared to support ISIS during their first days and many said that their liberation came on ISIS hands, but now and after two months of ISIS presence in the city, it's very easy to notice the anger which is spreading in the city. There is continuous worry of what ISIS could do in the future, especially following forcing "al-niqab", bombing shrines and mosques, and displacing Christians. The people here started talking about the direct relation between ISIS and foreign agendas, and that ISIS came to destroy the city, its history and heritage. These things were not present during the first days. What made people more displeased is that many of those within ISIS lines are well known by the people to have bad and criminal history. So people started making comparisons regarding how awful ISIS is depending on its members, who are scum backs of the society and criminals. The anger has become even clearer following the bombing of Imams' and Prophets' shrines in the city. Many people shouted at ISIS members, publicly, that what they're doing is an unforgiven crime.
https://mosuleye.wordpress.com/
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:09:20 #69
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866671
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zie je heel goed, de stammen wisten goed wat ISIS was en daarmee dus ook wat de gevolgen zouden zijn als ze NIET zich hadden onderworpen tot hen. Genoeg voorbeelden te laten zien van wat de consequenties zijn, zelfs voor de Sunni of Al-Qaeda rivaal als je niet IS gehoorzaamd, laat staan collectieve stammen die nog altijd voor een groter deel bestaan uit vrouwen en kinderen die je moet beschermen.
Vergeet ook niet dat de propagandamachine van ISIS op volle toeren draaide en de wat minder intelligente mensen vonden dat ze bevrijd werden van de Iraakse troepen.
pi_154866730
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:09 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat de propagandamachine van ISIS op volle toeren draaide en de wat minder intelligente mensen vonden dat ze bevrijd werden van de Iraakse troepen.
Zelfs in Nederland heb je IS sympathisanten, dus dat verbaasd mij allerminst.
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:24:38 #71
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154867005
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zelfs in Nederland heb je IS sympathisanten, dus dat verbaasd mij allerminst.
Maar toch is het anders. Als NL ISIS-sympathisant weetje niet beter. Als iraakse zou je beter moeten weten.
pi_154867030
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:44 schreef vigen98 het volgende:
Feit is dat ze in Mosul en Raqqah ISIS hebben binnengebracht, ze hebben honderdduizenden mensen pijn aangedaan vooral de christenen, voor het eerst in duizenden jaren klinkt er geen klok meer in Mosul, voor de mensen die dachten dat ISIS niet zo slecht was die moeten naar een kliniek gaan om zich na te laten kijken want als ze nu pas spijt krijgen dat ze ISIS hebben binnengelaten dan zou je geen medelijden voor ze moeten voelen.
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kerel, volgens mij was het de bevolking van Raqqa en Mosul die ISIS openlijk binnenbracht, zij zullen hun straf niet ontlopen en vooral de bevolking van Mosul niet, die zullen hard gestraft worden voor hun steun.
pi_154867061
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:24 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Maar toch is het anders. Als NL ISIS-sympathisant weetje niet beter. Als iraakse zou je beter moeten weten.
Neuh, ook tijdens de Nazi bezetting van Nederland werden ze door sympathisanten gezien als 'bevrijders' en verwelkomd, het is gewoon een vaak voorkomend verschijnsel dat mensen die het niet zo hebben met de huidige autoriteiten altijd wel de rivalen omarmen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:27:01 #74
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154867062
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:25 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

[..]

Kan jij die claims wel onderbouwen of ook niet?
pi_154867159
Heeft Saddam geen overlevende neef, kleinzoon ofzo die we weer aan de macht kunnen brengen, win-win :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')