abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154865934
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gast. :')
Ik snap hem wel. Zowat iedereen in Raqqa zijn ISIS fan of leden van ISIS dus veel onschuldigen ga je niet raken
pi_154865965
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik snap hem wel. Zowat iedereen in Raqqa zijn ISIS fan of leden van ISIS dus veel onschuldigen ga je niet raken
En dat heb jij empirisch geverifieerd op grond van, of is misschien het enige beeld wat jij van Raqqa hebt meegekregen van IS zelf?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 13:38:38 ]
pi_154865982
quote:
5s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dat heb jij empirisch geverifieerd op grond van?
:') Ontken je het dan? Lijkt me wel vrij duidelijk wanneer duizenden mensen staan te popelen om executies te zien
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:39:24 #29
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154865996
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Foto's zijn oud :) En op de eerste foto zie je de KRG logo op een bord staan :P Dit was zo'n 25 dagen geleden genomen
je punt?
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_154866014
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') Ontken je het dan? Lijkt me wel vrij duidelijk wanneer duizenden mensen staan te popelen om executies te zien
Dus je geeft toe dat je enige beeld van Raqqah is wat IS propaganda naar buiten heeft gebracht?
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:40:13 #31
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866024
quote:

[..]

Heb jij daar bewijs van, dat die mensen staan te popelen en neit gedwongen worden voor propagandadoeleinden?? Dat zou namelijk ontzettend knap zijn.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_154866046
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je enige beeld van Raqqah is wat IS propaganda naar buiten heeft gebracht?
Kerel, volgens mij was het de bevolking van Raqqa en Mosul die ISIS openlijk binnenbracht, zij zullen hun straf niet ontlopen en vooral de bevolking van Mosul niet, die zullen hard gestraft worden voor hun steun.
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:41:40 #33
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866057
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:41 schreef vigen98 het volgende:
en heeft gebracht?
Kerel, volgens mij was het de bevolking van Raqqa en Mosul die ISIS openlijk binnenbracht, zij zullen hun straf niet ontlopen en vooral de bevolking van Mosul niet, die zullen hard gestraft worden voor hun steun.
"Kerel", volgens mij heb jij geen flauw idee waar je over praat.
pi_154866060
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:40 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Heb jij daar bewijs van, dat die mensen staan te popelen en neit gedwongen worden voor propagandadoeleinden?? Dat zou namelijk ontzettend knap zijn.
"I know it, I've seen the pictures"
pi_154866068
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:41 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

"Kerel", volgens mij heb jij geen flauw idee waar je over praat.
Nee jij wel dan Mr. propagandaspotter :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 13:42:22 ]
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:42:49 #36
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866079
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee jij wel dan Mr. propagandaspotter :D
http://www.nbcnews.com/st(...)ons-iraqi-vp-n290291

Hebben deze mensen ze ook binnen gelaten?

propagandaspotter? Zegt degene die ISIS propaganda blind gelooft :')
pi_154866090
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gast, laten we eerst beginnen met kritisch te kijken naar je claims.

Nogmaals, op grond waarvan heb jij geverifieerd dat bombardementen op Raqqa niet veel onschuldigen zullen treffen :') ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 13:43:40 ]
pi_154866113
Feit is dat ze in Mosul en Raqqah ISIS hebben binnengebracht, ze hebben honderdduizenden mensen pijn aangedaan vooral de christenen, voor het eerst in duizenden jaren klinkt er geen klok meer in Mosul, voor de mensen die dachten dat ISIS niet zo slecht was die moeten naar een kliniek gaan om zich na te laten kijken want als ze nu pas spijt krijgen dat ze ISIS hebben binnengelaten dan zou je geen medelijden voor ze moeten voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 13:45:46 ]
pi_154866136
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gast, laten we eerst beginnen met kritisch te kijken naar je claims.

Nogmaals, op grond waarvan heb jij geverifieerd dat bombardementen op Raqqa niet veel onschuldigen zullen treffen :') ?
Raken bombardementen nu veel onschuldigen? Er zijn inderdaad wat onschuldigen maar hey, wanneer mensen weigeren om grondtroepen te sturen en alleen bombarderen wat voor keuze heb je dan nog?
pi_154866164
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:42 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

http://www.nbcnews.com/st(...)ons-iraqi-vp-n290291

Hebben deze mensen ze ook binnen gelaten?

propagandaspotter? Zegt degene die ISIS propaganda blind gelooft :')
''Zowat iedereen'' Ik zei niet dat iedereen ze steunt binnen Raqqa en Mosul
pi_154866170
Maar Raqqa kan in het Syrië topic besproken worden :)
pi_154866178
quote:
5s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dat heb jij empirisch geverifieerd op grond van, of is misschien het enige beeld wat jij van Raqqa hebt meegekregen van IS zelf?
QFT
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154866182
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:44 schreef vigen98 het volgende:
Feit is dat ze in Mosul en Raqqah ISIS hebben binnengebracht, ze hebben honderdduizenden mensen pijn aangezien vooral de christenen, voor het eerst in duizenden jaren klinkt er geen klok meer in Mosul, voor de mensen die dachten dat ISIS niet zo slecht was die moeten naar een kliniek gaan om zich na te laten kijken want als ze nu pas spijt krijgen dat ze ISIS hebben binnengelaten dan zou je geen medelijden voor ze moeten voelen.
Duidelijk dus dat je geen vliegend fuck aan een idee hebt waar je het over hebt. Ten eerste valt de val van Mosul vooral te danken aan teruggetrokken / gevluchte strijdkrachten waardoor er een macht vacuüm ontstond en IS als een goed georganiseerde aanval makkelijk in die omstandigheden de macht kon grijpen. Hetzelfde in Raqqah, door alle onderlinge gevechten van de rebellen en tegen Assad zijn legers versplinterd en hebben ze zich her en der teruggetrokken, zodoende kan een ander macht zonder weinig verzet zich binnentrekken en de dienst uit maken.
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:47:48 #44
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866184
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:44 schreef vigen98 het volgende:
Feit is dat ze in Mosul en Raqqah ISIS hebben binnengebracht, ze hebben honderdduizenden mensen pijn aangedaan vooral de christenen, voor het eerst in duizenden jaren klinkt er geen klok meer in Mosul, voor de mensen die dachten dat ISIS niet zo slecht was die moeten naar een kliniek gaan om zich na te laten kijken want als ze nu pas spijt krijgen dat ze ISIS hebben binnengelaten dan zou je geen medelijden voor ze moeten voelen.
Dus meoten we al die kerken en al die christenen maar ook uitmoorden. Want dat is wat Carpetbombing is. Dat is wat ze in Dresden hebben gedaan. Een hele stad uitgemoord. Vrouwen, kinderen, nazis geen nazis het maakte neit uit. Iedereen ging dood.

Ik
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Raken bombardementen nu veel onschuldigen? Er zijn inderdaad wat onschuldigen maar hey, wanneer mensen weigeren om grondtroepen te sturen en alleen bombarderen wat voor keuze heb je dan nog?
Heb je mijn eerdere reactie aan iemand die daartoe opriep gelezen. Ik vroeg het hem voordat hij wegging en ik vraag het nu aan jou:

Wat maakt jou dan beter dan die terroristen? Als je onschuldige doden gelegitimeerd vind als er terroristen tussen ze lopen.
pi_154866192
quote:

[..]

Veel mensen komen ook kijken om te zien of er familieleden tussen de ter dood veroordeelden zitten. En er blind van uit gaan dat iedereen daar zonder enige vorm van dwang zit is nogal naïef.
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:48:58 #46
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154866220
quote:
15s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Duidelijk dus dat je geen vliegend fuck aan een idee hebt waar je het over hebt. Ten eerste valt de val van Mosul vooral te danken aan teruggetrokken / gevluchte strijdkrachten waardoor er een macht vacuüm ontstond en IS als een goed georganiseerde aanval makkelijk in die omstandigheden de macht kon grijpen. Hetzelfde in Raqqah, door alle onderlinge gevechten van de rebellen en tegen Assad zijn legers versplinterd en hebben ze zich her en der teruggetrokken, zodoende kan een ander macht zonder weinig verzet zich binnentrekken en de dienst uit maken.
dat i.c.m. een complot van corrupte legerofficiers.
pi_154866222
quote:
15s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Duidelijk dat jij geen ene fuck weet waar je het over hebt, waarom denk je dat de soldaten zijn gevlucht? Voor de lol? Nee de bevolking en als je dat nog steeds niet snapt kan je beter er maar niet over praten aub :)
pi_154866228
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja, doelen bombarderen en een stad bombarderen is natuurlijk hetzelfde.
Niet jou als strateeg inzetten iig.
pi_154866238
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:47 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Dus meoten we al die kerken en al die christenen maar ook uitmoorden. Want dat is wat Carpetbombing is. Dat is wat ze in Dresden hebben gedaan. Een hele stad uitgemoord. Vrouwen, kinderen, nazis geen nazis het maakte neit uit. Iedereen ging dood.

Ik

[..]

Heb je mijn eerdere reactie aan iemand die daartoe opriep gelezen. Ik vroeg het hem voordat hij wegging en ik vraag het nu aan jou:

Wat maakt jou dan beter dan die terroristen? Als je onschuldige doden gelegitimeerd vind als er terroristen tussen ze lopen.
Er zijn geen christenen meer in Mosul waar heb je het over? Op een paar misschien? Maar 99% is weg
pi_154866269
En ik zei niet dat ik carpetbombing steun trouwens :) Ik snap dat dat enorm veel schade brengt, ik zei dat ik zijn punt snap maar gecoördineerd bombarderen blijft toch de beste optie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')