misschien moet je een keer leren dat een andere mening of een als een waarheid gepresenteerde fabelt ontkrachten niet hetzelfde is als een user aanvallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:54 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik ben 5 min binnen als er 1 iemand is die zuigt ben jij het wel , jij moet en zal altijd users aanspreken is dat jou job hier?
Niemand zegt dat jij mij en FF elke keer meot aanvallen , doe jij zelf steeds en dan krijg je Aktie reactie
Je spreekt nu voor je zelf , jij blijft net zolang doorgaan bij users tot dat jij gelijk krijgt Nee kun jij niet horen . Jou mening moet gelden en gehoord worden .....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien moet je een keer leren dat een andere mening of een als een waarheid gepresenteerde fabelt ontkrachten niet hetzelfde is als een user aanvallen.
en echt hou op met de vermoorde onschuld spelen over aanvallen
ja dat doe ik wel, ik verschuil me niet lafquote:
onzin ik geef ook dingen toe, niet liegen meisjequote:jij blijft net zolang doorgaan bij users tot dat jij gelijk krijgt Nee kun jij niet horen . Jouw mening moet gelden en gehoord worden .....
huilen? weer liegen, echt hou op jezelf belachelijk te maken met onzinquote:Dus ga je door en door en als men dan wat zegt wat jou niet bevalt ga je huilen.
volwassen? aah dat zegt het meisje dat +1, en loze smilies post en als een dombo achter een FF aanhobbelt?quote:Wordt volwassen en accepteer dat niet alleen jouw mening moet gelden.
En je wilt nu zeggen dat je niet persoonlijk bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel, ik verschuil me niet laf
[..]
onzin ik geef ook dingen toe, niet liegen meisje
[..]
huilen? weer liegen, echt hou op jezelf belachelijk te maken met onzin
[..]
volwassen? aah dat zegt het meisje dat +1, en loze smilies post en als een dombo achter een FF aanhobbelt?
waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:04 schreef danaqui het volgende:
[..]
En je wilt nu zeggen dat je niet persoonlijk bent?![]()
Bij sommige is het heel belangrijk om te laten zien hoe goed ze alles weten en dat andere users dom zijn. Blijkbaar voelen ze zich dan beter.quote:
Amenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bij sommige is het heel belangrijk om te laten zien hoe goed ze alles weten en dat andere users dom zijn. Blijkbaar voelen ze zich dan beter.
Het beste is negeren, een gesprek op gelijkwaardige hoogte is toch niet haalbaar
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:46 schreef mootie het volgende:
Dit vind ik dus echt waanzinnig vervelend. yeszie en Freshfruit blijven doorzuigen over de opmerking van Gert. Zeg ik 1 keer iets terug, dan ben ik de zuiger.
Kleutergedoe. Belachelijk.
Die opmerking slaat op iedereen die andere users aanvalt. Ook terugsneren omdat je aangevallen wordt of je aangevallen voelt is niet de bedoeling. Daar zijn dus de TR-knop en FB voor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:01 schreef mootie het volgende:
Op zich vind ik het wel interessant dat men voor het gemak maar aanneemt dat de waarschuwing van Gert enkel en alleen op Pezu en mij sloeg.
Jouw laatste post in de cos voor de TT..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:05 schreef Cir het volgende:
koelere zeg zuigen en stoken.. in de loods en dan een TT veranderen
mensons ..wat gebeurd er met FOK
dan heb je wel het e.a. gemist!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jouw laatste post in de cos voor de TT..
Gezuig en gesar was niet echt aan de orde in loods
dan wa sdit zeker een andere cirquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]
dan heb je wel het e.a. gemist!!!
ik zat niet in dat gedoe in de cos..
fijne dag ..
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:43 schreef Cir het volgende:
[..]
pff en maar door zuigen..
mens hou het gezellig
En toch sneerde je naar Mootz en maakte een titel met Gezuig en gesar, Cos je mee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]
fijne dag ..
Het is wel héél erg toevallig dan: eerst die laatste post van jou in de COS en daarna zo'n TT die dan op de sfeer in de loods zou slaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]
fijne dag ..
Het zal je vast opgevallen zijn dat een aantal users het aan de stok heeft met elkaar. Dat gebakkelei is niet gewenst in de COS.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef Bramenstruik het volgende:
OK Gert dan hier verder................. wie de schoen past trekke hem aan? Heb je daar ook voorbeelden van??
ach denk wat je wilquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel héél erg toevallig dan: eerst die laatste post van jou in de COS en daarna zo'n TT die dan op de sfeer in de loods zou slaan.
een beetje teasen mag toch wel? tis niet meer of minder, we zijn niet doodquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel héél erg toevallig dan: eerst die laatste post van jou in de COS en daarna zo'n TT die dan op de sfeer in de loods zou slaan.
je werd persoonlijk naar mij, kan je dan zeggen wat ik fout deed vandaag dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal je vast opgevallen zijn dat een aantal users het aan de stok heeft met elkaar. Dat gebakkelei is niet gewenst in de COS.
Fijn dat je mij er even uitpikt. Dat helptquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Die opmerking slaat op iedereen die andere users aanvalt. Ook terugsneren omdat je aangevallen wordt of je aangevallen voelt is niet de bedoeling. Daar zijn dus de TR-knop en FB voor.
Overigens zag ik jou ook al bezig vóór mijn opmerking in de COS.
ik zou nog eens terug lezen, ik geloof niet dat gert persoonlijk naar jou werd hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je werd persoonlijk naar mij, kan je dan zeggen wat ik fout deed vandaag dan?
tis goed hoor, ineens snap je hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch sneerde je naar Mootz en maakte een titel met Gezuig en gesar, Cos je mee?
dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |