Afgaande op de laatste oefenwedstrijden en de conclusies die je daaruit kunt trekken verwacht ik dat dit de basis gaat worden:quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, ik vind het wel een soort van schokkend dat je m.u.v het vertrek van Clasie met een hele zelfde selectie aan de voorbereiding begint, maar dan in de laatste twee oefenwedstrijden nog totaal GEEN idee hebben hoe de basiself voor de competitie er uit gaat zien.
Vorig seizoen zowel Luik-uit als Utrecht-uit speelde hij een prima wedstrijd. Vind je Vilhena daar beter? Ik vind dat hij meer zeer weinig kansen krijgt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien is Woudenberg niet geschikt voor dit niveau? Dat oordeel heb ik wel kunnen vellen na een paar wedstrijden van hem.
Nog maar drie eigen jeugdspelers. Ik ga nog terug verlangen naar de periode zonder geld.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Afgaande op de laatste oefenwedstrijden en de conclusies die je daaruit kunt trekken verwacht ik dat dit de basis gaat worden:
Vermeer
Karsdorp - van Beek - van der Heijden - Kongolo
El Ahmadi - Vejinovic - Immers
Bilal - Kuyt - Kazim
De jeugdspelers die er nu staan en doorbreken zijn gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nog maar drie eigen jeugdspelers. Ik ga nog terug verlangen naar de periode zonder geld.
Talenten krijgen ook de tijd/kans niet meer in het huidige Feyenoord. Indi begon ook heel matig bij Feyenoord maar bij gebrek aan beter/geld bleef hij er maar in staan. Uiteindelijk voor 8 miljoen verkocht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De jeugdspelers die er nu staan en doorbreken zijn gewoon niet goed genoeg.
Met meer / alleen maar jeugdspelers worden we 12e ofzo.
Veel talenten worden ook kapotgemaakt door dat omturnen naar andere posities.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Talenten krijgen ook de tijd/kans niet meer in het huidige Feyenoord. Indi begon ook heel matig bij Feyenoord maar bij gebrek aan beter/geld bleef hij er maar in staan. Uiteindelijk voor 8 miljoen verkocht.
Snap ik ook niks van. Karsdorp rechtsback maken en Gustafson halen. Koop dan een rechtsback.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel talenten worden ook kapotgemaakt door dat omturnen naar andere posities.
En voor bijv. een Sleegers en Achahbar is nu het moment om door te breken. Ze zullen de kans niet gaan krijgen. Hoop dat ze Schuurman ook niet kapot gaan maken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel talenten worden ook kapotgemaakt door dat omturnen naar andere posities.
Wat zou een Achahbar nu denken. Die was prima bezig eind vorig seizoen, denkt een kans te krijgen en accepteert het contract. Toch niet aan spelen toekomen. Arme gozer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En voor bijv. een Sleegers en Achahbar is nu het moment om door te breken. Ze zullen de kans niet gaan krijgen. Hoop dat ze Schuurman ook niet kapot gaan maken.
Heb ook medelijden met Anass inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou een Achahbar nu denken. Die was prima bezig eind vorig seizoen, denkt een kans te krijgen en accepteert het contract. Toch niet aan spelen toekomen. Arme gozer.
Ben een fan van Achahbar, ontzettend goede speler. Maar waarom is het hem in 4 jaar Feyenoord nog niet gelukt om een onbetwiste basisspeler te worden?quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ook medelijden met Anass inderdaadIs Ronald van de Geer voor niks naar Transvaal gekomen...
Helemal mee eens. Niet dat hij ons nou uit penarie gaat helpen. Maar hij verdient meer een kans dan die halve zool van een Kazim..quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou een Achahbar nu denken. Die was prima bezig eind vorig seizoen, denkt een kans te krijgen en accepteert het contract. Toch niet aan spelen toekomen. Arme gozer.
Hetzelfde geldt ook voor Sleegers. Vorig jaar al potentie, toen moest hij maar even laten zien of hij het aankon bij FC Eindhoven. Werd daar 2e en talent van het jaar. Kom je terug, krijg je geen enkele kans. En Kazim krijgt daar wel de kansquote:Op zondag 2 augustus 2015 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs bij Arminia Bielefeld is hem dat niet gelukt toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben een fan van Achahbar, ontzettend goede speler. Maar waarom is het hem in 4 jaar Feyenoord nog niet gelukt om een onbetwiste basisspeler te worden?
De kans wel. Je moet er alleen wel direct staan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Talenten krijgen ook de tijd/kans niet meer in het huidige Feyenoord.
Hij past niet in de profielschets van de perfecte Feyenoord spits. Sterk zijn en geen techniek hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben een fan van Achahbar, ontzettend goede speler. Maar waarom is het hem in 4 jaar Feyenoord nog niet gelukt om een onbetwiste basisspeler te worden?
Toch heeft hij vorig helemaal niet slecht gespeeld. Stond daar naast vaak opgesteld als buitenspeler, waar zijn kwaliteiten niet liggen. Maar het lijkt er inderdaad op dat we liever kiezen voor fysieke nietsnutten..quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zelfs bij Arminia Bielefeld is hem dat niet gelukt toch?
Geeft te denken. Maar ik zou hem ook vaker in het eerste elftal willen zien.
Pelle komt niet uit onze opleiding.. maar je kan nog Castaignos noemen.. en opgeteld hebben we ook wel wat gekregen voor Ake, Ebecilio, Rodney Kongolo, Rekik, Bruma, Mokotjoquote:Op zondag 2 augustus 2015 09:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan kom je er wel idd. Is Feyenoord door de jeugd uit de schulden nu? Ik vergeet de transfer van Pelle notabene nog, kom je op een dikke 60 miljoen oid.
Flauwquote:Op zondag 2 augustus 2015 10:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij past niet in de profielschets van de perfecte Feyenoord spits. Sterk zijn en geen techniek hebben.
Die zijn niet alleen bij Feyenoord zeldzaam. Dat geldt voor alle Nederlandse clubs. Je hebt nu Depay, maar verder zou ik er zo één, twee, drie geen kunnen bedenken ..quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pelle komt niet uit onze opleiding.. maar je kan nog Castaignos noemen.. en opgeteld hebben we ook wel wat gekregen voor Ake, Ebecilio, Rodney Kongolo, Rekik, Bruma, Mokotjo
Ik vind het rendement niet zo slecht financieel gezien.. vroeger stelde de jeugdopleiding niks voor dus hoe het nu gaat is niet verkeerd. Alleen de grote talenten komen er niet uit helaas.. af en toe heb je een speler nodig als Van Persie maar die zijn zeldzaam
Van een club die in 3 jaar tijd onder Koeman een eigen smoel terug kreeg een opvangtehuis maken voor mislukte mongolen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willen ze nu die mongool van een Ellia weer halen ja.
Je hebt toch Sleegers die daar ook kan. Die wint zeker talent van het jaar omdat hij niks kan.
Waar zijn ze nou toch helemaal mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |