Was vandaag heel slecht. Wat een vreselijk slechte basistechniek heeft die man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Elvis zou ik opstellen in dat geval
Vilhena kan echt wel ballen hoor, wordt alleen verkracht en heeft een kut mentaliteitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik deel die mening niet. Laat ik voorop stellen dat ik amper op de hoogte ben van hoe goed andere ploegen kwalitatief in elkaar zitten. Ik kijk voornamelijk naar Feyenoord. Maar daar zie ik echt weinig perspectief hoor.
Karsdorp
Die viel echt zwaar door de mand vanavond. Van Beek moest hem continu bij staan. Was betrokken en schuldig aan 2 van de 3 tegentreffers.
Vilhena
Stond natuurlijk niet op zijn eigen plek, maar was feitelijk Nelom de 2e. En ook nog lomp gedrag vertonen in een fucking oefenduel. Hopelijk vertrekt ie nog. Die gast kan er niks van.
Kuyt
Deze 35 jarige wordt binnengehaald alsof die de fucking Messias is. Maaar als je objectief kijkt, is Kuyt gewoon een uitgerangeerde voetballer die de techniek van een lantaarnpaal heeft. Natuurlijk is Dirk een aanwinst voor de eredivisie. Maar laten we wel wezen, dat ben je al gauw hé. En zeker een aanwinst voor Feyenoord omdat er gewoon echt niets goeds rond loopt.
Kazim
Dat wij het in de spits met zo'n vent moeten doen. Dat zegt feitelijk al voldoende. De draaicirkel van een olietanker, een kort lontje van heb ik jou daar. En altijd maar die grote bek zonder dat ie er daadwerkelijk wat tegenover zet.
Immers
Hier maak ik geeneens meer woorden aan vuil
Manu
Ik blijf het maar herhalen over Manu, maar deze man hoort niet thuis in Feyenoord 1. Heeft 1 lucky moment gehad tegen Luhansk, en borduurt daar sindsdien op voort. Hij kan er helemaal niks van. Echt niet. Wie anders beweert, valt niet serieus te nemen.. Echt niet.
En zo kan je over iedere speler van Feyenoord wel iets zeggen. Ik wil niet te deprimerend en/of negatief klinken, maar zo liggen de kaarten wel. Het is niet veel en het wordt niet veel. Er is natuurlijk nog geen geld en zullen we het straks met de Kramers en Elia's van deze wereld moeten doen. Daar word je natuurlijk niet vrolijk van. Maar hey, daar zijn we immers Feyenoorders voor.
Naïviteit hoort er ook niet te zijn als je al met 2-1 van VVV verliest en de hoeken van het veld krijgt te zien van Southampton.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Sowieso altijd bullshit als een coach het daarop gooit.
Hij is degene die ervoor verantwoordelijk is om z'n spelers volledig scherp het veld in te sturen en te zorgen dat ze de tegenstander niet onderschatten.
Alternatieven zijn er helaas nauwelijksquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:12 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Was vandaag heel slecht. Wat een vreselijk slechte basistechniek heeft die man.
Kazim en Manu zijn goede spelers voor op de bank. Deze twee verzieken teveel kansen om in de basis te spelen.quote:
Sleegers of Boetius?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Alternatieven zijn er helaas nauwelijks
Wanneer heb jij Vilhena voor het laatst een goeie wedstrijd zien voetballen? Eentje waarin hij de lijnen uitzette, en beslissend was in passing bijvoorbeeld? Dat wordt verwacht van dat soort jongens. Ik heb al tig jaar een SCC en sta er iedere 2 weken. Maar ik kan me niet heugen dat ik een goede, beslissende wedstrijd van Vilhena heb gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Vilhena kan echt wel ballen hoor, wordt alleen verkracht en heeft een kut mentaliteit
Had Sleegers wel wat meer in de voorbereiding willen zien, aangezien hij vorig jaar uitblonk bij Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Daar word je niet vrolijk van als je naar de top wil
Eerlijk: heeft hij veel wedstrijden gespeeld op zijn échte positie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Vilhena voor het laatst een goeie wedstrijd zien voetballen? Eentje waarin hij de lijnen uitzette, en beslissend was in passing bijvoorbeeld? Dat wordt verwacht van dat soort jongens. Ik heb al tig jaar een SCC en sta er iedere 2 weken. Maar ik kan me niet heugen dat ik een goede, beslissende wedstrijd van Vilhena heb gezien.
Vilhena heeft in het Koeman-tijdperk wel eens als tien gespeeld. Dat kan hij, maar Feyenoord' haar hobby is het om jeugdspelers naar de meest vreemde posities om te turnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Vilhena voor het laatst een goeie wedstrijd zien voetballen? Eentje waarin hij de lijnen uitzette, en beslissend was in passing bijvoorbeeld? Dat wordt verwacht van dat soort jongens. Ik heb al tig jaar een SCC en sta er iedere 2 weken. Maar ik kan me niet heugen dat ik een goede, beslissende wedstrijd van Vilhena heb gezien.
Amenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft zeker de kans gehad in het eerste. Maar op de trainingen weet ie ook niet te overtuigen dat juist hij moet spelen en niet zijn concurrentie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Eerlijk: heeft hij veel wedstrijden gespeeld op zijn échte positie?
Dit is dus het probleem wat deze selectie gaat krijgen: zijn ze mentaal sterk genoeg om deze oefenreeks te overleven? Want ik ruik dus weer een baggerstart aankomen bij Utrecht en als de Kongolootjes, Toornstraatjes en Vilhenaatjes dan daar 0-1 om de oren gaan krijgen en het publiek gaat morren, dan zie ik ze zich daar gewoon niet van herstellen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal goede dingen gedaan maar het houdt een keer op natuurlijk. Na het debacle met Rutten kan je dit seizoen niet weer met een verliespartij beginnen.
Dit idd. Dat maakt het des te erger dat je het dan op naïviteit gaat gooien als coach.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naïviteit hoort er ook niet te zijn als je al met 2-1 van VVV verliest en de hoeken van het veld krijgt te zien van Southampton.
Over de training kan ik niet oordelen, nooit gezien daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft zeker de kans gehad in het eerste. Maar op de trainingen weet ie ook niet te overtuigen dat juist hij moet spelen en niet zijn concurrentie.
Dat argument hoor ik nu al jaren maar op basis van wat zou Vilhena een goede nummer 10 zijn.. is allemaal gelul, die knul is gewoon niet goed genoegquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Eerlijk: heeft hij veel wedstrijden gespeeld op zijn échte positie?
We zullen het (voorlopig?) niet wetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat argument hoor ik nu al jaren maar op basis van wat zou Vilhena een goede nummer 10 zijn.. is allemaal gelul, die knul is gewoon niet goed genoeg
Had Kongolo niet onlangs een grote bek dat ie te goed voor Feyenoord was en dat als ie geen basisplek kreeg, hij naar City ofzo zou vertrekken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:16 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dit is dus het probleem wat deze selectie gaat krijgen: zijn ze mentaal sterk genoeg om deze oefenreeks te overleven? Want ik ruik dus weer een baggerstart aankomen bij Utrecht en als de Kongolootjes, Toornstraatjes en Vilhenaatjes dan daar 0-1 om de oren gaan krijgen en het publiek gaat morren, dan zie ik ze zich daar gewoon niet van herstellen.
Dat, en de spelopvatting die geleend lijkt van de Comedy Capers. Daar nog een sausje overheen van paniekaankopen en voilà, weer een seizoen vol met slechte resultaten, spelers die de boel saboteren omdat ze niet op hun favo plekje mogen spehehehelen, belegeringen van het Maasgebouw, misschien nog een extra relletje hier en daar, dreigend ontslag van de trainer, ontslag TD, circusact over wie dan nu TD moet worden (waarbij Beenhakker weer even komt sproeien) en dan moet de winterstop nog komen, waarin Vilhena alsnog voor een fooi de rotschop onder zijn hol krijgt die hij verdient, El Ahmadi alsnog naar de zandbak vlucht, Kazim hem achterna gaat, Te Vrede weer es mag invallen omdat Achahbar het wachten op een kans eindelijk heeft opgegeven en terugkruipt naar Bielefeld.
Nou ja, ik ga mijn pilletjes maar weer es slikken, ziet het er weer wat leuker uit allemaal.
Ja, Adelaide Cityquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Had Kongolo niet onlangs een grote bek dat ie te goed voor Feyenoord was en dat als ie geen basisplek kreeg, hij naar City ofzo zou vertrekken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |