In z'n eerste potje ja, daarna was het echt dramatisch slecht, zoals hij de afgelopen jaren gespeeld heeft. Waardeloos.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Scoorde 2 keer in één wedstrijd in de PL. Zie je dat Too Peace ooit doen?
Nouja kansloos eraf gegaan in de PL zegt niet veel dit is de eredivisie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Scrummie het volgende:
Elia. Kansloos eraf gegaan in de Premier League, komt al jaren geen lantaarnpaal meer voorbij, en dat gaan wij dan weer halen tegen een salaris van heb ik jou daar. Echt, van Geel, de tyfus voor je.
Kijk naar hoe Pellé presteert in de PL.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja kansloos eraf gegaan in de PL zegt niet veel dit is de eredivisie.
Klopt, maar hij ging er niet alleen kansloos af in de PL, maar overal sinds ie uit NL vertrok.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja kansloos eraf gegaan in de PL zegt niet veel dit is de eredivisie.
Dat mensen hem nog serieus namen, haha.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hey, we hebben het hier wel over Martijn Krabbendam himself he. niet een of ander lulletje dat geen spelers van Feyenoord mag interviewen.
Deze wedstrijd is nog niet klaar...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef koppesneller het volgende:
Twente deed het dan nog beter tegen Olympiakos
Ik voorzie een spectaculaire comeback.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Onze gebeden zijn verhoord, Lex Immers komt erin! _o_
Ja en kijk naar Guidetti was jullie beste speler en verder overal misluktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef Collide het volgende:
[..]
Kijk naar hoe Pellé presteert in de PL.
verdubbelt zijn salarisquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers legt er vier goals in, Van Geel verlengt zijn contract tot 2020.
Ik kijk nergens meer van opquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers legt er vier goals in, Van Geel verlengt zijn contract tot 2020.
al het afval van Ajax kan altijd nog bij Feyenoord terecht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
Wat is die Vejinovic slecht zeg. (en de rest van Feyenoord)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |