Nu alquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje vergeten hoe je eruit zag, slecht!!
Dankje
moet je er wel 1 hebben of kunnen betalen ehquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
strap trekken en die 2 man beveiliging plassen hun slipjes vol
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn rare mengkleur haar.je moet gwn je face doen je bent knappe mijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik besef net dat ik geen duidelijke haarpic heb.Mooi dik haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
moet je er wel 1 hebben of kunnen betalen eh
En mijn zus heeft dus nog steeds dat lichte haar en krullend geelblond haar. Terwijl hij altijd stijl haar had.quote:
Mijn rare mengkleur haar.Waarom helemaal je gezicht erafhalen terwijl er al foto's van je op FOK! staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
ja klopt gwn bb halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
True
maar strap hoeft niet duur te zijn
Mijn krullen komen terug als ik m'n haar korter knip. Wat dus niet gaat gebeurenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mijn zus heeft dus nog steeds dat lichte haar en krullend geelblond haar. Terwijl hij altijd stijl haar had.
Ik had vroeger toen ik 3 was ook krullen, maar die zijn nooit meer teruggekomen
+10,000 voor de wiet kettingquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Dit is de laatste foto die ik heb met mijn eigen haarkleur, voordat ik het ging verven:
[ afbeelding ]
Hier was ik 14 of 15.
Mijn rare mengkleur haar.Ik vind het wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beetje hazelnoot, lijkt het.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kjoetquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Dit is de laatste foto die ik heb met mijn eigen haarkleur, voordat ik het ging verven:
[ afbeelding ]
Hier was ik 14 of 15.
Omdat ik op die foto niet mooi vond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom helemaal je gezicht erafhalen terwijl er al foto's van je op FOK! staan?
Ik hoef ook geen krullen verderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn krullen komen terug als ik m'n haar korter knip. Wat dus niet gaat gebeuren.
Ik wist niet eens wat het betekende toen hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
+10,000 voor de wiet ketting
Mijn rare mengkleur haar.koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach je bent knap genoeg dus dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik op die foto niet mooi vond.
Ik vind krullen bij mannen ook niet altijd even tof staan, eigenlijk... Ligt er een beetje aan. Houd meer van stijl haar denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen krullen verder
ja zoiets zag ik ook op zo website met rare facebook berichtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat het betekende toen haha
Je blijft het proberen hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je bent knap genoeg dus dat zal wel meevallen
Nahw little amaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ik 14 of 15.
Ik vond het serieus gewoon een leuk blaadje aan een kettingquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja zoiets zag ik ook op zo website met rare facebook berichten
zo vrouw die dacht een mooi blaadje als ketting te hebben![]()
gooit die dochter het te koop
ja tis ook een mooie plant welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het serieus gewoon een leuk blaadje aan een kettingMaar schaam mij er achteraf ook niet voor.
Krullen is meh jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind krullen bij mannen ook niet altijd even tof staan, eigenlijk... Ligt er een beetje aan. Houd meer van stijl haar denk ik.
haha ouwe takquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben maar 2 of 3 jaar jonger op die foto dan sommige mensen hierEn die foto is toch alweer minstens 10 jaar terug gemaakt.
Ik ben dan ook niet serieus. Dat moet ook niet zijn want Feyenoord zorgt ervoor dat ik nu al m`n abo wil opzeggen bij Fox Sports en het seizoen is nog niet eens begonnnequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er op tegen is om een gemeend complimentje te geven
Ja je hebt een groot deel van je leven verneukt aan FOK!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben maar 2 of 3 jaar jonger op die foto dan sommige mensen hierEn die foto is toch alweer minstens 10 jaar terug gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn haar nu. Qua kleur, het is langer inmiddels. En wat meer gebleekt door de zon.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ja ik ben nog beedje jongquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:51 schreef Samzz het volgende:
Oh ook zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn haar nu. Qua kleur, het is langer inmiddels. En wat meer gebleekt door de zon.
Your beauty never ever scared me.
Is in Amerika ook zo, tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Wat mij ook op valt aan de foto is het enorme glas cola. Was namelijk in Canada die foto. Bestel je een cola.. krijg je een dikke pul vol
Hoeveel staan ze?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet serieus. Dat moet ook niet zijn want Feyenoord zorgt ervoor dat ik nu al m`n abo wil opzeggen bij Fox Sports en het seizoen is nog niet eens begonnne
Mooie kleur hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn haar nu. Qua kleur, het is langer inmiddels. En wat meer gebleekt door de zon.
Oh.
Durf het niet te zeggen:')quote:
Ben hier sinds januari 2013 lid. Valt dus wel meequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je hebt een groot deel van je leven verneukt aan FOK!
Het zit echt mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn haar nu. Qua kleur, het is langer inmiddels. En wat meer gebleekt door de zon.
Gebruik je nog iets van speciale haarproducten of shampoo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |