Jammer dat je 16 bentquote:
In mijn ervaring zijn brunettes vaak intelligenter en grappiger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik haat bijna elke brunette die ik ken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik vind het serieus niet heel mooi dat je van achteren goed kan zien dat mijn eigen haarkleur aan de bovenkant er weer door komtquote:
Of zo:quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n heerlijk genante toupet
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]Mijn zus heeft die haarkleur van nature lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Mijn haar is van nature goudblond. Ga het ook niet meer verven, veel te duur met mijn idiote bos haar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft die haarkleur van nature lol
ik ken er 1 mattie die heb zo lieg stoornis ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je 16 bent
[..]
In mijn ervaring zijn brunettes vaak intelligenter en grappiger.
Die is ook mooi jaquote:
Ah jij bent een Lannister.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar is van nature goudblond. Ga het ook niet meer verven, veel te duur met mijn idiote bos haar.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ken er 1 mattie die heb zo lieg stoornis ofzo
liegt over de kleinste en domste dingen zonder dat het echt wat oplevert behalve aandacgt
[..]Omg pretty ladySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faxie voelt je pijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja
Maar helemaal kaal vind ik dan ook niet mooi dus zal dan wel in paniek zijn. Hopelijk heb ik voor die tijd al een vriendin weten te scoren, anders word het wel heel lastig
[..]Ow de dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die ken ik nog wel
![]()
compulsive lying is dat volgens mijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ken er 1 mattie die heb zo lieg stoornis ofzo
liegt over de kleinste en domste dingen zonder dat het echt wat oplevert behalve aandacgt
helemaal gek is zij man, bedreigt drugs dealers enzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah jij bent een Lannister.
Niks mis met die kleur.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik besef net dat ik geen duidelijke haarpic heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Niet zo blondquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah jij bent een Lannister.
Niks mis met die kleur.
[..]
Thank youquote:
Wou al zeggen, moet je gezien hebbenquote:
ja zoiets echte vage leugens manquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
compulsive lying is dat volgens mij
Ik besef net dat ik geen duidelijke haarpic heb.Jammer wou je gezicht zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik besef net dat ik geen duidelijke haarpic heb.KrullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En terecht, wat denken ze wel nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
helemaal gek is zij man, bedreigt drugs dealers enzo
Ik besef net dat ik geen duidelijke haarpic heb.Hallo daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van nature blond of ? Beide kleuren staan je wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo blond. Iets donkerder.
[..]
Thank you. M'n haar is nu donkerder.
[..]
Wou al zeggen, moet je gezien hebben.
dealers hitten is beter dan oude vrouwtjes berovenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
helemaal gek is zij man, bedreigt drugs dealers enzo
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de Lannisters wordt het ook steeds donkerder
En toch he... .;(quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag foto's van Faxie en dan viel het me best mee hoe hij eruit zag
Ik besef net dat ik geen duidelijke haarpic heb.Wauw mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik jong was rossig, toen middenblond, nu goudblondquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van nature blond of ? Beide kleuren staan je wel goed denk ik.
tis een chick he dus die kan die boys niet aan omdat ze sws al standaard 2 man beveiligign hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dealers hitten is beter dan oude vrouwtjes beroven
en wat gaan ze doen de politie bellen "ja er is 10 gram pep van me gejat"
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Onhandige krullen soms
Ik had vroeger wit haar en nu lekker donkerblond tegen het bruine aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ben wel blij met m'n natuurlijke haarkleur.
strap trekken en die 2 man beveiliging plassen hun slipjes volquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tis een chick he dus die kan die boys niet aan omdat ze sws al standaard 2 man beveiligign hebben
Ja, dat zie je vakerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vroeger wit haar en nu lekker donkerblond tegen het bruine aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |