Ik snap het ook niet. Lang haar is veel makkelijkerquote:
Wablief?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks geeft om wat mannen mooi vinden, dan.
Katten zijn ook gewoon echte Hansenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja haha, had hem al eerder gezien maar blijf er om lachen.
ik ken hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel vaak gewoon echt een fotoface. Mijn zus bijvoorbeeld staat op elke foto met precies dezelfde glimlach van dezelfde kant.
Terwijl ik echt moeite moet doen om te lachen op een foto
Vind ik van mijn haar niet. Met dun haar is het een heel gedoe om dode puntjes te voorkomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Lang haar is veel makkelijker.
En aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Lang haar is veel makkelijker.
Ja oke, als ik al mijn selfies naast elkaar zet zijn de meesten wel van dezelfde kant gemaakt met ongeveer dezelfde lachquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel vaak gewoon echt een fotoface. Mijn zus bijvoorbeeld staat op elke foto met precies dezelfde glimlach van dezelfde kant.
Terwijl ik echt moeite moet doen om te lachen op een foto
Ik heb knalrood haar gehad (1 jaar lang), paar keer knalroze, keer bruin, keer zwart. Het is nu ook lichter blond dan normaal door het ontkleuren iedere keerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik durf mijn haar niet eens te verven, ben bang voor dode puntjes
Hoef je enkel af te knippen, klaar. In model brengen is met lang haar doodsimpel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik van mijn haar niet. Met dun haar is het een heel gedoe om dode puntjes te voorkomen.
Ik moest laatst op de foto bij de kattenshow met mijn zus en haar kat. Toen stond ik er ook echt als een klapjosti met een rare lach opquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ken het
altijd een kut kop op fotos
kijk als je aan het puberen bent dan snap ik het wel dat je je haar kleurt experimenteren enventueel rebels willen zijn maar als je een jaartje of 30 bent dan is het echt onnodigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah, dan hebben mensen die eerder ombre hadden wel een enorm low self esteem. Is meer omdat ze vroeger dat niet zo vaak deden, mevrouwtje is een beetje rebels soms.
hoe bedoel jquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Faxie het volgende:
Kutkop op foto's heeft meer met je zelfbeeld te maken
Lekker gek doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En aantrekkelijker.
Daarom snap ik jonge vrouwen ook niet die dan opeens een heel kort kapsel nemen.
Mijn whatsappfoto is gewoon een babyfoto van mij met een katquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja oke, als ik al mijn selfies naast elkaar zet zijn de meesten wel van dezelfde kant gemaakt met ongeveer dezelfde lachEn toch word ik mn whatsapp fotos bijvoorbeeld snel zat.
Ik heb alleen maar henna gehad, was lichtbruin maar aubergine achtig als zon scheen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb knalrood haar gehad (1 jaar lang), paar keer knalroze, keer bruin, keer zwart. Het is nu ook lichter blond dan normaal door het ontkleuren iedere keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van paar jaar terug.Your beauty never ever scared me.
Heeft toch niks met accepteren te makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk als je aan het puberen bent dan snap ik het wel dat je je haar kleurt experimenteren enventueel rebels willen zijn maar als je een jaartje of 30 bent dan is het echt onnodig
alsof je jezelf niet kan accepteren zonder je orginele haarkleur
ja met een geforceerde lach sta k altijd als een debiel ook jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest laatst op de foto bij de kattenshow met mijn zus en haar kat. Toen stond ik er ook echt als een klapjosti met een rare lach op
En terecht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker gek doen.
Gaat mij niet gebeuren. Ik ben blij met de lengte van mijn haar.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Dit was ik met rood haar:blond is wel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van paar jaar terug.
Die kat stond er beter opquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja met een geforceerde lach sta k altijd als een debiel ook ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |