Ja en genoeg vrouwen die er jong willen blijven uitzien. Dus als de grijze haren komen verf erin. En omdat hun vriendinnen het ook allemaal lekker rood of paars doen doet mevrouw het ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In mijn oude woonplaats woont een vrouw van 75 met heel mooi lang grijs haar.
Ja ik vind het best debiel als ik dan naar mijn telefoon kijk en ik dan geforceerd moet lachen of stoer moet kijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat hebben meer jongens wel geloof ik. Ik heb meestal ook een hekel aan selfies maken maar soms heb ik periodes dat ik er heel veel maak.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Over cornetto gesproken.Beste smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat het vooral makkelijker is. Gewoon kort, klaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en genoeg vrouwen die er jong willen blijven uitzien. Dus als de grijze haren komen verf erin. En omdat hun vriendinnen het ook allemaal lekker rood of paars doen doet mevrouw het ook.
En terechtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Amsterdamse vader beukt pedo in elkaar Die man had best wat harder mogen slaan
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn eisen slaan nergens op 9 vd 10 x
Muah denk dat het ook vooral zo is omdat iedereen het zo doet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral makkelijker is. Gewoon kort, klaar.
Iemand moet beginnen. Vaak is het gemakzucht en op die leeftijd minder bezig zijn met uiterlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat het ook vooral zo is omdat iedereen het zo doet.
Lekker erbij horen, lekker kuddedieren. GENOT
Ik denk dat het gemakzucht is en niet meer zoveel geven om uiterlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat het ook vooral zo is omdat iedereen het zo doet.
Lekker erbij horen, lekker kuddedieren. GENOT
dat ze een low self esteem heeft?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn ma verft haar haren al sinds haar 15e, wat valt daaruit te concluderen.![]()
Is nu 38.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand moet beginnen. Vaak is het gemakzucht en op die leeftijd minder bezig zijn met uiterlijk.
Wat lui zegquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemakzucht is en niet meer zoveel geven om uiterlijk.
Dat ze nog in de kast zit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn ma verft haar haren al sinds haar 15e, wat valt daaruit te concluderen.![]()
Is nu 38.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vind het best debiel als ik dan naar mijn telefoon kijk en ik dan geforceerd moet lachen of stoer moet kijken.
Dan zit ik alleen met eengezicht en zeg ik tegen mezelf dat ik eens eventjes normaal moet gaan doen.
Ik hou zo van kattenquote:
Niks geeft om wat mannen mooi vinden, dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je echt niks geeft om je uiterlijk ga je het toch niet telkens verfen
Nah, dan hebben mensen die eerder ombre hadden wel een enorm low self esteem. Is meer omdat ze vroeger dat niet zo vaak deden, mevrouwtje is een beetje rebels soms.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ze een low self esteem heeft?
Ja haha, had hem al eerder gezien maar blijf er om lachen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou zo van katten![]()
Blijft gewoon zitten
Vrouwen hebben wel vaak gewoon echt een fotoface. Mijn zus bijvoorbeeld staat op elke foto met precies dezelfde glimlach van dezelfde kant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:26 schreef Kauai het volgende:
[..]Ik herken het wel een beetje. Heb dan 15 fotos achter elkaar gemaakt waarvan ik er op 14 heel nep lachend op sta en 1 dan acceptabel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |