Nee maar dat maakte ik op uit een paar eerdere reacties van je in deze sc. Kan het fout hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je het ooit gevraagd dan aan mij?
Omdat lang haar vaak dood lijkt als je ouder bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap niet dat vrouwen het doen...
Muah het is meer zo dat ik een hekel heb aan selfies maken en dat ik weinig foto's heb.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee maar dat maakte ik op uit een paar eerdere reacties van je in deze sc. Kan het fout hebben
Bij sommige vrouwen staat iets korter haar wel heel mooi maar dat 45+'ers kapsel..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap niet dat vrouwen het doen...
Ik, als ik cornetto zie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:18 schreef Faxie het volgende:
Er zijn hier vast wel dames die zich hier in herkennen![]()
[ afbeelding ]
Nee, darm is viesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon over je monchoutaart heengooien.
Met stukjes darm
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat lang haar vaak dood lijkt als je ouder bent.
Denk ik
Ja, maar er is een verschil tussen iets korter en meteen model kerelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:17 schreef Kauai het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen staat iets korter haar wel heel mooi maar dat 45+'ers kapsel..
Ah zo, ja dat hebben meer jongens wel geloof ik. Ik heb meestal ook een hekel aan selfies maken maar soms heb ik periodes dat ik er heel veel maak.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het is meer zo dat ik een hekel heb aan selfies maken en dat ik weinig foto's heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |