SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar helaas voor jou was ik eerder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik het nieuwe topic had geopend (zoals het hoort), dan was de TT geweest:
Waar "Spannend" alsnog in de TT staat
Die TT had "the return of Henk" moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik het nieuwe topic had geopend (zoals het hoort), dan was de TT geweest:
Waar "Spannend" alsnog in de TT staat
'Als je in de Kuip zit te wachten op de saaiste wedstrijd van het seizoen, mag je TT's van joden veranderen.'quote:
Zit je in de kuip?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'Als je in de Kuip zit te wachten op de saaiste wedstrijd van het seizoen, mag je TT's van joden veranderen.'
Staat in de policy, zoek maar op
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor Timmm met zijn volledige gewicht op je gaat zitten.
Insinueer je nu dat timmmmm een hele dikke jongen is?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor Timmm met zijn volledige gewicht op je gaat zitten.
Jij moet je ER steunenquote:
Mani motiveert hem iedere dag zonder succes om een dagje te gaan fietsen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat timmmmm een hele dikke jongen is?
pics van het filmpjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een walnoot
(als je wil weten hoe ik deze heb geopend, vraag dat dan gerust. Ik heb een filmpje)
Dit boeit natuurlijk niemand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een walnoot
(als je wil weten hoe ik deze heb geopend, vraag dat dan gerust. Ik heb een filmpje)
quote:
Prachtig!quote:
Je vergeet er acht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
WE HEBBEN EEN EWE HEBBEN EEN L
WE HEBBEN EEN F
![]()
ELFLETTERIG
Snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was een klotewerk, was het na 3 al weer zat eigenlijk.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik was de lokquotes een beetje beu, sorry.
Je kon gewoon niet zonder ons.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik was de lokquotes een beetje beu, sorry.
Hey Moemoe, zag je nog wat ik vanochtend gequote hadquote:
Ik was het alweer bijna vergetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Moemoe, zag je nog wat ik vanochtend gequote had
Jup over precies dezelfdequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was het alweer bijna vergeten!!
Je had toch niet over dezelfde man toch? Wie was jouw crush?
Was een tof concert.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef moemoe het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Goede smaak.
Ik heb hem nooit live meegemaakt.
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was een tof concert.
Ben toen ook bij No Doubt geweest in die periode, was ook heel gaaf.
Gavin Rossdale van Bush in de jaren '90.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gavin Rossdale van Bush in de jaren '90.
Oh die, heb ik volgens mij niet echt gevolgd toen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gavin Rossdale van Bush in de jaren '90.
Ja die, maar dan net even anders.quote:
Allemaal lachen.quote:
Nee, dat was denk ik te soft voor jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh die, heb ik volgens mij niet echt gevolgd toen.
Henk zal er wel weer een gigantische splitsquote over hebben.
Volgens mij was dat inderdaad meer voor de alto's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat was denk ik te soft voor jou.
Eerste 2 albums waren prima, de rest was redelijk apenebola ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rossdale is echt slecht trouwens.
Nee, ik heb al een grapje gemaakt met een foto van een Bush uit de jaren 90. Hoewel de foto een stuk recenter is, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh die, heb ik volgens mij niet echt gevolgd toen.
Henk zal er wel weer een gigantische splitsquote over hebben.
Geloof het wel, niet gehoord dat het over is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was dat inderdaad meer voor de alto's.
Zit hij nog met Gwen?
eigenlijk kun je ze na het eerste album (sixteen stone, niet zeker van?) al wel opdoeken, al vind ik swallowed nog wel geinigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerste 2 albums waren prima, de rest was redelijk apenebola ja.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef moemoe het volgende:
De destijds mega crush van Uccie en mij in beeld.
Sixteen stonequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eigenlijk kun je ze na het eerste album (sixteen stone, niet zeker van?) al wel opdoeken, al vind ik swallowed nog wel geinig
http://www.tvgids.nl/Jubileum_Toppers_2014/programma/18804645/quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een grapje gemaakt met een foto van een Bush uit de jaren 90. Hoewel de foto een stuk recenter is, maar dat terzijde.
Ik had meer met de Backstreet Boys.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:25 schreef Uccie het volgende:
Maar goed, daarna stapte ik geloof ik al over naar de muziek van Matchbox 20.
Wat niet hoogstaand is, maar wat ik wel leuk vind om naar te luisteren, nog steeds.
Nee, ik was meer van deze kant van de Atlantische Oceaan, alle Britse en Ierse boybands.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had meer met de Backstreet Boys.
dat ging ik zeggen.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik was meer van deze kant van de Atlantische Oceaan, alle Britse en Ierse boybands.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was dat inderdaad meer voor de alto's.
Zit hij nog met Gwen?
Boyzone, Take That, East 17, Let Loose, Ultra, MN8, A1 etc etc.quote:
Verdomme.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Boyzone, Take That, East 17, Let Loose, Ultra, MN8, A1 etc etc.
Ik vergeet nog genoeg 911, Westlife en 5ive.quote:
Wie hou je nu voor de gekquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:33 schreef Uccie het volgende:
Ik was een tienermeisje in de hele jaren '90.
Ik ga straks de stad in, doen alsof ik een sociaal leven heb.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/Jubileum_Toppers_2014/programma/18804645/
5ive is toch van het origineel van Joan Jett?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vergeet nog genoeg 911, Westlife en 5ive.
In everybody get up zit een stukje samplequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5ive is toch van het origineel van Joan Jett?
Ze heet geen Cnorrie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wie hou je nu voor de gekToen was je al 50
Gahahahaha, dit soort grappen hebben we dus gemist.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens best raar: zeggen dat je moe bent, maar wel onafgebroken doorgaan met dansen.
Gahahaha nou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gahahahaha, dit soort grappen hebben we dus gemist.
De jaren '90 waren de jaren, waarin alle muziek uit mijn jeugd ineens een vreselijke beat kreegquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De jaren 90Wat een paupermuziek werd er toen gemaakt.
Gelukkig bestonden er ook nog goden als My Bloody Valentine en Slowdive.
Dat terwijl ze echt extreem matig zijn. Jullie houden zeker ook van SM?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gahahahaha, dit soort grappen hebben we dus gemist.
Alleen met Uccie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat terwijl ze echt extreem matig zijn. Jullie houden zeker ook van SM?
Alleen met Fokker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat terwijl ze echt extreem matig zijn. Jullie houden zeker ook van SM?
Was dit het?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
Ik voel weer iets hilarisch aankomen, jongens.
quote:
quote:
Nee dit was extreem matig.quote:
Gabber leeft jezus beeft!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De jaren 90Wat een paupermuziek werd er toen gemaakt.
Gelukkig bestonden er ook nog goden als My Bloody Valentine en Slowdive.
Daar houdt Harry van. Geloof je dit niet? Bekijk dan de postaantallen van deze SC en zie wie er bovenaan staat.quote:
Nee ik geloof het wel, ik ben zelf namelijk heel matig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar houdt Harry van. Geloof je dit niet? Bekijk dan de postaantallen van deze SC en zie wie er bovenaan staat.
Net als SM met jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik geloof het wel, ik ben zelf namelijk heel matig.
Weet je hoeveel moeite erin zit om überhaupt zulke slechte radio te maken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Jezelf kwellen en pijnigen door naar slechte radio-uitzendingen te luisteren.
Vroeg me gister al af waar je ava van is?quote:
Is niet van iets.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeg me gister al af waar je ava van is?
Ik dacht eerst van een album van Ulrich Schnauss, maar die ziet er toch wat anders uit weer
Met wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, het staat inmiddels 0-3. Felukkig gingen ze wel op de vuist, dat maakt veel goed
Over een klein halfuur. Word ik nu alweer weggejaagd hier?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
Moet jij trouwens niet naar de stad, Henk?
.
Ik heb dit seizoen voor het eerst in 5 jaar oid weer een seizoenskaattquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef moemoe het volgende:
Eigenlijk wilde ik zelf ook naar de Kuip.
Komt vast later in het seizoen een keer.
twitter:mjanmaat twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 20:24:10Geinig...op Fox sport en op RTL7 allebei Mission Impossible! #FEYoly #TomCruise reageer retweet
twitter:Eddy_Boevink twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 20:57:20Wat een thuisfluiter die scheids. Oh nee, toch niet. Het is het fluitconcert van de eigen aanhang 😊 #feyoly reageer retweet
twitter:frenkdeboer twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 20:33:28Begrijp dat de Rotterdammers nog niet echt een geOLYde machine zijn... #feyOLY reageer retweet
Jij zit toch te patsen met je zogenaamde leven?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over een klein halfuur. Word ik nu alweer weggejaagd hier?
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen voor het eerst in 5 jaar oid weer een seizoenskaatt
Klopt, maar de vlag hangt al zowat uit omdat ik wegga.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zit toch te patsen met je zogenaamde leven?
Altijd blijven hopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, blijf misschien nog wel langer plakken ook #NWS-SC sc_van_het_jaar_2015_in_spe
Nou, gezien de andere sc's die ik tot nu toe bezocht heb en wat ik tot nu toe hier heb gezien, ligt die lat echt niet zo hoog hoorquote:
Ik weet niet over wie dit meer zegt...die sc's of deze.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, gezien de andere sc's die ik tot nu toe bezocht heb en wat ik tot nu toe hier heb gezien, ligt die lat echt niet zo hoog hoor![]()
Dat zou voor mij dan iets too much zijn. Af en toe een wedstrijd meepikken klinkt me beter in de oren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen voor het eerst in 5 jaar oid weer een seizoenskaatt
Jij met je latquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, gezien de andere sc's die ik tot nu toe bezocht heb en wat ik tot nu toe hier heb gezien, ligt die lat echt niet zo hoog hoor![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie dit meer zegt...die sc's of deze.
Had ik trouwens al gemeld dat ik niet wil samenwonen maar gewoon wil blijven latten?quote:
Waarom zou je latten als je ook kunt satten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Had ik trouwens al gemeld dat ik niet wil samenwonen maar gewoon wil blijven latten?
Wattis satten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarom zou je latten als je ook kunt satten?
Ik hoor daar niet bijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
Ik zou alleen apart slapen omdat het in de genen van vrouwen zit om driekwart van het bed te claimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
terechte klachtquote:
Nooit last van gehad eigenlijkquote:
Het nadeel van latten is in mijn ogen dat je dan niet samen een huishouden voert. Dat lijkt me dan juist weer leuk, anders is het TE gescheiden voor mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow oké, gescheiden slapen
Maar als je gaat latten, dan slaap je meestal toch ook gescheiden?
Ik heb maar een half uurthe nodig om mijn spullen te pakken, tot zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
Samenwonen lijkt me juist wel leuk, als je een beetje tegen elkaar kunt.
Alsof ik al die moeite ga doen zeg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:01 schreef moemoe het volgende:
Oh,en Mexi en mani: er zijn meer mensen die eerder willen Sketchen.
Dus, doe gerust een lokquote. Ze komen wel.
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof ik al die moeite ga doen zeg.
Gaat er nog ge-isketched worden, want ik moet de huiskamer zo uit en dan weet ik of ik mijn laptop wel of niet mee moet nemen.quote:
Alleen het begin iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het nadeel van latten is in mijn ogen dat je dan niet samen een huishouden voert. Dat lijkt me dan juist weer leuk, anders is het TE gescheiden voor mij.
En jij hebt het filmpje niet gezien volgens mij.
Ja!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat er nog ge-isketched worden, want ik moet de huiskamer zo uit en dan weet ik of ik mijn laptop wel of niet mee moet nemen.
Doe maar wel, als mijn razende kutfilm afgelopen is ga ik ook wel even.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat er nog ge-isketched worden, want ik moet de huiskamer zo uit en dan weet ik of ik mijn laptop wel of niet mee moet nemen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken om met iemand samen te wonen.
Welke?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar wel, als mijn razende kutfilm afgelopen is ga ik ook wel even.
Ik ga gewoon wachten tot andere mensen het doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:06 schreef moemoe het volgende:
Nah, roep ze gewoon bij elkaar om een uur of tien. Als je zelf geen moeite doet, moet je ook niet al te veel verwachten.
dan zet ik mijn serie niet aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dark Was the Night (2014) - IMDb
Volgens mij ben ik dit na een half uur zat.
Waarom kijk je het überhaupt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dark Was the Night (2014) - IMDb
Volgens mij ben ik dit na een half uur zat.
Hij heeft echt slechte smaak in alles gewoon.quote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft echt slechte smaak in alles gewoon.
Je kan het beste met zo min mogelijk verwachtingen kijken, dan valt het niet snel tegen.quote:
Nee want het is in het Frans en dan moet ik op de ondertiteling letten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang die duurt maar ik zou hem gewoon aanzetten.
Bedankt alvast voor het organiseren he!quote:
Het had voor mij een wat te hoog "kijk deze nieuwe hippe trend waar de Nederlanders nog niet voor warmlopen!" en daar ben ik niet zo'n fan vanquote:
Windows 10?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even verhuizen en opnieuw installeren, tot zo
Nee mezelf.quote:
Hey Viro, leuke mededeling had je eerder vandaag of gisternacht (die met je familie en dat je dronken wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah zo te zien is het updaten ergens mis gegaan
Ja en?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Viro, leuke mededeling had je eerder vandaag of gisternacht (die met je familie en dat je dronken was)
Dat doe je niet bij het Uccie OS, die werkt het best met haar gebreken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie gaat haar bugfixen?
Nah drank maakt meer stuk dan lief is, kater van hier tot tokioquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Drank, maakt meer lief dan goed voor je is
Veel water drinkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah drank maakt meer stuk dan lief is, kater van hier tot tokio
Komt goed, probleem is dat ik amper sterke drank drink. Laatste keer was alweer 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel water drinken
Beter veel moeten pissen dan veel koppijn
Das lang terugquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt goed, probleem is dat ik amper sterke drank drink. Laatste keer was alweer 2 jaar geleden.
Ik ken het plafond nu wel uit mn hoofd, dus ik denk dat ik dit keer gewoon nog wat pillen neem, ben dat bedliggerige nachtbraken nu wel even zat en ga lekker ko aankomende nachtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Voordeel: straks snel ko zodra ik op bed lig.
Nee was het niet, heb hele dag op bank gehangen terwijl het mooi weer wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das lang terug
Hopelijk was het het wachten waard
Ik steek straks een j op en ben zo in dromenland.quote:[..]
Ik ken het plafond nu wel uit mn hoofd, dus ik denk dat ik dit keer gewoon nog wat pillen neem, ben dat bedliggerige nachtbraken nu wel even zat en ga lekker ko aankomende nacht![]()
Lulletje ben je ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt alvast voor het organiseren he!
Jij bent gewoon te lief voor deze wereld en daar maak ik dankbaar gebruik van.quote:
Nog 23 jaar worstelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
http://www.deathclock.com/
Thursday, April 27, 2073 Hoe houd ik dat vol?quote:
Om de zoveel tijd een leeuw doodschieten om te ontstressen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Thursday, April 27, 2073 Hoe houd ik dat vol?
Ik vermoed dat dat mijn aantal jaren wel flink verkort.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd een leeuw doodschieten om te ontstressen.
Zolang je niet blank bent heb je niks te vrezen in Zimbabwe.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat mijn aantal jaren wel flink verkort.
Weet je zeker dat die leeuwen dat goed kunnen zien?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang je niet blank bent heb je niks te vrezen in Zimbabwe.
Je moet ze ook eerst aaien om hun vertrouwen te winnen, daarna schiet je ze in hun rug.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die leeuwen dat goed kunnen zien?
Toedels!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
Ik sla de isketch vandaag maar over, ik ga lekker slapen.
Tot morgen
#veryproudquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is allemaal gelukt, dan kan ik nu lekker vier uurtjes slapen
Sketch jij ook mee?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
http://www.deathclock.com/
Hij verrast ons graag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
Waarom doet LTKDV alsof hij er niet is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dag die je wist dat ging komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb maar een half uurthe nodig om mijn spullen te pakken, tot zo
Wat is omhoog mijn neger.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
Waarom doet LTKDV alsof hij er niet is?
Nee joh.quote:
Neh, we zijn er nog hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 03:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat dan? Allemaal al gaan pitten?
Jawel joh, alleen ik heb geen zin in tekenen eigenlijk.quote:
Ligt aan W10. Waarschijnlijk.quote:
Nie-hiet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, alleen ik heb geen zin in tekenen eigenlijk.
Het enige dat telt is, heb je die van Specularium gemaakt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Moet je eens kijken hoeveel UI's ik al heb gemaakt.
Neuh, geen zin om te lopen kloten met tekeningen.quote:
Ik geef je alleen gelijk als Harry die bij weer aanneemt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het enige dat telt is, heb je die van Specularium gemaakt?
Ik heb anders ook zijn vlam ontstokenquote:Op zondag 2 augustus 2015 03:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef je alleen gelijk als Harry die bij weer aanneemt.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb anders ook zijn vlam ontstoken
Weet ik, maar het blijft een lelijke UI.quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb anders ook zijn vlam ontstoken
Ja, de bij is beter.quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik, maar het blijft een lelijke UI.
Slaapgebrek?quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:53 schreef Fylax het volgende:
Ik heb al dagen pijn aan de zijkant van mijn hoofd (waar m'n slaap zit)
![]()
Met je groene blokjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik, maar het blijft een lelijke UI.
Je hebt ook een biologische klok he, die kan ook van slag raken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm weet niet... ik slaap meestal van 5 tot 2 dus is toch 9 uur...
Op een dag kan ik deze hopelijk beantwoorden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:57 schreef LTVDK het volgende:
Hoe staan de sterren eigenlijk vandaag moemoe?
Ja wanneer is dat dan eens, duurt lang ...quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op een dag kan ik deze hopelijk beantwoorden.
Aan de hemel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:57 schreef LTVDK het volgende:
Hoe staan de sterren eigenlijk vandaag moemoe?
Wat voor para zou ik zijn als mijn voorspelling niet zou kloppenquote:Op zondag 2 augustus 2015 03:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wanneer is dat dan eens, duurt lang ...
Een para net zoals alle anderen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat voor para zou ik zijn als mijn voorspelling niet zou kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |