SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar helaas voor jou was ik eerder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik het nieuwe topic had geopend (zoals het hoort), dan was de TT geweest:
Waar "Spannend" alsnog in de TT staat
Die TT had "the return of Henk" moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik het nieuwe topic had geopend (zoals het hoort), dan was de TT geweest:
Waar "Spannend" alsnog in de TT staat
'Als je in de Kuip zit te wachten op de saaiste wedstrijd van het seizoen, mag je TT's van joden veranderen.'quote:
Zit je in de kuip?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'Als je in de Kuip zit te wachten op de saaiste wedstrijd van het seizoen, mag je TT's van joden veranderen.'
Staat in de policy, zoek maar op
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor Timmm met zijn volledige gewicht op je gaat zitten.
Insinueer je nu dat timmmmm een hele dikke jongen is?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor Timmm met zijn volledige gewicht op je gaat zitten.
Jij moet je ER steunenquote:
Mani motiveert hem iedere dag zonder succes om een dagje te gaan fietsen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat timmmmm een hele dikke jongen is?
pics van het filmpjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een walnoot
(als je wil weten hoe ik deze heb geopend, vraag dat dan gerust. Ik heb een filmpje)
Dit boeit natuurlijk niemand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een walnoot
(als je wil weten hoe ik deze heb geopend, vraag dat dan gerust. Ik heb een filmpje)
quote:
Prachtig!quote:
Je vergeet er acht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
WE HEBBEN EEN EWE HEBBEN EEN L
WE HEBBEN EEN F
![]()
ELFLETTERIG
Snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was een klotewerk, was het na 3 al weer zat eigenlijk.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik was de lokquotes een beetje beu, sorry.
Je kon gewoon niet zonder ons.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik was de lokquotes een beetje beu, sorry.
Hey Moemoe, zag je nog wat ik vanochtend gequote hadquote:
Ik was het alweer bijna vergetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Moemoe, zag je nog wat ik vanochtend gequote had
Jup over precies dezelfdequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was het alweer bijna vergeten!!
Je had toch niet over dezelfde man toch? Wie was jouw crush?
Was een tof concert.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef moemoe het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Goede smaak.
Ik heb hem nooit live meegemaakt.
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was een tof concert.
Ben toen ook bij No Doubt geweest in die periode, was ook heel gaaf.
Gavin Rossdale van Bush in de jaren '90.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gavin Rossdale van Bush in de jaren '90.
Oh die, heb ik volgens mij niet echt gevolgd toen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gavin Rossdale van Bush in de jaren '90.
Ja die, maar dan net even anders.quote:
Allemaal lachen.quote:
Nee, dat was denk ik te soft voor jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh die, heb ik volgens mij niet echt gevolgd toen.
Henk zal er wel weer een gigantische splitsquote over hebben.
Volgens mij was dat inderdaad meer voor de alto's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat was denk ik te soft voor jou.
Eerste 2 albums waren prima, de rest was redelijk apenebola ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rossdale is echt slecht trouwens.
Nee, ik heb al een grapje gemaakt met een foto van een Bush uit de jaren 90. Hoewel de foto een stuk recenter is, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh die, heb ik volgens mij niet echt gevolgd toen.
Henk zal er wel weer een gigantische splitsquote over hebben.
Geloof het wel, niet gehoord dat het over is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was dat inderdaad meer voor de alto's.
Zit hij nog met Gwen?
eigenlijk kun je ze na het eerste album (sixteen stone, niet zeker van?) al wel opdoeken, al vind ik swallowed nog wel geinigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerste 2 albums waren prima, de rest was redelijk apenebola ja.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef moemoe het volgende:
De destijds mega crush van Uccie en mij in beeld.
Sixteen stonequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eigenlijk kun je ze na het eerste album (sixteen stone, niet zeker van?) al wel opdoeken, al vind ik swallowed nog wel geinig
http://www.tvgids.nl/Jubileum_Toppers_2014/programma/18804645/quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een grapje gemaakt met een foto van een Bush uit de jaren 90. Hoewel de foto een stuk recenter is, maar dat terzijde.
Ik had meer met de Backstreet Boys.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:25 schreef Uccie het volgende:
Maar goed, daarna stapte ik geloof ik al over naar de muziek van Matchbox 20.
Wat niet hoogstaand is, maar wat ik wel leuk vind om naar te luisteren, nog steeds.
Nee, ik was meer van deze kant van de Atlantische Oceaan, alle Britse en Ierse boybands.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had meer met de Backstreet Boys.
dat ging ik zeggen.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik was meer van deze kant van de Atlantische Oceaan, alle Britse en Ierse boybands.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was dat inderdaad meer voor de alto's.
Zit hij nog met Gwen?
Boyzone, Take That, East 17, Let Loose, Ultra, MN8, A1 etc etc.quote:
Verdomme.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Boyzone, Take That, East 17, Let Loose, Ultra, MN8, A1 etc etc.
Ik vergeet nog genoeg 911, Westlife en 5ive.quote:
Wie hou je nu voor de gekquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:33 schreef Uccie het volgende:
Ik was een tienermeisje in de hele jaren '90.
Ik ga straks de stad in, doen alsof ik een sociaal leven heb.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/Jubileum_Toppers_2014/programma/18804645/
5ive is toch van het origineel van Joan Jett?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vergeet nog genoeg 911, Westlife en 5ive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |