Op wat kleine aanloop problemen ben ik best tevreden. Gezien het aantal gebruikers wat bij deze uitrol betrokken is valt het best mee denk ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:41 schreef Woelwater het volgende:
Haha de eerste 40 reacties van dit deel zitten lezen maar voorlopig wacht ik nog wel even een jaartje met W10.. Minstens
Dit is die van Windows 7 en 8. Zoek de verschillenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Windows 10 Godmode:
http://webwereld.nl/softw(...)dows-10-in-god-mode#
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
Zou dit zijn gelekt door een van de medewerkers? Net als dit? http://www.howtogeek.com/(...)/?PageSpeed=noscriptquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Windows 10 Godmode:
http://webwereld.nl/softw(...)dows-10-in-god-mode#
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
Wat DanOam zegt, Microsoft heeft heel erg weinig aan dat deel van de software gewijzigd, waarschijnlijk werkt het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe zit het met Win 10 en drivers van randapparatuur?
Ik heb een pentablet die het alleen die doet met een driver, maar er geen nieuwe driver beschikbaar is voor win 10 wel voor win 8.
Waarschijnlijk wel, als snelle manier om dingen aan te passen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zou dit zijn gelekt door een van de medewerkers? Net als dit? http://www.howtogeek.com/(...)/?PageSpeed=noscript
Of is het denkbaar dat iemand die niets met MS te maken heeft zoiets vindt?
Waarom D backuppen? Je installed Windhoos toch ergens anders.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:00 schreef Juup© het volgende:
Als het goed is zal de back-up van mijn D partitie vannacht klaar zijn, hopelijk morgen W10 proberen
Nog een geluk dat USB niet meer zo tergend traag is als dat het was. Ik zit nog met een 2.0 en SATA II opgescheept, daarmee je harde schijf kopiëren duurt wel heel erg lang.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:00 schreef Juup© het volgende:
Als het goed is zal de back-up van mijn D partitie vannacht klaar zijn, hopelijk morgen W10 proberen
Bij jou ook al. Ik ben benieuwd wat dat veroorzaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:06 schreef AchJa het volgende:
Vooralsnog de CPU fan op volle toeren...
GPU drivers, kan ze wel "gedwongen" installen en meteen zakt de fan in toeren. Kan alleen niet de organieke setup draaien.... Nog ff kijken hoe ik dat kan fiksen anders geen catalyst control center waar ik kan switchen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bij jou ook al. Ik ben benieuwd wat dat veroorzaakt.
herkenbaar..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nog een geluk dat USB niet meer zo tergend traag is als dat het was. Ik zit nog met een 2.0 en SATA II opgescheept, daarmee je harde schijf kopiëren duurt wel heel erg lang.
Ik twijfel heel erg wanneer ik de stap zet. Wegens het te veel offtopic zijn heb ik hier even een aparte draad hiervoor aangemaakt. Ik zie daar graag reacties van jullie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar..
gelukkig deze of volgende maand op naar het skylake platform
sinds windows 10.. dag controle over je updates..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:55 schreef AchJa het volgende:
Sinds wanneer gebeurt dit zonder tussenkomst van mij?
Echt he...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:58 schreef shiznuts het volgende:
Haha ja. Mijn touchpad scrolde weer de verkeerde kant op en ik kon het niet instellen ook om het om te draaien. Toen zag ik dat ik via een ASUS touchpad utility de boel in kon stellen. De volgende keer dat ik opstartte had Windows er echter een Toshiba touchpad van gemaakt en daar is de boel weer niet om te draaien.![]()
Format C: terug naar 7 dus. Win8 heb ik nog een week geprobeerd, 10 is na een uur al endex...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds windows 10.. dag controle over je updates..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |