abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155028339
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef kree het volgende:

[..]

Kun je meer uitleggen over hoe en wat met je touchpad?

Ik heb namelijk nog steeds problemen met scrollen, vooral in de windows apps dus.
In verkenner en chrome etc werkt het weer wel.

Heb wat gelezen over een register aanpassing daarvoor, maar dat heeft niet geholpen.
Ben er ook nog steeds niet achter waardoor dit nou komt.

synaptics touchpad heb ik trouwens. (oud modelletje) :)
ik kon na installatie van windows 10 de muis niet bewegen met touchpad

dus heb ik gedaan:
startmenu>instellingen>apparaten>muis & touchpad>extra muis opties

naast de tab hardware staat er bij mij elan maar mss dat er bij jou synaps staat
daar kan je op opties klikken en kan je daar wat aanpassen. ik moest start apparaat klikken en toen kon ik de muis terug bewegen. als je nog problemen hebt kan je altijd vorig stuurprogramma klikken mss dat dat je probleem oplost.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Rica het volgende:

[..]

Als het via het tooltje niet lukt kun je de iso handmatig downloaden en die op usb of dvd booten.

Mijn oude met Win 7 gaf gelijk al aan die ie kon updaten. Waarom het verschil weet ik niet. Misschien omdat de ene een retail en de ander oem is? Of het heeft met Dell te maken.

"we are continuously working with our partners"

Die meegeleverde Dell software loopt ook steeds te zeuren dat ik iets moet updaten om klaar te zijn voor windows 10. Dat gaat er straks ook allemaal af met een verse install.
hoop dat je wifi hebt als je update :P met mijn alienware van 7 naar 8 deed wifi het opeens nietmeer
8 werd niet ondersteund door alienware dus het was een beetje van trek u plan de attitude van dell.

ow en deze heb ik ook uitgezet:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2015 22:33:13 ]
pi_155029349
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:19 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik kon na installatie van windows 10 de muis niet bewegen met touchpad

dus heb ik gedaan:
startmenu>instellingen>apparaten>muis & touchpad>extra muis opties

naast de tab hardware staat er bij mij elan maar mss dat er bij jou synaps staat
daar kan je op opties klikken en kan je daar wat aanpassen. ik moest start apparaat klikken en toen kon ik de muis terug bewegen. als je nog problemen hebt kan je altijd vorig stuurprogramma klikken mss dat dat je probleem oplost.

thx, maar helaas die had ik al geprobeerd, het is een soort van raar.
Mijn vermoeden is dus dat het bij de windows apps te maken heeft met dat het eigenlijk voor touch screen werkt.
Nu gebruik ik de rechter zijde van de touchpad om te scrollen, dit lijkt nu ook overal te werken.

Maar niet in de apps van windows ;)

Naja niet een onwijs probleem zo, maar hoop wel dat het nog een soort van opgelost kan worden ;)
Do what you love, love what you do!
pi_155030485
Voor W10 is qua antivirus nog steeds microsoft security essentials een goed idee?

Altijd dat gebruikt, maar weet niet zeker of het nu met w10 nog nodig is?

product pagina zegt ook dit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://windows.microsoft.(...)-essentials-download
pi_155030650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef kree het volgende:

[..]

thx, maar helaas die had ik al geprobeerd, het is een soort van raar.
Mijn vermoeden is dus dat het bij de windows apps te maken heeft met dat het eigenlijk voor touch screen werkt.
Nu gebruik ik de rechter zijde van de touchpad om te scrollen, dit lijkt nu ook overal te werken.

Maar niet in de apps van windows ;)

Naja niet een onwijs probleem zo, maar hoop wel dat het nog een soort van opgelost kan worden ;)
heb net de netflix app getest kan scrollen met 2 vingers.
pi_155031020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 23:11 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb net de netflix app getest kan scrollen met 2 vingers.
Het zit hem daar ook een beetje in denk, ik heb geen multitouch touchpad.
Maargoed komt vast nog wel wat voor, het is niet super hinderlijk, omdat ik de specifieke windows apps toch niet veel gebruik :)
pi_155032243
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 23:06 schreef kree het volgende:
Voor W10 is qua antivirus nog steeds microsoft security essentials een goed idee?

Altijd dat gebruikt, maar weet niet zeker of het nu met w10 nog nodig is?

product pagina zegt ook dit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://windows.microsoft.(...)-essentials-download
Op de reviews van gratis anti-virussoftware die ik heb gelezen wordt het MSE niet aanbevolen, dat zou minder goed werken dan bepaalde alternatieven.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155032383
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:55 schreef AchJa het volgende:
Nou, mooi is dat. De drivers eindelijk geinstalled en toen werkte het, gaat Windows op eigen houtje de drivers updaten en toen werkte het weer niet... Man, man, man. :')

Sinds wanneer gebeurt dit zonder tussenkomst van mij?
Sinds dat Microsoft besloot om bij W10 alle updates te installeren, of dat je het wil of niet. Je kan het met de goedkopere editie gedurende een maand uitstellen maar dan wordt die geïnstalleerd. Microsoft heer naar aanleiding van dit probleem wel een programma online gezet waarmee je de update kan deactiveren, dat zorgt ervoor dat W10 niet meer die update installeert. Als je even googlet dan vind je dat programma snel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155040426
Is er iemand met een Sony Vaio met Windows 10 ervaringen?
Edit: ik lees hier dat de Sony Vaio bezitters moeten wachten met upgraden.
https://www.sony-asia.com/microsite/support/win10/en/index.html
https://www.sony.nl/suppo(...)formation/SVJ2022C5E

[ Bericht 46% gewijzigd door Loekie1 op 09-08-2015 11:52:12 ]
  Donald Duck held zondag 9 augustus 2015 @ 12:25:26 #234
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_155041289
Ik zit en blijf voorlopig op Win7 en heb niet voor Reserveren gekozen. De update wordt al wat meer opdringerig. Eerst was het enkel dat icoontje naast de klok, waarbij verbergen niet helpt (na een herstart is het er weer gewoon). Maar nu dus zelfs al een popup
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_155042718
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit en blijf voorlopig op Win7 en heb niet voor Reserveren gekozen. De update wordt al wat meer opdringerig. Eerst was het enkel dat icoontje naast de klok, waarbij verbergen niet helpt (na een herstart is het er weer gewoon). Maar nu dus zelfs al een popup
[ afbeelding ]
zo blij dat ik die update niet geinstalleerd heb _O-
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:22:34 #236
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_155043030
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:11 schreef mschol het volgende:

[..]

zo blij dat ik die update niet geinstalleerd heb _O-
Als Microsoft dusdanig gaat pushen dat je Win10 zal en moet installen dan gaan er bij mij alarmbellen rinkelen...
pi_155043313
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als Microsoft dusdanig gaat pushen dat je Win10 zal en moet installen dan gaan er bij mij alarmbellen rinkelen...
ik snap het wel hoor, ze willen alle oude versies dumpen en verder met 10 gaan, en die kunnen ze door hun update restricties (je kan het niet meer uitzetten, behalve in pro) continue van nieuwe features e.d. voorzien
pi_155043619
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 11:42 schreef Loekie1 het volgende:
Is er iemand met een Sony Vaio met Windows 10 ervaringen?
Edit: ik lees hier dat de Sony Vaio bezitters moeten wachten met upgraden.
https://www.sony-asia.com/microsite/support/win10/en/index.html
https://www.sony.nl/suppo(...)formation/SVJ2022C5E
Kak, lees ik nu, hij is net Windows 10 erop aan het zetten :')
Tap tap tap
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:13:42 #239
78918 SeLang
Black swans matter
pi_155044350
Ik blijf lekker op Windows XP :7

Ze lopen je bang te maken over eventuele kwetsbaarheden die na jarenlang updates in XP nog steeds niet zijn opgemerkt en gerepareerd, maar ondertussen weet je wel zeker dat Windows 10 standaard ingebouwde trojans bevat die al je data ongevraagd sharen en/ of naar MS en/of NSA stuurt. _O-. Dus wat nou "XP is niet meer veilig". Het lijkt me in elk geval stukken veiliger dan Windows 10 (of Android of die rotzooi van Apple, want dat op dat vlak is allemaal nog veel slechter dan MS). "Ja maar je kunt al die backdoors uitzetten!" Yeah right :') :D
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_155044609
Windows 10 is echt 10x beter dan Windows 8 _O_

Ik heb wel een issue: mijn laptop met wi10 erop gaat nu telkens aan 's nacht nadat ik em in sluimerstand heb gezet... Hoe kan dit??? Nooit last van gehad met wi8 dus ik snap er niks van.
  Donald Duck held zondag 9 augustus 2015 @ 14:28:21 #241
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_155044670
Nog een pak erger. Die Win10 popup is niet eenmalig. Ook niet eenmalig per herstart. Het springt net weer tevoorschijn, in dezelfde Windows-sessie als die schermafbeelding iets eerder.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_155044816
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog een pak erger. Die Win10 popup is niet eenmalig. Ook niet eenmalig per herstart. Het springt net weer tevoorschijn, in dezelfde Windows-sessie als die schermafbeelding iets eerder.
KB3035583 verwijderen :Y (en vervolgens verbergen)
pi_155045535
Microsoft is bloedserieus over W10.
pi_155046343
Waarom heb ik op mijn laptop geen Windows icoontje rechtsonder?
Kocht het een paar weken terug, stond wel dat updaten naar Win10 mogelijk was.
pi_155046477
quote:
6s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Waarom heb ik op mijn laptop geen Windows icoontje rechtsonder?
Kocht het een paar weken terug, stond wel dat updaten naar Win10 mogelijk was.
ze behoeden je voor een grote fout? :+
pi_155046558
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:26 schreef mschol het volgende:

[..]

ze behoeden je voor een grote fout? :+
Kan
pi_155048312
Ik heb een ssd van 64GB (met nog 17 vrij) en normaal heb ik daar genoeg aan. Maar is upgraden wel mogelijk als ie nog 3GB moet downloaden voor Win10, en dan nog 15-20 GB nodig heeft voor windows.old? Een upgrade die halverwege vastloopt is ook niet echt bevordelijk voor je PC.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_155049499
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Windows 10 draait vooralsnog als een zonnetje trouwens.
Tap tap tap
pi_155050334
Na wat opstartprobleempjes vind ik W10 ook heerlijk werken. Erg benieuwd wat er nog gaat komen bij Treshold 2. Sowieso updates aan de Edge-browser en een messaging-app.
  zondag 9 augustus 2015 @ 19:05:24 #250
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_155052701
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van op mijn vaio (win7)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')