quote:Op woensdag 29 juli 2015 06:59 schreef Ceased2Be het volgende:
De ISO's zijn nu ook te downloaden:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:22 schreef hoas het volgende:
Update
http://tweakers.net/nieuw(...)n-voor-release.htmll
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Tweakers heeft een erg interessant artikel geplaatst
http://tweakers.net/revie(...)diverse-vlakken.html
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:38 schreef Igen het volgende:
https://www.thurrott.com/(...)on-microsoft-account
Volgens deze site wordt het minder dan bij Windows 8 gepushed om een Microsoft-account te gebruiken.
Al kun je op Windows 8 net zo goed een lokaal account maken en met het MS-account alleen bij de apps in te loggen die dat echt per se nodig hebben.
Ojaquote:Kwam net een linkje tegen van de consumentenbond, over privacy en Win10.
http://www.consumentenbon(...)/windows-10-privacy/
huh ik dacht gelezen te hebben dat je het al opgelost?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef kree het volgende:
Verder nog iemand met touchpad scroll problemen?
(of liever, de oplossing daarvoor dus)
Ja klopt, dat dacht ik toen, hij doet het nu dus in chrome enzo, maar niet in de windows appsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh ik dacht gelezen te hebben dat je het al opgelost?
DIG / [centraal] Windows 10 #3
Kan alleen bedenken dat je er lokaal dus niet genoeg ruimte voor hebt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef andersdenkende het volgende:
Zijn er mensen die ineens gezeik hebben met de mail app? Direct na de upgrade naar W10 deed ie het helemaal prima, maar na een tijdje kreeg ik een mail en melding:
It looks like you've reached your device limit for installing apps and games from the Store on your Windows 10 device. If you want to install apps and games from the Store on another Windows 10 device, remove a device from the device list.
Wat vreemd is, ik heb namelijk alleen mijn laptop als device aangesloten. Is dit een bug of ligt het toch echt aan mijzelf? Wie o wie heeft het verlossende antwoord?
Dat had ik als ik via vpn een verbinding had lopen. Heb het nog niet uitgezocht verder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef APK het volgende:
Edge is er na een tijdje mee gekapt en alle tegels en Defender (en waarschijnlijk nog een paar andere dingen) ook.
In Edge krijg ik de boodschap : Hmm, we can't reach this page.
(Alle andere browsers -zelfs IE- werken gewoon).
Schijnt vaker voor te komen als ik op google zoek, maar een echte oplossing is moeilijk te vinden.
Iemand
- Edit: Hmmz, een falende system restore heeft het toch opgelost. -
Schijnt bij meer mensen voor te komen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef andersdenkende het volgende:
Zijn er mensen die ineens gezeik hebben met de mail app? Direct na de upgrade naar W10 deed ie het helemaal prima, maar na een tijdje kreeg ik een mail en melding:
It looks like you've reached your device limit for installing apps and games from the Store on your Windows 10 device. If you want to install apps and games from the Store on another Windows 10 device, remove a device from the device list.
Wat vreemd is, ik heb namelijk alleen mijn laptop als device aangesloten. Is dit een bug of ligt het toch echt aan mijzelf? Wie o wie heeft het verlossende antwoord?
Komt daar een oplossing voor? Mijn Asus was helemaal voor W8 gemaakt, via touchpad kon je allerlei dingen openen, scrollen etc..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef kree het volgende:
Verder nog iemand met touchpad scroll problemen?
(of liever, de oplossing daarvoor dus)
En hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
Kan alleen bedenken dat je er lokaal dus niet genoeg ruimte voor hebt?
Heb je de "speciale" w10 driver voor touchpad al geïnstalleerd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt daar een oplossing voor? Mijn Asus was helemaal voor W8 gemaakt, via touchpad kon je allerlei dingen openen, scrollen etc..
Nee dat niet. Ik heb het op de dag van release laten forceren met die tool die microsoft zelf op de website had staan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 08:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Schijnt bij meer mensen voor te komen.
Heb je preview/insider builds geinstalleerd gehad voor de officiele release?
wdtv, das toch gewoon een netwerk verbinding ernaar toe, of verwar ik het met iets anders?quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:10 schreef JDx het volgende:
Ah wat een kutzooi zeg, WDTV werkt niet meer, CS:GO werkt niet meer, m'n beeldscherm blijft terugschieten naar 1024x768 ipv 1680x1050... ik ga zo weer terug naar 8.1
Ja die werkt ook niet meer, kan niet bij m'n gedeelde mappen, verder:quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
wdtv, das toch gewoon een netwerk verbinding ernaar toe, of verwar ik het met iets anders?
Nope, waar kan je die vinden?quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:58 schreef andersdenkende het volgende:
[..]
Heb je de "speciale" w10 driver voor touchpad al geïnstalleerd?
http://www.asus.com/us/su(...)e/HelpDesk_Download/quote:
windows.old is gewoon je oude windows installatie..quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:26 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok ik heb mijn game pc geupgrade. Ik heb toch het gevoel een stap terug te gaan, komende vanaf Windows 7. Ik heb gisteren om 7 uur s'avonds de update gestart. Vannacht om 5 uur ben ik naar bed gegaan en de update was niet klaar. Nu wel, maar mijn pc voelt gewoon minder snappy. Soms moet ik meerdere malen op een knop drukken om te zorgen dat er iets gebeurd. Alles zit op andere plaatsen en dat tering systeem zit de hele tijd geluidjes te maken! Daarnet stopte ik mijn ander schijf weer terug, moest ik de pc opnieuw opstarten voordat de pc em zag. Opnieuw opstarten duurt ook twee keer zo lang en er is een mega folder met windows 7 genaamd windows.old die 72GB is. Nee das lekker. Chrome vraagt elke keer bij opstarten of hij de standaard browser kan zijn en schermen laden vaak niet lekker:
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik, maar het is gewoon niet logisch. Mijn moeder zou het niet begrijpen en daar zouden ze rekening mee moeten houden. Gelukkig gebruik ik Windows alleen voor spelletjes dus heb ik er niet zo veel last van, maar raar is het wel. Valt me erg tegen van mickysoft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
windows.old is gewoon je oude windows installatie..
dat probleem met chrome kan je oplossen door naar de default programs optie in windows te gaan en daar je defaults in te stellen..
dat van die oude installatie is logisch en wordt (of iig werd) altijd duidelijk tijdens de setup weergegeven..quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:30 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het is gewoon niet logisch. Mijn moeder zou het niet begrijpen en daar zouden ze rekening mee moeten houden. Gelukkig gebruik ik Windows alleen voor spelletjes dus heb ik er niet zo veel last van, maar raar is het wel. Valt me erg tegen van mickysoft.
Niet gezien, maar een installatie die een uurtje of 10 duurt daar ga je niet naar zitten kijken met een bakkie thee, zeg maar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat van die oude installatie is logisch en wordt (of iig werd) altijd duidelijk tijdens de setup weergegeven..
dat van de standaardbrowser toont gewoon aan dat ze nu 64miljoen beta testers in huis hebben gehaald imho
nee dat snap ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:35 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar een installatie die een uurtje of 10 duurt daar ga je niet naar zitten kijken met een bakkie thee, zeg maar.
Kun je wel pagina's bezoeken met Edge?quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:06 schreef Harmankardon het volgende:
Meer mensen problemen met downloaden via de Store? Bij mij doet ie niets
Als je (zoals ik) een error 0x80072eff krijgt dan moet je dit topic eens bekijken: http://forums.windowscent(...)rror-0x80072eff.htmlquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:06 schreef Harmankardon het volgende:
Meer mensen problemen met downloaden via de Store? Bij mij doet ie niets
windows 7 installeren is de enige optie..quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:14 schreef Q. het volgende:
Even vraagje. Ik heb een pc met een legale OEM Windows 7 (key staat op de kast). Alleen die is niet geinstalleerd omdat Windows 7 mijn PC laat BSOD'en. Windows 8.1 niet. Maar die heb ik dus niet legaal. Ik heb dus wel recht op een legale Windows 10. Hoe krijg ik die nu? Windows 7 installeren is geen optie want dan BSODt hij meteen weer (brakke drivers ofzo).
Volgens mij kan dat gewoon als je een andere (lege) partitie kiest en het daarop installeert.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:22 schreef Q. het volgende:
Hmmm. Kan ik 7 dualboot installeren naast 8.1? Geen zin om zo weer met een onbruikbare pc te zitten.
Ik heb altijd het vermoeden dat die dingen vooral dus aan een upgrade liggen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:24 schreef Posergoth6667 het volgende:
En weer is Windows 10 vastgelopen. Al de 5e keer vandaag. Nu startte hij zelf opnieuw op. :S Raak em niet eens aan en hij loopt vast. Niets te zien in de log bestanden.
Sommige schermen laat hij niet correct zien.
Bestanden naar de rand van het scherm slepen (bijvoorbeeld rechts of links zetten) levert elke keer een ander resultaat op.
Hij onthoud niet wat het formaal van schermen zijn.
Het is ongelofelijk traag (GTA V loopt perfect op mijn game pc, Windows 10 is schockerig en dingen laden is traaaaag ondanks die snelle SSD).
Ik ben een backup aan het maken van mijn bestanden en dan ga ik een verse installatie van Windows 7 doen. Ben er klaar mee. Misschien dat ik het over een paar maandjes nog een keer probeer.
Heb ik dan geen licentiecode nodig? (hoorde dat het officieel gratis was maar hoe en wat weet ik ook niet).quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb altijd het vermoeden dat die dingen vooral dus aan een upgrade liggen.
Misschien kun je hem helemaal clean installeren vanaf usb?
Bij draait het opzich wel goed namelijk, op wat rare probleempjes na, maargoed niks ernstigs.
Misschien wel, maar het gros van de personen die ik ken (inclusief mezelf) hebben totaal geen problemen met de upgrade. Ik heb letterlijk iets van 10-15 minuten naar het installatiescherm gekeken en dat is de enige investering die ik heb moeten maken voor win10.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb altijd het vermoeden dat die dingen vooral dus aan een upgrade liggen.
Als je hem nu geactiveerd geinstalleerd hebt staan, dan kun je de code skippen tijdens de isntallatie en activeert het automatisch.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:29 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Heb ik dan geen licentiecode nodig?
15 minuten?????quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het gros van de personen die ik ken (inclusief mezelf) hebben totaal geen problemen met de upgrade. Ik heb letterlijk iets van 10-15 minuten naar het installatiescherm gekeken en dat is de enige investering die ik heb moeten maken voor win10.
Geen crashes, geen programma's die niet werken, geen problemen met drivers. Tegen alle verwachtingen loopt win 10 bij mij net zo 'perfect' als 7
Ik vindt het in ieder geval een voortuitgang vanaf 8.1 niet dat ik die gebruikte want kom van 7, maar heb er wel eens mee gewerkt en vond het ronduit kutquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:30 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zit mee te lurken, maar deze topicreeks doet mij twijfelen of ik niet gewoon 8.1 moet houden.
Ok, maar eens even zoeken naar een download link danquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
Als je hem nu geactiveerd geinstalleerd hebt staan, dan kun je de code skippen tijdens de isntallatie en activeert het automatisch.
Althans zo ging het bij mij en zo had ik het ook begrepen van diverse sites
Tooltje moet je ervoor gebruiken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:31 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ok, maar eens even zoeken naar een download link dan
Ik overdrijf niet. 15 minuten. Ik verbaasde me er eigenlijk over dat het voor sommige mensen zo lang duurdequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:31 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
15 minuten?????
Na 10 uur (was ondertussen naar de kroeg gegaan) was die bij mij nog niet klaar. Dat op een 256GB SSD.
Ja had mijn post al aangepast. Maar alsnog bedanktquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
Tooltje moet je ervoor gebruiken.
http://windows.microsoft.(...)reation-tool-install
Windows 7 zei dat ik kon upgraden. Herstarte de PC en ik kwam op een zwart scherm wat zei dat hij bestanden aan het kopieren was. Dat duurde minimaal 10 uur (op een SSD)quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet. 15 minuten. Ik verbaasde me er eigenlijk over dat het voor sommige mensen zo lang duurdeDeden ze niet een automatische preload?
Bij de release kreeg ik netjes een schermpje die me vroeg om opnieuw op te starten en de installatie te beginnen. Kwartiertje later zat ik gewoon weer in windows. Ook SSD.
Klopt, bij mij heeft de upgrade trouwens ok gewerkt ook.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het gros van de personen die ik ken (inclusief mezelf) hebben totaal geen problemen met de upgrade. Ik heb letterlijk iets van 10-15 minuten naar het installatiescherm gekeken en dat is de enige investering die ik heb moeten maken voor win10.
Geen crashes, geen programma's die niet werken, geen problemen met drivers. Tegen alle verwachtingen loopt win 10 bij mij net zo 'perfect' als 7
Succesquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:05 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok misschien is mijn PC hierom zo traag:
[ afbeelding ]
Dit is idle....
MsMpEng.exe is de oorzaak en zo te zien een SSD sloper. Dit wil je echt niet zien als schijf activiteit.
Ik ga nu een clean install doen en die #*%* virusscanner uitzetten als ik daarmee klaar ben. Gebruik toch alleen steam op die PC.
Nee en windows 7 key werkt niet. hmmm..... Windows 7 dan maar installeren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
Succes
Je hebt ff gechecked nu dat W10 ook echt geactiveerd is?
Anders kom je daarna in de problemen namelijk
Clean install duurde bij mij een klein uurtje trouwens en dat is op een vrij oude laptop
Maar je hebt nu toch W10?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Nee en windows 7 key werkt niet. hmmm..... Windows 7 dan maar installeren.
Ja, die. Daar was ik dus zo doorheen. Vreemd.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Windows 7 zei dat ik kon upgraden. Herstarte de PC en ik kwam op een zwart scherm wat zei dat hij bestanden aan het kopieren was. Dat duurde minimaal 10 uur (op een SSD)
[ afbeelding ]
Dat dus.
Niemand? Aan de Store zelf ligt het niet, kan van alles downloaden. Alleen Mail en Agenda doet het niet bij mij. Kan maar geen (werkende) oplossing vinden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef andersdenkende het volgende:
Installeer nu gewoon W7, probeer het later nog wel een keer. Ben er klaar mee. Wil gewoon weer kunnen gamen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch W10?
Bedoel je moet dat checken met rechts op mijn computer en dan eigenschappen.
Daar staat het.
Je kunt geen W7 key invoeren bij de install!
Je kunt het wel skippen trouwens, maar dan eindig je alsnog met een niet geactiveerde W10 versie en weet niet precies wat je dan moet doen om die alsnog te activeren, bellen wellicht?
Ik heb behoorlijk wat moeten tweaken aan 8.1, maar mijn laptop draait nu als een zonnetje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vindt het in ieder geval een voortuitgang vanaf 8.1 niet dat ik die gebruikte want kom van 7, maar heb er wel eens mee gewerkt en vond het ronduit kut
bij laptop 1 was het ook hooguit 30min. 2 bakken thee gepakt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet. 15 minuten. Ik verbaasde me er eigenlijk over dat het voor sommige mensen zo lang duurdeDeden ze niet een automatische preload?
Bij de release kreeg ik netjes een schermpje die me vroeg om opnieuw op te starten en de installatie te beginnen. Kwartiertje later zat ik gewoon weer in windows. Ook SSD.
Dat is wel heel erg lang, W7 installeer je in ongeveer een kwartier tijd van een USB-stick met een 2.0 poort. Microsoft levert toch nog wel steeds de service om het van een USB te installeren? De horror als je daarvoor weer een DVD moet gebruiken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
Succes
Je hebt ff gechecked nu dat W10 ook echt geactiveerd is?
Anders kom je daarna in de problemen namelijk
Clean install duurde bij mij een klein uurtje trouwens en dat is op een vrij oude laptop
Ik wel en dat lag 100% zeker aan een update van Windows 7.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:39 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok ik heb sinds ik mijn PC heb nog nooit een vastloper gehad met Windows 7.
Idem. Desktop is een maand of negen oud en heb het langzamerhand net zoals ik het wil. Heb dan ook geen haast. Ik heb ook nog geen bericht over mijn gereserveerde exemplaar gehad. Icoontje zegt nog steeds "Ok, notify me when ready"quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat moeten tweaken aan 8.1, maar mijn laptop draait nu als een zonnetje.
Ik zat te denken... als ik mijn legale Windows 7 dualboot installeer op een andere harde schijf (Win 8.1 staat op mn SSD), die upgrade naar 10, daarna die installatie verwijder, kan ik dan mijn minder legale 8.1 legaal upgraden naar 10?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
windows 7 installeren is de enige optie..
als W7 meegeleverd is zijn er vast ook wel werkende drivers te vinden..
Upgraden denk ik niet. MS zal nog steeds zien dat je installeert/ upgrade vanaf een illegale versie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zat te denken... als ik mijn legale Windows 7 dualboot installeer op een andere harde schijf (Win 8.1 staat op mn SSD), die upgrade naar 10, daarna die installatie verwijder, kan ik dan mijn minder legale 8.1 legaal upgraden naar 10?
Maar wat ik begrijp is dat er dan ergens op de MS servers een legale key wordt opgeslagen of zoiets? Toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Upgraden denk ik niet. MS zal nog steeds zien dat je installeert/ upgrade vanaf een illegale versie.
Je kan wel alle partities eraf flikkeren en een schone installatie doen dan.
volgens mij wordt die key gekoppeld aan het microsoft account dat je voorheen hebt gebruikt..quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wat ik begrijp is dat er dan ergens op de MS servers een legale key wordt opgeslagen of zoiets? Toch?
MS registreert je unieke installatie ID, zo kun je toekomstige schone installaties van Windows 10 uitvoeren, zonder dat je eerst Windows 7 of 8 hoeft te installeren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wat ik begrijp is dat er dan ergens op de MS servers een legale key wordt opgeslagen of zoiets? Toch?
Okee, dus Windows 7 installeren op mn 2e schijf, upgraden naar 10 en dan schone installatie doen van 10 op de schijf waar nu 8.1 staat zou moeten werken?quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
MS registreert je unieke installatie ID, zo kun je toekomstige schone installaties van Windows 10 uitvoeren, zonder dat je eerst Windows 7 of 8 hoeft te installeren.
Ja, wel ff controleren dat W7 geactiveerd is voor je gaat upgraden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, dus Windows 7 installeren op mn 2e schijf, upgraden naar 10 en dan schone installatie doen van 10 op de schijf waar nu 8.1 staat zou moeten werken?
Ik zou gewoon de upgrade uitvoeren. Vervolgens kijken of Windows geactiveerd is en dan bij bijwerken en beveiliging voor de optie Deze PC opnieuw instellen kiezen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, dus Windows 7 installeren op mn 2e schijf, upgraden naar 10 en dan schone installatie doen van 10 op de schijf waar nu 8.1 staat zou moeten werken?
Dat klinkt als een prima optie. Ga ik één dezer dagen eens doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, wel ff controleren dat W7 geactiveerd is voor je gaat upgraden.
Voor een schone installatie de download tool gebruiken om een USB stick te maken.
Dat werkt primaquote:
Werkt niet maar bedankt!quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je (zoals ik) een error 0x80072eff krijgt dan moet je dit topic eens bekijken: http://forums.windowscent(...)rror-0x80072eff.html
Als je het voor 26 juli 2016 installeert is het gratis. Daarna kost een licentie ¤119,- (geloof ik)quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:27 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb Windows 10 geïnstalleerd op 2 laptops. Het installeren verliep probleemloos.
Ik ga eerst nog met 2 laptops uittesten voordat ik op Desktop ga installeren.
Ik vraag me af hoeveel het gaat kosten over een jaar voor 3 pc's (1 desktop en 2 laptops). Zal de aankoop eenmalig zijn per pc of gaan we dan per jaar betalen?
Had ik ook tijdje terug. Stream 7 tablet gekocht. Stond ineens de wallpaper van mijn desktop op. Vreemde gewaarwording. Beide 8.1 trouwens dus was al eerder dan W10.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:59 schreef Jovatov het volgende:
Toen ik W10 had geïnstalleerd had ik ineens de achtergronden die ik op mijn Surface RT tablet had ingesteld als bureaubladachtergrond op mijn desktop.
Echt geen idee hoe dat kan, naar mijn idee had ik die achtergronden niet op de cloud gezet ofzo, maar blijkbaar had Windows ze dus wel gesynct.
Nu heb ik even een andere achtergrond geprobeerd, maar dat vind ik toch niets en nu wil ik terug naar die achtergronden die op m'n tablet staan. Alleen de vraag is hoe ik in hemelsnaam bij die achtergronden die gesynct staan kom?
Ik denk dat jij op die webpagina een antwoord op jouw vraag vindt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Had ik ook tijdje terug. Stream 7 tablet gekocht. Stond ineens de wallpaper van mijn desktop op. Vreemde gewaarwording. Beide 8.1 trouwens dus was al eerder dan W10.
Op beide zelfde account gebruikt, daar zal het wel door komen. Maar dan nog, wut moet MS met mijn zelfgemaakte achtergrond?
Storm in glas water. Ik zie een mengeling van features die je gewoon uit kunt schakelen en andere zaken die allang in concurrerende browsers en besturingssystemen zitten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Deze moeten jullie bookmarken: https://www.consumentenbo(...)/windows-10-privacy/
Ik zal waarschijnlijk volgend jaar ook Windows 10 gaan gebruiken maar niet zonder dit goed te regelen.
Ja, je kan het uitschakelen maar dat het by default aan staat als je de custom install doet is kwalijk. Natuurlijk moeten de gebruikers ook wat minder naïef worden. Daar helpt zo'n webpagina bij, het is goed dat mensen het weten zodat ze zelf autonoom kiezen om het wel of niet aan te laten staan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Storm in glas water. Ik zie een mengeling van features die je gewoon uit kunt schakelen en andere zaken die allang in concurrerende browsers en besturingssystemen zitten.
Ik denk elke keer dat mijn laptop in slaapstand staat, zo snel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef sandertjuh het volgende:
Draai hier al een paar dagen probleemloos Windows 10. Eerst op een oude HP DC7600 (C2D E6300 met 3GB ram).. In combinatie met een SSD een beetje werkbaar maar zelfs met simpele office taken stond de CPU keihard te stampen. Niet echt meer van deze tijd dus
![]()
Besloten dat er dan toch maar gelijk een nieuwe pc moet komen, afgelopen vrijdag de onderdelen bij elkaar gezocht en in elkaar gezet.
Windows 8.1 geïnstalleerd en daarna weer de upgrade naar Windows 10 zonder enkel probleem.
Windows 10 vind ik belachelijk snel opstarten, binnen 10 seconden is mijn bureaublad geladen vanaf het moment dat ik de pc aanzet!
Ook nog niet maar misschien komt dat nog zodra meerdere plugins ondersteund worden. Voor nu blijf ik nog Chrome of Firefox gebruiken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:14 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ben tevreden over Win10![]()
Alleen Edge vind ik niks bijzonders...jullie?
Werk nu al 3 dagen met Edge, nog nooit zo'n stabiele browser gehad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:14 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ben tevreden over Win10![]()
Alleen Edge vind ik niks bijzonders...jullie?
Hoe bedoel je 'stabiel' precies? Hij presteert hier wat beter dan Chrome, maar beiden doen ze exact wat ze moeten doen; webpagina's weergeven. Met bijkomend voordeel bij Chrome dat ik daar plugins heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:44 schreef hoas het volgende:
[..]
Werk nu al 3 dagen met Edge, nog nooit zo'n stabiele browser gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |