abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:51:01 #1
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_154822760
29 juli is de upgrade van Windows 7 en 8 naar Windows 10. Wat is uw mening, wat zijn uw ervaringen? Adviezen zijn welkom.

Handige linkjes:

quote:
Op woensdag 29 juli 2015 06:59 schreef Ceased2Be het volgende:
De ISO's zijn nu ook te downloaden:

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 19:22 schreef hoas het volgende:
Update

http://tweakers.net/nieuw(...)n-voor-release.htmll
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Tweakers heeft een erg interessant artikel geplaatst
http://tweakers.net/revie(...)diverse-vlakken.html
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:38 schreef Igen het volgende:
https://www.thurrott.com/(...)on-microsoft-account

Volgens deze site wordt het minder dan bij Windows 8 gepushed om een Microsoft-account te gebruiken.

Al kun je op Windows 8 net zo goed een lokaal account maken en met het MS-account alleen bij de apps in te loggen die dat echt per se nodig hebben.
quote:
Kwam net een linkje tegen van de consumentenbond, over privacy en Win10.
http://www.consumentenbon(...)/windows-10-privacy/
Oja
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_154823349
Bij de update kreeg ik een zwart scherm voor meerdere uren. Dus ik ben maar weer teruggegaan naar Windows 7 (is die nu mee bezig).
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:22:53 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_154823441
Nou ik heb ook W10 hoor.
Tja :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:49:43 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_154829462
Edge is er na een tijdje mee gekapt en alle tegels en Defender (en waarschijnlijk nog een paar andere dingen) ook.

In Edge krijg ik de boodschap : Hmm, we can't reach this page.
(Alle andere browsers -zelfs IE- werken gewoon).
Schijnt vaker voor te komen als ik op google zoek, maar een echte oplossing is moeilijk te vinden.

Iemand :?

- Edit: Hmmz, een falende system restore heeft het toch opgelost. -

[ Bericht 4% gewijzigd door APK op 01-08-2015 23:10:17 ]
pi_154829592
Verder nog iemand met touchpad scroll problemen?
(of liever, de oplossing daarvoor dus :) )
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:57:07 #6
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154829659
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef kree het volgende:
huh ik dacht gelezen te hebben dat je het al opgelost?
DIG / [centraal] Windows 10 #3
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154829682
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef Nizno het volgende:

[..]

huh ik dacht gelezen te hebben dat je het al opgelost?
DIG / [centraal] Windows 10 #3
Ja klopt, dat dacht ik toen, hij doet het nu dus in chrome enzo, maar niet in de windows apps ;)
Kan er zo een soort van mee leven, maar raar is het wel.

Was er later in dat topic trouwens nog op terug gekomen die post.
Dacht even dat het goed werkte :)

(Voor google; acer aspire 6930G touchpad scroll probleem W10 synaptics)

[ Bericht 8% gewijzigd door kree op 02-08-2015 01:43:01 ]
pi_154831886
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154833230
Zijn er mensen die ineens gezeik hebben met de mail app? Direct na de upgrade naar W10 deed ie het helemaal prima, maar na een tijdje kreeg ik een mail en melding:

It looks like you've reached your device limit for installing apps and games from the Store on your Windows 10 device. If you want to install apps and games from the Store on another Windows 10 device, remove a device from the device list.

Wat vreemd is, ik heb namelijk alleen mijn laptop als device aangesloten. Is dit een bug of ligt het toch echt aan mijzelf? Wie o wie heeft het verlossende antwoord?
pi_154834050
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef andersdenkende het volgende:
Zijn er mensen die ineens gezeik hebben met de mail app? Direct na de upgrade naar W10 deed ie het helemaal prima, maar na een tijdje kreeg ik een mail en melding:

It looks like you've reached your device limit for installing apps and games from the Store on your Windows 10 device. If you want to install apps and games from the Store on another Windows 10 device, remove a device from the device list.

Wat vreemd is, ik heb namelijk alleen mijn laptop als device aangesloten. Is dit een bug of ligt het toch echt aan mijzelf? Wie o wie heeft het verlossende antwoord?
Kan alleen bedenken dat je er lokaal dus niet genoeg ruimte voor hebt?
  Forum Admin zondag 2 augustus 2015 @ 07:49:14 #11
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_154836130
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef APK het volgende:
Edge is er na een tijdje mee gekapt en alle tegels en Defender (en waarschijnlijk nog een paar andere dingen) ook.

In Edge krijg ik de boodschap : Hmm, we can't reach this page.
(Alle andere browsers -zelfs IE- werken gewoon).
Schijnt vaker voor te komen als ik op google zoek, maar een echte oplossing is moeilijk te vinden.

Iemand :?

- Edit: Hmmz, een falende system restore heeft het toch opgelost. -
Dat had ik als ik via vpn een verbinding had lopen. Heb het nog niet uitgezocht verder.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 2 augustus 2015 @ 08:06:00 #12
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_154836176
quote:

Schijnt bij meer mensen voor te komen.

Heb je preview/insider builds geinstalleerd gehad voor de officiele release?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_154837310
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef kree het volgende:
Komt daar een oplossing voor? Mijn Asus was helemaal voor W8 gemaakt, via touchpad kon je allerlei dingen openen, scrollen etc..
pi_154838129
Ik heb de upgrade niet gedaan nog maar het wordt toch steeds verleidelijker.
Kan iemand me informeren over hoe je de update moet doen qua taal? Want ik heb nu de US versie en dat wil ik zo houden maar ik lees sommige mensen die tegen problemen aanlopen daarmee en ineens een andere taal hebben. Is daar ergens meer info over?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_154838186
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef kree het volgende:

[..]

Kan alleen bedenken dat je er lokaal dus niet genoeg ruimte voor hebt?
En hoe bedoel je dat?
pi_154838193
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 10:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Komt daar een oplossing voor? Mijn Asus was helemaal voor W8 gemaakt, via touchpad kon je allerlei dingen openen, scrollen etc..
Heb je de "speciale" w10 driver voor touchpad al geïnstalleerd?
pi_154838205
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 08:06 schreef Rica het volgende:

[..]

Schijnt bij meer mensen voor te komen.

Heb je preview/insider builds geinstalleerd gehad voor de officiele release?
Nee dat niet. Ik heb het op de dag van release laten forceren met die tool die microsoft zelf op de website had staan.
pi_154838286
Ah wat een kutzooi zeg, WDTV werkt niet meer, CS:GO werkt niet meer, m'n beeldscherm blijft terugschieten naar 1024x768 ipv 1680x1050... ik ga zo weer terug naar 8.1
pi_154838300
GTA V werkt niet
NVidia drivers installeren mislukt

Zo nog eens wat dingen proberen...
pi_154838678
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:10 schreef JDx het volgende:
Ah wat een kutzooi zeg, WDTV werkt niet meer, CS:GO werkt niet meer, m'n beeldscherm blijft terugschieten naar 1024x768 ipv 1680x1050... ik ga zo weer terug naar 8.1
wdtv, das toch gewoon een netwerk verbinding ernaar toe, of verwar ik het met iets anders?
pi_154838742
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:39 schreef mschol het volgende:

[..]

wdtv, das toch gewoon een netwerk verbinding ernaar toe, of verwar ik het met iets anders?
Ja die werkt ook niet meer, kan niet bij m'n gedeelde mappen, verder:

pi_154839542
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:58 schreef andersdenkende het volgende:

[..]

Heb je de "speciale" w10 driver voor touchpad al geïnstalleerd?
Nope, waar kan je die vinden?
pi_154839723
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Helpt dit?

http://www.welcomeathome.(...)chpad-on-windows-10/
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:54:47 #24
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_154839945
Zo, eindelijk WIndows 10 z:')
pi_154840373
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

http://www.asus.com/us/su(...)e/HelpDesk_Download/
Deze werkte bij mij! Kon eindelijk weer scrollen en gebruik maken van multitouch gebeuren
pi_154841792
Zit af te vragen of ik de laptop van mijn ouders weer terug moet zetten naar 8.1 of er maar 7 op te zetten.

Die informatie die ze allemaal doorsturen standaard en ook als je alles uitschakeld, bevalt mij niet.

10 draait wel goed op de laptop, windows 8.1 voor geen meter.
Terwijl er meer dam genoeg ram en een i7 in zit...
pi_154841797
Ok ik heb mijn game pc geupgrade. Ik heb toch het gevoel een stap terug te gaan, komende vanaf Windows 7. Ik heb gisteren om 7 uur s'avonds de update gestart. Vannacht om 5 uur ben ik naar bed gegaan en de update was niet klaar. Nu wel, maar mijn pc voelt gewoon minder snappy. Soms moet ik meerdere malen op een knop drukken om te zorgen dat er iets gebeurd. Alles zit op andere plaatsen en dat tering systeem zit de hele tijd geluidjes te maken! Daarnet stopte ik mijn ander schijf weer terug, moest ik de pc opnieuw opstarten voordat de pc em zag. Opnieuw opstarten duurt ook twee keer zo lang en er is een mega folder met windows 7 genaamd windows.old die 72GB is. Nee das lekker. Chrome vraagt elke keer bij opstarten of hij de standaard browser kan zijn en schermen laden vaak niet lekker:

The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_154841837
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:26 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok ik heb mijn game pc geupgrade. Ik heb toch het gevoel een stap terug te gaan, komende vanaf Windows 7. Ik heb gisteren om 7 uur s'avonds de update gestart. Vannacht om 5 uur ben ik naar bed gegaan en de update was niet klaar. Nu wel, maar mijn pc voelt gewoon minder snappy. Soms moet ik meerdere malen op een knop drukken om te zorgen dat er iets gebeurd. Alles zit op andere plaatsen en dat tering systeem zit de hele tijd geluidjes te maken! Daarnet stopte ik mijn ander schijf weer terug, moest ik de pc opnieuw opstarten voordat de pc em zag. Opnieuw opstarten duurt ook twee keer zo lang en er is een mega folder met windows 7 genaamd windows.old die 72GB is. Nee das lekker. Chrome vraagt elke keer bij opstarten of hij de standaard browser kan zijn en schermen laden vaak niet lekker:

[ afbeelding ]
windows.old is gewoon je oude windows installatie..

dat probleem met chrome kan je oplossen door naar de default programs optie in windows te gaan en daar je defaults in te stellen..
pi_154841890
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:28 schreef mschol het volgende:

[..]

windows.old is gewoon je oude windows installatie..

dat probleem met chrome kan je oplossen door naar de default programs optie in windows te gaan en daar je defaults in te stellen..
Ja dat snap ik, maar het is gewoon niet logisch. Mijn moeder zou het niet begrijpen en daar zouden ze rekening mee moeten houden. Gelukkig gebruik ik Windows alleen voor spelletjes dus heb ik er niet zo veel last van, maar raar is het wel. Valt me erg tegen van mickysoft.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_154841979
Ik heb nog wat raars, bij mij geeft ie dus niet de draadloze netwerken weer als ik op het icoontje klik, in het begin was dat wel zo, maar nu niet meer.
Kan er dan wel weer bij komen als ik op network settings klik :?

[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 02-08-2015 22:56:36 ]
pi_154841980
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:30 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar het is gewoon niet logisch. Mijn moeder zou het niet begrijpen en daar zouden ze rekening mee moeten houden. Gelukkig gebruik ik Windows alleen voor spelletjes dus heb ik er niet zo veel last van, maar raar is het wel. Valt me erg tegen van mickysoft.
dat van die oude installatie is logisch en wordt (of iig werd) altijd duidelijk tijdens de setup weergegeven..

dat van de standaardbrowser toont gewoon aan dat ze nu 64miljoen beta testers in huis hebben gehaald imho
pi_154842025
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:33 schreef mschol het volgende:

[..]

dat van die oude installatie is logisch en wordt (of iig werd) altijd duidelijk tijdens de setup weergegeven..

dat van de standaardbrowser toont gewoon aan dat ze nu 64miljoen beta testers in huis hebben gehaald imho
Niet gezien, maar een installatie die een uurtje of 10 duurt daar ga je niet naar zitten kijken met een bakkie thee, zeg maar.
pi_154842315
VPN kan je ook niet meer direct openen, moet je eerst een scherm openen en daar pas verbinden.
pi_154842326
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:35 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Niet gezien, maar een installatie die een uurtje of 10 duurt daar ga je niet naar zitten kijken met een bakkie thee, zeg maar.
nee dat snap ik :D
pi_154842873
Meer mensen problemen met downloaden via de Store? Bij mij doet ie niets
  zondag 2 augustus 2015 @ 16:26:14 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_154843263
quote:
13s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:06 schreef Harmankardon het volgende:

Kun je wel pagina's bezoeken met Edge?
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:54:29 #37
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_154847128
quote:
13s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:06 schreef Harmankardon het volgende:
Als je (zoals ik) een error 0x80072eff krijgt dan moet je dit topic eens bekijken: http://forums.windowscent(...)rror-0x80072eff.html
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:14:32 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_154851674
Even vraagje. Ik heb een pc met een legale OEM Windows 7 (key staat op de kast). Alleen die is niet geinstalleerd omdat Windows 7 mijn PC laat BSOD'en. Windows 8.1 niet. Maar die heb ik dus niet legaal. Ik heb dus wel recht op een legale Windows 10. Hoe krijg ik die nu? Windows 7 installeren is geen optie want dan BSODt hij meteen weer (brakke drivers ofzo).
For great justice!
pi_154851806
quote:
3s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:14 schreef Q. het volgende:
Even vraagje. Ik heb een pc met een legale OEM Windows 7 (key staat op de kast). Alleen die is niet geinstalleerd omdat Windows 7 mijn PC laat BSOD'en. Windows 8.1 niet. Maar die heb ik dus niet legaal. Ik heb dus wel recht op een legale Windows 10. Hoe krijg ik die nu? Windows 7 installeren is geen optie want dan BSODt hij meteen weer (brakke drivers ofzo).
windows 7 installeren is de enige optie..

als W7 meegeleverd is zijn er vast ook wel werkende drivers te vinden..
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:22:59 #40
141482 Q.
JurassiQ
pi_154851909
Hmmm. Kan ik 7 dualboot installeren naast 8.1? Geen zin om zo weer met een onbruikbare pc te zitten.
For great justice!
pi_154852331
Ok ik heb sinds ik mijn PC heb nog nooit een vastloper gehad met Windows 7. Vandaag met Windows 10 al 4 keer. Wat een brakke meuk zeg. Als ik weg loop bij mijn PC, kom ik terug, doet helemaal niets het meer. Alles draait nog, numlock gaat niet meer aan of uit, control alt delte doet het niet, beeldscherm doet het niet. Ik kan helemaal niets meer. Moet gewoon de PC een harde reset geven. Ik heb de power settings al op performance gezet maar dat helpt ook niet. Denk dat ik Windows 7 maar ga downloaden en een herinstallatie ga doen...
pi_154853426
quote:
3s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:22 schreef Q. het volgende:
Hmmm. Kan ik 7 dualboot installeren naast 8.1? Geen zin om zo weer met een onbruikbare pc te zitten.
Volgens mij kan dat gewoon als je een andere (lege) partitie kiest en het daarop installeert.
pi_154853563
En weer is Windows 10 vastgelopen. Al de 5e keer vandaag. Nu startte hij zelf opnieuw op. :S Raak em niet eens aan en hij loopt vast. Niets te zien in de log bestanden.
Sommige schermen laat hij niet correct zien.
Bestanden naar de rand van het scherm slepen (bijvoorbeeld rechts of links zetten) levert elke keer een ander resultaat op.
Hij onthoud niet wat het formaal van schermen zijn.
Het is ongelofelijk traag (GTA V loopt perfect op mijn game pc, Windows 10 is schockerig en dingen laden is traaaaag ondanks die snelle SSD).

Ik ben een backup aan het maken van mijn bestanden en dan ga ik een verse installatie van Windows 7 doen. Ben er klaar mee. Misschien dat ik het over een paar maandjes nog een keer probeer.
  Donald Duck held zondag 2 augustus 2015 @ 22:25:55 #44
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_154853599
Win10 bewaart nog een maand lang je oude installatie. Je zou die zo terug moeten kunnen zetten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_154853645
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:24 schreef Posergoth6667 het volgende:
En weer is Windows 10 vastgelopen. Al de 5e keer vandaag. Nu startte hij zelf opnieuw op. :S Raak em niet eens aan en hij loopt vast. Niets te zien in de log bestanden.
Sommige schermen laat hij niet correct zien.
Bestanden naar de rand van het scherm slepen (bijvoorbeeld rechts of links zetten) levert elke keer een ander resultaat op.
Hij onthoud niet wat het formaal van schermen zijn.
Het is ongelofelijk traag (GTA V loopt perfect op mijn game pc, Windows 10 is schockerig en dingen laden is traaaaag ondanks die snelle SSD).

Ik ben een backup aan het maken van mijn bestanden en dan ga ik een verse installatie van Windows 7 doen. Ben er klaar mee. Misschien dat ik het over een paar maandjes nog een keer probeer.
Ik heb altijd het vermoeden dat die dingen vooral dus aan een upgrade liggen.
Misschien kun je hem helemaal clean installeren vanaf usb?

Bij mij draait het opzich wel goed namelijk, op wat rare probleempjes na, maargoed niks ernstigs.

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 02-08-2015 22:33:21 ]
pi_154853695
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:27 schreef kree het volgende:

[..]

Misschien kun je hem helemaal clean installeren vanaf usb?

Bij draait het opzich wel goed namelijk, op wat rare probleempjes na, maargoed niks ernstigs.
Heb ik dan geen licentiecode nodig? (hoorde dat het officieel gratis was maar hoe en wat weet ik ook niet).
pi_154853715
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:27 schreef kree het volgende:

[..]

Misschien wel, maar het gros van de personen die ik ken (inclusief mezelf) hebben totaal geen problemen met de upgrade. Ik heb letterlijk iets van 10-15 minuten naar het installatiescherm gekeken en dat is de enige investering die ik heb moeten maken voor win10.

Geen crashes, geen programma's die niet werken, geen problemen met drivers. Tegen alle verwachtingen loopt win 10 bij mij net zo 'perfect' als 7 :P
Conscience do cost.
pi_154853720
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:29 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Heb ik dan geen licentiecode nodig?
Als je hem nu geactiveerd geinstalleerd hebt staan, dan kun je de code skippen tijdens de isntallatie en activeert het automatisch.
Althans zo ging het bij mij en zo had ik het ook begrepen van diverse sites :)
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:30:21 #49
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154853730
Ik zit mee te lurken, maar deze topicreeks doet mij twijfelen of ik niet gewoon 8.1 moet houden.
pi_154853770
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Misschien wel, maar het gros van de personen die ik ken (inclusief mezelf) hebben totaal geen problemen met de upgrade. Ik heb letterlijk iets van 10-15 minuten naar het installatiescherm gekeken en dat is de enige investering die ik heb moeten maken voor win10.

Geen crashes, geen programma's die niet werken, geen problemen met drivers. Tegen alle verwachtingen loopt win 10 bij mij net zo 'perfect' als 7 :P
15 minuten?????

Na 10 uur (was ondertussen naar de kroeg geweest) was die bij mij nog niet klaar. Dat op een 256GB SSD.
pi_154853775
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:30 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zit mee te lurken, maar deze topicreeks doet mij twijfelen of ik niet gewoon 8.1 moet houden.
Ik vindt het in ieder geval een voortuitgang vanaf 8.1 niet dat ik die gebruikte want kom van 7, maar heb er wel eens mee gewerkt en vond het ronduit kut :P
pi_154853776
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:30 schreef kree het volgende:

[..]

Als je hem nu geactiveerd geinstalleerd hebt staan, dan kun je de code skippen tijdens de isntallatie en activeert het automatisch.
Althans zo ging het bij mij en zo had ik het ook begrepen van diverse sites :)
Ok, maar eens even zoeken naar een download link dan

Edit: oh hey in de topic!
pi_154853794
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:31 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ok, maar eens even zoeken naar een download link dan
Tooltje moet je ervoor gebruiken. :)
http://windows.microsoft.(...)reation-tool-install
pi_154853815
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:31 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

15 minuten?????

Na 10 uur (was ondertussen naar de kroeg gegaan) was die bij mij nog niet klaar. Dat op een 256GB SSD.
Ik overdrijf niet. 15 minuten. Ik verbaasde me er eigenlijk over dat het voor sommige mensen zo lang duurde :? Deden ze niet een automatische preload?

Bij de release kreeg ik netjes een schermpje die me vroeg om opnieuw op te starten en de installatie te beginnen. Kwartiertje later zat ik gewoon weer in windows. Ook SSD.
Conscience do cost.
pi_154853864
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:32 schreef kree het volgende:

[..]

Tooltje moet je ervoor gebruiken. :)
http://windows.microsoft.(...)reation-tool-install
Ja had mijn post al aangepast. Maar alsnog bedankt :P
pi_154853916
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik overdrijf niet. 15 minuten. Ik verbaasde me er eigenlijk over dat het voor sommige mensen zo lang duurde :? Deden ze niet een automatische preload?

Bij de release kreeg ik netjes een schermpje die me vroeg om opnieuw op te starten en de installatie te beginnen. Kwartiertje later zat ik gewoon weer in windows. Ook SSD.
Windows 7 zei dat ik kon upgraden. Herstarte de PC en ik kwam op een zwart scherm wat zei dat hij bestanden aan het kopieren was. Dat duurde minimaal 10 uur (op een SSD)

Dat dus.
pi_154854268
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt, bij mij heeft de upgrade trouwens ok gewerkt ook.
Maar na een clean install is het stukken sneller.

Logisch ook, want w7 was ook niet meer zo snel te noemen als toen ik die clean installeerde.
Dus nouja, het is natuurlijk een hoop gekut met je dingetjes backuppen enzo, maar een keertje een verse install kan nooit kwaad :P

over het algemeen ben ik er wel tevreden mee, zelfs op mijn relatief oude laptop werkt w10 prima.
pi_154854447
Sowieso het feit dat de windows toets linksonder iets opent is al +2000
pi_154854839
Update ging bij mij ook soepel.
Niet geklokt hoe lang het heeft geduurt maar zeker geen uren.
Er zitten een aantal dingen in 10 die ik best wel fijn vind,zoals de meeste systeem toepassingen meteen onder de rechtermuis knop op de startknop.
Voorlopig nog tevreden.
pi_154854950
Ok misschien is mijn PC hierom zo traag:

Dit is idle....

MsMpEng.exe is de oorzaak en zo te zien een SSD sloper. Dit wil je echt niet zien als schijf activiteit.

Ik ga nu een clean install doen en die #*%* virusscanner uitzetten als ik daarmee klaar ben. Gebruik toch alleen steam op die PC.
pi_154855017
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:05 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok misschien is mijn PC hierom zo traag:

[ afbeelding ]

Dit is idle....

MsMpEng.exe is de oorzaak en zo te zien een SSD sloper. Dit wil je echt niet zien als schijf activiteit.

Ik ga nu een clean install doen en die #*%* virusscanner uitzetten als ik daarmee klaar ben. Gebruik toch alleen steam op die PC.
Succes ;)

Je hebt ff gechecked nu dat W10 ook echt geactiveerd is?
Anders kom je daarna in de problemen namelijk :)

Clean install duurde bij mij een klein uurtje trouwens en dat is op een vrij oude laptop :)
pi_154855196
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:07 schreef kree het volgende:

[..]

Succes ;)

Clean install duurde bij mij een klein uurtje trouwens en dat is op een vrij oude laptop :)
Nee en windows 7 key werkt niet. hmmm..... Windows 7 dan maar installeren.
pi_154855267
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Nee en windows 7 key werkt niet. hmmm..... Windows 7 dan maar installeren.
Maar je hebt nu toch W10?
Bedoel je moet dat checken met rechts op mijn computer en dan eigenschappen.
Daar staat het.

Je kunt geen W7 key invoeren bij de install!

Je kunt het wel skippen trouwens, maar dan eindig je alsnog met een niet geactiveerde W10 versie en weet niet precies wat je dan moet doen om die alsnog te activeren, bellen wellicht?
pi_154855410
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Windows 7 zei dat ik kon upgraden. Herstarte de PC en ik kwam op een zwart scherm wat zei dat hij bestanden aan het kopieren was. Dat duurde minimaal 10 uur (op een SSD)

[ afbeelding ]

Dat dus.
Ja, die. Daar was ik dus zo doorheen. Vreemd.
Conscience do cost.
pi_154855461
quote:

Niemand? Aan de Store zelf ligt het niet, kan van alles downloaden. Alleen Mail en Agenda doet het niet bij mij. Kan maar geen (werkende) oplossing vinden.
pi_154855611
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:14 schreef kree het volgende:

[..]

Maar je hebt nu toch W10?
Bedoel je moet dat checken met rechts op mijn computer en dan eigenschappen.
Daar staat het.

Je kunt geen W7 key invoeren bij de install!

Je kunt het wel skippen trouwens, maar dan eindig je alsnog met een niet geactiveerde W10 versie en weet niet precies wat je dan moet doen om die alsnog te activeren, bellen wellicht?
Installeer nu gewoon W7, probeer het later nog wel een keer. Ben er klaar mee. Wil gewoon weer kunnen gamen.
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:35:30 #67
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154856032
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:31 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vindt het in ieder geval een voortuitgang vanaf 8.1 niet dat ik die gebruikte want kom van 7, maar heb er wel eens mee gewerkt en vond het ronduit kut :P
Ik heb behoorlijk wat moeten tweaken aan 8.1, maar mijn laptop draait nu als een zonnetje.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 3 augustus 2015 @ 00:38:32 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154857976
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:33 schreef ems. het volgende:

[..]

bij laptop 1 was het ook hooguit 30min. 2 bakken thee gepakt.

Bij laptop 2 anderhalf tot 2u.
Valt ook nog mee met de horrorverhalen van 10u die ik geleze heb.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154859150
Om dit soort redenen ben ik geen early adopter ondanks dat ik nieuwsgierig ben en dat ik denk dat Windows 10 een aantal voordelen heeft (sneller opstarten, soepeler bepaalde taken uitvoeren, nieuwe DirectX), ik wacht totdat alle probleempjes zijn opgelost en pas dan installeer ik het.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154859202
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:07 schreef kree het volgende:

[..]

Succes ;)

Dat is wel heel erg lang, W7 installeer je in ongeveer een kwartier tijd van een USB-stick met een 2.0 poort. Microsoft levert toch nog wel steeds de service om het van een USB te installeren? De horror als je daarvoor weer een DVD moet gebruiken. :')
Sommige mensen hebben niet eens zo'n appaat, zeer terecht naar mijn mening, het is zwaar achterhaalde technologie voor een computer.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:39 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok ik heb sinds ik mijn PC heb nog nooit een vastloper gehad met Windows 7.
Ik wel en dat lag 100% zeker aan een update van Windows 7.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bram_van_Loon op 03-08-2015 01:43:12 ]
#NoDAPL
  maandag 3 augustus 2015 @ 06:15:24 #71
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_154860348
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:35 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik heb behoorlijk wat moeten tweaken aan 8.1, maar mijn laptop draait nu als een zonnetje.
Idem. Desktop is een maand of negen oud en heb het langzamerhand net zoals ik het wil. Heb dan ook geen haast. Ik heb ook nog geen bericht over mijn gereserveerde exemplaar gehad. Icoontje zegt nog steeds "Ok, notify me when ready"

Sowieso wil ik er even de tijd voor nemen en het gelijk goed doen. Komen nu nog steeds nieuwe tips en tweaks, verzamelen en kun je dan mooi in een keer doen.

Geen haast. :)
Your games are death
With every breath
  maandag 3 augustus 2015 @ 08:54:40 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_154860992
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:19 schreef mschol het volgende:

[..]

windows 7 installeren is de enige optie..

als W7 meegeleverd is zijn er vast ook wel werkende drivers te vinden..
Ik zat te denken... als ik mijn legale Windows 7 dualboot installeer op een andere harde schijf (Win 8.1 staat op mn SSD), die upgrade naar 10, daarna die installatie verwijder, kan ik dan mijn minder legale 8.1 legaal upgraden naar 10?
For great justice!
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:05:28 #73
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_154861071
Ik heb nog steeds het scherm dat ik een bericht kijg wanneer ik kan updaten. Zelfde wat ik zes weken terug ook al kreeg
pi_154861110
quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik zat te denken... als ik mijn legale Windows 7 dualboot installeer op een andere harde schijf (Win 8.1 staat op mn SSD), die upgrade naar 10, daarna die installatie verwijder, kan ik dan mijn minder legale 8.1 legaal upgraden naar 10?
Upgraden denk ik niet. MS zal nog steeds zien dat je installeert/ upgrade vanaf een illegale versie.

Je kan wel alle partities eraf flikkeren en een schone installatie doen dan.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:16:17 #75
141482 Q.
JurassiQ
pi_154861175
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:09 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Upgraden denk ik niet. MS zal nog steeds zien dat je installeert/ upgrade vanaf een illegale versie.

Je kan wel alle partities eraf flikkeren en een schone installatie doen dan.
Maar wat ik begrijp is dat er dan ergens op de MS servers een legale key wordt opgeslagen of zoiets? Toch?
For great justice!
pi_154861213
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Maar wat ik begrijp is dat er dan ergens op de MS servers een legale key wordt opgeslagen of zoiets? Toch?
volgens mij wordt die key gekoppeld aan het microsoft account dat je voorheen hebt gebruikt..
pi_154861326
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:16 schreef Q. het volgende:

[..]

MS registreert je unieke installatie ID, zo kun je toekomstige schone installaties van Windows 10 uitvoeren, zonder dat je eerst Windows 7 of 8 hoeft te installeren.
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:36:48 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_154861455
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:28 schreef Adolecens het volgende:

[..]

MS registreert je unieke installatie ID, zo kun je toekomstige schone installaties van Windows 10 uitvoeren, zonder dat je eerst Windows 7 of 8 hoeft te installeren.
Okee, dus Windows 7 installeren op mn 2e schijf, upgraden naar 10 en dan schone installatie doen van 10 op de schijf waar nu 8.1 staat zou moeten werken?
For great justice!
pi_154861489
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Okee, dus Windows 7 installeren op mn 2e schijf, upgraden naar 10 en dan schone installatie doen van 10 op de schijf waar nu 8.1 staat zou moeten werken?
Ja, wel ff controleren dat W7 geactiveerd is voor je gaat upgraden.

Voor een schone installatie de download tool gebruiken om een USB stick te maken.
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:39:28 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_154861504
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik zou gewoon de upgrade uitvoeren. Vervolgens kijken of Windows geactiveerd is en dan bij bijwerken en beveiliging voor de optie Deze PC opnieuw instellen kiezen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:40:02 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_154861516
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:38 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ja, wel ff controleren dat W7 geactiveerd is voor je gaat upgraden.

Voor een schone installatie de download tool gebruiken om een USB stick te maken.
Dat klinkt als een prima optie. Ga ik één dezer dagen eens doen.
For great justice!
pi_154861877
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:26 schreef APK het volgende:

[..]

Kun je wel pagina's bezoeken met Edge?
Dat werkt prima

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:54 schreef beantherio het volgende:

[..]

Als je (zoals ik) een error 0x80072eff krijgt dan moet je dit topic eens bekijken: http://forums.windowscent(...)rror-0x80072eff.html
Werkt niet maar bedankt!
pi_154862394
Ik heb Windows 10 geïnstalleerd op 2 laptops. Het installeren verliep probleemloos.

Ik ga eerst nog met 2 laptops uittesten voordat ik op Desktop ga installeren.

Ik vraag me af hoeveel het gaat kosten over een jaar voor 3 pc's (1 desktop en 2 laptops). Zal de aankoop eenmalig zijn per pc of gaan we dan per jaar betalen?
pi_154862536
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:27 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb Windows 10 geïnstalleerd op 2 laptops. Het installeren verliep probleemloos.

Ik ga eerst nog met 2 laptops uittesten voordat ik op Desktop ga installeren.

Ik vraag me af hoeveel het gaat kosten over een jaar voor 3 pc's (1 desktop en 2 laptops). Zal de aankoop eenmalig zijn per pc of gaan we dan per jaar betalen?
Als je het voor 26 juli 2016 installeert is het gratis. Daarna kost een licentie ¤119,- (geloof ik)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154863060
Kan ik dat icoontje om te upgraden verwijderen?ik kan het wel verbergen maar elke dag als ik de pc opnieuw aanzet, is het weer terug. Rete irritant.
There are only 151 Pokémon.
pi_154863114
Nu ook win 10 op mijn dualboot tablet gezet, ging opzich probleemloos. Dualboot werkte gewoon weer nadat ik uefiboot weer op de juiste had gezet.

Alleen nog een probleem met auto-rotation, drivers zijn wel geinstalleerd maar draaien doet het scherm niet.
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:59:21 #87
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_154864061
Toen ik W10 had geïnstalleerd had ik ineens de achtergronden die ik op mijn Surface RT tablet had ingesteld als bureaubladachtergrond op mijn desktop.

Echt geen idee hoe dat kan, naar mijn idee had ik die achtergronden niet op de cloud gezet ofzo, maar blijkbaar had Windows ze dus wel gesynct.

Nu heb ik even een andere achtergrond geprobeerd, maar dat vind ik toch niets en nu wil ik terug naar die achtergronden die op m'n tablet staan. Alleen de vraag is hoe ik in hemelsnaam bij die achtergronden die gesynct staan kom?
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:23:50 #88
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_154865675
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:59 schreef Jovatov het volgende:
Toen ik W10 had geïnstalleerd had ik ineens de achtergronden die ik op mijn Surface RT tablet had ingesteld als bureaubladachtergrond op mijn desktop.

Echt geen idee hoe dat kan, naar mijn idee had ik die achtergronden niet op de cloud gezet ofzo, maar blijkbaar had Windows ze dus wel gesynct.

Nu heb ik even een andere achtergrond geprobeerd, maar dat vind ik toch niets en nu wil ik terug naar die achtergronden die op m'n tablet staan. Alleen de vraag is hoe ik in hemelsnaam bij die achtergronden die gesynct staan kom?
Had ik ook tijdje terug. Stream 7 tablet gekocht. Stond ineens de wallpaper van mijn desktop op. Vreemde gewaarwording. Beide 8.1 trouwens dus was al eerder dan W10.

Op beide zelfde account gebruikt, daar zal het wel door komen. Maar dan nog, wut moet MS met mijn zelfgemaakte achtergrond? :')
Your games are death
With every breath
pi_154874955
Op de laptops zijn de installatie van Windows 10 probleemloos. Helaas is op de desktop niet helemaal goed gelukt. Het scherm ziet er wat raar uit, dat komt omdat de driver van de videokaart ontbreekt. Ik heb op de site van ATI Radeon opgezocht en ze hebben helaas geen driver voor Windows 10. Betekent dit dat ik Windows 10 niet kan gebruiken op mijn desktop?

Ik heb ATI Radeon X1300 Pro.
pi_154876685
Deze moeten jullie bookmarken: https://www.consumentenbo(...)/windows-10-privacy/
Ik zal waarschijnlijk volgend jaar ook Windows 10 gaan gebruiken maar niet zonder dit goed te regelen.

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:23 schreef Rica het volgende:

[..]

Had ik ook tijdje terug. Stream 7 tablet gekocht. Stond ineens de wallpaper van mijn desktop op. Vreemde gewaarwording. Beide 8.1 trouwens dus was al eerder dan W10.

Op beide zelfde account gebruikt, daar zal het wel door komen. Maar dan nog, wut moet MS met mijn zelfgemaakte achtergrond? :')
Ik denk dat jij op die webpagina een antwoord op jouw vraag vindt. ;)
Microsoft gebruikt trouwens ook die data om jou op maat met reclame te bestoken als je de Edge-browser gebruikt, een nieuw extra verdienmodel voor MS.

[ Bericht 34% gewijzigd door Bram_van_Loon op 03-08-2015 20:38:15 ]
#NoDAPL
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:55:59 #91
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_154877510
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Deze moeten jullie bookmarken: https://www.consumentenbo(...)/windows-10-privacy/
Ik zal waarschijnlijk volgend jaar ook Windows 10 gaan gebruiken maar niet zonder dit goed te regelen.
Storm in glas water. Ik zie een mengeling van features die je gewoon uit kunt schakelen en andere zaken die allang in concurrerende browsers en besturingssystemen zitten.
pi_154877554
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:55 schreef beantherio het volgende:

[..]

Storm in glas water. Ik zie een mengeling van features die je gewoon uit kunt schakelen en andere zaken die allang in concurrerende browsers en besturingssystemen zitten.
Ja, je kan het uitschakelen maar dat het by default aan staat als je de custom install doet is kwalijk. Natuurlijk moeten de gebruikers ook wat minder naïef worden. Daar helpt zo'n webpagina bij, het is goed dat mensen het weten zodat ze zelf autonoom kiezen om het wel of niet aan te laten staan.
Ik vind trouwens dat je voor een besturingssysteem de ethische lat wat hoger mag leggen dan voor een commerciële gratis browser zoals Chrome.
#NoDAPL
pi_154881542
Draai hier al een paar dagen probleemloos Windows 10. Eerst op een oude HP DC7600 (C2D E6300 met 3GB ram :+).. In combinatie met een SSD een beetje werkbaar maar zelfs met simpele office taken stond de CPU keihard te stampen. Niet echt meer van deze tijd dus o|O

Besloten dat er dan toch maar gelijk een nieuwe pc moet komen, afgelopen vrijdag de onderdelen bij elkaar gezocht en in elkaar gezet.
Windows 8.1 geïnstalleerd en daarna weer de upgrade naar Windows 10 zonder enkel probleem.

Windows 10 vind ik belachelijk snel opstarten, binnen 10 seconden is mijn bureaublad geladen vanaf het moment dat ik de pc aanzet! :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:14:38 #94
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_154882309
Ik ben tevreden over Win10 :)

Alleen Edge vind ik niks bijzonders...jullie?
pi_154882430
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef sandertjuh het volgende:
Draai hier al een paar dagen probleemloos Windows 10. Eerst op een oude HP DC7600 (C2D E6300 met 3GB ram :+).. In combinatie met een SSD een beetje werkbaar maar zelfs met simpele office taken stond de CPU keihard te stampen. Niet echt meer van deze tijd dus o|O

Besloten dat er dan toch maar gelijk een nieuwe pc moet komen, afgelopen vrijdag de onderdelen bij elkaar gezocht en in elkaar gezet.
Windows 8.1 geïnstalleerd en daarna weer de upgrade naar Windows 10 zonder enkel probleem.

Windows 10 vind ik belachelijk snel opstarten, binnen 10 seconden is mijn bureaublad geladen vanaf het moment dat ik de pc aanzet! :)
Ik denk elke keer dat mijn laptop in slaapstand staat, zo snel. :@
pi_154882588
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:14 schreef Parafernalia het volgende:

Ook nog niet maar misschien komt dat nog zodra meerdere plugins ondersteund worden. Voor nu blijf ik nog Chrome of Firefox gebruiken.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 02:31:22 #97
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_154886444
Vreemd, veel knoppen in het Config scherm werken niet :{
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 07:30:07 #98
13250 Lod
Sapere aude!
pi_154887529
Ik heb nu een aantal keer gehad dat mijn Windows 10 (upgrade van Windows 7 Pro) 'bevroor'. De muisaanwijzer beweegt dan wel over het scherm, maar de computer reageert dan niet meer op muisklikken of op het toetsenbord. Alleen een harde reset werkte dan nog.
Meer mensen die dit hebben?
GNU Terry Pratchett
pi_154887587
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:14 schreef Parafernalia het volgende:

Werk nu al 3 dagen met Edge, nog nooit zo'n stabiele browser gehad.
pi_154887627
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 07:44 schreef hoas het volgende:

[..]

Werk nu al 3 dagen met Edge, nog nooit zo'n stabiele browser gehad.
Hoe bedoel je 'stabiel' precies? Hij presteert hier wat beter dan Chrome, maar beiden doen ze exact wat ze moeten doen; webpagina's weergeven. Met bijkomend voordeel bij Chrome dat ik daar plugins heb.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')