abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154840657
Ben niet zo een voorstander van eigenrichting, maar een paar kletsen moet kunnen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_154840913
Als het echt een pedo is, dan kan hij niet genoeg klappen krijgen!
Zonder wrijving geen glans
pi_154841140
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als het echt een pedo is, dan kan hij niet genoeg klappen krijgen!
Want dat verhelpt het probleem?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:56:03 #229
66825 Reya
Fier Wallon
pi_154841190
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit. Gewoon een normale reactie.
In een opwelling gebeuren zulk soort dingen nu eenmaal. Uiteraard geen reden om zo'n figuur helemaal lens te slaan, of om iemand te gaan bedreigen.
pi_154841201
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij was potloodventen een bekend fenomeen en werd daar niet zo hysterisch over gedaan. Natuurlijk mocht je en mag je zo iemand wegjagen of overdragen aan de politie, maar als iemand zijn motor liet draaien was dat eerder aanleiding om te denken dat die even heel nodig moest pissen.
Er werd vooral niet zo moeilijk gedaan als iemand dan een paar klappen kreeg, dat was doodnormaal toen. Dan hoefde iemand echt niet bij de politie gaan janken erover.

En dat verhaal over even moeten pissen, toe nou zeg, dat is echt belachelijk ver gezocht. We hebben het hier niet over ergens in het bos ofzo.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:57:36 #231
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_154841217
_O_ _O_ _O_ _O_

En terecht. Ik zeg; doe die man een lintje.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_154841484
quote:
2s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:56 schreef Reya het volgende:

[..]

In een opwelling gebeuren zulk soort dingen nu eenmaal. Uiteraard geen reden om zo'n figuur helemaal lens te slaan, of om iemand te gaan bedreigen.
Wat is immers het verschil tussen een exhibitionist en iemand die geweld toepast, het zijn beide mensen die zichzelf niet onder controle hebben. Natuurlijk zie ik liever ongevraagd een piemel dan dat ik klappen krijg maar dat is een persoonlijke opvatting.
pi_154841513
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Er werd vooral niet zo moeilijk gedaan als iemand dan een paar klappen kreeg, dat was doodnormaal toen. Dan hoefde iemand echt niet bij de politie gaan janken erover.
Ik vind het ook niet zo erg als iemand een paar klappen krijgt, wat me niet aanstaat is de hysterie over een (vermoedelijke) potloodventer waarbij de mishandelaar (die zelf ook niet heeft gezien wat die man precies deed) door verslaggevers wordt gefeliciteerd en hier en op GS wordt toegejuichd.

Als het zo fantastisch is dat schennisplegers in elkaar worden gerost, moeten dan ook alle homo's op ontmoetingsplaatsen in elkaar worden gerost, want kinderen kunnen dat zien? En K.O. slaan is helemaal goed? Nog niet zo heel lang geleden gaf een taxichauffeur een agressieve man één klap, die sloeg tegen de straat en was dood. Toen stond half fok en heel GS te klagen dat die man er met een paar jaar gevangenisstraf van af kwam, dat was dan ook een allochtoon, maar een paar klappen zjin lang niet altijd zonder ernstige en blijvende gevolgen.

quote:
En dat verhaal over even moeten pissen, toe nou zeg, dat is echt belachelijk ver gezocht. We hebben het hier niet over ergens in het bos ofzo.
Nee, als je niet in het bos rijdt hoef je ook niet nodig in het bos te pissen. Het is weldegelijk een mogelijkheid. Maar goed, dat jij er in je hoofd een verhaaltje van maakt wat er precies gebeurd is en dat vervolgens als feit aanneemt bij uitsluiting van alle mogelijke alternatieve scenario's was me al in een ander topic duidelijk geworden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154841514
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:12 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat is immers het verschil tussen een exhibitionist en iemand die geweld toepast, het zijn beide mensen die zichzelf niet onder controle hebben. Natuurlijk zie ik liever ongevraagd een piemel dan dat ik klappen krijg maar dat is een persoonlijke opvatting.
Maar jij zal dan ook niet zomaar je piemel aan mensen laten zien hoop ik.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154841600
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo erg als iemand een paar klappen krijgt, wat me niet aanstaat is de hysterie over een (vermoedelijke) potloodventer waarbij de mishandelaar (die zelf ook niet heeft gezien wat die man precies deed) door verslaggevers wordt gefeliciteerd en hier en op GS wordt toegejuichd.

Als het zo fantastisch is dat schennisplegers in elkaar worden gerost, moeten dan ook alle homo's op ontmoetingsplaatsen in elkaar worden gerost, want kinderen kunnen dat zien? En K.O. slaan is helemaal goed? Nog niet zo heel lang geleden gaf een taxichauffeur een agressieve man één klap, die sloeg tegen de straat en was dood. Toen stond half fok en heel GS te klagen dat die man er met een paar jaar gevangenisstraf van af kwam, dat was dan ook een allochtoon, maar een paar klappen zjin lang niet altijd zonder ernstige en blijvende gevolgen.

[..]

Nee, als je niet in het bos rijdt hoef je ook niet nodig in het bos te pissen. Het is weldegelijk een mogelijkheid. Maar goed, dat jij er in je hoofd een verhaaltje van maakt wat er precies gebeurd is en dat vervolgens als feit aanneemt bij uitsluiting van alle mogelijke alternatieve scenario's was me al in een ander topic duidelijk geworden.
Hoezo homo's erbij halen? Als jij overdag, bewust voor de neus van een kind seks hebt, je piemel laat zien of iets in die geest dan moet je niet huilen als je een paar gerichte klappen krijgt. Dat heeft geen bal met geaardheid te maken.

Dat pissen is echt belachelijk ver gezocht, geloof ook op geen enkel moment dat als iemand ergens verborgen in de bosjes staat te pissen hij zijn broek op zijn knieeen heeft en in elkaar gerost wordt. Die schrikt zich een ongeluk en daar wordt anders op gereageerd. Dat weet jij ook heel prima, maar je zal en moet er de meest onwaarschijnlijke senario's bijhalen die van deze vent een onschuldig lammetje maken.
pi_154841617
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar jij zal dan ook niet zomaar je piemel aan mensen laten zien hoop ik.
Ik zal ook niet iemand in elkaar meppen om die reden, ik zou er eerder om lachen. Overigens zou ik zeker als er een drie jarige in de buurt is oppassen als ouder met de reactie op zulke figuren, het lijkt mij voor het kind erger dat moeder helemaal in de stress schiet en vader gaat meppen dan het zien van een blote piemel.
pi_154841834
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik zal ook niet iemand in elkaar meppen om die reden, ik zou er eerder om lachen. Overigens zou ik zeker als er een drie jarige in de buurt is oppassen als ouder met de reactie op zulke figuren, het lijkt mij voor het kind erger dat moeder helemaal in de stress schiet en vader gaat meppen dan het zien van een blote piemel.
Dit vind ik een heel sterke observatie.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_154842692
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo homo's erbij halen? Als jij overdag, bewust voor de neus van een kind seks hebt, je piemel laat zien of iets in die geest dan moet je niet huilen als je een paar gerichte klappen krijgt. Dat heeft geen bal met geaardheid te maken.
Op zich niet, maar feitelijk is het zo dat er aanzienlijk meer homo's aan schennis van de eerbaarheid doen dan dat er potloodventers zijn, en dat dat waarschijnlijk nog schokkender voor een kind is ook. Als de norm dan is dat je erop mag slaan dan biedt dat perspectieven voor potenrammers. Ik ben niet voor schennis van de eerbaarheid, ook niet onder het mom van homotolerantie, maar mensen ongelukkig slaan lijkt me ook wat overdreven.

quote:
Dat pissen is echt belachelijk ver gezocht, geloof ook op geen enkel moment dat als iemand ergens verborgen in de bosjes staat te pissen hij zijn broek op zijn knieeen heeft en in elkaar gerost wordt. Die schrikt zich een ongeluk en daar wordt anders op gereageerd. Dat weet jij ook heel prima, maar je zal en moet er de meest onwaarschijnlijke senario's bijhalen die van deze vent een onschuldig lammetje maken.
Ik ken de precieze toedracht niet, en realiseer me dat ook. Feit is dat veel zaken anders in elkaar blijken te zitten dan op het eerste gezicht leek. In deze tijd van hysterie en verering van mensen die hun zelfbeheersing verliezen lijkt het me gevaarlijk worden om te gaan wildplassen.
pi_154843134
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Op zich niet, maar feitelijk is het zo dat er aanzienlijk meer homo's aan schennis van de eerbaarheid doen dan dat er potloodventers zijn, en dat dat waarschijnlijk nog schokkender voor een kind is ook. Als de norm dan is dat je erop mag slaan dan biedt dat perspectieven voor potenrammers. Ik ben niet voor schennis van de eerbaarheid, ook niet onder het mom van homotolerantie, maar mensen ongelukkig slaan lijkt me ook wat overdreven.

[..]

Ik ken de precieze toedracht niet, en realiseer me dat ook. Feit is dat veel zaken anders in elkaar blijken te zitten dan op het eerste gezicht leek. In deze tijd van hysterie en verering van mensen die hun zelfbeheersing verliezen lijkt het me gevaarlijk worden om te gaan wildplassen.
Dit heeft niets met deze tijd te maken. Vroeger werd er echt niet moeilijk gedaan als iemand die zulke dingen deed een paar klappen kreeg.

Als het om potenrammen gaat dient daar tegen op getreden te worden, maar dat gehuil over een potlootventer die een paar gerichte klappen krijgt(laten we eerlijk zijn, zo ernstig was het nu ook weer niet) slaat nergens op.

Er is daarin gewoon een grens, een paar tikken kan je gewoon verwachten als je zaken doet omdat het zo lekker schokkend is. Een potlootventer doet het om de geschokte reactie's.
pi_154843341
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:20 schreef erodome het volgende:
Een potlootventer doet het om de geschokte reactie's.
Dan lijkt het mij niet verstandig om zo geschokt te reageren als deze vader en moeder deden.
pi_154843507
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit heeft niets met deze tijd te maken. Vroeger werd er echt niet moeilijk gedaan als iemand die zulke dingen deed een paar klappen kreeg.

Als het om potenrammen gaat dient daar tegen op getreden te worden,
Waarom? Vroeger deed niemand moeilijk als schennisplegers een paar klappen kregen?

quote:
maar dat gehuil over een potlootventer die een paar gerichte klappen krijgt(laten we eerlijk zijn, zo ernstig was het nu ook weer niet) slaat nergens op.
Zoals ik al aangaf kan het behoorlijk mis gaan met 'een paar klappen'.

quote:
Er is daarin gewoon een grens, een paar tikken kan je gewoon verwachten als je zaken doet omdat het zo lekker schokkend is. Een potlootventer doet het om de geschokte reactie's.
Nee, om de reactie meestal. Maar als twee cruisers het ook wel spannend vinden om betrapt te kunnen worden dan mogen die ook in elkaar gerost worden?
pi_154844249
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Precies.
  zondag 2 augustus 2015 @ 17:59:04 #243
16715 Mylene
*schatje*
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:33:24 #244
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154846619
quote:
Ik hoop dat andere ouders even nadenken voor ze zo impulslief reageren. Als dit is wat vader doet als een man iets LIJKT te doen, wat gaat ie dan doen als het kindje in kwestie puber is en iets LIJKT te doen wat de papa niet goed vindt?
Prrrrr
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:36:27 #245
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_154867257
Bij mij in de stad is er iemand geweest die misbruiker van z'n zoontje aan een mes geregen heeft.
En nee dat heeft ie niet meer na kunnen vertellen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_154869608
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:36 schreef nils7 het volgende:
Bij mij in de stad is er iemand geweest die misbruiker van z'n zoontje aan een mes geregen heeft.
En nee dat heeft ie niet meer na kunnen vertellen.
Is het argument wat sommige mensen lijken te hebben van: "Maar dit lost toch helemaal niks op blabla". Ook direct opgelost want het probleem is dan direct opgelost :)
pi_154872776
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Daar zal de dader van leren! Een welgemeende foei en binnen een kwartier weer buiten terwijl de vader daar uren moet blijven en eventueel vervolgd wordt voor mishandeling _O_
Hoe kom je erbij?? Bij een zedenmisdrijf wordt je standaard aangehouden. Wat mensen al niet verzinnen om hun onderbuikgevoel goed te praten..
pi_154872933
Van mij had hij hem dood mogen slaan.
blablablabla
pi_154873310
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:23 schreef Elan het volgende:
Van mij had hij hem dood mogen slaan.
Als wij elkaar dood mogen slaan als wij het idee hebben dat ons of de onzen onrecht wordt aangedaan.
Hoe zou zo'n maatschappij eruit zien? Ik kan me er iets bij voorstellen.
We kennen de doodstraf niet in NL. En als we die wel zouden hebben dan lijkt het me geen goed plan om die standrechtelijk uit te laten te voeren door particulieren.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Standrechtelijke_executie
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_154873368
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:39 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Hoe zou zo'n maatschappij eruit zien?
Minder pedofielen O+
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')