SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door moemoe op 01-08-2015 06:37:52 ]
Ik ken het, want uiteraard hou ik ook haar twitter en instagram in de gaten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
The Honest Company is 1 miljard dollar waard![]()
.
Nicequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Een Leeuw-Aap stort zich in elk avontuur en is van niets en niemand bang. In het streven naar roem en aanzien laat dit type zich nergens door storen. Een Leeuw-Aap houdt zelfs stand bij de meest autoritaire baas, maar door de lichtzinnige roekeloosheid en het kwieke denken van de Aap verliest de Leeuw bij tijd en wijle zijn koninklijke waardigheid waardoor er af en toe een neiging tot grootheidswaan kan onstaan.
De Leeuw-Aap houdt van bewondering en is ook niet vies van enig effectbejag, maar daar staat tegenover dat een Leeuw-Aap meestal zijn eigen gebreken kent en niet bang is ongelijk toe te geven. Dit type is optimistisch en vaak in het bezit van een zonnig humeur.
In de liefde zijn Leeuw-Apen tamelijk bezitterig en meestal trouw aan hun partner, tenminste, zo lang ze daar ook liefde en trouw voor terugkrijgen.
De Leeuw-Aap heeft de meeste kans op het vinden van een passende partner bij de Ratten, met name die van het teken Tweelingen, Weegschaal, Boogschutter of Steenbok, en ook met een Steenbok-Draak kan er iets moois ontstaan, maar met een Schorpioen- of Waterman-Slang is het vragen om moeilijkheden, en ook met een Stier-Varken ziet het er niet zo goed uit.''
Ik geen mokker. Daar is het leven te kort voor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:26 schreef moemoe het volgende: [..] ''Een Vissen-Os heeft een bijzonder gevoel voor humor, andere mensen begrijpen hun grappen vaak niet. En dat begrijpt de Vissen-Os dan juist weer niet.. Vissen-Ossen hebben een hele dunne huid, ze zijn snel gepikeerd en dan is het huis te klein. Vrouwen kunnen tijdens het ruzie maken in huilen uitbarsten, de mannen huilen vrijwel nooit. Ze kunnen soms dagenlang mokken en wanneer je niet begrijpt waarom, nou dan maar niet. In hun werk zijn Vissen-Ossen serieus en vatten hun taken ernstig op. Als je een Vissen-Os tot iets wilt aanzetten kun je dat het beste doen door middel van een verzoek, van eisen moeten ze niets hebben. Zowel de mannen als vrouwen vinden dat geld er is om te rollen en ze zijn vrijgevig voor degenen om wie ze geven, voor zichzelf hebben ze niet zoveel nodig. De Vissen-Os raakt nogal vaak verwikkeld in heimelijke avontuurtjes en ingewikkelde gevoelsrelaties. Voor een evenwichtige relatie zou een Vissen-Os moeten zoeken onder de Ratten, Slangen en Hanen van het teken Stier, Kreeft, Schorpioen of Steenbok, en ook met een Schorpioen-Draak zou het kunnen klikken. Boogschutter-Geiten of Boogschutter-Apen brengen zoveel opwinding met zich mee dat het een Vissen-Os al snel teveel wordt en ook met een Tweelingen-Draak of een Maagd-Draak is er niet veel kans op bestendigheid.''
Dat zou zomaar kunnen, daar kan ik mijn zweverige kant ff luchtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:27 schreef moemoe het volgende:
Ik kwam je laatst nog tegen in TRU Impressme.
2020quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach als ik het zo lees ben ik gewoon 1 brok liefde, dus dat klopt gewoon
Dus je was al eerder into astrologie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:31 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, daar kan ik mijn zweverige kant ff luchtenAl is het hier ook aardig..............whiehoe
quote:
1 van haar kindjes heeft toch rood haar? Als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige wat ik niet zo leuk vind aan Jessica is dat ze al getrouwd is.
Ja, en haar man niet, maar ik helaas ook niet dus bij mij heeft ze niet gesnoept.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
1 van haar kindjes heeft toch rood haar? Als ik het me goed herinner.
Ja, ik zag er een artikel over voorbij komen. In mijn vrouwenbladen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het, want uiteraard hou ik ook haar twitter en instagram in de gaten.
En ze stond dus recentelijk op de cover van Forbes door haar zakelijke succes.
Voor een deel wel, maar er zijn zoveel omschrijvingen .. over het algemeen klopt het wel. Ik ben een echte aap en een echte leeuw.quote:
Van alles eigenlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus je was al eerder into astrologie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |