SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door moemoe op 01-08-2015 06:37:52 ]
Ik ken het, want uiteraard hou ik ook haar twitter en instagram in de gaten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
The Honest Company is 1 miljard dollar waard![]()
.
Nicequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Een Leeuw-Aap stort zich in elk avontuur en is van niets en niemand bang. In het streven naar roem en aanzien laat dit type zich nergens door storen. Een Leeuw-Aap houdt zelfs stand bij de meest autoritaire baas, maar door de lichtzinnige roekeloosheid en het kwieke denken van de Aap verliest de Leeuw bij tijd en wijle zijn koninklijke waardigheid waardoor er af en toe een neiging tot grootheidswaan kan onstaan.
De Leeuw-Aap houdt van bewondering en is ook niet vies van enig effectbejag, maar daar staat tegenover dat een Leeuw-Aap meestal zijn eigen gebreken kent en niet bang is ongelijk toe te geven. Dit type is optimistisch en vaak in het bezit van een zonnig humeur.
In de liefde zijn Leeuw-Apen tamelijk bezitterig en meestal trouw aan hun partner, tenminste, zo lang ze daar ook liefde en trouw voor terugkrijgen.
De Leeuw-Aap heeft de meeste kans op het vinden van een passende partner bij de Ratten, met name die van het teken Tweelingen, Weegschaal, Boogschutter of Steenbok, en ook met een Steenbok-Draak kan er iets moois ontstaan, maar met een Schorpioen- of Waterman-Slang is het vragen om moeilijkheden, en ook met een Stier-Varken ziet het er niet zo goed uit.''
Ik geen mokker. Daar is het leven te kort voor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:26 schreef moemoe het volgende: [..] ''Een Vissen-Os heeft een bijzonder gevoel voor humor, andere mensen begrijpen hun grappen vaak niet. En dat begrijpt de Vissen-Os dan juist weer niet.. Vissen-Ossen hebben een hele dunne huid, ze zijn snel gepikeerd en dan is het huis te klein. Vrouwen kunnen tijdens het ruzie maken in huilen uitbarsten, de mannen huilen vrijwel nooit. Ze kunnen soms dagenlang mokken en wanneer je niet begrijpt waarom, nou dan maar niet. In hun werk zijn Vissen-Ossen serieus en vatten hun taken ernstig op. Als je een Vissen-Os tot iets wilt aanzetten kun je dat het beste doen door middel van een verzoek, van eisen moeten ze niets hebben. Zowel de mannen als vrouwen vinden dat geld er is om te rollen en ze zijn vrijgevig voor degenen om wie ze geven, voor zichzelf hebben ze niet zoveel nodig. De Vissen-Os raakt nogal vaak verwikkeld in heimelijke avontuurtjes en ingewikkelde gevoelsrelaties. Voor een evenwichtige relatie zou een Vissen-Os moeten zoeken onder de Ratten, Slangen en Hanen van het teken Stier, Kreeft, Schorpioen of Steenbok, en ook met een Schorpioen-Draak zou het kunnen klikken. Boogschutter-Geiten of Boogschutter-Apen brengen zoveel opwinding met zich mee dat het een Vissen-Os al snel teveel wordt en ook met een Tweelingen-Draak of een Maagd-Draak is er niet veel kans op bestendigheid.''
Dat zou zomaar kunnen, daar kan ik mijn zweverige kant ff luchtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:27 schreef moemoe het volgende:
Ik kwam je laatst nog tegen in TRU Impressme.
2020quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach als ik het zo lees ben ik gewoon 1 brok liefde, dus dat klopt gewoon
Dus je was al eerder into astrologie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:31 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, daar kan ik mijn zweverige kant ff luchtenAl is het hier ook aardig..............whiehoe
quote:
1 van haar kindjes heeft toch rood haar? Als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige wat ik niet zo leuk vind aan Jessica is dat ze al getrouwd is.
Ja, en haar man niet, maar ik helaas ook niet dus bij mij heeft ze niet gesnoept.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
1 van haar kindjes heeft toch rood haar? Als ik het me goed herinner.
Ja, ik zag er een artikel over voorbij komen. In mijn vrouwenbladen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het, want uiteraard hou ik ook haar twitter en instagram in de gaten.
En ze stond dus recentelijk op de cover van Forbes door haar zakelijke succes.
Voor een deel wel, maar er zijn zoveel omschrijvingen .. over het algemeen klopt het wel. Ik ben een echte aap en een echte leeuw.quote:
Van alles eigenlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus je was al eerder into astrologie?
OK, JE BENT GEEN MOKKER HOOR.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:30 schreef anonymoussie het volgende:
Ik geen mokker. Daar is het leven te kort voor.
Er is hier normaal gesproken ook een doldrieste stier maar die is nu even aan het tukken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
Van alles eigenlijkErg interessant
![]()
Maar er zitten hier dus veel tweelingen, ik weet niet of ik dat wel trek als Stier
Onze maagd ligt al in bed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is hier normaal gesproken ook een doldrieste stier maar die is nu even aan het tukken.
Heh, heb volgens mij al eerder verteld dat leeuwen makkelijk te spotten zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor een deel wel, maar er zijn zoveel omschrijvingen .. over het algemeen klopt het wel. Ik ben een echte aap en een echte leeuw.
Oh my....quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
Van alles eigenlijkErg interessant
![]()
Maar er zitten hier dus veel tweelingen, ik weet niet of ik dat wel trek als Stier
Dan ga ik maar eens op het land kiek'nquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is hier normaal gesproken ook een doldrieste stier maar die is nu even aan het tukken.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, heb volgens mij al eerder verteld dat leeuwen makkelijk te spotten zijn.
Had het zelfs een keer bij voetbal. Ik zag Klaas-Jan Huntelaar iets doen en toen dacht ik gelijk ''da
's een leeuw!!''. En hij was het nog ook.
Leeuwen brullen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, heb volgens mij al eerder verteld dat leeuwen makkelijk te spotten zijn.
Had het zelfs een keer bij voetbal. Ik zag Klaas-Jan Huntelaar iets doen en toen dacht ik gelijk ''da
's een leeuw!!''. En hij was het nog ook.
Zo heb ik jarenlang gewacht op Gavin Rossdale.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er niet allemaal gelukkig uit, misschien is er nog hoop.
Never let go moemoe, never let go.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo heb ik jarenlang gewacht op Gavin Rossdale.
[ afbeelding ]
Valt wel mee hoor, stieren zijn niet alleen aardsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh my....
Maar wel leuk dat je dan, heel tegenstrijdig, een zweverige kant hebt als stier.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gras eten?
I'll never let go Gavin, I'll never let go.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Never let go moemoe, never let go.
[ afbeelding ]
En we weten allemaal dat dat een happy end werdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
I'll never let go Gavin, I'll never let go.
RIP mijn liefdesleven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat dat een happy end werd
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat dat een happy end werd
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:44 schreef Impressme het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, stieren zijn niet alleen aards
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind de waardigheid vooral zo mooi.
En het opeisen van de plek, als centrum.
Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:51 schreef YokiKater het volgende:
Iemand nog de "blauwe" maan gezien?
Dacht dat dat alleen in een Engels spreekwoord bestond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:51 schreef YokiKater het volgende:
Iemand nog de "blauwe" maan gezien?
Ik blijf hoop houden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog andere celebs die wel single zijn?
Dat staat je nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan proberen de nieuwe Maarten van Rossem te worden, maar dan met nog meer sex-appeal. Zou goed zijn voor mijn liefdesleven denk ik.
Zal ik dan mijn boekjes erbij pakken voor een uitgebreide liefdesanalyse van jouw toekomstige vriendin/vrouw?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu toch niemand die ons tegen kan spreken.
Oeh, een dreigementquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn boekjes erbij pakken voor een uitgebreide liefdesanalyse van jouw toekomstige vriendin/vrouw?
Dat lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn boekjes erbij pakken voor een uitgebreide liefdesanalyse van jouw toekomstige vriendin/vrouw?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk!
Mag ik er een type Jessica bij fantaseren?
Dequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:10 schreef YokiKater het volgende:
0510 uur, ik moet ook maar eens richting bed
"Ben jij een waterman, weegschal of ram?" gaat mijn nieuwe openingszin worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:10 schreef moemoe het volgende:
Volgens dit boekje: op een schaal van 1 tot 4, passen waterman/weegschaal en ram het beste bij jou als tweelingen.
Trusten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:10 schreef YokiKater het volgende:
Oh, je ging ook echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:10 schreef YokiKater het volgende:
Dat verhaal kan ik prima volgen andersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:14 schreef moemoe het volgende:
CUL / Ik ook altijd met mijn grote mond...
Doet me denken aan dit topic![]()
.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:14 schreef moemoe het volgende:
CUL / Ik ook altijd met mijn grote mond...
Doet me denken aan dit topic![]()
.
Welterusten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:16 schreef Impressme het volgende:
[..]Leuk toch
![]()
Ik ga ook maar eens wat uurtjes mijn ogen sluiten
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:16 schreef Impressme het volgende:
[..]Leuk toch
![]()
Ik ga ook maar eens wat uurtjes mijn ogen sluiten
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groot succes wel dat topic, ik zie parallellen met mijn nasi-ervaringen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:54 schreef moemoe het volgende:
WRAAAAAAAAAAH! De keuken is vergeven van de rook en de mie donker bruin. Mie bakken is moeilijk grmbl. Naja ff een nieuw pakje halen bij de supermarkt.
Dingen onder woorden brengen lukte me in die tijd wel goed jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verhaal kan ik prima volgen anders
Nou, het is hier inmiddels gewoon licht. Dit gaat te fur, ik hou van de nachtleef maar verstandig is het niet.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga maar even op het kruisje klikken, anders krijg ik nooit wat gedaan. Dus welterusten mensen!
Succes!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga maar even op het kruisje klikken, anders krijg ik nooit wat gedaan. Dus welterusten mensen!
Sjah, blijf maar een beetje uit mijn buurt danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:23 schreef YokiKater het volgende:
Nou, het is hier inmiddels gewoon licht. Dit gaat te fur, ik hou van de nachtleef maar verstandig is het niet.
Ja, ik ben helemaal moe moe, moemoe. Dus ik nu ga ik echt, welterusten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sjah, blijf maar een beetje uit mijn buurt dan.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal moe moe, moemoe. Dus ik nu ga ik echt, welterusten!
Mij niet...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:28 schreef moemoe het volgende:
Dus, ik als moe moe heb bijna alle mensen uit deze SC welterusten gezegd.
Ik ben net wakker, maar wat je zegt, kan denk ik best?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, jij komt braken toch?
Oooh, kan je prima volgen hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, maar wat je zegt, kan denk ik best?
Good morning!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, kan je prima volgen hoor.
Goedemorgen!!
Gisteren nog wel ,ik wou een vriend vragen of ik morgen bij hem langs zou kunnen komen (ik blijf dan ook gelijk slapen ivm de afstand) en eventueel met zn 2en naar zijn stamkroeg...maar hij was de hele dag niet bereikbaar dus nu geen plannen meer...behalve eerst ff wakker wordenquote:
Oh, wel zonde dat je hem niet te pakken kon krijgenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gisteren nog wel ,ik wou een vriend vragen of ik morgen bij hem langs zou kunnen komen (ik blijf dan ook gelijk slapen ivm de afstand) en eventueel met zn 2en naar zijn stamkroeg...maar hij was de hele dag niet bereikbaar dus nu geen plannen meer...behalve eerst ff wakker worden
Nee, ik lurkte al een paar jaar op fok en wou weleens weten dat er nou in dat kpd te zien was, dus heb toen effe snel een username uit mn mouw geschud en snel een account aangemaakt...wist ik veel dat ik jaren later meer dan 40k posts daarmee zou makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, wel zonde dat je hem niet te pakken kon krijgen.
Wie weet hoe de dag zich verder ontwikkelt! Is je nick trouwens een afspiegeling van wat je apprecieert of?
Aaahquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, ik lurkte al een paar jaar op fok en wou weleens weten dat er nou in dat kpd te zien was, dus heb toen effe snel een username uit mn mouw geschud en snel een account aangemaakt...wist ik veel dat ik jaren later meer dan 40k posts daarmee zou maken![]()
Hoe drink je koffie? En hoe bereid je het?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Overigens ben ik wel groot fan van koffie, al houd ik het tegenwoordig wel meestal bij 1 enkele bak in de ochtend
Serieus?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Aaah.
Ja, je bent wel een user die je veel ziet. Tenminste, je valt mij in ieder geval op!
Ja, gister. Ik zag deze sc en dacht "ff spieken"quote:Je was laatst ook al hier geloof ik.
Gewoon hap oploskoffie en dan een slok kokend water erachteraan...als een ekte kerel (spreek uit met een hete aardappel in de keel)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe drink je koffie? En hoe bereid je het?
Tell me everything.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Serieus?
Dus ik val wel op tussen al die andere kuddedieren hier?
Dat kan wat mij betreft alleen maar een compliment zijnhihi
Ja, gister. Ik zag deze sc en dacht "ff spieken"
Thaaaanks!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:39 schreef moemoe het volgende:
[..].
Bepaalde topics scroll ik wel vaker door en als je daar dan regelmatig post, tjah.
Nou, weest welkom! Ik heb net een leuk plaatje in de OP gegooid.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon hap oploskoffie en dan een slok kokend water erachteraan...als een ekte kerel (spreek uit met een hete aardappel in de keel)
Ik ben geen koffie-drinker. Ja, heeeeel soms als ik even wat meer wakker wil zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee maar serieus, ik drink gewoon senseo. Koffie moet echt supergoor zijn, wil ik het niet weg kunnen krijgen
Ooh, als je dan echt in deze slowchat komst posten.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thaaaanks!!!![]()
Wel leuk om eens voor de verandering een compliment te krijgen ipv alleen maar gezeik en bergen met verwijten
En je plaatje is helemaal goedgekeurd!
Yii-es!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:41 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Ik ben geen koffie-drinker. Ja, heeeeel soms als ik even wat meer wakker wil zijn.
Ik houd bijvoorbeeld wel van een latte macchiato met een lekker likeurtje erin.
Zoveel verschillende persoonlijkheden, daarom hebben wij hier astrologie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel leuk om eens voor de verandering een compliment te krijgen ipv alleen maar gezeik en bergen met verwijten
Echt net, net? Als in: leeuw?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben min of meer net jarig geweest
Moet wachten tot volgend jaar lente
Heh, inclusief pics?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:46 schreef Drugshond het volgende:
Lullig, ik me ingeschreven op via datingsite een vr ex werknemer te spreken (enigste link die ik nog had). Staat mijn mailbox vol met allerlei vreemde dames. Tot aan Odessa toe.
Nou, zo verschillend ervaar ik de meesten niet hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zoveel verschillende persoonlijkheden, daarom hebben wij hier astrologie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm...geen slechte poging dat tabelletje hierboven zo op de vroege ochtend![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft voor mij dan weer niet.
Hazelnootlikeurtje ofzo.
Wat verder terug (dm momentjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Echt net, net? Als in: leeuw?
Of wat verder terug?
Oh, met die pics doelde ik meer op de damesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:49 schreef Drugshond het volgende:
Mjah staat wel een picca van mij online. Dezelfde als fotoboek. Dan weet je upfront dat mijn reg niet serieus is.
Damn you rich boy!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:46 schreef Drugshond het volgende:
Lullig, ik me ingeschreven op via datingsite een vr ex werknemer te spreken (enigste link die ik nog had). Staat mijn mailbox vol met allerlei vreemde dames. Tot aan Odessa toe.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, zo verschillend ervaar ik de meesten niet hoor
Er zij min of meer 3 of 4 categoriën als ik ze zo op het 1e gezicht bekijk:Vers bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm...geen slechte poging dat tabelletje hierboven zo op de vroege ochtend.
Ja, zo zie je de wereld nu nog wel. Blijf hier posten en je gaat het leven anders ervaren.
Alsof hier geen golddiggers rondlopen... Sabia (hint hint).quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn you rich boy!
Je bent gewoon een goudmijn!(purrfect voor de golddiggers uit Odessa dus
)
*Raapt de lat weer van de grond en legt die lat een stukkie hoger*quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vers bloed.
Ja, zo zie je de wereld nu nog wel. Blijf hier posten en je gaat het leven anders ervaren.
Nou, hiero valt weinig te halen dus beter slaan ze mij overquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Alsof hier geen golddiggers rondlopen... Sabia (hint hint).
Dat is 1 van de gevolgen van mijn eeuwige drang de wereld te vereenvoudigenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:54 schreef Drugshond het volgende:
Wie gaat er nu leven volgens een tabelletje.... lijkt wel Weight Watchers.
Leuk dit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Raapt de lat weer van de grond en legt die lat een stukkie hoger*
Hoe bekijk jij de mensen op aarde dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:54 schreef Drugshond het volgende:
Wie gaat er nu leven volgens een tabelletje.... lijkt wel Weight Watchers.
Vanaf zijn luzueuze suite op de donkere helft van de maanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe bekijk jij de mensen op aarde dan?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Raapt de lat weer van de grond en legt die lat een stukkie hoger*
Als je realistische verwachtingen van de gemiddelde mens wilt hebben, dan zou je die lat eigenlijk moeten begravenquote:
O godquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij moet de lat juist omlaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doegie, slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:04 schreef moemoe het volgende:
Ik vind 't overigens mooi geweest.
Aju.
Wat een fijn bericht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:34 schreef Viro het volgende:
Ik ben waisted af, heb vannacht ander kant van familie leren kennen en ze zijn chill.Im happy, dont mind me
Zo herkenbaar, aan de andere kant, op mijn 17e zongen we happy 30th birthday bij een concert voor hem, dat was denk ik nooit wat gewordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo heb ik jarenlang gewacht op Gavin Rossdale.
[ afbeelding ]
dat doen ze ook altijd veel te laat he maniquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:38 schreef Mani89 het volgende:
Ah shit ik heb iSketch drama gemist. Had Fokker iets teveel halve liters op?
twitter:WijkAg_Vught_MR twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 20:27:10In omgeving centrum #Vught is er een stroopwafelverkoper actief. Gemeente Vught heeft hiervoor geen vergunning verleend. reageer retweet
oei, walgelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:WijkAg_Vught_MR twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 20:27:10In omgeving centrum #Vught is er een stroopwafelverkoper actief. Gemeente Vught heeft hiervoor geen vergunning verleend. reageer retweet
Nou inderdaad, die mensen hebben dus echt geen leven hè.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat doen ze ook altijd veel te laat he mani
Hier moeten ze nou de doodstraf voor herinvoeren. Schandalig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey Mex, dat is lang geleden!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even wakker worden.
Uccie vindt dit leuk
Halloquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Mex, dat is lang geleden!
Ja na 2 jaar weet ik nu aan de titel al dat ik deze ken
Nou ik kende hem wel, wist alleen steeds niet dat dit dit nummer was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hallo
Oh was jij diegene die dit liedje niet kende? Dat wist ik niet eens meer.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Mijn maagje is helemaal van streek. Niet fijn wakker worden dit.
wishafriend.comquote:
quote:
Je hoeft niet per sé naar de camping als je met de auto op vakantie gaat hè.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:25 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag staan alle tokkies weer de hele dag in de file om naar hun tokkiecamping te gaan die ook weer stampvol zit met andere Nederlandse tokkies.
Veel plezier allemaal.
Goede tips.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft niet per sé naar de camping als je met de auto op vakantie gaat hè.
Verder een prima post, maar je dient te allen tijde volledig te zijn
Met die sleurhuttenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar omdat al die tokkies zonodig op vakantie moeten kan het normale volk niet doorrijden.
Wij hebben er acht in de straat met zo'n ding, en m'n schoonouders hebben er ook een Was bijna voldoende om het uit te maken jongens.quote:
Ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben er acht in de straat met zo'n ding, en m'n schoonouders hebben er ook een Was bijna voldoende om het uit te maken jongens.
Goed gedaan man. Hoor je nu ook bij de gladde kuiten brigade?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:32 schreef timmmmm het volgende:
Lekker anderhalf uur gefietst, ben je trots op me mani
Nee ik heb geen te strak pakje en ook geen stoerdoenfietsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Goed gedaan man. Hoor je nu ook bij de gladde kuiten brigade?
Ik heb 20 minuten semi-hard gelopen.
Ik ben altijd trots op je timmmmm, ook als je een pizza eet. Maar je bent fantastisch bezig!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:32 schreef timmmmm het volgende:
Lekker anderhalf uur gefietst, ben je trots op me mani
Vandaag is mijn dieet weer ingegaan, ik heb net mijn halve blaadje sla gelunchtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd trots op je timmmmm, ook als je een pizza eet. Maar je bent fantastisch bezig!
Bij een beetje webshop bestaat de ouderwetse zondag niet meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:12 schreef Kauai het volgende:
Vandaag besteld voor 23:00 morgen in huis
Maar geldt dat ook voor zondagen? Of verschilt dat per webshop.
Dat komt goed uit dan, heb het voor maandag nodig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij een beetje webshop bestaat de ouderwetse zondag niet meer.
Zijn er toch niet zoveel die dat doen? Ken eigenlijk alleen coolblue die dat doet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij een beetje webshop bestaat de ouderwetse zondag niet meer.
Kun je dan niet beter gewoon even naar de winkel toe gaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat komt goed uit dan, heb het voor maandag nodig.
Volgensmij verkopen ze wat ik wil niet in winkels, maar ik ga toch wel even kijken dan ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er toch niet zoveel die dat doen? Ken eigenlijk alleen coolblue die dat doet.
[..]
Kun je dan niet beter gewoon even naar de winkel toe gaan?
De webehop kan het wel verzenden, er zijn alleen mqar weinig bezorgdiensten die op zondag werkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat komt goed uit dan, heb het voor maandag nodig.
Goed punt, toch maar naar de winkel dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De webehop kan het wel verzenden, er zijn alleen mqar weinig bezorgdiensten die op zondag werken
Wat moet je hebben?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Volgensmij verkopen ze wat ik wil niet in winkels, maar ik ga toch wel even kijken dan ja.
Powerbank voor mn telefoon, las dat die van Xiaomi goed en goedkoop zijn maar ik zie niet waar ze die verkopen in winkels. Anders haal ik wel gewoon een andere voor nu.quote:
Ja zoiets had je al 2 maanden geleden moeten bestellen uit China had je het op tijd willen hebben ...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Powerbank voor mn telefoon, las dat die van Xiaomi goed en goedkoop zijn maar ik zie niet waar ze die verkopen in winkels. Anders haal ik wel gewoon een andere voor nu.
https://externebatterij.n(...)rfh8cCFQTHtAod0s4G-A Deze had het snel kunnen leveren. Maar ik was het vergetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets had je al 2 maanden geleden moeten bestellen uit China had je het op tijd willen hebben ...
Hebben ze bij Coolblue wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Powerbank voor mn telefoon, las dat die van Xiaomi goed en goedkoop zijn maar ik zie niet waar ze die verkopen in winkels. Anders haal ik wel gewoon een andere voor nu.
Zal eens kijken bedankt!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze bij Coolblue wel.
Heb je hem morgen.
Ah handig, ga het even lezen.quote:
Volgens mij niet, die Xiaomi powerbanks zijn allemaal grijze import in Nederland, ook een stuk duurder trouwens: http://www.dx.com/nl/p/xi(...)-silver-white-311565quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze bij Coolblue wel.
Heb je hem morgen.
Hm jammer, kom er ook een beetje laat mee maar schoot me ineens te binnen dat het wel handig is voor op reis.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die Xiaomi powerbanks zijn allemaal grijze import in Nederland, ook een stuk duurder trouwens: http://www.dx.com/nl/p/xi(...)-silver-white-311565
Maar ga je ergens heen dan waar ze geen stopcontacten hebben?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hm jammer, kom er ook een beetje laat mee maar schoot me ineens te binnen dat het wel handig is voor op reis.
Geen joden zeker?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Xiaomi's springen wel eens volgens mij
Dat zal dan niet nee.quote:
Wel stopcontacten maar mn telefoon gaat vreselijk snel leeg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ga je ergens heen dan waar ze geen stopcontacten hebben?
Misschien gewoon een heel stuk minder er mee spelen, je bent op vakantie, dan heb je dat ding eigenlijk alleen in noodgevallen nodigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wel stopcontacten maar mn telefoon gaat vreselijk snel leeg.
Die ouwe Samsung van mij ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wel stopcontacten maar mn telefoon gaat vreselijk snel leeg.
Ja dat heb ik dus ook met mijn iPhone, maar die staan erom bekend dat de batterijen bagger zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ouwe Samsung van mij ook.
Uurtje muziek/internet en er is nog maar 30% over.
Dit zal wel de beste oplossing zijn dan, ben er te gehecht aan denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gewoon een heel stuk minder er mee spelen, je bent op vakantie, dan heb je dat ding eigenlijk alleen in noodgevallen nodig
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gewoon een heel stuk minder er mee spelen, je bent op vakantie, dan heb je dat ding eigenlijk alleen in noodgevallen nodig
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:52 schreef Kauai het volgende:
Dit zal wel de beste oplossing zijn dan, ben er te gehecht aan denk ik.
Straks wil hij je corrigerende tikken gaan geven op je billetjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hij heeft opzich wel gelijk verder.
Zie mij lekker wijs en zorgzaam zijn jaquote:
Zo ver zal het wel niet gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks wil hij je corrigerende tikken gaan geven op je billetjes.
Is dat niet een beetje eng?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Net terug van de kringloop, Arachnaphobia gekocht, meen me te herinneren dat die wel leuk was
Nee, volgens mij was ie juist grappigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje eng?
Ben je nu happy?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
Als ik de laptop aan de tv hang zijn mijn video en geluidsinstellingen een stuk beter dan eerst.
Windows 10.
Ben je nu weer sad?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering had deze hilarische woordgrap tenminste afgemaakt.
#RIPHenk
Ik heb mijn tijd zitten verdoen in het topic van die Surinaamse rapper.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog zo'n ontzettend goeie filmtip?
Alsof je dat gaat kijken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog zo'n ontzettend goeie filmtip?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
Schieten op een gordeldier, dat is niet zo goochem....
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond 'm zelf anders best aardig.
Ja doe even.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
Moet ik de grap nog uitleggen, trouwens?
Daar ben ik superlang naar opzoek geweest, maar nooit kunnen vinden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou je had een paar jaar geleden Goochem het Gordeldier.
[ afbeelding ]
http://www.schoolopseef.n(...)8-goochem-gordeldierquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik superlang naar opzoek geweest, maar nooit kunnen vinden.
Volgens mij heb ik op m'n werk ooit zo'n ding gehad. (Ik schreef in die tijd voor een organisatie die zich met verkeersveiligheid bezighoudt, vandaar. Voordat jullie verkeerde dingen gaan denken)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik superlang naar opzoek geweest, maar nooit kunnen vinden.
ja maar je kon ze niet bestellen als particulier toen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.schoolopseef.n(...)8-goochem-gordeldier
Dat doen ze toch wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op m'n werk ooit zo'n ding gehad. (Ik schreef in die tijd voor een organisatie die zich met verkeersveiligheid bezighoudt, vandaar. Voordat jullie verkeerde dingen gaan denken)
Waarom? Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:15 schreef Uccie het volgende:
Ok, ik heb eten besteld, bij de Griek.
Ik heb het nog niet eens in huis en voel me al schuldig.
Jawel, maar ik had me voorgenomen een tijdje dat soort dingen niet meer te eten.quote:
Avondeten is normaal. Af en toe zondigen ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had me voorgenomen een tijdje dat soort dingen niet meer te eten.
Is beter voor mijn gezondheid op langere termijn.
Maar ik heb er zo trek in.
En ik heb nog een hele maand om gezond te doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Avondeten is normaal. Af en toe zondigen ook.
Stond net nog hier dat dat post 260 was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Matige-TT, maar goed. Het scheelt wel dat je 'm zelf kunt aanpassen.
Verander die TT nou maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond net nog hier dat dat post 260 was.
Jouw bericht wat nu 260 is stond daar niet.
Maar ik heb vaker met auto-update dat niet alle berichten goed doorkomen.
Jeej ... henk is terugquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het is goed met jullie vrolijke gedoe. Bedankt en zo.
Slapeloze nachten ook gewoon hè.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het is goed met jullie vrolijke gedoe. Bedankt en zo.
gvd LTVDKquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:29 schreef LTVDK het volgende:
"Overval op de Echte Bakker bleek nep"
Henk kan zulk soort dingen wel waarderen.
http://www.bndestem.nl/re(...)easer&refid=7.396671
Oh fuck, we've summoned the Ottomanquote:
Ik zou jou the Ottoman slap moeten geven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh fuck, we've summoned the Ottoman
Dit past niet denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:29 schreef LTVDK het volgende:
"Overval op de Echte Bakker bleek nep"
Henk kan zulk soort dingen wel waarderen.
http://www.bndestem.nl/re(...)easer&refid=7.396671
Dit is een sensueel grapje merk ik alweer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie kunnen ook elkaar nemen en de moeders erbuiten laten.
Dat de één dan zegt: Neem de mijne
En de ander antwoordt: Dit past niet, denk ik.
Je wilde zelf dat ik terugkwam hier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een sensueel grapje merk ik alweer.
Het was hier dan ook heel eng zonder jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilde zelf dat ik terugkwam hier.
Waarom ben je niet in Amsterdam?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilde zelf dat ik terugkwam hier.
Het is hier altijd eng. Dit is één van de meest duistere uithoeken van FOK!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was hier dan ook heel eng zonder jou.
Nee het was anders en anders is niet goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is hier altijd eng. Dit is één van de meest duistere uithoeken van FOK!
Omdat ik Amsterdam bij voorkeur mijd. Ik kom er alleen als het echt moet, bijvoorbeeld voor een concert of zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in Amsterdam?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik Amsterdam bij voorkeur mijd. Ik kom er alleen als het echt moet, bijvoorbeeld voor een concert of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |