Dit gaat over je id kaart/paspoortquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:09 schreef einzeinz het volgende:
Dringend:
Documentype
Documentnummer
Land van uitgifte
Vervaldatum?
Wat is dit?
Ik moet dit invullen bij het online inchecken bij Ryanair, maar ik heb die gegevens niet.
Wel ik geef dus alle informatie in, maar alles is verkeerd en hij wil die informatie niet bewaren om er fouten in zitten terwijl alles correct overgetypt wordt. Dus zeer vreemd!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Dit gaat over je id kaart/paspoort
Je bent toch geen vluchteling? Zo ja, dan kan het wel kloppen dat je het niet hebt.
Oke dat is heel raar. Heb je al in een andere browser geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wel ik geef dus alle informatie in, maar alles is verkeerd en hij wil die informatie niet bewaren om er fouten in zitten terwijl alles correct overgetypt wordt. Dus zeer vreemd!
Ik denk dat je dan beter Ryanair zelf kan bellen..quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wel ik geef dus alle informatie in, maar alles is verkeerd en hij wil die informatie niet bewaren om er fouten in zitten terwijl alles correct overgetypt wordt. Dus zeer vreemd!
Dat staat allemaal op je paspoort?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:09 schreef einzeinz het volgende:
Dringend:
Documentype
Documentnummer
Land van uitgifte
Vervaldatum?
Wat is dit?
Ik moet dit invullen bij het online inchecken bij Ryanair, maar ik heb die gegevens niet.
Ja, maar hij heeft telkens aan dat het nummer foutief is terwijl ik hetzelfde nummer ingeef van mijn vriendin en het daar wel werkt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat staat allemaal op je paspoort?
Goed opletten dat je een 0 of een O invult. En geen spatie erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft telkens aan dat het nummer foutief is terwijl ik hetzelfde nummer ingeef van mijn vriendin en het daar wel werkt.
Ja, alleen achteraf niet gaan klagen als je moet betalen om het in te checken. Internet staat vol met boze Ryanair klanten die ook dachten dat het wel kon.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Mijn koffer is wel 2cm te breed, maar mits het wat in die bakjes proppen moet het er wel in kunnen.
Toch bedankt.
Gelukt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft telkens aan dat het nummer foutief is terwijl ik hetzelfde nummer ingeef van mijn vriendin en het daar wel werkt.
Ze moeten ook wel realistisch blijven natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, alleen achteraf niet gaan klagen als je moet betalen om het in te checken. Internet staat vol met boze Ryanair klanten die ook dachten dat het wel kon.
Zeg niet dat het gaat gebeuren, maar de kans is er zeker.
Wat jij wil...quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:35 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ze moeten ook wel realistisch blijven natuurlijk!
Mijn koffer is dan weer 5cm lager dan de gewenste afmetingen. Dus die 2cm in de breedte kan geen struikelblok zijn!
Desnoods ram ik die valies gewoon in dat vakje, tot het er in past!
Die regels zijn er als business model en de dame aan de balie (als je pech hebt en die kans is niet zo groot) gaat niet met jou over de inhoud van je koffer discussieren. Die gaat zeggen dat de lengte zo is vastgesteld vanwege de diepte van het bagagerek en de breedte zodat iedereen een koffer kan meenemen. Nou ja, als ze überhaupt gaat proberen uit te leggen waarom ze 35 euro extra van je wil hebben. Je zult niet de eerste zijn waarbij ze zeggen dat het weliswaar in de standaard past, maar niet zonder duwen en dan mag het ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:35 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Mijn koffer is dan weer 5cm lager dan de gewenste afmetingen. Dus die 2cm in de breedte kan geen struikelblok zijn!
Desnoods ram ik die valies gewoon in dat vakje, tot het er in past!
Ze zijn heel realistisch. Je mag goedkoop met ze vliegen, maar dan wel volgens hun regels.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:35 schreef einzeinz het volgende:
[..]
ik heb uiteindelijk voor een langere tussenstop gekozen. Dan kan ik misschien ff douchen! Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Als zowel de vlucht van Amsterdam naar Kuala Lumpur en de vlucht van Kuala Lumpur naar Kuching met Malaysia Airlines en geboekt is op één ticket dan hoef je je geen zorgen te maken.
Is het echter op een apart ticket geboekt dan vlieg je met Malaysian Airlines wel vanaf de hoofdterminal, maar ook dan is 1 uur en 10 minuten wel kort, met een beetje vertraging heb je kans op het toestel te missen (laat staan of je bagage de overstap haalt) en dan is Malaysian Airlines niet verantwoordelijk om je over te boeken op een andere vlucht.
Als het veel scheelt dan is Air Asia overigens een prima optie, maar dan niet de aansluiting van 1 uur en 10 minuten, een latere aansluiting is veiliger, en KLIA 2 is prima om wat te eten en je kan er ook douchen (Gratis met lauw water of betaald met handdoek zeep bij een of andere Cabin hotel toko), wellicht ook wel fijn als je aankomt van een lange vlucht.
Ligt eraan hoe laat de vlucht weg gaat, want als je de middernacht vlucht hebt, tja dan is vroeg aanwezig zijn leuk, maar dan sta je eerst in de rij met een grote groep Turken die kennelijk het idee hebben dat er in Turkije geen winkels zijn, want er moet een boel bagage mee, dus als je wat later komt is die horde vast weg.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef opreis het volgende:
Ik heb een vlucht met Turkish Airlines naar Istanbul, hoe lang van te voren is het verstandig om aanwezig te zijn?
Voor een buitenlandse bestemming niet. Ik vloog onlangs nog OTP-IST-SIN en dan passeer je de immigration niet, wel een security check, maar die waren nog te lui om uit hun ogen te kijken. Zelfs laptop en iPad niet uit de tas geweest.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:49 schreef Troonwoord het volgende:
Moet je een een elektronische visum hebben voor Turkije als je daar alleen in transit blijft en op doorreis bent ?
Had ik ook, maar als het goed is staat je status silver wel op je boarding pass. Je kan dus gewoon gebruik maken van de priority boarding.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:09 schreef Blik het volgende:
Vraagje, ik ben silver bij Flying blue. Echter, voor mijn vlucht van morgen staat geen priority boarding op de boarding pass. Hoe kan dit?
Kan het te maken hebben met dat ik op de heenvlucht (we crossboeken vluchten op het werk) nog ivory was?
Je bedoelt waarschijnlijk dat rode stempel. Klopt, staat er alleen op vanaf Gold. Met silver status heb je wel alle priority faciliteiten op Schiphol, maar mag je niet overal in Europa door de fast lane voor security en eventuele paspoort controle.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:09 schreef Blik het volgende:
Vraagje, ik ben silver bij Flying blue. Echter, voor mijn vlucht van morgen staat geen priority boarding op de boarding pass. Hoe kan dit?
Kan het te maken hebben met dat ik op de heenvlucht (we crossboeken vluchten op het werk) nog ivory was?
Het is altijd weer een rekensom. Vóór vertrek naar Denpasar moet je toch 3 uur reserveren vanuit KL Sentral en dan ook nog per Fast train. Kom je op tijd aan op KUL, reken dan op één uur voor je op het station staat en nog één uur voor je in KL bent. Dan heb je dus 4 uur over om in KL rond te stappen vanaf Sentral. Als dat het je waard is boven rondhangen op KUL, ja dan kan het dus. Tegenwoordig vermijd ik dat soort overstaptijden, maar mijn ervaringen zijn toch dat voor een paar uur door zo'n stad banjeren terwijl je de tijd in de gaten moet houden, het achteraf altijd tegenviel.quote:Op zondag 20 september 2015 10:07 schreef donappel het volgende:
Vrijdag vlieg ik via KL naar Denpasar met een tussenstop van 9 uur... Is het aan te raden om in deze 9 uur naar het centrum van KL te reizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |