easyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sambal oelek kun je gewoon naar binnen lepelen
omg housesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is Marokkaans eten over het algemeen vaak pittig?
Nou, dat valt an sich wel mee. Marokkaans eten is vaak een balans van zoet/zout/pittig. Het heel pittig eten heb ik van mijn vader. Bij hem in de fam was pittig wel echt ''de norm''. Verschilt per fam/streek.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is Marokkaans eten over het algemeen vaak pittig?
Gekruid schapenvlees.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou, dat valt an sich wel mee. Marokkaans eten is vaak een balans van zoet/zout/pittig. Het heel pittig eten heb ik van mijn vader. Bij hem in de fam was pittig wel echt ''de norm''. Verschilt per fam/streek.
Dit stop ik echt overal in he. Ik maak daar ook hot sauce vanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:24 schreef krioro het volgende:
Mensen die niet rauwe madame jeanettes eten
cool,zou mij verwonderen mocht ik het pittig vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom een keer madamme jeanette sambal met me eten dan
Surinaamse sambal wel hoor. Met Madame Janette pepers, gebakken uitjes en gedroogde garnalen.quote:
Ik vind die dingen echt heerlijk... alleen altijd spijt de volgende dagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit stop ik echt overal in he. Ik maak daar ook hot sauce van
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit stop ik echt overal in he. Ik maak daar ook hot sauce van
ben niet snel onder de indrukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Surinaamse sambal wel hoor. Met Madame Janette pepers, gekannen uitjes en gedroogde garnalen.
Sambal Oelek vind ik eigenlijk alleen maar zout.
Diarree? Dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind die dingen echt heerlijk... alleen altijd spijt de volgende dag![]()
kaaskopmof forever
Dubbel genieten toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee geen diaree, maar een aars die affikt
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee geen diaree, maar een aars die affikt
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
Of mensen die Hot Ketchup kopen van Heinz en dan zeggen deze ketchup is lekker die is pittig.
Nope, ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehemiami lijkt me dan wel weer tof alleen kan niet goed tegen vochtige hitte...
Jij met je eten
Die gebruik ik ook. =$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
Of mensen die Hot Ketchup kopen van Heinz en dan zeggen deze ketchup is lekker die is pittig.
<3quote:
Die hebben wij ook maar ik proef letterlijk geen verschil.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. =$
Maar hot is ie totaal niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |