Toppertje ook idd!quote:
En zo imagobewust dat ik er persoonlijk behoorlijk misselijk van word.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Victoria Koblenko
Die laatste hoort zichzelf zo graag praten
Nee man, die echt niet gewoon.quote:
lol, m'n eerste keer op instagramquote:
De roddelbladen en Evert Santegoeds neem ik niet serieus. Er zijn genoeg BN'ers die in normale taal in echte interviews op een realistische manier over hun leven/ carrière praten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je neemt de bladen die een "interview" met iemand claimen te hebben niet zo serieus.
Daarbij; wie van je vrienden gaat op FB of Twitter janken dat het ze kut is allemaal, daar post iedereen toch ook voornamelijk de leuke dingen? Voor een BN'er is dat helemaal onmogelijk, want op het moment dat die een keer post dat het allemaal kut is liggen ze al in scheiding... en 3 jaar later is dat nog voer voor allerlei verhalen die geen enkele andere basis hebben dan de dikke duim van Evert Santegoeds en consorten.
Ben ik het ook niet mee eens. Het is niet echt mijn persoon maar narcistisch of arrogant zou ik hem niet noemen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee man, die echt niet gewoon.
Inderdaad furschrikkuluk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 09:14 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvana is ook behoorlijk dol op zichzelf, en haar intelligentie.
Hij liep onlangs ook lekker ongedwongen bij de zwarte cross rondquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat lekker ongedwongen fietsen door Amsterdam vind ik altijd een beetje gemaakt bij dat soort types.Volgens mij een ontzettende neuroot die het liefst door niemand aangesproken wil worden bij het stoplicht. Voor de rest is hij wel gewoon goed in zijn vak hoor maar voelt zichzelf wel behoorlijk.
Ik heb weinig tegen haar. Maar dat lijkt vrij zeldzaam te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 09:14 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk. Nog zo'n persoon die nergens verstand van heeft maar overal over mee wil praten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 09:14 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal goed samengevatquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Vreselijk. Nog zo'n persoon die nergens verstand van heeft maar overal over mee wil praten.
Ja, juist wel. Ik vind Humberto heel erg wat dat betreft. Bij 'sterren op het doek' was er een kunstenaar die niet wist wie Humberto was. Daar was hij zeer duidelijk beledigd en uit z'n humeur door. Ik vind hem erg arrogant, en macho.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat sowieso denk ik wel ja. Moet ook wel. Mjah, dat geldt ook voor Humberto Tan, en daar zal niemand waarschijnlijk van zeggen dat 't een narcist is.
Dat laat wel zien dat sommige mensen het beoordelingsvermogen van een amoebe hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:08 schreef Franny_G het volgende:
Ja, juist wel. Ik vind Humberto heel erg wat dat betreft. Bij 'sterren op het doek' was er een kunstenaar die niet wist wie Humberto was. Daar was hij zeer duidelijk beledigd en uit z'n humeur door. Ik vind hem erg arrogant, en macho.
Ik ook. Vreselijk menneke.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:08 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, juist wel. Ik vind Humberto heel erg wat dat betreft. Bij 'sterren op het doek' was er een kunstenaar die niet wist wie Humberto was. Daar was hij zeer duidelijk beledigd en uit z'n humeur door. Ik vind hem erg arrogant, en macho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |