hoe heette het ook alweer? dat muziekje?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
IJzerzaag ligt bij pa, dan de dremel maar.. maar geen veiligsbril, toen dacht ik.. hey ik heb nog een imax bril liggen
!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hoe heette het ook alweer? dat muziekje?
I likequote:
Hallo omaliefhebberquote:
quote:
David wil een oma yeah yeah yeahquote:
Verveelt*quote:
Hehequote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
wel duidelijk te zien nu dat je je verveeld
Kijk de TED video over global warming is 22min minder vervelingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]maar over een uurtje ben ik weg en verveel ik me in de trein
doet ze zo hard 2 getquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook de datum? Kan niet wachten namelijkkijk er naar uit.
Is ie te downloaden?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk de TED video over global warming is 22min minder verveling
Als je straks LB gaat ophalen van station staat daar een grote stevige neger op je te wachtenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook de datum? Kan niet wachten namelijkkijk er naar uit.
Geo haalt me niet opquote:
Neger kan niet lopen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh verdomd. Ik dacht iets leuks voor Geo te hebben geregeld.
Ik ga met de busquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:24 schreef d4v1d het volgende:
Wat is dat nou voor flut relatie. Geeneens even afhalen op station.
ben je pussywhipped ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:24 schreef d4v1d het volgende:
Wat is dat nou voor flut relatie. Geeneens even afhalen op station.
Ja, en dan sta je eerst een kwartier lang midden in de stationshal te bekken omdat je elkaar zo gemist hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je pussywhipped ofzo
je vriendin afhalen van het station
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik test een site as we speak, reporting back in 2 min
Dave Grohl godquote:
Truequote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De vorige keer wel! Niet altijd nee. Maar dat komt omdat het op 3 steenworpen ligt.
ja en dan hebben alle andere meiden ook meteen in de gaten dat je een relatie hebtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je eerst een kwartier lang midden in de stationshal te bekken omdat je elkaar zo gemist hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en dan hebben alle andere meiden ook meteen in de gaten dat je een relatie hebt
beter gewoon niet dan kan je nog keertje sidebitch regelen op station
En dan moet je opeens 50e betalenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en dan hebben alle andere meiden ook meteen in de gaten dat je een relatie hebt
beter gewoon niet dan kan je nog keertje sidebitch regelen op station
Moet je oppassen he fggtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WP pls, laten we het gezellig houden
Causaal verband dit?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah He-man, eens kijken of Ted 2 te downloaden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Lt.Surge zijn hosselpoging
Zou kunnen. Je kan ergere merken kopen dan Netgear, maar ik heb eerlijk gezegd al een paar jaar geen Netgear spul meer in m'n handen gehad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:39 schreef DrNick het volgende:
Zwab, deze is wel tof he? https://tweakers.net/pric(...)0-smart-wifi-router-(r7000).html
quote:
Heb m nog niet gekocht, maar 4,5 sterren op Tweakers, dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou kunnen. Je kan ergere merken kopen dan Netgear, maar ik heb eerlijk gezegd al een paar jaar geen Netgear spul meer in m'n handen gehad.
Zelfs Linksys durf ik niets meer over te zeggen nu het in handen is van Belkin, alhoewel dat wel zal loslopen.
Lijkt net een Mac Proquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:18 schreef DrNick het volgende:
Die D-Link van Bart ziet er ook wel leuk uit: https://tweakers.net/pricewatch/339261/d-link-dir-868l.html
Gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had eigenijk moeten wachten tot je in de trein zat, dat is een eind scrollen op je mobiel
Neh, net als die nieuwe mac's.. het zijn net prullenbakkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:18 schreef DrNick het volgende:
Die D-Link van Bart ziet er ook wel leuk uit: https://tweakers.net/pricewatch/339261/d-link-dir-868l.html
Dat is niet leukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had eigenijk moeten wachten tot je in de trein zat, dat is een eind scrollen op je mobiel
Gmtaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neh, net als die nieuwe mac's.. het zijn net prullenbakken
Dan ga ik terug naar Delft :squote:
Nopequote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je Ted gezien? Met die beer? deel 1
quote:
Pls surge stahpquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nieuwe onderburen rechts. Ze waren aan het barbecueën vroeg de buurjongen of ik last had van de rook. Totaal geen last van. Vroeg hij: 'Als je wilt kunnen we de volgende keer wat eten brengen naar je als we aan het barbecueën zijn'. Even later gaat de deurbel zei hij dat ie nog wat over had.
Ah, zo begint het. Ze bouwen een band op, en als je ze binnenlaat steken ze je neer en is je huis leeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het waren geen Nederlanders overigens, maar moslims die zijn vaak erg gastvrij vind ik.
Kijk, dat is een goed begin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nieuwe onderburen rechts. Ze waren aan het barbecueën vroeg de buurjongen of ik last had van de rook. Totaal geen last van. Vroeg hij: 'Als je wilt kunnen we de volgende keer wat eten brengen naar je als we aan het barbecueën zijn'. Even later gaat de deurbel zei hij dat ie nog wat over had.
Morgen kots je alles uit, hoofdpijn, overal pijn, komen ze binnen. jalalalalaaaaaaaaaaaaa DIE YOU INFADEL COCKSUCKERRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het waren geen Nederlanders overigens, maar moslims die zijn vaak erg gastvrij vind ik.
Haha niet zo negatief doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, zo begint het. Ze bouwen een band op, en als je ze binnenlaat steken ze je neer en is je huis leeg.
Volgende keer vriendelijk bedanken.
Buitenlandse kittens zijn al helemaal erg die moet je uitroeienquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Nee grapje hoor, mijn nieuwe kitten is ook van buitenlandse komaf.
w0wquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Buitenlandse kittens zijn al helemaal erg die moet je uitroeien
nee, she wants your D ''pumpkin''quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
Maar inderdaad buitelandse mensen zijn vaak gastvrij, mijn buurvrouw ooksoms komt ze vragen of ik eten wil dat over is, gaf ze mij eerst een pompoen.. die moest ik dan maar aan mijn moeder geven zodat ze pompoen soep kon maken
4 keer overstappenquote:
quote:
NOPEquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Weten jullie nog die keer dat Ro-ald grappig was?
Niet dingen van 17 jaar terug kunnen herinnerenquote:
Ik herinner blijkbaar nog dingen toen ik 2 wasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet dingen van 17 jaar terug kunnen herinneren
Je moest gisteren of zo nog lachen om een grap van mij DUS DOE MAAR NIET ZO KUT GEOquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Weten jullie nog die keer dat Ro-ald grappig was?
Je smoked helemaal niet dus doe niet stoer :Squote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Crush a bit, little bit. Roll it up, take a hit.
It's a signquote:
Klopt, wel een goed nummerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je smoked helemaal niet dus doe niet stoer :S
Jij bent ook geen moslim dus wat doe je stoer met je halal vleesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je smoked helemaal niet dus doe niet stoer :S
Remix van Pursuit of Happiness van Kid Cudiquote:
Vanavond TC?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef Monopoly het volgende:
Ja, gewoon even smerig hard gaan. Bier erbij, weekend, knallen. HOER!
ik kreeg het ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent ook geen moslim dus wat doe je stoer met je halal vlees
Oke niet naar de kroeg gaan dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik niet naar de kroeg ga lijkt me dat een puik plan. Mits vrouwen.
Ja kut ik ben mn bieropener kwijt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef Monopoly het volgende:
Ja, gewoon even smerig hard gaan. Bier erbij, weekend, knallen. HOER!
Dit. Bier is graan, graan is goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:47 schreef d4v1d het volgende:
En ben net 2 dagen ziek geweest dus geen idee of het een slim idee is.
Ach yolo
Gewoon met je tanden tochquote:
Zag laatst een filmpje dat je met een A4'tje ook je bier kan openenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik rook niet. Ligt ook niet echt iets bruikbaars in de buurt
Makkie. Zo vaak opvouwen als je kan, dan kwestie van hefboomprincipe. Doe ik vaak als ik geen opener/aansteker in de buurt heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje dat je met een A4'tje ook je bier kan openen
Dat prikt lijkt mequote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel squatten daarna, anders raak je de bierdop kwijt in je endeldarm.
Heb je een tutorial?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.
Mensen die niets gewend zijn_!
Ik heb vandaag 3x het traject Eindhoven - 's-Hertogenbosch afgelegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Zo al 2 keer overgestapt #treinleven
hmmm lekkere ass mn chick ziet dr ook zo uit vanachter heb dr gister nog s lekker anaal in haar kont genomenquote:
quote:
Hoezo 3x?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 3x het traject Eindhoven - 's-Hertogenbosch afgelegd.
Ohquote:
Joaquote:
Jawelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is Eindhoven beetje leuk? Ik ben er 1 keer snel doorheen gelopen.
Ohquote:
Tijd zat voor een vluggertje.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben er maar 9 min en dan moet ik de bus halen, moebs
:squote:
ONZ / Het is vrijdag....quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben er maar 9 min en dan moet ik de bus halen, moebs
Ik ben je vriendin niet :squote:
Kinderen verbieden in het openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Klote kinderen in de trein. Beter vallen ze van hun stoel en breken ze hun nek.
Gewoon allemaal in het toilet opsluitenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kinderen verbieden in het openbaar vervoer.
Jij zou je kindjes opvoeden zodat ze nooit in de trein een beetje lawaai maken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Klote kinderen in de trein. Beter vallen ze van hun stoel en breken ze hun nek.
Ja ook goed idee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon allemaal in het toilet opsluiten
En ze dan naar een kamp sturen om beter te leren concentreren?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon allemaal in het toilet opsluiten
Ik hoop dat ik dan geen trein hoef te gebruikenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij zou je kindjes opvoeden zodat ze nooit in de trein een beetje lawaai maken?
Het zou een zwart kind zijn, die kun je gewoon klappen geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij zou je kindjes opvoeden zodat ze nooit in de trein een beetje lawaai maken?
Wowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ze dan naar een kamp sturen om beter te leren concentreren?
In het toilet*quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent degene die mensen op wilt sluiten in treinen
Lol, hoezo dat, alleen maar extra lollig dan voor haarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als die dadelijk zijn nekt breekt voel je je echt kut
Nee, maar ze houden beiden hun bek wel nuquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als die dadelijk zijn nekt breekt voel je je echt kut
Ik moet mn lach inhouden nuquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol, hoezo dat, alleen maar extra lollig dan voor haar
Mooiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ze houden beiden hun bek wel nu
Leuk neefjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:53 schreef d4v1d het volgende:
Mijn neefje zit op Facebook taalnazi te spelen. Gaat onder random voetbalnieuwtjes over Feyenoord taal verbeteren van mensen die voor Ajax zijn
Jongetje keek me aan toen ie moest huilen, ik mn lach inhoudenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ben een paar keer dicht bijgekomen om echt zo te gaan roepen in de bus of treinzo van hou je kutkoppen dicht ofso, gelukkig kon ik me inhouden
Nee.quote:
Beter nemen wij geen kinderen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jongetje keek me aan toen ie moest huilen, ik mn lach inhouden![]()
Ik ben echt een klootzak
quote:
Je eigen leger kwekenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:56 schreef jodelahity het volgende:
Gewoon unsullied maken dan gaan hun hormonen weg en worden ze rustiger
Legertjequote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ze dan naar een kamp sturen om beter te leren concentreren?
Omdat ze niet op tijd rijden?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
Sommige machinisten kunnen echt niet rijden op FOK! zit er een die ik ken.
en dan gare drugs nemenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
In het weekend soms een avondje alleen chillen is ook niet verkeerd.
Maar wel een trein besturen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
Sommige machinisten kunnen echt niet rijden op FOK! zit er een die ik ken.
Ongeveer wat ik wou zeggen, maar ja ze zeggen wel 'een trein die niet op tijd rijdt' dus jaquote:
af en toe jointje roken en serie kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee man ik doe nooit drugs in mijn in eentje.
Een trein rijdt, machinist bestuurt? Dunnoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ongeveer wat ik wou zeggen, maar ja ze zeggen wel 'een trein die niet op tijd rijdt' dus ja
Zou die.. ff naam kwijt, die mega dikke dildo groente ding, kleiner maar dikker dan komkomer, nog goed zijn? Weet niet van wanneer die is, hij ziet er goed uit en stinkt nietquote:
courgette?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou die.. ff naam kwijt, die mega dikke dildo groente ding, kleiner maar dikker dan komkomer, nog goed zijn? Weet niet van wanneer die is, hij ziet er goed uit en stinkt niet
Courgette? Was volgens mij van zondag ofzo. Maar als het er niet uitgedroogd is, dan primaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou die.. ff naam kwijt, die mega dikke dildo groente ding, kleiner maar dikker dan komkomer, nog goed zijn? Weet niet van wanneer die is, hij ziet er goed uit en stinkt niet
ken je ingrediëntenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ja! Dacht al aubergine.. nee dat is het niet.
Eensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je ingrediënten
is lekker door de pasta
Laat je vrienden t halen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:13 schreef wietparkiet het volgende:
wil wiet halen maar moet tot donderdag wachten op mijn ID
Ja maar je rijdt auto.. en een auto bestuur je ook.. overlapt wat. Maar goed maakt ook geen zak uit. Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een trein rijdt, machinist bestuurt? Dunno
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja maar je rijdt auto.. en een auto bestuur je ook.. overlapt wat. Maar goed maakt ook geen zak uit. Ik hoop dat je gelijk hebt
wil potbrownies halen maar.. geen idee welk excuus, lui maybe, of eerste keer dus lastigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:13 schreef wietparkiet het volgende:
wil wiet halen maar moet tot donderdag wachten op mijn ID
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |