abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154806546
Henk Fraser begint ook al te mekkeren. :')

quote:
Fraser haalt uit naar Feyenoord: 'Hoofd Kramer op hol'

Als het aan Michiel Kramer ligt speelt hij volgend seizoen bij Feyenoord, terwijl Henk Fraser, zijn trainer bij ADO Den Haag, vooral baalt van de handelswijze van de Rotterdammers.

Feyenoord heeft, net als de Schotse topclub Celtic, verregaande belangstelling in de lange spits, maar volgens voormalig Feyenoord-verdediger Fraser is dat niet terug te zien in de manier waarop de club handelt.

'Hij was afgelopen seizoen na Memphis Depay en Luuk de Jong de beste topschutter van de Eredivisie. Zorg dan ook voor serieuze voorwaarden als je zo’n jongen benadert', sneert Fraser richting de clubleiding van de Rotterdammers tegenover FOX Sports. 'Feyenoord is absoluut mijn club, maar momenteel brengen ze het hoofd van Michiel op hol.'

Ondertussen hoopt Kramer, zoals bekend van jongs af aan fan van Feyenoord, op een transfer naar De Kuip. 'Als er niets gebeurt, dan blijf ik dit seizoen bij ADO Den Haag, maar voor een Rotterdammer is er maar één club en dat is Feyenoord', aldus Kramer, die ook in de belangstelling staat van Celtic, al gaat zijn voorkeur uit naar Feyenoord. 'Die keuze is voor mij niet moeilijk.'

Feyenoord heeft zich inmiddels bij ADO Den Haag gemeld voor Kramer. De 26-jarige aanvaller beschikt in Den Haag nog over een contract tot medio 2016. Feyenoord heeft al aangegeven Mitchell Te Vrede als ruilmiddel in te willen zetten, maar daar heeft ADO geen interesse in.

Bron: Voetbal International
Alsof Feyenoord alle geruchten die in de media verschijnen in de hand heeft.

Feyenoord is vrij om het moment te bepalen waarop ze wel of niet concreet wensen te worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154806865
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Henk Fraser begint ook al te mekkeren. :')

[..]

Alsof Feyenoord alle geruchten die in de media verschijnen in de hand heeft.

Feyenoord is vrij om het moment te bepalen waarop ze wel of niet concreet wensen te worden.
Het gaat toch om het benaderen? Dat is toch gewoon bevestigd. En vanuit hun oogpunt heeft Fraser dan best een punt, gezien de voorliefde van Kramer voor Feyenoord, en een week voor de start van de competitie. Zelfs van ons oogpunt gezien heeft ie een punt, want waarom nu pas? Waarom niet al 4 weken terug, toen ie nog maar 1,5 miljoen koste? Was er toen geen spits nodig? Het hele handelen van Feyenoord slaat gewoon nergens op, van beide kanten gezien niet.
pi_154807149
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het gaat toch om het benaderen? Dat is toch gewoon bevestigd. En vanuit hun oogpunt heeft Fraser dan best een punt, gezien de voorliefde van Kramer voor Feyenoord, en een week voor de start van de competitie. Zelfs van ons oogpunt gezien heeft ie een punt, want waarom nu pas? Waarom niet al 4 weken terug, toen ie nog maar 1,5 miljoen koste? Was er toen geen spits nodig? Het hele handelen van Feyenoord slaat gewoon nergens op, van beide kanten gezien niet.
Hij zal nu ook niet ineens meer dan 1,5 miljoen kosten lijkt mij hoor.

Alsof een speler ineens duurder wordt naarmate de competitiestart dichter nadert. :')

De transfermarkt is nog een maand geopend, en er gaan geruchten dat ADO Den Haag al een andere spits binnen heeft (uit Honduras).

Waarom nu pas? Allereerst omdat er schijnbaar binnen Feyenoord onenigheid was over het aantrekken van Kramer, en in de tweede plaats omdat eerst Clasie verkocht moest worden voor fatsoenlijk transferbudget nadat Vejinovic was aangetrokken, en daarnaast speelt er wellicht nu pas wat op de achtergrond wat betreft een vertrek van één van onze aanvallers, al is dat speculatie, maar het kan ook evengoed zijn dat Van Bronckhorst na enkele weken voorbereiding toch van mening is dat er nog iets bij moet in de aanval bij Feyenoord.

Maar dat weten we allemaal niet zeker. Maar er zijn genoeg legitieme redenen te bedenken in ieder geval. :)

Ik vind het echt gemekker.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154808632
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:53 schreef Scrummie het volgende:
Het hele handelen van Feyenoord slaat gewoon nergens op, van beide kanten gezien niet.
Klopt en dat is niet voor het eerst
[b]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:[/b]
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_154808989
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat wijf :{
Ze studeert wel universitair, weliswaar Rechten, maar toch :+
[b]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:[/b]
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_154809734
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat wijf :{
Sophie: wij hebben het voorrecht om binnen 10 jaar enorm veel te kunnen verdienen.

"Wij"? Staat zij ook op het veld of zo? :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_154809848
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 00:31 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Sophie: wij hebben het voorrecht om binnen 10 jaar enorm veel te kunnen verdienen.

Waarom staat zij unerhaupt bij?
Dit, dus.
pi_154810468
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 00:31 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Team Vejinovic
pi_154810707
Sommige stelletjes bevallen ook samen. Vraag me altijd af hoe dat dan weer precies werkt.
Van alles is weer waardeloos.
pi_154810906
Voetbalvrouwen zijn altijd een beetje gestoord...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_154811472
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 01:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voetbalvrouwen zijn altijd een beetje gestoord...
Vind haar vrij nuchter, is zeker geen golddigger
pi_154812145
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 02:04 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vind haar vrij nuchter, is zeker geen golddigger
Ze heeft het nu al over dat zij veel geld kunnen verdienen terwijl het toch echt helemaal zijn verdienste is. Deze gozer gaat zich later helemaal de pleuris betalen aan alimentatie aan dit wijf.
pi_154812767
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 03:25 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ze heeft het nu al over dat zij veel geld kunnen verdienen terwijl het toch echt helemaal zijn verdienste is. Deze gozer gaat zich later helemaal de pleuris betalen aan alimentatie aan dit wijf.
Dit. Ze studeert nota bene rechten. Die gaat echt helemaal uitgekleed worden...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_154813557
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 06:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

quote:

[..]

'tot de dood ons schijt'
pi_154813561
Te Vrede wil niet geruild worden. Godverdomme.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 09:20:52 #118
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154813597
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:15 schreef Tortugal het volgende:
pleuren we hem toch in de maas.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154813679
quote:
Hij zal ook wel niet naar NAC willen (desnoods via een huurconstructie). :(
pi_154813694
Die hadden we in de winterstop voor 8 ton naar Wigan moeten laten gaan..
#12 is not for sale!
pi_154813790
quote:
Snap het wel, die heeft natuurlijk gehoord dat van Gaal nog een spits wil halen
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 10:14:34 #122
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_154814099
Ik voel me net een vrouw nu maar die twee zijn toch super schattig samen? :@
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 10:17:45 #123
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154814137
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:47 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of het creatief is, hij moet goed zijn.
Met een beetje creativiteit kom je als TD toch bij een betere spits uit dan Kramer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 11:32:59 #124
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154815034
Niks mis met Sophie
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_154816037
quote:

[..]

Een goede jurist/advocaat kan op termijn ook makkelijk 1-2 ton per jaar binnen tanken, dus dan is het wel wij ja.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154816866
Word dus weer tot het laatste moment wachten
pi_154817011
#exitvanGeel amateur.
pi_154817021
Even niet voetbalgerelateerd, maar mijn vader is gisteren getrouwd. Komen ze thuis na de bruiloft, ligt dit op hun bed:

Van de (veelal aangetrouwde) Ajacieden in onze familie. Daar gaat je huwelijksnacht :P
(Hij kon er natuurlijk wel om lachen, er wordt over en weer geëtterd natuurlijk.)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_154817081
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:29 schreef Haringkop het volgende:
Die hadden we in de winterstop voor 8 ton naar Wigan moeten laten gaan..
Precies.. En Vilhena naar Southapton.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 14:15:29 #130
445795 Boma
De Voorzitter
pi_154817365
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 13:49 schreef Jihawti het volgende:
Even niet voetbalgerelateerd, maar mijn vader is gisteren getrouwd. Komen ze thuis na de bruiloft, ligt dit op hun bed:

[ link | afbeelding ]

Van de (veelal aangetrouwde) Ajacieden in onze familie. Daar gaat je huwelijksnacht :P
(Hij kon er natuurlijk wel om lachen, er wordt over en weer geëtterd natuurlijk.)
Voor in de open haard? Attent zeg, maakt zo'n huwelijksnacht er een stuk romantischer op. O+
Mijn gedacht!
pi_154817422
quote:

[ link | afbeelding ]

Mijn pa heeft een keer van collega's een ajax-broodtrommel gekregen, voor z'n verjaardag geloof ik. Toen heeft ie de week daarna z'n brood in enorm veel lagen folie gewikkeld en meegenomen in die broodtrommel. Dus toen ze gingen lunchen trok hij eerst werkhandschoenen aan, zette een veiligheidsbril en -helm op toen pakte hij die trommel erbij, waar z'n brood dus ook nog helemaal ingepakt in zat :')
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 14:20:08 #132
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_154817436
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn pa heeft een keer van collega's een ajax-broodtrommel gekregen, voor z'n verjaardag geloof ik. Toen heeft ie de week daarna z'n brood in enorm veel lagen folie gewikkeld en meegenomen in die broodtrommel. Dus toen ze gingen lunchen trok hij eerst werkhandschoenen aan, zette een veiligheidsbril en -helm op toen pakte hij die trommel erbij, waar z'n brood dus ook nog helemaal ingepakt in zat :')
:D
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 14:22:09 #133
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_154817467
Hier weten ze wel dat ze niet moeten aankomen met dergelijke kutgeintjes. _O-
pi_154817615
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:15 schreef Boma het volgende:

[..]

Voor in de open haard? Attent zeg, maakt zo'n huwelijksnacht er een stuk romantischer op. O+
Goeie! Deze heb ik ff teruggekoppeld _O-
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_154817751
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hahaha besmettingsgevaar!
In 2010 toen FC Twente kampioen werd hebben wij de kamer van een Ajaxminnende collega van ons even goed versierd met alles wat Twents was, inclusief krentenwegge. Is natuurlijk iets minder diep historisch gezien dan 010-020, maar het gezicht van die vent was priceless. Alsof ie zijn broek vol had zitten :D
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 17:59:44 #136
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_154821643
Waarschijnlijk Vilhena linksback vanavond. Volgens mij gaat Woudenberg nooit een kans krijgen. Verhuur hem dan maar.
pi_154821652
Mkrabby twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 17:17:31 #Feyenoord waarschijnlijk vanavond iets gewijzigd. Vilhena linksback (Nelom ziek), Manu ipv Kazim, middenveld onveranderd reageer retweet
Vieze ophitser die Krabby.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:01:33 #138
319979 Fok-it
All is well
pi_154821683
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef Wicky15 het volgende:
Waarschijnlijk Vilhena linksback vanavond. Volgens mij gaat Woudenberg nooit een kans krijgen. Verhuur hem dan maar.
Laatste oefenwedstrijd voor de competitie :') echt :')
Hopelijk krijgt Gustafson wat minuten. Miljoenen uitgeven en hem de eerste maanden niet laten zien zou wel beetje jammer zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154821691
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Laatste oefenwedstrijd voor de competitie :') echt :')
Hopelijk krijgt Gustafson wat minuten. Miljoenen uitgeven en hem de eerste maanden niet laten zien zou wel beetje jammer zijn
Dit, en waarom Vilhena op linksback ook echt _O- Gozer kan er echt geen kloot van
pi_154821705
De Witte Keniaan ;(
pi_154821717
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef Wicky15 het volgende:
en Manu linksbuiten waarschijnlijk.

Ik hoop dat het niet waar is, of dat beiden gewoon spelen om in de etalage te staan en geïnteresseerden te vinden voor Vilhena en Manu.

Al moeten we natuurlijk naar een basisopstelling toewerken onderhand.
pi_154821741
Dan kun je nog beter Kuyt linksback neerzetten
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:09:36 #143
319979 Fok-it
All is well
pi_154821862
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:02 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dit, en waarom Vilhena op linksback ook echt _O- Gozer kan er echt geen kloot van
Vertrouw er niet op hoor. Sowieso echt totaal nog niet in dit seizoen, ook helemaal geen zin om vanavond aan te zetten maar gebeurt waarschijnlijk toch wel _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154822108
Wedstrijd nadert en iedereen die wat negatiefs zegt wil ik aanvliegen. Ook jullie hierboven dus. Kut club is het ook.

De godganse week zit ik alles van hier tot ginder af te kraken, maar zodra het balletje in zicht komt moet iedereen met z'n tengels en negatief gezeik uit mijn buurt blijven :P
pi_154822289
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:19 schreef Scrummie het volgende:
Wedstrijd nadert en iedereen die wat negatiefs zegt wil ik aanvliegen. Ook jullie hierboven dus. Kut club is het ook.

De godganse week zit ik alles van hier tot ginder af te kraken, maar zodra het balletje in zicht komt moet iedereen met z'n tengels en negatief gezeik uit mijn buurt blijven :P
Sowieso moet iedereen die negatief doet over onze club optyfen. Tenzij het ook Feyenoorders zijn, want onderling is alles geoorloofd.
pi_154822527
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso moet iedereen die negatief doet over onze club optyfen. Tenzij het ook Feyenoorders zijn, want onderling is alles geoorloofd.
:D. Zelfs dat is niet oké. Heb wel 's schreeuwende ruzie met m'n pa erom gehad. 5 minuten erna zit ik hetzelfde te zeggen als waar ik de 5 minuten ervoor om vervloekte. Hilarisch.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:41:36 #147
319979 Fok-it
All is well
pi_154822593
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D. Zelfs dat is niet oké. Heb wel 's schreeuwende ruzie met m'n pa erom gehad. 5 minuten erna zit ik hetzelfde te zeggen als waar ik de 5 minuten ervoor om vervloekte. Hilarisch.
Sowieso daar schreeuwende ruzie om maken :')
Beetje relativeren kan geen kwaad
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:42:05 #148
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154822600
Nou gaat het Feyenoord dit jaar ook weer lukken om in de top 5 te eindigen? Spannend spannend.
pi_154822603
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sowieso daar schreeuwende ruzie om maken :')
Beetje relativeren kan geen kwaad
Jij kent geen emotie ofzo?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:44:16 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_154822631
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij kent geen emotie ofzo?
Oh ja hoor, maar schreeuwende ruzie om voetbal. Nee dat is wel beetje sadness all over, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik ben af en toe ook emotioneel na een wedstrijd, maar ruzie maken gaat wat ver. Vooral met je ouders :') cmon
pi_154822646
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh ja hoor, maar schreeuwende ruzie om voetbal. Nee dat is wel beetje sadness all over, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik ben af en toe ook emotioneel na een wedstrijd, maar ruzie maken gaat wat ver. Vooral met je ouders :') cmon
Verschillende beleving. Prima als jij daar het labeltje sadness aan wil plakken.
pi_154822719
Geen schreeuwende ruzies, maar wel vaak goede discussies over bijvoorbeeld de opstelling en transfers. :P
pi_154822781
Snap er niks van dat er zo weinig vertrouwen is in Woudenberg.
pi_154822795
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Snap er niks van dat er zo weinig vertrouwen is in Woudenberg.
Misschien kan ie er gewoon niet zoveel van. Al snap ik niet dat dan de prio van Martinnetje niet bij een LB lag deze zomer, maar goed.
pi_154822814
Held Sven van Beek is terug _O_

DennisVanEersel twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 18:47:38 Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Vilhena; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Bilal, Kuyt, Manu #FEYoly reageer retweet
pi_154822834
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Misschien kan ie er gewoon niet zoveel van. Al snap ik niet dat dan de prio van Martinnetje niet bij een LB lag deze zomer, maar goed.
Van der Heijden kan daar toch spelen?

Mijn verdediging zou er zo uit zien:

Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Van der Heijden
pi_154822875
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van der Heijden kan daar toch spelen?

Mijn verdediging zou er zo uit zien:

Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Van der Heijden
Maar is gehaald voor centraal.

Anyway, van der Heijden en Gustafson zijn vanavond niet aanwezig, ook niet op de bank.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:58:03 #158
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_154822897
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar is gehaald voor centraal.

Anyway, van der Heijden en Gustafson zijn vanavond niet aanwezig, ook niet op de bank.
:{
pi_154822902
JanDirkStouten twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 18:56:19 Van der Heijden, Boëtius, Nelom, Te Vrede, Sleegers, Wilkshire , Gustafson en Schuurman zitten niet bij de selectie. #feyoly reageer retweet
pi_154822913
Jammer dat hakkebar niet speelt ipv Manu. Hopelijk valt hij wel in.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:03:23 #161
319979 Fok-it
All is well
pi_154823003
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:58 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

:{
Triest inderdaad
pi_154823049
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:58 schreef Scrummie het volgende:
JanDirkStouten twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 18:56:19 Van der Heijden, Boëtius, Nelom, Te Vrede, Sleegers, Wilkshire , Gustafson en Schuurman zitten niet bij de selectie. #feyoly reageer retweet
Vreemd, zo ongeveer iedereen die ik op z'n minst op de reservebank verwachtte zit niet bij de selectie.

Wellicht wil Van Bronckhorst de anderen nog aan het werk zien.
pi_154823068
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Triest inderdaad
Kan je nog geen conclusies aan verbinden toch?
pi_154823088
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vreemd, zo ongeveer iedereen die ik op z'n minst op de reservebank verwachtte zit niet bij de selectie.

Wellicht wil Van Bronckhorst de anderen nog aan het werk zien.
Vind ik ook vreemd. Zit er een max aan wisselspelers bij zo'n wedstrijd ofzo?
pi_154823113
Martijn Krabbendam @Mkrabby

Aankoop Gustafson ligt ziek op bed #Feyenoord
pi_154823206
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:

Die is dus fit.
pi_154823260
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:

Boeet ook begreep ik.
pi_154823272
quote:

[ link | afbeelding ]

Handig om na het neuken je lul mee af te vegen.
pi_154823371
DennisVanEersel twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 19:14:36 Veel speculaties over de afwezigen, maar Nelom, Gustafson en Boëtius zijn allemaal ziek. Boëtius daarom ook niet op de training vandeweek reageer retweet
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:38:38 #170
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_154823780
Iemand streampje?
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:39:27 #171
35723 crew  GGMM
pi_154823796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:38 schreef IkBenNietFries het volgende:
Iemand streampje?
foxsports.nl
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_154823834
Heeft Dirkie uberhaupt een tattoo?
pi_154824059
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:41 schreef exile79 het volgende:
Heeft Dirkie uberhaupt een tattoo?
Misschien op zijn kuit? Da dum tsss.
pi_154824093
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:50 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Misschien op zijn kuit? Da dum tsss.
"dirk"
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:52:05 #175
35723 crew  GGMM
pi_154824098
Ik ga ook kijken. :)
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_154824116
Ik ga nog snel ff bier halen om de hoek. Erg belangrijk.
pi_154824319
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga nog snel ff bier halen om de hoek. Erg belangrijk.
Wat voor merk? Erg belangrijk.
pi_154824350
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

AH Pilsener
pi_154824379
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Kornuit heb ik gehaald.
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:04:57 #180
35723 crew  GGMM
pi_154824417
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:03 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Kornuit heb ik gehaald.
Nou ja, dan blijft er tenminste meer écht bier over voor ons. :)
pi_154824419
Hahaha wat, die Elabdelladinges is bij Olympiakos terecht gekomen :')
pi_154824441
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:03 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Kornuit heb ik gehaald.
Niks mis mee! AH Pilsener is toch gewoon bier drinken om het bier drinken? :P
pi_154824445
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nou ja, dan blijft er tenminste meer écht bier over voor ons. :)
Ik vind het heerlijk bier. Zeer mild van smaak. Is ook gewoon van Grolsch maar dan anders.
pi_154824462
Waarom zit Kazim op de bank?

#vanbronckhorstout
pi_154824539

:D
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:09:11 #186
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_154824551
:')
RED ONS HENNIEGOD
pi_154824552
haha lol :')
pi_154824555
GOAAAAAAAAL
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:09:19 #189
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_154824556
Hahahahaha :') :r
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:09:22 #190
35723 crew  GGMM
pi_154824559
Feyenoord staat achter
pi_154824575
Wat een treurig verdedigen.

Pas maar op voor het totaalvoetbal van FC Utrecht volgende week.
pi_154824577
Misschien moeten ze eens gaan verdedigen in plaats van apelleren
pi_154824578
Lekker verdedigd hoor.
pi_154824580
Tering wat slecht weer.
pi_154824587
Buitenspel :r
KNJB :')
pi_154824597
Van der Heijden heeft wel een reusachtige neus.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:11:34 #197
319979 Fok-it
All is well
pi_154824626
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Lachwekkend verdedigd ja. Dat is wat anders
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:11:43 #198
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_154824627
Tijd voor bier.
pi_154824642
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:10 schreef PizzaGeit het volgende:
PizzaGeit :W

Ik heb je gemist
pi_154824675
Laat de politie maar lekker acties houden volgende week. Schuift de knvb de hele ronde op, kunnen wij nog een extra potje oefenen. Want zo wordt het niks. Ook niet tegen Utrecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')