Alsof Feyenoord alle geruchten die in de media verschijnen in de hand heeft.quote:Fraser haalt uit naar Feyenoord: 'Hoofd Kramer op hol'
Als het aan Michiel Kramer ligt speelt hij volgend seizoen bij Feyenoord, terwijl Henk Fraser, zijn trainer bij ADO Den Haag, vooral baalt van de handelswijze van de Rotterdammers.
Feyenoord heeft, net als de Schotse topclub Celtic, verregaande belangstelling in de lange spits, maar volgens voormalig Feyenoord-verdediger Fraser is dat niet terug te zien in de manier waarop de club handelt.
'Hij was afgelopen seizoen na Memphis Depay en Luuk de Jong de beste topschutter van de Eredivisie. Zorg dan ook voor serieuze voorwaarden als je zo’n jongen benadert', sneert Fraser richting de clubleiding van de Rotterdammers tegenover FOX Sports. 'Feyenoord is absoluut mijn club, maar momenteel brengen ze het hoofd van Michiel op hol.'
Ondertussen hoopt Kramer, zoals bekend van jongs af aan fan van Feyenoord, op een transfer naar De Kuip. 'Als er niets gebeurt, dan blijf ik dit seizoen bij ADO Den Haag, maar voor een Rotterdammer is er maar één club en dat is Feyenoord', aldus Kramer, die ook in de belangstelling staat van Celtic, al gaat zijn voorkeur uit naar Feyenoord. 'Die keuze is voor mij niet moeilijk.'
Feyenoord heeft zich inmiddels bij ADO Den Haag gemeld voor Kramer. De 26-jarige aanvaller beschikt in Den Haag nog over een contract tot medio 2016. Feyenoord heeft al aangegeven Mitchell Te Vrede als ruilmiddel in te willen zetten, maar daar heeft ADO geen interesse in.
Bron: Voetbal International
Het gaat toch om het benaderen? Dat is toch gewoon bevestigd. En vanuit hun oogpunt heeft Fraser dan best een punt, gezien de voorliefde van Kramer voor Feyenoord, en een week voor de start van de competitie. Zelfs van ons oogpunt gezien heeft ie een punt, want waarom nu pas? Waarom niet al 4 weken terug, toen ie nog maar 1,5 miljoen koste? Was er toen geen spits nodig? Het hele handelen van Feyenoord slaat gewoon nergens op, van beide kanten gezien niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Henk Fraser begint ook al te mekkeren.
[..]
Alsof Feyenoord alle geruchten die in de media verschijnen in de hand heeft.
Feyenoord is vrij om het moment te bepalen waarop ze wel of niet concreet wensen te worden.
Hij zal nu ook niet ineens meer dan 1,5 miljoen kosten lijkt mij hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat toch om het benaderen? Dat is toch gewoon bevestigd. En vanuit hun oogpunt heeft Fraser dan best een punt, gezien de voorliefde van Kramer voor Feyenoord, en een week voor de start van de competitie. Zelfs van ons oogpunt gezien heeft ie een punt, want waarom nu pas? Waarom niet al 4 weken terug, toen ie nog maar 1,5 miljoen koste? Was er toen geen spits nodig? Het hele handelen van Feyenoord slaat gewoon nergens op, van beide kanten gezien niet.
Klopt en dat is niet voor het eerstquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:53 schreef Scrummie het volgende:
Het hele handelen van Feyenoord slaat gewoon nergens op, van beide kanten gezien niet.
Ze studeert wel universitair, weliswaar Rechten, maar tochquote:
Sophie: wij hebben het voorrecht om binnen 10 jaar enorm veel te kunnen verdienen.quote:
Waarom staat zij unerhaupt bij?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sophie: wij hebben het voorrecht om binnen 10 jaar enorm veel te kunnen verdienen.
"Wij"? Staat zij ook op het veld of zo?
Team Vejinovicquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sophie: wij hebben het voorrecht om binnen 10 jaar enorm veel te kunnen verdienen.
"Wij"? Staat zij ook op het veld of zo?
Vind haar vrij nuchter, is zeker geen golddiggerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voetbalvrouwen zijn altijd een beetje gestoord...
Ze heeft het nu al over dat zij veel geld kunnen verdienen terwijl het toch echt helemaal zijn verdienste is. Deze gozer gaat zich later helemaal de pleuris betalen aan alimentatie aan dit wijf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind haar vrij nuchter, is zeker geen golddigger
Dit. Ze studeert nota bene rechten. Die gaat echt helemaal uitgekleed worden...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze heeft het nu al over dat zij veel geld kunnen verdienen terwijl het toch echt helemaal zijn verdienste is. Deze gozer gaat zich later helemaal de pleuris betalen aan alimentatie aan dit wijf.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit. Ze studeert nota bene rechten. Die gaat echt helemaal uitgekleed worden...
'tot de dood ons schijt'quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
pleuren we hem toch in de maas.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:15 schreef Tortugal het volgende:
Te Vrede wil niet geruild worden. Godverdomme.
Hij zal ook wel niet naar NAC willen (desnoods via een huurconstructie).quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:15 schreef Tortugal het volgende:
Snap het wel, die heeft natuurlijk gehoord dat van Gaal nog een spits wil halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:15 schreef Tortugal het volgende:
Met een beetje creativiteit kom je als TD toch bij een betere spits uit dan Kramer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het creatief is, hij moet goed zijn.
Een goede jurist/advocaat kan op termijn ook makkelijk 1-2 ton per jaar binnen tanken, dus dan is het wel wij ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 06:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies.. En Vilhena naar Southapton.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:29 schreef Haringkop het volgende:
Die hadden we in de winterstop voor 8 ton naar Wigan moeten laten gaan..
Voor in de open haard? Attent zeg, maakt zo'n huwelijksnacht er een stuk romantischer op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:49 schreef Jihawti het volgende:
Even niet voetbalgerelateerd, maar mijn vader is gisteren getrouwd. Komen ze thuis na de bruiloft, ligt dit op hun bed:
[ link | afbeelding ]
Van de (veelal aangetrouwde) Ajacieden in onze familie. Daar gaat je huwelijksnacht
(Hij kon er natuurlijk wel om lachen, er wordt over en weer geëtterd natuurlijk.)
Mijn pa heeft een keer van collega's een ajax-broodtrommel gekregen, voor z'n verjaardag geloof ik. Toen heeft ie de week daarna z'n brood in enorm veel lagen folie gewikkeld en meegenomen in die broodtrommel. Dus toen ze gingen lunchen trok hij eerst werkhandschoenen aan, zette een veiligheidsbril en -helm op toen pakte hij die trommel erbij, waar z'n brood dus ook nog helemaal ingepakt in zatquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:49 schreef Jihawti het volgende:
Even niet voetbalgerelateerd, maar mijn vader is gisteren getrouwd. Komen ze thuis na de bruiloft, ligt dit op hun bed:
[ link | afbeelding ]
Van de (veelal aangetrouwde) Ajacieden in onze familie. Daar gaat je huwelijksnacht
(Hij kon er natuurlijk wel om lachen, er wordt over en weer geëtterd natuurlijk.)
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een keer van collega's een ajax-broodtrommel gekregen, voor z'n verjaardag geloof ik. Toen heeft ie de week daarna z'n brood in enorm veel lagen folie gewikkeld en meegenomen in die broodtrommel. Dus toen ze gingen lunchen trok hij eerst werkhandschoenen aan, zette een veiligheidsbril en -helm op toen pakte hij die trommel erbij, waar z'n brood dus ook nog helemaal ingepakt in zat
Goeie! Deze heb ik ff teruggekoppeldquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:15 schreef Boma het volgende:
[..]
Voor in de open haard? Attent zeg, maakt zo'n huwelijksnacht er een stuk romantischer op.
Hahaha besmettingsgevaar!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een keer van collega's een ajax-broodtrommel gekregen, voor z'n verjaardag geloof ik. Toen heeft ie de week daarna z'n brood in enorm veel lagen folie gewikkeld en meegenomen in die broodtrommel. Dus toen ze gingen lunchen trok hij eerst werkhandschoenen aan, zette een veiligheidsbril en -helm op toen pakte hij die trommel erbij, waar z'n brood dus ook nog helemaal ingepakt in zat
Vieze ophitser die Krabby.twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 17:17:31#Feyenoord waarschijnlijk vanavond iets gewijzigd. Vilhena linksback (Nelom ziek), Manu ipv Kazim, middenveld onveranderd reageer retweet
Laatste oefenwedstrijd voor de competitiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef Wicky15 het volgende:
Waarschijnlijk Vilhena linksback vanavond. Volgens mij gaat Woudenberg nooit een kans krijgen. Verhuur hem dan maar.
Dit, en waarom Vilhena op linksback ook echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste oefenwedstrijd voor de competitieecht
![]()
Hopelijk krijgt Gustafson wat minuten. Miljoenen uitgeven en hem de eerste maanden niet laten zien zou wel beetje jammer zijn
en Manu linksbuiten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef Wicky15 het volgende:
Waarschijnlijk Vilhena linksback vanavond. Volgens mij gaat Woudenberg nooit een kans krijgen. Verhuur hem dan maar.
Vertrouw er niet op hoor. Sowieso echt totaal nog niet in dit seizoen, ook helemaal geen zin om vanavond aan te zetten maar gebeurt waarschijnlijk toch welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit, en waarom Vilhena op linksback ook echtGozer kan er echt geen kloot van
Sowieso moet iedereen die negatief doet over onze club optyfen. Tenzij het ook Feyenoorders zijn, want onderling is alles geoorloofd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:19 schreef Scrummie het volgende:
Wedstrijd nadert en iedereen die wat negatiefs zegt wil ik aanvliegen. Ook jullie hierboven dus. Kut club is het ook.
De godganse week zit ik alles van hier tot ginder af te kraken, maar zodra het balletje in zicht komt moet iedereen met z'n tengels en negatief gezeik uit mijn buurt blijven
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso moet iedereen die negatief doet over onze club optyfen. Tenzij het ook Feyenoorders zijn, want onderling is alles geoorloofd.
Sowieso daar schreeuwende ruzie om makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Zelfs dat is niet oké. Heb wel 's schreeuwende ruzie met m'n pa erom gehad. 5 minuten erna zit ik hetzelfde te zeggen als waar ik de 5 minuten ervoor om vervloekte. Hilarisch.
Jij kent geen emotie ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso daar schreeuwende ruzie om maken![]()
Beetje relativeren kan geen kwaad
Oh ja hoor, maar schreeuwende ruzie om voetbal. Nee dat is wel beetje sadness all over, maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:
Verschillende beleving. Prima als jij daar het labeltje sadness aan wil plakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar schreeuwende ruzie om voetbal. Nee dat is wel beetje sadness all over, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik ben af en toe ook emotioneel na een wedstrijd, maar ruzie maken gaat wat ver. Vooral met je ouderscmon
Misschien kan ie er gewoon niet zoveel van. Al snap ik niet dat dan de prio van Martinnetje niet bij een LB lag deze zomer, maar goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Snap er niks van dat er zo weinig vertrouwen is in Woudenberg.
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 18:47:38Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Vilhena; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Bilal, Kuyt, Manu #FEYoly reageer retweet
Van der Heijden kan daar toch spelen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan ie er gewoon niet zoveel van. Al snap ik niet dat dan de prio van Martinnetje niet bij een LB lag deze zomer, maar goed.
Maar is gehaald voor centraal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van der Heijden kan daar toch spelen?
Mijn verdediging zou er zo uit zien:
Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Van der Heijden
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar is gehaald voor centraal.
Anyway, van der Heijden en Gustafson zijn vanavond niet aanwezig, ook niet op de bank.
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 18:56:19Van der Heijden, Boëtius, Nelom, Te Vrede, Sleegers, Wilkshire , Gustafson en Schuurman zitten niet bij de selectie. #feyoly reageer retweet
Triest inderdaadquote:
Vreemd, zo ongeveer iedereen die ik op z'n minst op de reservebank verwachtte zit niet bij de selectie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:58 schreef Scrummie het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 18:56:19Van der Heijden, Boëtius, Nelom, Te Vrede, Sleegers, Wilkshire , Gustafson en Schuurman zitten niet bij de selectie. #feyoly reageer retweet
Kan je nog geen conclusies aan verbinden toch?quote:
Vind ik ook vreemd. Zit er een max aan wisselspelers bij zo'n wedstrijd ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vreemd, zo ongeveer iedereen die ik op z'n minst op de reservebank verwachtte zit niet bij de selectie.
Wellicht wil Van Bronckhorst de anderen nog aan het werk zien.
Die is dus fit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Aankoop Gustafson ligt ziek op bed #Feyenoord
Boeet ook begreep ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Aankoop Gustafson ligt ziek op bed #Feyenoord
Handig om na het neuken je lul mee af te vegen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:49 schreef Jihawti het volgende:
[ link | afbeelding ]
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 19:14:36Veel speculaties over de afwezigen, maar Nelom, Gustafson en Boëtius zijn allemaal ziek. Boëtius daarom ook niet op de training vandeweek reageer retweet
foxsports.nlquote:
"dirk"quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Misschien op zijn kuit? Da dum tsss.
Wat voor merk? Erg belangrijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga nog snel ff bier halen om de hoek. Erg belangrijk.
AH Pilsenerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wat voor merk? Erg belangrijk.
Kornuit heb ik gehaald.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wat voor merk? Erg belangrijk.
Nou ja, dan blijft er tenminste meer écht bier over voor ons.quote:
Ik vind het heerlijk bier. Zeer mild van smaak. Is ook gewoon van Grolsch maar dan anders.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dan blijft er tenminste meer écht bier over voor ons.
Lachwekkend verdedigd ja. Dat is wat andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |