Sommige dingen zeker. De doodskisten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:19 schreef Tingo het volgende:
Misschien is de hele Jade Helm verhaal ook gewoon bangmakerij is.
Deze heb ik eerder gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Sommige dingen zeker. De doodskisten bijvoorbeeld.
Maar waar dienen ze nou echt voor?
Voor beide vragen een nee, maar het lijkt er verdacht veel op dat de amerikanen doodsbang zijn voor hun regering en voor de toekomst/voor wat komen gaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:38 schreef SicSicSics het volgende:
Is half Amerika al dood?
Of in ieder geval overgenomen door de Chinezen uit Wallmart?
Niet in de samenzweringsmogelijkheden nee maar al het feit dat het door 7 staten raast houdt het de gemoederen in ieder geval daar wel redelijk bezig denk ik. Al is het alleen maar om de hardware rond te zien rijden en foto's te makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Hou je er wel rekening mee dat, gokje, 95% (en dan houd ik het nog laag aan) van Amerika zich totaal niet met een Jade Helm of wat dan ook bezig houd?
Ik zou zeggen 99%quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Hou je er wel rekening mee dat, gokje, 95% (en dan houd ik het nog laag aan) van Amerika zich totaal niet met een Jade Helm of wat dan ook bezig houd?
Dat is dezelfde 5% (of 1%quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet in de samenzweringsmogelijkheden nee maar al het feit dat het door 7 staten raast houdt het de gemoederen in ieder geval daar wel redelijk bezig denk ik. Al is het alleen maar om de hardware rond te zien rijden en foto's te maken.
Je hebt daar vast ook genoeg van die hobbyisten die het echt alleen voor de leuke foto's doen lijkt me. Als ik op een gemiddelde dag langs Schiphol rijdt staan er ook genoeg vliegtuigspotters een beetje tof te doen met hun telelens. Misschien dat die groep zelfs nog groter is dan de 'we gaan eraan!' groep.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dezelfde 5% (of 1%) die die foto's etc maken.
.
Ik denk dat er zijn meerdere amerikanen die hun regeringen niet vertrouwen dan wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Denk dat het toch dieper zit dan maar 1 of 5 %
Toon maar aan , i.p.v. je loze kreten, gokjes en weinig geen onderbouwing en /of bronnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Oke Dance. Denk je nou echt dat ik iets aan ga tonen waar ik nota bene nog bij zet 'gokje' aan iemand die mij een klein kind noemt? Mocht je dat denken: think again.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Toon maar aan , i.p.v. je loze kreten, gokjes en weinig geen onderbouwing en /of bronnen.
Begin een beetje flauw te worden van mensen die niet verder komen dan het niveau van een klein kind dat alleen maar roept "Is niet zo"
Ik heb beide vids gekeken.Eerst had 'ie 't over 'n melding van 2000. OMG! Misschien waren ze aan 't voorbereiding als iets verkeerd met de 911 toneelstuk is gegaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Sommige dingen zeker. De doodskisten bijvoorbeeld.
Maar waar dienen ze nou echt voor?
Interessant.Misschien zijn stukjes gestaged.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Denk dat het toch dieper zit dan maar 1 of 5 %
Nee - je stelt gewoon 'waarom denk je dat' of 'waar krijgt je de info' soort vragen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke Dance. Denk je nou echt dat ik iets aan ga tonen waar ik nota bene nog bij zet 'gokje' aan iemand die mij een klein kind noemt? Mocht je dat denken: think again.
Oh, en verder; je mag me van alles betichten, maar ik breng, in tegenstelling tot jij en je vriendjes, vaak zat bronnen aan die wel ergens op slaan.
Niet gaan liegen Tingo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - je stelt gewoon 'waarom denk je dat' of 'waar krijgt je de info' soort vragen.
Maar een aantal feiten komen wel naar voren, de militarisering van de politie bijvoorbeeld. Het veelvuldig vuurwapen gebruik , het disrespect naar de bevolking.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Interessant.Misschien zijn stukjes gestaged.
Rellen gebeuren overal in europa ook. We weten niet de context....dat zijn we vertelt.
Lijkt me 'n beetje half-truthy.
Zeker.ik vond sommige beelden schokkend.Moderne cops wordt wat 'scarier' inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar een aantal feiten komen wel naar voren, de militarisering van de politie bijvoorbeeld. Het veelvuldig vuurwapen gebruik , het disrespect naar de bevolking.
dan nog hebben we het over 0.000001% van de mensen uit bijvoorbeeld texas..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet in de samenzweringsmogelijkheden nee maar al het feit dat het door 7 staten raast houdt het de gemoederen in ieder geval daar wel redelijk bezig denk ik. Al is het alleen maar om de hardware rond te zien rijden en foto's te maken.
De FEMA camps werden al verzonnen eind jaren 80.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:
Ik heb beide vids gekeken.Eerst had 'ie 't over 'n melding van 2000. OMG! Misschien waren ze aan 't voorbereiding als iets verkeerd met de 911 toneelstuk is gegaan.
Er is iets aan de hand, maar tis bangmakerij,provocerende,psyOp enz.
1200 militairen op bijna 26 miljoen inwoners .. succes met martial law invoeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:57 schreef jogy het volgende:
1200? Dan wordt het wel een klein beetje lastig ja.
Onverwacht informatief artikel van rt trouwens.
http://www.rt.com/usa/273436-jade-helm-drill-explained/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |